Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, BethD skrev:

Hun skulle skrive om mammalivet eller noe sånt... om jeg ikke tar helt feil

Oi. Det var revolusjonerende🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2020 den 17.05, 1995m skrev:

SE reklamerte for kyllingfilet for en stund siden, og nå forteller hun at ikke har likt det siden hun gikk gravid første gang 🤭

Fikk ikke med meg snappingen. Men hun har jo snakket om dette i story på Instagram før og sa hun fint kan spise det men hater tanken på rå kylling. Hun spiste jo kun denne forbanna mikro kyllingen i lompe en laaaang periode med philadelfia(?)  før hun gikk over til egg. Ikke mye inspirerende i matveien men kylling spiser hun jo  😂😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervju i VG og hun overtok KappAhl sin internasjonale side denne uken men øker nesten ingenting i følgere på instagram. Det betyr faktisk at hun har kjøpt nesten 40 000 følgere på et halvt år. Dama er så kynisk og har så dårlig moral at jeg blir helt uvel.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hollie321 skrev:

Ute i Oslo igjen.. korona frykten er hvertfall gått over.. 

Var vel bare for å få kjefte på andre den var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt, de har 1 meter fra hverandre når de skal spise men sitter blandet og godt samlet som publikum... hvorfor er de egentlig der og heier? Er det noe managementet har bestemt eller er de venner av Sandra plutselig? 
jeg forstår heller ikke helt at noen som var så «redd» corona velger å reise ut i Oslo flere ganger i det siste, smitten i Oslo er vel værre nå enn i mars? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 14.21, Anonyym97 skrev:

Så ikke se på det da? Hvorfor gidde å se på noe du tydeligvis ikke liker? 

Og hvorfor gidder folk å slenge ut slutt å se på ditten og datten, dere gjør det ganske synlig at dere prøver for hardt å leke voksne og bedre enn alle andre 🙈

På 21.10.2020 den 8.06, Anonyym97 skrev:

Så lei jeg er av dere damer som henger dere opp i alt. En reklame for mikro-kylling som du stapper i mikroen uten å drive med kjøttet er vell litt annet enn å herse med vanlig kyllingfilet 

Uansett, hadde ikke vært god reklame for kylling hadde hun stått der å skrevet hvor kvalmt hun syntes kylling er etter svangerskapet. Ideen om reklamen er vell god uansett

Hvorfor gidder dere å henge dere opp i så mye tull? Føler du deg bedre av å hakke på alt og ingenting om en annen person?

Du henger deg oppi ting selv da🙈

På 21.10.2020 den 10.18, Orly skrev:

Det er viktig å skjønne forskjellen på bedrift og person , SE driver en bedrift og har sagt hun kun har reklame for ting hun kan stå inne for

Problemet er at mange av disse influencerne er bedriften sin også, det man gjør hver dag er den man er og verdier som er ankret for godt. Feks at de juger mye og er overflatiske. SE er både en stor bløff, en stor løgn, fake, ræva forbilde til tusen, hun er feig og takler ikke kritikk og klarer ikke å svare på spørsmål som er helt vanlige fra journalister etc. hun merker også annonsene sine feil ganske ofte. Ville ikke stille opp på programmet innafor på nrk da hun er slu og ekkel og har noe å skjule og lever av å lure unge folk. Kjøpte en tannbleking hun og mange andre influencere reklamerte for 10 år siden ish, tannkjøttet mitt ble nesten ødelagt! Og hun sverget til disse produktene😂 jeg fatter ikke at de har lov til å markedsføre tannbleking etc, som kan være farlig! SE er en stor usikker stakkars jente i en 25 åring sin kropp, hun vet ikke hvem hun er og kopierer alle andre sine ideer og har ingen visjon eller peil på hva hun driver med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så lei coronapoliti, hadde hun vert ute hver helg hadde hun sjønt det. Er hu ikke ute nesten hver helg da? Er hvertfall ikke langt i fra! Vi er flere enn henne som er hjemme 90% av tiden pga restriksjoner. Skulle alle kompensert for det med å dra på byen og på fest så hadde dette aldri gått bra, og det ser vi jo på tallene også. Kjenner hun provoserer meg mer og mer, blir nok å avfølge henne. Er stort sett kun reklame på hennes kanal nå uansett.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, marthes skrev:

Skjønner ikke helt, de har 1 meter fra hverandre når de skal spise men sitter blandet og godt samlet som publikum... hvorfor er de egentlig der og heier? Er det noe managementet har bestemt eller er de venner av Sandra plutselig? 
jeg forstår heller ikke helt at noen som var så «redd» corona velger å reise ut i Oslo flere ganger i det siste, smitten i Oslo er vel værre nå enn i mars? 

