Gjest Verba Skrevet 15. april 2023 #18061 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (3 minutter siden): Nei jeg antyder ikke at du er dum. Men det er enkelte her i tråden (ikke deg) som har låst seg helt på at alt hun gjør er løgn og bedrag. Å det skal gjøres narr av alt mulig. F.eks kjolene hennes, skoene hennes osv. langt fra konstruktiv kritikk. Å ja for all del, der er en del ting man kan ta hun på. Men akkurat Careless har hun ikke løyet om. Nei hun har ikke sakt i hvert eneste innlegg om Careless at det er investorer osv men hun har nevnt det før å hun har heller ikke sakt at hun eier før etter hun faktisk kjøpte seg inn. Det er jeg enig i 🙂 men ikke enig i at hun ikke har løyet om Careless. Tror dere Feks virkelig at hun har designet ting selv? Hun har også sagt at hun ikke kan ta permisjon fordi hun må ta seg av ditten og datten, logistikk osv osv. nei, hun har et helt team som tar seg av dette. Hun fremstiller det som om Careless ikke funker uten henne. Bare det er jo helt feil.
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18062 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Hun er tatt i flere løgner og innehar ikke nettvett. Det er en direkte konsekvens av egne valg. Ikke lyv i some. Det betyr ikke at du kan lage nye løgner. Ja hun har driti deg ut på en del ting, men det er ikke det som diskuteres nå. Det er hvor vidt hun eier Careless eller ikke. Å det gjør hun. 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18063 Skrevet 15. april 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i 🙂 men ikke enig i at hun ikke har løyet om Careless. Tror dere Feks virkelig at hun har designet ting selv? Hun har også sagt at hun ikke kan ta permisjon fordi hun må ta seg av ditten og datten, logistikk osv osv. nei, hun har et helt team som tar seg av dette. Hun fremstiller det som om Careless ikke funker uten henne. Bare det er jo helt feil. Dette du tenkte på?
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18064 Skrevet 15. april 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Dette du tenkte på? @Verba Endret 15. april 2023 av Sharpa VinterBerg 1
Gjest Verba Skrevet 15. april 2023 #18065 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): @Verba Alt av klær kanskje? 😉
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18066 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (2 minutter siden): Det betyr ikke at du kan lage nye løgner. Ja hun har driti deg ut på en del ting, men det er ikke det som diskuteres nå. Det er hvor vidt hun eier Careless eller ikke. Å det gjør hun. Hvorfor gir Sara uttrykk for at hun driver flere As? 1 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18067 Skrevet 15. april 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Alt av klær kanskje? 😉 1
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18068 Skrevet 15. april 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i 🙂 men ikke enig i at hun ikke har løyet om Careless. Tror dere Feks virkelig at hun har designet ting selv? Hun har også sagt at hun ikke kan ta permisjon fordi hun må ta seg av ditten og datten, logistikk osv osv. nei, hun har et helt team som tar seg av dette. Hun fremstiller det som om Careless ikke funker uten henne. Bare det er jo helt feil. jeg tror hun designer, i den forstand at hun hat fått en mal som start, å så tilpasser hun sånn som hun ønsker det. Å selvfølgelig hadde Careless gått uten henne for en periode. Men det er hun som bestemmer hvordan produktene skal bli. Passform, farger, mønster osv. det er nok det hun mener. Noen andre kunne tatt over den jobben en periode, men da blir det jo ikke lengre Sara som har bestemt å tilpasser sånn som hun ønsker. 1
