Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (59 minutter siden):

Hun lå sikkert å fniset av det mens de "dreiv på". 😝

Ja, for hun er jo like barnslig enda med den fnisingen sin😅. Med den finsingen skulle en ikke tro at hun hadde utviklet seg mye siden hun var 14 år.  Har dere hørt når hun er sammen med andre hvor utrolig fnisete hun er? Da fniser hun som regel i hver avslutta setning.  Legg merke til det neste gang 🙈🙈.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Venke 87 skrev (9 minutter siden):

Ja, for hun er jo like barnslig enda med den fnisingen sin😅. Med den finsingen skulle en ikke tro at hun hadde utviklet seg mye siden hun var 14 år.  Har dere hørt når hun er sammen med andre hvor utrolig fnisete hun er? Da fniser hun som regel i hver avslutta setning.  Legg merke til det neste gang 🙈🙈.

Ser ikke poenget med å kritisere fnising. Gjør bare tråden useriøs, samme gjelder kritikk av sminke, vasking og hva hun serverer til middag. Det er nok andre ting å ta tak i.

Endret av Lill :)
Skrevet
Lill :) skrev (3 minutter siden):

Ser ikke poenget med å kritisere fnising. Gjør bare tråden useriøs, samme gjelder kritikk av sminke, vasking og hva hun serverer til middag. Det er nok andre ting å ta tak i.

Hun fniser av at hun bor i en gristseti. Det er ikke normal oppførsel av en voksen dame. Det er vel det som noen reagerer på. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Hun fniser av at hun bor i en gristseti. Det er ikke normal oppførsel av en voksen dame. Det er vel det som noen reagerer på. 

Ser ikke hva det har med bedriften å gjøre, eller hvorfor det er noe å lage et poeng utav. Gir bare tråden et dårlig rykte. SE har nesten 400.000 følgere, og et stort engasjement. Hun tjener mange tusen kroner i måneden, på snikreklame og salg av barndommen til ikke samtykke kompetente mindreårige. På IG er de siste 7 reelene umerket reklame for Careless, et av de med en mindreårig som blir behandlet som et vedheng. Hvordan det står til på Snapchat vet jeg ikke, men det er vel Reklame for pysj, amme bh, truser og kjoler sammen med eksponering av mindreårig. Det er kritikkverdig og trenger fokus, alt det andre kan fort komme under kategorien innhold som heller burde passe på Discord. 

Skrevet
45 minutter siden, Lill :) said:

Ser ikke hva det har med bedriften å gjøre, eller hvorfor det er noe å lage et poeng utav. Gir bare tråden et dårlig rykte. SE har nesten 400.000 følgere, og et stort engasjement. Hun tjener mange tusen kroner i måneden, på snikreklame og salg av barndommen til ikke samtykke kompetente mindreårige. På IG er de siste 7 reelene umerket reklame for Careless, et av de med en mindreårig som blir behandlet som et vedheng. Hvordan det står til på Snapchat vet jeg ikke, men det er vel Reklame for pysj, amme bh, truser og kjoler sammen med eksponering av mindreårig. Det er kritikkverdig og trenger fokus, alt det andre kan fort komme under kategorien innhold som heller burde passe på Discord. 

Det har vel noe med bedriften å gjøre når hun først viser frem svinestien med fnising, før hun så reklamerer for vaskegreier.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Citha skrev (14 minutter siden):

Det har vel noe med bedriften å gjøre når hun først viser frem svinestien med fnising, før hun så reklamerer for vaskegreier.

Ja det er en sammenheng med reklamen, men da kan man kritisere at hun reklamerer på en dårlig måte? Nå var det ikke fnising i reklame som jeg siterte, men at hun kalles barnslig og sammenlignes med en 14 åring. Det er påstander som gjør at man kan påstå at det er mye «hat» på KG, og gir influenserne frikort til mye dårlig oppførsel.

Skrevet
Citha skrev (17 minutter siden):

Helt enig 👍

• Liker 7
Skrevet
Nussepus skrev (2 timer siden):

Men man trenger virkelig ikke som foreldre å legge til rette for at mindreårige har seg. Det sier noe om moralen til foreldrene. Sikkert de samme som sender med ungene alkohol på fest. 

Jepp.. men den diskusjonen kan vi ta ett annet sted😊 å som sagt.. sex har de uansett. Vi som foreldre kan ikke være så blåøyd å tenke at mitt barn har ikke sex eller mitt barn drikker ikke alkohol før fylte 18 år. For de gjør begge deler😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
0llis skrev (2 timer siden):

Tror du har misforstått litt kva det blir reaksjoner på her? :) 

Ho advarer mot p-piller, samtidig ler ho av sex som 15 åring. Ho har tidligere sagt ho har yngre følgere. Selv om vi vet at mange ungdommer har sex, vet vi ikkje om dei har foreldre som tar praten om prevensjon. Mange har sex før dei føler seg klar for det - nettopp fordi det normaliseres.  
Hadde ho fortalt denne historien til noen venner, hadde ingen reagert. Poenget er at Sara har 392.000 følgere. Da bør ho tenke over hva ho poster. Hvordan ho fronter ting som faktisk strider mot norske lover. 

Vi vet at mange ungdommer drikker, snuser og røyker før dei fyller 18år. Mange av oss gjorde det samme da vi var unge. Det er likevel ikkje greit å fremstille det som "helt greit/morsomt". 

Influencere har (dessverre) altfor stor påvirkningskraft. 

Kan være jeg svarte feil bruker. Jeg svarte hun som mente at det var feil at de på 15-16 år har sex.. er helt enig i at det farlig dette hun legger ut om p piller og ME. 

Å vi fleste hadde nok sex før fylte 18 år å for meg har det vært viktig og prate med mine om prevensjon.. nekter man ungdommen og starte på det så kan det gå galt. For sex har de uansett om mor og far sier nei

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Sprite
Skrevet

Sikkert ikke sann den historien.  Liksom at hunden henta trusa og ingen så det 😂

Skrevet
Sprite skrev (22 minutter siden):

Sikkert ikke sann den historien.  Liksom at hunden henta trusa og ingen så det 😂

Tenkte det samme. Trusa suste over hodet 🙄 Sara fremstår så umoden at det er flaut. 

Skrevet
elskersommer skrev (30 minutter siden):

Kan være jeg svarte feil bruker. Jeg svarte hun som mente at det var feil at de på 15-16 år har sex.. er helt enig i at det farlig dette hun legger ut om p piller og ME. 

Å vi fleste hadde nok sex før fylte 18 år å for meg har det vært viktig og prate med mine om prevensjon.. nekter man ungdommen og starte på det så kan det gå galt. For sex har de uansett om mor og far sier nei

Den seksuelle lavalder er 16, ikke 18. Så mange har nok sex før de er 18 ja.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (57 minutter siden):

Jepp.. men den diskusjonen kan vi ta ett annet sted😊 å som sagt.. sex har de uansett. Vi som foreldre kan ikke være så blåøyd å tenke at mitt barn har ikke sex eller mitt barn drikker ikke alkohol før fylte 18 år. For de gjør begge deler😊

Så du tror alle gjør det? Nei alle gjør ikke det. Noen av oss har heldigvis dialog med barna våre. 

• Nyttig 9
Skrevet
Exkt skrev (2 timer siden):

Babyen er 1 mnd gammel og vognen har knapt vært brukt. Tenk å bo rett ved en fin tursti uten å gidde lufte bikkja. En skam!! 😤

Hun er dørgende lat og gidder kun det hun synes er gøy, som å styre med Careless og skravle på SC, så får huset heller flyte og hunden drite på verandaen.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Gjest L0tta
Skrevet (endret)
K_mb skrev (På 24.3.2023 den 18.54):

Hun er dørgende lat og gidder kun det hun synes er gøy, som å styre med Careless og skravle på SC, så får huset heller flyte og hunden drite på verandaen.

Endret av L0tta
Gjest Maggidada
Skrevet

Er det på Snapchat disse wannabe-hardtarbeidende tjener mest penger for tiden? Dårlig med updates på Insta på noen av de; spes TheSaMo… Er innom story på Insta og viser til Snapchat bare…

Skrevet (endret)
L0tta skrev (10 minutter siden):

Og likevel synes ho det er en god ide å få enda en hund. (Hunden som sønnen skal eie sammen med bestemora). Spent på om den må drite på terrassen også. 

Fy flate. Noen bør bli svartelistet for å kunne ha omsorg og ansvar for dyr. Hun synes at dette er med på å styrke det falmende omdømmet sitt? 

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Maggidada skrev (9 minutter siden):

Er det på Snapchat disse wannabe-hardtarbeidende tjener mest penger for tiden? Dårlig med updates på Insta på noen av de; spes TheSaMo… Er innom story på Insta og viser til Snapchat bare…

Passende yrkestittel, men vil legge til Copycat også. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Exkt skrev (1 time siden):

Tenkte det samme. Trusa suste over hodet 🙄 Sara fremstår så umoden at det er flaut. 

Ikke sant?! Hvor mye strikk er det i en truse så den fyker ut av vinduet🙄 Måtte faktisk opp i truseskuffen å teste, men mine fløy ikke så langt🤣

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...