J.. Skrevet 25. mars 2023 #16622 Skrevet 25. mars 2023 Bellabellee skrev (31 minutter siden): Hun er så forutsigbar..lol. 8
Gjest Era Vulgaris Skrevet 25. mars 2023 #16623 Skrevet 25. mars 2023 Bellabellee skrev (52 minutter siden): «Se på meg, jeg er en rotete gris» Tror hun virkelig dette er morsomt og sjarmerende?
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. mars 2023 #16624 Skrevet 25. mars 2023 Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): «Se på meg, jeg er en rotete gris» Tror hun virkelig dette er morsomt og sjarmerende? Tydeligvis tror hun det da hun deler dette til publikumet sitt. Men for all del ikke kritiser og ta henne på dette også.. 🫠 1 2
MøllersTran Skrevet 25. mars 2023 #16625 Skrevet 25. mars 2023 Kjøpte ikke de møbler til «kontorkroken» oppe for litt siden? Det var jo ikke grenser hvor fantastiske møbler det var. Hvorfor kan ikke det plasseres nede, også er hun godt i gang med kontor allerede? Må jo ikke vente på sofa og hyller. Kan vareprøvene stables på badet oppe, kan det vel stables på kontoret nede på tilsvarende måte…? Nei, stemmer det, da har hun ikke noe rot å fnise over og legge ut på story 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 9 7
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. mars 2023 #16626 Skrevet 25. mars 2023 MøllersTran skrev (3 minutter siden): Kjøpte ikke de møbler til «kontorkroken» oppe for litt siden? Det var jo ikke grenser hvor fantastiske møbler det var. Hvorfor kan ikke det plasseres nede, også er hun godt i gang med kontor allerede? Må jo ikke vente på sofa og hyller. Kan vareprøvene stables på badet oppe, kan det vel stables på kontoret nede på tilsvarende måte…? Nei, stemmer det, da har hun ikke noe rot å fnise over og legge ut på story 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Merkelig måte å tjene penger på. Utlevere seg selv som den største uorganiserte rotekoppen ever.. og fnise av det. 5 7
Anonym767 Skrevet 25. mars 2023 #16627 Skrevet 25. mars 2023 Sara sier nok en gang at hun ikke er ute av huset. Hvorfor går hun ikke turer? Vet det har vært mye snø, men det blir jo brøyta og salta/grusa. På snappen hun deler fra soverommet, ser vi bare veier fra vinduet. Har aldri hørt om noen som ikke er ute av huset på 5 uker pga snø. Babyen har vel knapt vært i vognen. 15 2
Gjest Kattedama Skrevet 25. mars 2023 #16628 Skrevet 25. mars 2023 Mens rot blir diskutert over flere sider, ler SE AS hele veien til banken. At hun eksponerer mindreårig på daglig basis og snikreklamerer i samme setting, er gjemt og glemt langt bak i tråden. For hennes del er det mission accomplished!
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. mars 2023 #16629 Skrevet 25. mars 2023 Anonym767 skrev (Akkurat nå): Sara sier nok en gang at hun ikke er ute av huset. Hvorfor går hun ikke turer? Vet det har vært mye snø, men det blir jo brøyta og salta/grusa. På snappen hun deler fra soverommet, ser vi bare veier fra vinduet. Har aldri hørt om noen som ikke er ute av huset på 5 uker pga snø. Babyen har vel knapt vært i vognen. Men hunden kan fint være ute i 18 minus grader da Sara har «glemt» den stakkars hunden. Jeg er faktisk rystet over dette. Stakkars hund 😥 12 4
Anonym767 Skrevet 25. mars 2023 #16630 Skrevet 25. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Men hunden kan fint være ute i 18 minus grader da Sara har «glemt» den stakkars hunden. Jeg er faktisk rystet over dette. Stakkars hund 😥 På en terrasse som er full av snø😢 Da det snødde på det verste, fikk Sara spørsmål om terrassen tålte så store mengder snø. En følger mente de burde måke den. Sara svarte at de ikke måka den, da de visste at den tåler det. Da filmet hun utover terrassen. Hvor hunden gjør av seg der skjønner jeg ikke. Men husker godt snappen der hun sa hun hadde glemt å ta inn hunden fra terrassen. Hun låg i sengen og ammet L. Vi kunne høre hunden bjeffe 😔 7