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18069 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Hvorfor gir Sara uttrykk for at hun driver flere As? Fordi hun gjør det 🤦🏼♀️ 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18070 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (Akkurat nå): jeg tror hun designer, i den forstand at hun hat fått en mal som start, å så tilpasser hun sånn som hun ønsker det. Å selvfølgelig hadde Careless gått uten henne for en periode. Men det er hun som bestemmer hvordan produktene skal bli. Passform, farger, mønster osv. det er nok det hun mener. Noen andre kunne tatt over den jobben en periode, men da blir det jo ikke lengre Sara som har bestemt å tilpasser sånn som hun ønsker. Det er ikke Sara som driver Careless.. hun sitter å snakker til mobilen hele dagen. 2 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18071 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (Akkurat nå): Fordi hun gjør det 🤦🏼♀️ Hvilke As? 1
Gjest Verba Skrevet 15. april 2023 #18072 Skrevet 15. april 2023 (endret) Mio-lio skrev (5 minutter siden): jeg tror hun designer, i den forstand at hun hat fått en mal som start, å så tilpasser hun sånn som hun ønsker det. Å selvfølgelig hadde Careless gått uten henne for en periode. Men det er hun som bestemmer hvordan produktene skal bli. Passform, farger, mønster osv. det er nok det hun mener. Noen andre kunne tatt over den jobben en periode, men da blir det jo ikke lengre Sara som har bestemt å tilpasser sånn som hun ønsker. Men det er så mye som har kommet frem, og som kommer til å komme frem etterhvert. Men det er kjempebra at det blir oppdatert i mai, sånn at hun eier deler av Careless. 🙂 Jeg er aller aller mest kritisk til David Reme, for jeg tror ikke SaraE vet helt hvordan han er og hvordan han driver ting. Hadde hun vært smart så hadde hun løpt motsatt vei. Og nei, jeg antyder ikke at hun er dum 🙂 Endret 15. april 2023 av Verba
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18073 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden): Hvilke As? Hei eier Sara Emilie As og Careless. Å så eier vel både hun, Therese og Monica Amikas eller hva det heter. Å dette ny greiene, salbim.
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18074 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (Akkurat nå): Hei eier Sara Emilie As og Careless. Å så eier vel både hun, Therese og Monica Amikas eller hva det heter. Å dette ny greiene, salbim. Hun eier ikke Careless.. Det eneste hun eier er Sara Emile Tandberg, navnet sitt. 3
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18075 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Hun eier ikke Careless.. Det eneste hun eier er Sara Emile Tandberg, navnet sitt. Hun eier Careless jo. Vist jeg går inn på skattelistene ser jeg heller ikke oppdatert info. Betyr ikke at folk lyver om at de har gått opp i lønn forde om. Men er tydeligvis vanskelig for deg å få noe inn i skallen. 3
Rosa Sitron Skrevet 15. april 2023 #18076 Skrevet 15. april 2023 On 4/13/2023 at 11:09 AM, Hjertestein said: Rart at du er den eneste som har fått med deg dette på snap, at Sara har sagt et av kravene er at man må donere 10%. Eller det kommer sikkert et par til å sier det samme som deg. Vi vet fra før hvem de er😅 Både hun og TL har sagt det mange ganger. 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18077 Skrevet 15. april 2023 (endret) Mio-lio skrev (1 minutt siden): Hun eier Careless jo. Vist jeg går inn på skattelistene ser jeg heller ikke oppdatert info. Betyr ikke at folk lyver om at de har gått opp i lønn forde om. Men er tydeligvis vanskelig for deg å få noe inn i skallen. Nei, hun har gitt utrykk for å eie careless.. Mao, Sara Emile Tandberg lyver. Salabim er Reme sitt også. Endret 15. april 2023 av Sharpa VinterBerg 1
Rosa Sitron Skrevet 15. april 2023 #18078 Skrevet 15. april 2023 6 minutter siden, Mio-lio said: Hei eier Sara Emilie As og Careless. Å så eier vel både hun, Therese og Monica Amikas eller hva det heter. Å dette ny greiene, salbim. I salabim er hun vel investor? I careless har hun investor. Så det er overraskende om det er samme eierforhold
Mio-lio Skrevet 15. april 2023 #18079 Skrevet 15. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Nei, hun har gitt utrykk for å eie careless.. Mao, Sara Emile Tandberg lyver. Men hun eier jo Careless!!! Altså hvor mørkt er det a ? 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. april 2023 #18080 Skrevet 15. april 2023 Mio-lio skrev (Akkurat nå): Men hun eier jo Careless!!! Altså hvor mørkt er det a ? Nei, det er samme eier som Salabim. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå