J.. Skrevet 26. mars 2023 #16721 Skrevet 26. mars 2023 elskersommer skrev (20 minutter siden): Er det bare meg som synes at alt dette som careless lager(foruten BH) så virker det så stort. Føler mye av det ser ut som en potetsekk. Jeg er selv en stor dame men selv om jeg har mye former så liker jeg og kle meg feminint. Vise mine kvinnelige former Kan være det bare er meg som tenker slik. Ps: ikke hugg hue av meg dersom dette var dumt sagt Ja,det er jo formløst og slaskete. Og Careless sine str er jo helt på tryne. Når noen som er 100+ kg bruker M i Carelessmerket,så er jo str laget for å få større damer til å føle seg mindre/slankere enn hva de faktisk er vs forholde seg til feks standard EU str. Syns også både farger/mønster og design er fryktelig tantete og åpenbart designet for å skjule fremfor å fremheve. Trist mtp at budskapet er nettopp "care less".. 12 3
elskersommer Skrevet 26. mars 2023 #16722 Skrevet 26. mars 2023 J.. skrev (19 minutter siden): Ja,det er jo formløst og slaskete. Og Careless sine str er jo helt på tryne. Når noen som er 100+ kg bruker M i Carelessmerket,så er jo str laget for å få større damer til å føle seg mindre/slankere enn hva de faktisk er vs forholde seg til feks standard EU str. Syns også både farger/mønster og design er fryktelig tantete og åpenbart designet for å skjule fremfor å fremheve. Trist mtp at budskapet er nettopp "care less".. Jeg kjøper mye tøy på Cubus eller Ellos. jeg fikk en Jeans av min datter nå som hun hadde kjøpt på HM sin nettside og jeg ble så positivt overrasket da buksa satt som støpt. Det er heldigvis kommet mer større størrelser i nettbutikker som er feminine og fine. 3
J.. Skrevet 26. mars 2023 #16723 Skrevet 26. mars 2023 elskersommer skrev (14 minutter siden): Jeg kjøper mye tøy på Cubus eller Ellos. jeg fikk en Jeans av min datter nå som hun hadde kjøpt på HM sin nettside og jeg ble så positivt overrasket da buksa satt som støpt. Det er heldigvis kommet mer større størrelser i nettbutikker som er feminine og fine. Så bra! 1
Klementine Skrevet 26. mars 2023 #16724 Skrevet 26. mars 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Er det bare meg som synes at alt dette som careless lager(foruten BH) så virker det så stort. Føler mye av det ser ut som en potetsekk. Jeg er selv en stor dame men selv om jeg har mye former så liker jeg og kle meg feminint. Vise mine kvinnelige former Kan være det bare er meg som tenker slik. Ps: ikke hugg hue av meg dersom dette var dumt sagt Jeg er så enig! Jeg er også en større dame, om jeg kan si det sånn. Veier godt over 100 enda, er på vei nedover. Kunne ikke falt meg inn å ikle meg noe som helst fra Careless! Føler det er graviditetsklær og klær å bli STØRRE i! Og er noe jeg ikke skal, så er det jo å bli større. Ved siden av det så er det så kjærring mønster og snitt. Sånn skikkelig kjærring følelse over alt sammen. Skjønner virkelig ikke appelen med mest mulig stretch, mest mulig gardin og stoff liksom. 7 9
Klementine Skrevet 26. mars 2023 #16725 Skrevet 26. mars 2023 Jeg som den størrelsen jeg, skal jo selvfølgelig ikke være en størrelse M. Det sier jo seg selv. Jeg er jo større. Vil jo gjerne ned i reell størrelse. Ikke bare late som. 7 3
Gjest Kattedama Skrevet 26. mars 2023 #16726 Skrevet 26. mars 2023 Klementine skrev (28 minutter siden): Jeg er så enig! Jeg er også en større dame, om jeg kan si det sånn. Veier godt over 100 enda, er på vei nedover. Kunne ikke falt meg inn å ikle meg noe som helst fra Careless! Føler det er graviditetsklær og klær å bli STØRRE i! Og er noe jeg ikke skal, så er det jo å bli større. Ved siden av det så er det så kjærring mønster og snitt. Sånn skikkelig kjærring følelse over alt sammen. Skjønner virkelig ikke appelen med mest mulig stretch, mest mulig gardin og stoff liksom. Jeg er enig. Og den pysjen? Er ikke flatterende for fem flate øre.
Visla Skrevet 26. mars 2023 #16727 Skrevet 26. mars 2023 Lill skrev (4 timer siden): Et eller annet hjernedødt menneske har spurt om familiebilde (?), SE AS skriver at hun ikke skal eksponerer barna sine så da kan hun ikke ha familiebilde hengende oppe. I tilfelle det kommer på film 🙄 Men å filme mindreårig hver dag og utleverer helseopplysninger av den som ikke skal eksponeres, det er helt i orden. Ingen fare med det 🙄🙄 Er jo viktigere å kunne dele hjemmet i sosiale medier og for følgere enn å ha det hjemmekoselig selvfølgelig. tankegangen med å kunne dele babyen som ammer hvor hele puppen viser, sykdomshistorier og livshistorien til nyfødt, men ikke kunne risikere at et bilde på veggen viser ett sekund syns er rar 6 4
elskersommer Skrevet 26. mars 2023 #16728 Skrevet 26. mars 2023 Klementine skrev (49 minutter siden): Jeg er så enig! Jeg er også en større dame, om jeg kan si det sånn. Veier godt over 100 enda, er på vei nedover. Kunne ikke falt meg inn å ikle meg noe som helst fra Careless! Føler det er graviditetsklær og klær å bli STØRRE i! Og er noe jeg ikke skal, så er det jo å bli større. Ved siden av det så er det så kjærring mønster og snitt. Sånn skikkelig kjærring følelse over alt sammen. Skjønner virkelig ikke appelen med mest mulig stretch, mest mulig gardin og stoff liksom. Lurer litt på hvordan tøyet blir etter mye vask.. 3
Klementine Skrevet 26. mars 2023 #16729 Skrevet 26. mars 2023 elskersommer skrev (38 minutter siden): Lurer litt på hvordan tøyet blir etter mye vask.. Jeg har en svært god magefølelse på at det blir hakket mer slaskete. Det er noe med det at når det blir så mye stretch i bomull eller viskose eller hva det er, så blir det slaskete. Men nå er det også utenfor min fatteevne at noen vil ikle seg denne shortsen eller kimoen med snev av verdighet ovenfor seg selv. Det ser slaskete ut! Og skal en først bruke så mye penger på kose-tøy kan en finne seg noe bedre selv om en er en større kropp. Det er ikke lenger mangel på pene plus size klær. Det dette Careless merket er etter min oppfatning er mer et merke å bli større i. Enten som gravid eller glad-tjukk. Helt greit det, men ikke lat som det er noe annet. 5 4
Gjest Maggidada Skrevet 26. mars 2023 #16730 Skrevet 26. mars 2023 Lill skrev (1 time siden): Jeg er enig. Og den pysjen? Er ikke flatterende for fem flate øre. Jeg bestillte faktisk pysjen fordi den fikk skryt opp i skyene med det utrulige deilige stoffet av SE herself. Jeg er vanligvis en M/L, og bestilte derfor i S siden det ble anbefalt å gå ned i str. Den var likevel for stor og stoffet var tynnt og ikke spes verken mykt eller hærlig. Så denne gikk rett i retur!
Gjest Maggidada Skrevet 26. mars 2023 #16731 Skrevet 26. mars 2023 Var det ikke sånn at SE ikke skulle ha noe samarbeid nå en stund etter fødsel…? At hun kun skulle jobbe med Careless; vareprøver og lanseringer? Nå annonserer hun for spill 😅
Bibbi_ Skrevet 26. mars 2023 #16732 Skrevet 26. mars 2023 Visla skrev (1 time siden): Er jo viktigere å kunne dele hjemmet i sosiale medier og for følgere enn å ha det hjemmekoselig selvfølgelig. tankegangen med å kunne dele babyen som ammer hvor hele puppen viser, sykdomshistorier og livshistorien til nyfødt, men ikke kunne risikere at et bilde på veggen viser ett sekund syns er rar Nettopp! Vise sexleketøy, truseinnlegg, fortelle når man har sex, vise en ammepute så møkkete at det er ekkelt, fortelle detaljer om sykdommen til eldste osv DET er innafor. Men om folk skulle få se langt i bakrunn, ute av fokus, et familiebildet hadde vært krise!!! Så da velger hun heller å la vær å ha bildet av det kjæreste hun har (forhåpentligvis) på veggen. Så SoMe er viktigere enn familien tenker jeg. 5 7
Babyyoda Skrevet 26. mars 2023 #16733 Skrevet 26. mars 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Lurer litt på hvordan tøyet blir etter mye vask.. De har gjort det lettere for forbrukerne - så vi slipper lure. Vasket de 270 ganger FØR salg. Ser det ut til, da 🤭 3
MøllersTran Skrevet 26. mars 2023 #16734 Skrevet 26. mars 2023 Maggidada skrev (1 time siden): Var det ikke sånn at SE ikke skulle ha noe samarbeid nå en stund etter fødsel…? At hun kun skulle jobbe med Careless; vareprøver og lanseringer? Nå annonserer hun for spill 😅 Måtte vel ha litt penger inn 😉 På den videoen syns jeg det kom tydeligere frem enn noen gang at hun bruker filter når hun filmer selv!! 4 1
Gjest Maggidada Skrevet 26. mars 2023 #16735 Skrevet 26. mars 2023 Viss man blar tilbake på SE sin Instagramkonto til 15.august 2018…. Hva ser vi der??? En pysj; nøyaktig lik den hun nylig har skapt gjennom Careless… 😅 Det vil si at hun har skapt en kopi…
elskersommer Skrevet 26. mars 2023 #16736 Skrevet 26. mars 2023 (endret) Klementine skrev (2 timer siden): Jeg har en svært god magefølelse på at det blir hakket mer slaskete. Det er noe med det at når det blir så mye stretch i bomull eller viskose eller hva det er, så blir det slaskete. Men nå er det også utenfor min fatteevne at noen vil ikle seg denne shortsen eller kimoen med snev av verdighet ovenfor seg selv. Det ser slaskete ut! Og skal en først bruke så mye penger på kose-tøy kan en finne seg noe bedre selv om en er en større kropp. Det er ikke lenger mangel på pene plus size klær. Det dette Careless merket er etter min oppfatning er mer et merke å bli større i. Enten som gravid eller glad-tjukk. Helt greit det, men ikke lat som det er noe annet. Det bilde hvor Terese Lien viser frem ett maleri og hun har på den pysjen. Den er jo ikke pen på.🙈 Den finnes ikke feminin. Å ja det begynner og bli bra utvalg på klær for oss som er litt større. Som er mye penere enn dette fra careless Endret 26. mars 2023 av elskersommer 5 2
Bibbi_ Skrevet 26. mars 2023 #16737 Skrevet 26. mars 2023 Maggidada skrev (14 minutter siden): Viss man blar tilbake på SE sin Instagramkonto til 15.august 2018…. Hva ser vi der??? En pysj; nøyaktig lik den hun nylig har skapt gjennom Careless… 😅 Det vil si at hun har skapt en kopi… Dronninga av kopi 😂 2 2
Gjest Kattedama Skrevet 26. mars 2023 #16738 Skrevet 26. mars 2023 Maggidada skrev (20 minutter siden): Viss man blar tilbake på SE sin Instagramkonto til 15.august 2018…. Hva ser vi der??? En pysj; nøyaktig lik den hun nylig har skapt gjennom Careless… 😅 Det vil si at hun har skapt en kopi… Ja, uten tvil.
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. mars 2023 #16739 Skrevet 27. mars 2023 Maggidada skrev (8 timer siden): Viss man blar tilbake på SE sin Instagramkonto til 15.august 2018…. Hva ser vi der??? En pysj; nøyaktig lik den hun nylig har skapt gjennom Careless… 😅 Det vil si at hun har skapt en kopi… Jada, det er blitt snakket om før i tråden også. Copycat. 1
Anonyym97 Skrevet 27. mars 2023 #16740 Skrevet 27. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Jada, det er blitt snakket om før i tråden også. Copycat. Jada, viktig å poengtere det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå