Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
pep skrev (1 time siden):

Da har du meldt fra til Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet, regner jeg med? 

Hvorfor lurer du på det? Du har ingen kommentarer om vanskjøtsel som er blitt dokumentert i Sara As sin Snapchat kanal? Dette er tipp, topp å dele?? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pep skrev (3 minutter siden):

Du bør heller ikke skrive om noe du ikke har sett selv.... 

Jo jeg kan skrive det jeg vil:). Du skal hvertfall ikke fortelle meg hva jeg skal skrive eller ikke 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
pep skrev (1 time siden):

Har du meldt fra til Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet?

Kanskje de som har hørt bjeffing og at hunden ble «glemt» i 18 minus kan melde? Det jobbes på ser jeg..  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Venke 87 skrev (1 minutt siden):

Jo jeg kan skrive det jeg vil:). Du skal hvertfall ikke fortelle meg hva jeg skal skrive eller ikke 🙂

Det er jo dokumentasjon via snap..  bjeffing og at hunden ble «glemt» ute på terrassen i 18 minus. Det er faen meg så skammelig oppførsel at hun burde innse det selv!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Venke 87 skrev (46 minutter siden):

Jeg kan ikke melde om noe jeg ikke har sett selv. Men kan si at det minner om dyremishandling. Beklager om jeg ordla meg litt feil:). 

Du kan melde da dette er dokumentert via Snapchat. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (8 minutter siden):

Det er jo dokumentasjon via snap..  bjeffing og at hunden ble «glemt» ute på terrassen i 18 minus. Det er faen meg så skammelig oppførsel at hun burde innse det selv!

Men så meld fra selv da.. om du har sett dette. Slutt og rop ulv ulv uten og gjøre noe med det

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (17 minutter siden):

Hehe ja det stemmer. Det ble postet på snap, hun filmet en stakkars hund som var glemt på terrassen. Typ "obs så klumsete jeg er *fnisfnis*".

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (20 minutter siden):

Men så meld fra selv da.. om du har sett dette. Slutt og rop ulv ulv uten og gjøre noe med det

Du får anse det som informasjon på lik linje som å oppfordre noen til å melde om snik reklame til FT! 

• Nyttig 1
Skrevet
Hjertestein skrev (31 minutter siden):

Hehe ja det stemmer. Det ble postet på snap, hun filmet en stakkars hund som var glemt på terrassen. Typ "obs så klumsete jeg er *fnisfnis*".

Koselige greier å dele… Fniseknise

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest LudaLi
Skrevet
elskersommer skrev (21 timer siden):

Nei alle gjør ikke det.. men mange har sex før fylte 16 år. Slik er verden. Derfor er åpenhet rundt prevensjon viktig hjemme. Bedre det enn at de kommer som 16 år og er gravid..b

Men når samme person som legger ut om sexlivet sitt som  15 åring, også går ut med at man blir alvorlig syk av prevensjon. Så begynner dette å bli uforsvarlig. 

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Hvorfor lurer du på det? Du har ingen kommentarer om vanskjøtsel som er blitt dokumentert i Sara As sin Snapchat kanal? Dette er tipp, topp å dele?? 

Hvorfor jeg lurer på det? Fordi det er en selvfølge å melde i fra hvis man er vitne til vanskjøtsel/mishandling av dyr,som du tydeligvis er. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Venke 87 skrev (1 time siden):

Så du beklager i ett innlegg,og skriver at du kan skrive hva du vil i neste? Merkelig... 

Har forresten ikke fortalt deg hva du skal skrive,men hva du BØR unngå å skrive. Å anklage noen for slike ting er ganske alvorlig,og når du selv sier i neste innlegg at du ikke har sett noe blir det litt for dumt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
pep skrev (18 minutter siden):

Hvorfor jeg lurer på det? Fordi det er en selvfølge å melde i fra hvis man er vitne til vanskjøtsel/mishandling av dyr,som du tydeligvis er. 

Det er dokumentert at Sara As har «glemt» hunden i 18 minus.. Hva vet du om hvem/hva som er meldt? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
pep skrev (15 minutter siden):

Så du beklager i ett innlegg,og skriver at du kan skrive hva du vil i neste? Merkelig... 

Har forresten ikke fortalt deg hva du skal skrive,men hva du BØR unngå å skrive. Å anklage noen for slike ting er ganske alvorlig,og når du selv sier i neste innlegg at du ikke har sett noe blir det litt for dumt. 

Jobba på i Saras careless kopi kjoler. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden):

Jobba på i Saras careless kopi kjoler. 

Hæ?

• Liker 5
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (3 minutter siden):

Det er dokumentert at Sara As har «glemt» hunden i 18 minus.. Hva vet du om hvem/hva som er meldt? 

Jeg vet ikke,men det høres ikke ut som noen her har gjort det,enda så bastante dere er på hva som har skjedd. 

• Liker 2
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (17 minutter siden):

Hun takker vel ikke at mrKiwi har en eks og straffer hunden for det. Voksent. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sprite skrev (På 24.3.2023 den 17.57):

Sikkert ikke sann den historien.  Liksom at hunden henta trusa og ingen så det 😂

Tenkte det samme med en gang jeg hørte henne fortelle denne historien/skrønen. Hun der har diktet opp mye opp igjennom for å lage «content» 🙈. Er så åpenlyst hver gang at det er flaut🙈. 
Å hadde det no i hvert fall vært morsomt. Men det er ikke det en gang🤪. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (23 minutter siden):

Hun takker vel ikke at mrKiwi har en eks og straffer hunden for det. Voksent. 

Ikke vet jeg, men Sara As har fronter alt jeg er imot.

• Liker 1
Skrevet
pep skrev (37 minutter siden):

Jeg vet ikke,men det høres ikke ut som noen her har gjort det,enda så bastante dere er på hva som har skjedd. 

Det er dokumentert i tråden her bla at Sara har delt på Snapchat at hunden ikke blir behandlet på en god måte. Når en er vitne til slike fæle greier på Snapchat håper jeg at folk melder ifra. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...