Nei, jeg skjønner heller ikke det. Vi bor ikke langt fra Oslo, men vi holder oss langt unna. Så vanskelig er ikke det .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Hollie321 skrev:

Hun er så lei coronapoliti, hadde hun vert ute hver helg hadde hun sjønt det. Er hu ikke ute nesten hver helg da? Er hvertfall ikke langt i fra! Vi er flere enn henne som er hjemme 90% av tiden pga restriksjoner. Skulle alle kompensert for det med å dra på byen og på fest så hadde dette aldri gått bra, og det ser vi jo på tallene også. Kjenner hun provoserer meg mer og mer, blir nok å avfølge henne. Er stort sett kun reklame på hennes kanal nå uansett.

Klart hun synes , nå er jo fokuset på henne og folk er kritiske. 
Mange fortvilet fordi smitten er på vei opp igjen , andre mener fest tydeligvis et så viktig ,at de bryr seg katta om hva som Kan skje i forhold til smitte om man velger å dra på fest.

Alle bydelene i Oslo er på rødt nivå , hvorfor må man dra inn dit da om det er ikke tvingende nødvendig!

Endret av Orly
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo så klinkende klar at hun gjør det hun må for å «jobbe». For å holde seg relevant og for å få content. Koste hva det koste vil! 

Nå peker hun fingeren på de som peker fingeren på henne,men hvem var først ute med den pekefingeren egentlig? 
corona politiet er verre enn fhi sine retningslinjer. 
Det er så dustete å komme med dette nå. Det blir så idiotisk at jeg orker ikke...

Hun taper seg mer og mer og mister selve grunnlaget for at jeg startet å følge henne jo mer poppis hun blir. Synd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort noen stiller ett hint av kritisk spørsmål, selv på en saklig måte så er man plutselig corona politi osv. det blir for dumt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg  sluttet å følge henne for to uker siden og det er såååå deilig!!!!!  

Endret av baremeg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt at hun sier at hun ikke er inne her og leser, men etter jeg så snappene hennes i dag så gikk jeg rett inn hit for å se hva hun har lest🙈 Synes jo veldig godt at hun er inne og leser her..

Komisk at hun klager på corona politi, men var det selv i vår..  La ut videoer og bilder. Men det var kanskje kun for likes og oppmerksomhet som gjorde at bedriften hennes gikk litt mer i pluss! Synd at hun skal bruke en pandemi som har tatt så mange menneske liv til å få litt ekstra trøkk inn på some profilene hennes...  Er jo iallefall slik jeg tolker det når hun nå mener vi burde passa på oss selv og ikke bry oss om va andre gjør. 😖😖

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på hvordan reklamen blir de neste månedene. Hun snakket jo om at hun var fullbooket og at da måtte hun gjøre reklamen gøy. Syns virkelig folk at  det er gøy og underholdene at hun hopper i klærne og danser i dem? Syns det er kun det hun gjør og har gjort de siste mnd.. For min del kunn hun heller hatt en helt vanlig unboxing som var mer chill der hun kunne snakke om klærne, hvordan stoff, hvordan er akkurat det plagget i str, hvilket plagg er favoritten fra det hun har fått osv. Da hadde jeg følt hun hadde litt mer interesse selv for klærne og det hun prøver å selge. Istedefor å ha musikk og speed på filmene for det skal se så tøft ut. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB dette er ikke diskusjon om kropp, men klær. 

hun burde går opp 1-2 str på underdelene. Ofte er det litt for stramt/lite. 

Hun er smal rundt midjen, men hun burde lære å ha riktig snitt på underdelene også.. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...