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. mars 2023 #16631 Skrevet 25. mars 2023 Anonym767 skrev (7 minutter siden): På en terrasse som er full av snø😢 Da det snødde på det verste, fikk Sara spørsmål om terrassen tålte så store mengder snø. En følger mente de burde måke den. Sara svarte at de ikke måka den, da de visste at den tåler det. Da filmet hun utover terrassen. Hvor hunden gjør av seg der skjønner jeg ikke. Men husker godt snappen der hun sa hun hadde glemt å ta inn hunden fra terrassen. Hun låg i sengen og ammet L. Vi kunne høre hunden bjeffe 😔 Dette er dyremishandling. Noe for avisene å skrive om! Fy flate!! 11 5
Venke 87 Skrevet 25. mars 2023 #16632 Skrevet 25. mars 2023 Anonym767 skrev (2 timer siden): På en terrasse som er full av snø😢 Da det snødde på det verste, fikk Sara spørsmål om terrassen tålte så store mengder snø. En følger mente de burde måke den. Sara svarte at de ikke måka den, da de visste at den tåler det. Da filmet hun utover terrassen. Hvor hunden gjør av seg der skjønner jeg ikke. Men husker godt snappen der hun sa hun hadde glemt å ta inn hunden fra terrassen. Hun låg i sengen og ammet L. Vi kunne høre hunden bjeffe 😔 Det er dyremishandling! Helt forferdelig oppførsel ovenfor en liten hund. 11 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. mars 2023 #16633 Skrevet 25. mars 2023 Venke 87 skrev (14 minutter siden): Det er dyremishandling! Helt forferdelig oppførsel ovenfor en liten hund. Det er så grusomt at det finnes ikke ord! Får håpe de som fremdeles mener at copycaten er så topp, har fått med seg at hun vanskjøtter denne lille hunden. Jeg blir kvalm av hele opplegget! 5 3
pep Skrevet 25. mars 2023 #16634 Skrevet 25. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (17 minutter siden): Det er så grusomt at det finnes ikke ord! Får håpe de som fremdeles mener at copycaten er så topp, har fått med seg at hun vanskjøtter denne lille hunden. Jeg blir kvalm av hele opplegget! Da har du meldt fra til Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet, regner jeg med? 6
pep Skrevet 25. mars 2023 #16635 Skrevet 25. mars 2023 Venke 87 skrev (35 minutter siden): Det er dyremishandling! Helt forferdelig oppførsel ovenfor en liten hund. Har du meldt fra til Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet? 1
elskersommer Skrevet 25. mars 2023 #16636 Skrevet 25. mars 2023 Venke 87 skrev (53 minutter siden): Det er dyremishandling! Helt forferdelig oppførsel ovenfor en liten hund. Jeg har ikke sett noe av dette som kommer frem når det gjelder hunden. Men om du mener dette er dyremishandling så må du faktisk ringe Mattilsynet.. 1 2
Venke 87 Skrevet 25. mars 2023 #16637 Skrevet 25. mars 2023 elskersommer skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke sett noe av dette som kommer frem når det gjelder hunden. Men om du mener dette er dyremishandling så må du faktisk ringe Mattilsynet.. Jeg kan ikke melde om noe jeg ikke har sett selv. Men kan si at det minner om dyremishandling. Beklager om jeg ordla meg litt feil:).
elskersommer Skrevet 25. mars 2023 #16638 Skrevet 25. mars 2023 Venke 87 skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke melde om noe jeg ikke har sett selv. Men kan si at det minner om dyremishandling. Beklager om jeg ordla meg litt feil:). Når det gjelder det med dyremishandling og at noen skriker om barnevernet iforhold til barn så man faktisk være sikker før man skriver dette. Å du må jo tenke litt før du skriver dyremishandling når du ikke en gang har sett det🙄🙄 3 4
Venke 87 Skrevet 25. mars 2023 #16639 Skrevet 25. mars 2023 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): «Se på meg, jeg er en rotete gris» Tror hun virkelig dette er morsomt og sjarmerende? Huff da 😅 1
pep Skrevet 25. mars 2023 #16640 Skrevet 25. mars 2023 Venke 87 skrev (36 minutter siden): Jeg kan ikke melde om noe jeg ikke har sett selv. Men kan si at det minner om dyremishandling. Beklager om jeg ordla meg litt feil:). Du bør heller ikke skrive om noe du ikke har sett selv.... 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå