Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest L0tta
Skrevet (endret)
Mamak skrev (På 22.3.2023 den 18.30):

Det sier å mye om henne. At hun kan sitte der i sitt eget ego og med narsissistiske trekk. Hun evner ikke se lengre enn din egen nesetipp. Større ego skal man lete lenge etter. 

Mamak skrev (På 22.3.2023 den 19.56):

Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne.

Endret av L0tta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
L0tta skrev (14 minutter siden):

La merke til det samme. Det er ikke vanskelig å se at Sara ikke bryr seg om hunden 😔 Ho er helt annerledes da ho er rundt hunden til foreldrene. 

Hun går vel knapt turer etter hva jeg har fått med meg? Er da perfekt å gå tur med baby og hund. Men hun er vel for travel med å jobbe.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Fru G skrev (8 timer siden):

Livet. Livet skjer. Kult å ha egen interiørkonsulent, vet du. Skjønner ikke vitsen med et designhjem når man ikke ser huset for bare rot. Kanskje en ryddekonsulent neste gang. :)) 

Sikkert derfor hun måtte rydde nå da. Fordi hun skulle få besøk 🙊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
K_mb skrev (7 minutter siden):

Hun går vel knapt turer etter hva jeg har fått med meg? Er da perfekt å gå tur med baby og hund. Men hun er vel for travel med å jobbe.

Hun burde slått av mobilen.. ta med vogn og hunden og gå tur på dagen.. la den lille ligge ute og sove. Det er godt for både henne og den lille

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Verba
Skrevet

Imorgen er det sikkert en snap der hun koser med hunden eller noe 🙈

Skrevet
Verba skrev (17 minutter siden):

Imorgen er det sikkert en snap der hun koser med hunden eller noe 🙈

I mårra får ho, hunden og babyen frisk luft. Lengere enn trappa og verandaen 🫣

• Liker 14
Gjest Kattedama
Skrevet

SE AS tjener ca. 300.000 i mnd hvor reklame og Careless er store deler av inntekten. Ser at hun ofte snikreklamerer for Careless. Overrasket over at ikke flere reagerer på dette.

Skrevet
L0tta skrev (3 timer siden):

Enig med deg.

Samtidig tenker jeg - er ho egentlig så populær? Ser man på engasjementet i kommentarfeltet hennes, tyder det ikke på stor interesse for det ho poster? Jeg tror mange følger for å få med seg togkræsjet 🤷‍♀️ 

Har en venninne som liker henne veldig godt. Mener hun viser livet bak fasaden. Det ekte. Jeg har prøvd å forklare alle sidene ved henne og influenserbransjen generelt. Hun vil ikke høre og mener det bare er rykter. Tror det er flest av de. Som mener influensere som regel er troverdige og genuine, og debattantene er troll. Så tror at vi på kg er i mindretall desverre. 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin. 

Gjest Sprite
Skrevet
Sunstone skrev (7 timer siden):

Har en venninne som liker henne veldig godt. Mener hun viser livet bak fasaden. Det ekte. Jeg har prøvd å forklare alle sidene ved henne og influenserbransjen generelt. Hun vil ikke høre og mener det bare er rykter. Tror det er flest av de. Som mener influensere som regel er troverdige og genuine, og debattantene er troll. Så tror at vi på kg er i mindretall desverre. 

Jeg har også flere venninner, faktisk alle venninnene mine som følger henne og de elsker henne 😂 

De skjønner ikke hva jeg snakker om… jeg må jo bare le. 

Gjest LudaLi
Skrevet (endret)
L0tta skrev (12 timer siden):

Enig med deg.

Samtidig tenker jeg - er ho egentlig så populær? Ser man på engasjementet i kommentarfeltet hennes, tyder det ikke på stor interesse for det ho poster? Jeg tror mange følger for å få med seg togkræsjet 🤷‍♀️ 

Ja mange følger henne av ren nysgjerrighet. Jeg følger henne ikke. Men hun får klikk av meg da jeg ikke greier styre min nysgjerrighet innimellom😅 Syns alt hun står for er å totalt uinteressant og alt hun driver med er totalt meningsløst. Ikke noe av det hun produserer eller reklamerer for tiltaler meg. De pysjene og kjolene er helt grusomme. Så utringet og formløst de pysjettene er. Kler ingen som har de på seg. Bare se på venninnen Monica Nyhus når hun har de på seg🤦🏼‍♀️

Endret av Mamak
Gjest LudaLi
Skrevet
elskersommer skrev (13 timer siden):

Hun burde slått av mobilen.. ta med vogn og hunden og gå tur på dagen.. la den lille ligge ute og sove. Det er godt for både henne og den lille

Virker ikke som at hun er noe særlig ute. Ikke med barna heller. Hun dokumenterer til og med doturene sine. 

Skrevet

Blir faktisk ganske provosert av snap i dag. Det er så vanskelig dette med merking, syns hun, når hun går og rydder i en careless-kjole så må det merkes liksom?! Ja så klart må du det, det er jobben din å klare det!

Selv syns jeg det er utfordrende å vurdere selvmordsrisiko hos ungdommer jeg jobber med på sykehus. Utfordringer i alle jobber si’ 🙄

• Liker 23
  • Nyttig 9
Gjest Sprite
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Blir faktisk ganske provosert av snap i dag. Det er så vanskelig dette med merking, syns hun, når hun går og rydder i en careless-kjole så må det merkes liksom?! Ja så klart må du det, det er jobben din å klare det!

Selv syns jeg det er utfordrende å vurdere selvmordsrisiko hos ungdommer jeg jobber med på sykehus. Utfordringer i alle jobber si’ 🙄

Haha fy faen 😂😂😂 er så korka vettu at man blir oppgitt 

Gjest Kattedama
Skrevet
Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Så hun er plutselig usikker? Var det ikke hun som mente bombastisk at det IKKE skulle merkes? Tydelig at å klage til forbrukertilsynet er veien å gå, slik at hun kan veiledes på det. 

Gjest Chroma
Skrevet
Mamak skrev (15 timer siden):

Har hun ikke egentlig forandret seg mye i takt med inntekt og popularitet ? Hun er jo så høy på seg selv. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun er så populær. Jeg gremmes av alt hun står for. Bruk og kast mentalitet og penger er det eneste som står i hodet på henne

Jeg synes hun har forandret seg i takt med inntekten. Jeg fulgte henne da hun var helt i startfasen, da var hun faktisk morsom og en småbarnsforelder man kunne kjenne seg igjen i. Hun har forandret seg ekstremt mye. 

Gjest Annonymm97
Skrevet

Ho er ikke til å kjenne igjen.  Om det er Robin eller saldoen på konto som er årsaken, er ikke godt å si. Det har i allefall gått i helt feil retning.

Eneste grunnen til at ho snakker om merking av reklame, er fordi ho vet flere har skrevet at de har meldt det inn. (Ho som ikke følger med på jodel, kg og dc🤥).

Idag kan ho vise frem nytt teppe. Bærekraftig som ho er. Tross alt kjøpt "brukt". At ho har fått hjelp med innredningen er nesten ikke til å tro. Svarte møbler til en som er allergisk mot husarbeid? Teppet var fint det. Men helt feil farge til sofaen. Hadde aldri trodd huset var innredet av en boligstylist.  

Skrevet
Annonymm97 skrev (2 minutter siden):

Ho er ikke til å kjenne igjen.  Om det er Robin eller saldoen på konto som er årsaken, er ikke godt å si. Det har i allefall gått i helt feil retning.

Eneste grunnen til at ho snakker om merking av reklame, er fordi ho vet flere har skrevet at de har meldt det inn. (Ho som ikke følger med på jodel, kg og dc🤥).

Idag kan ho vise frem nytt teppe. Bærekraftig som ho er. Tross alt kjøpt "brukt". At ho har fått hjelp med innredningen er nesten ikke til å tro. Svarte møbler til en som er allergisk mot husarbeid? Teppet var fint det. Men helt feil farge til sofaen. Hadde aldri trodd huset var innredet av en boligstylist.  

Det er fra Kg, Jodel og DC hun får innholdet sitt fra. Er tydelig det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Sprite
Skrevet

Sitter å klager over at det er «dårlige regler» på merking av spons?! Er hun faen seriøs?

Fordi hun hadde fått sponsa noen sokker for 2 år siden er hun sur fordi hun må reklamere for sokkene 2 år etterpå pga at de fremdeles var i salg!

Dette er hun sur for!! 
Fy faen altså. Jeg blir så irritert på dette menneske, jeg SPYR! 

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Sprite skrev (2 timer siden):

Sitter å klager over at det er «dårlige regler» på merking av spons?! Er hun faen seriøs?

Fordi hun hadde fått sponsa noen sokker for 2 år siden er hun sur fordi hun må reklamere for sokkene 2 år etterpå pga at de fremdeles var i salg!

Dette er hun sur for!! 
Fy faen altså. Jeg blir så irritert på dette menneske, jeg SPYR! 

Med inntekter i 100.000 kr klassen i mnd, skulle det bare mangle om man ikke gjorde en god jobb. Merking av reklame er et av kravene ved det å være influenser. 

Endret av Lill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...