Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg må dele alt hun deler, fjaser om, lyver om for å le hele veien til banken trives jeg heller med mindre penger altså. Penger er ikke alt! 

Så bra for deg👌🏼 Hun hadde nok ikke hatt så mange følgere og kjøpere hvis alle hadde samme oppfatning som deg. 😊 Godt vi alle er forskjellige, og det har jo vært mange innom her som har påpekt at vi ser og oppfatter ting forskjellig. At hun har lyktes godt med det hun har gjort kan ingen ta fra henne. Så vil det alltid være noen som liker det og noen som ikke liker det. 

• Liker 2
Gjest Juhu25
Skrevet
@ngel skrev (2 minutter siden):

Så bra for deg👌🏼 Hun hadde nok ikke hatt så mange følgere og kjøpere hvis alle hadde samme oppfatning som deg. 😊 Godt vi alle er forskjellige, og det har jo vært mange innom her som har påpekt at vi ser og oppfatter ting forskjellig. At hun har lyktes godt med det hun har gjort kan ingen ta fra henne. Så vil det alltid være noen som liker det og noen som ikke liker det. 

kjøpte følgere mener du

Skrevet
Nussepus skrev (6 minutter siden):

Det selger hun jo gjennom SoMe der det er en salig blanding av halvnaken bedriftseier, fødsel, bæsjebleier, diabetes, eksponering av barn, grining, sutring, klaging, stygg oppkalling av følgere, iblandet reklame. Mao, det hår ikke an å skille disse tingene. Alt er en smørje. Og hun prioriterer heller penger enn sitt ufødte barn. Da det er det som er argumentet for ikke å ta perm. 

Men er hun ikke også influenser? Trodde jobben hennes da var å dele fra livet hennes? Er det ikke det de fleste influensere gjør?

• Nyttig 1
Skrevet
Juhu25 skrev (1 minutt siden):

kjøpte følgere mener du

Tipper flesteparten ikke er kjøpt? 😉 Eller har du bevis på eksakt hvor mange som er kjøpt? 😊

• Liker 1
Gjest Verba
Skrevet
@ngel skrev (44 minutter siden):

Jeg snakket om bikini, dette er vel kjole.

Vi diskuterer ikke kun Careless her inne. Careless ble en suksess og det er kjempebra! Vi diskuterer de andre tingene som ikke er bra. Som sagt, hun naila Careless. Det andre? Neeh, not so much

Gjest Juhu25
Skrevet
@ngel skrev (Akkurat nå):

Men er hun ikke også influenser? Trodde jobben hennes da var å dele fra livet hennes? Er det ikke det de fleste influensere gjør?

tenk å selge seg selv for å få oppmerksomhet for å kopiere fra andre så naive personer kan støtte deg økonomisk .

Mye å være stolt over 

Skrevet
@ngel skrev (6 minutter siden):

Kan du bevise at alle følgerne er reelle?

• Nyttig 3
Gjest Juhu25
Skrevet
@ngel skrev (Akkurat nå):

Tipper flesteparten ikke er kjøpt? 😉 Eller har du bevis på eksakt hvor mange som er kjøpt? 😊

Det kan du vel selv finne ut ,  trenger ikke servere alt ferdig . 

Skrevet
Verba skrev (Akkurat nå):

Vi diskuterer ikke kun Careless her inne. Careless ble en suksess og det er kjempebra! Vi diskuterer de andre tingene som ikke er bra. Som sagt, hun naila Careless. Det andre? Neeh, not so much

Angående careless, er det som kjolene til Amicas likt mye annet som er på markedet.

• Liker 3
Skrevet
Verba skrev (1 minutt siden):

Men jeg diskuterte Careless med noen, får jeg ikke lov til det?

• Nyttig 2
Gjest Malya
Skrevet
@ngel skrev (2 minutter siden):

Bare å lese bakover i tråden det😉 som "ny" er det lurt å vite hva som har blitt diskutert (og funnet bevis) på tidligere 😉

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden):

Angående careless, er det som kjolene til Amicas likt mye annet som er på markedet.

Det begynner vel å bli ganske vanskelig i denne verden og lage noe som ikke har likhetstrekk med noe annet. Bare å gå inn i en Cubus og Lindex butikk det. 

• Liker 2
Skrevet
Malya skrev (Akkurat nå):

Bare å lese bakover i tråden det😉 som "ny" er det lurt å vite hva som har blitt diskutert (og funnet bevis) på tidligere 😉

Du vet vel ikke hvor lenge jeg har lest her inne du. 😉 Har ikke sett eksakte tall som er bevist. Noen synser og mener, det er noe annet.

• Liker 1
Gjest Verba
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (7 minutter siden):

Det er helt sant. 

Gjest Verba
Skrevet
@ngel skrev (1 minutt siden):

Du vet vel ikke hvor lenge jeg har lest her inne du. 😉 Har ikke sett eksakte tall som er bevist. Noen synser og mener, det er noe annet.

Du har ikke fulgt med her inne, når du ikke vet at det ikke er Careless som er hovedtema her.

Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Før noen hiver seg inn i den vanlige diskusjonen om Lindex, Cubus whatever og Careless. Ignorer og la det den diskusjonen ligge. Fryktelig fordummende og avsporer tråden fullstendig. Det jeg lurer på er følgende; Hvor mange uregelmessigheter har det vært i forbindelse med bedriften? Og hva slags uregelmessigheter? Det jeg kjennet til er saken med Filifokus media og kopiering i forbindelse med morgenkåper fra Careless. 

Endret av Lill :)
Gjest Verba
Skrevet
@ngel skrev (3 minutter siden):

Jeg har spurt mange andre folk her inne hva de tenker om måten hun oppførte seg på insta til Filiokus media? Hva tenker du om at hun sa at hun eide navn og nærmest sto å latterliggjorde Filiokus sine tanker og følelser om dette? Og at Filiokus media var nødt til å tilkalle hjelp fra advokat? 

Gjest Juhu25
Skrevet
@ngel skrev (7 minutter siden):

Det begynner vel å bli ganske vanskelig i denne verden og lage noe som ikke har likhetstrekk med noe annet. Bare å gå inn i en Cubus og Lindex butikk det. 

har du sett noen gang at Lindex eller Cubus kalte det sitt design ? 

Det har jeg sett hos SE AS 

Så en ting er å bli inspirert og helt annet å kopiere 

Gjest Verba
Skrevet
@ngel skrev (12 minutter siden):

Men jeg diskuterte Careless med noen, får jeg ikke lov til det?

Hvem beit deg i tåa imorges da? Du deltar i en åpen tråd, hvem som helst kan hoppe inn og kommentere. 

Gjest Juhu25
Skrevet
@ngel skrev (8 minutter siden):

Lite har du lest når du begynner med noe helt annet enn vi skrev tidligere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...