Seroquel Skrevet 20. februar 2023 #14481 Skrevet 20. februar 2023 Eea Elvira skrev (6 timer siden): Jeg hadde da både vanlig fødsel og hadde veneflon/ringer. Ref mitt innlegg ang selektering i fødsel.
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14482 Skrevet 20. februar 2023 Diamant20 skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt vilt hvor mye hun har delt av babyen til nå, og den er 1 døgn gammel. Enig. 4
Minombre Skrevet 20. februar 2023 #14483 Skrevet 20. februar 2023 Verba skrev (8 timer siden): Akkurat dette er jeg enig i selv. ( jeg hater ikke dama liksom 😂 ) det er derfor jeg ble så sykt skuffa når hun stjal navnet til Filiokus media, og samtidig læsher ut på snap om hvor fæle folk innpå KG er. Det er masse hun gjør som Jeg ikke synes hører hjemme i en bedriftskanal. Men jeg vil det skal være klart at jeg ikke hater henne liksom, og forstår veldig godt hva dere mener. Men jeg blir sykt provosert på henne. Er bare så synd at det må bli enten eller 😕 For som sagt så kritiserer jeg bedrift, ikke person. 😄 Og det er bra, at du kritiserer bedrift og ikke person😊 Jeg er heller ikke enig i alt hun gjør og hva som egner seg på en bedriftskanal. Det tenker jeg er helt ok og jeg tror ikke så mange er uenige i at det er greit å diskutere. Problemet, slik som jeg ser det, er de som skal ta henne på absolutt alt og som sjelden gjør noe annet enn å slenge dritt. Det er dessverre noen av dem her inne og det ødelegger tråden! 9 1
Hjertestein Skrevet 20. februar 2023 #14484 Skrevet 20. februar 2023 Verba skrev (8 timer siden): Akkurat dette er jeg enig i selv. ( jeg hater ikke dama liksom 😂 ) det er derfor jeg ble så sykt skuffa når hun stjal navnet til Filiokus media, og samtidig læsher ut på snap om hvor fæle folk innpå KG er. Det er masse hun gjør som Jeg ikke synes hører hjemme i en bedriftskanal. Men jeg vil det skal være klart at jeg ikke hater henne liksom, og forstår veldig godt hva dere mener. Men jeg blir sykt provosert på henne. Er bare så synd at det må bli enten eller 😕 For som sagt så kritiserer jeg bedrift, ikke person. 😄 Det tror jeg de aller fleste gjør. Men de som virkelig er Sarafan de tar kritikken personlig og tenker det som blir sagt er personlig. Jeg syntes det er lite angrep på Sara som person. Men så er balansegangen vanskelig, for alt som blir postet på IG og offentlig snap er bedrift, og når hun blander personlig med bedrift så blir det vanskelig å skille. Her har Sara og ett ansvar med å skille privat og bedrift. 4 1
mhjo Skrevet 20. februar 2023 #14485 Skrevet 20. februar 2023 Minombre skrev (27 minutter siden): Og det er bra, at du kritiserer bedrift og ikke person😊 Jeg er heller ikke enig i alt hun gjør og hva som egner seg på en bedriftskanal. Det tenker jeg er helt ok og jeg tror ikke så mange er uenige i at det er greit å diskutere. Problemet, slik som jeg ser det, er de som skal ta henne på absolutt alt og som sjelden gjør noe annet enn å slenge dritt. Det er dessverre noen av dem her inne og det ødelegger tråden! Akkurat som jeg skulle sagt det selv! ☺️ 2
Sharp75! Skrevet 20. februar 2023 #14486 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (18 timer siden): La meg minne deg på igjen at: Denne tråden handler om Tandberg og hennes virke. Metodene som benyttes og innholdet i hennes kanaler! Det er ikke brukere du skal diskutere, men innlegget brukere poster angående for eks å bruke en nyfødt unge som klikk agn lenge før det ble født! Skal man diskutere et virke så skal man holde seg til fakta og ikke synse. Når man ikke hører ting direkte fra kilden så går man glipp av ting, visst ikke oppstår det flere og flere usannheter som man ser i tråden. Det er som jeg plutselig skal hoppe inn i Caroline Berg Eriksen tråden å debattere henne bare ved å lese i tråden. Skal jeg tro på alt som står der som aldri har fulgt henne?? Metodene som benyttes i tråden, en del løgner, står det ikke noe om at man ikke får diskutere. Er vel fakta de vil ha her, for synsing er ikke lov eller rykter. Endret 20. februar 2023 av Sharp75! Skrivefeil 2 5
Snublefot62 Skrevet 20. februar 2023 #14487 Skrevet 20. februar 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Skal man diskutere et virke så skal man holde seg til fakta og ikke synse. Når man ikke hører ting direkte fra kilden så går man glipp av ting, visst ikke oppstår det flere og flere usannheter som man ser i tråden. Det er som jeg plutselig skal hoppe inn i Caroline Berg Eriksen tråden å bebattere henne bare ved å lese i tråden. Skal jeg tro på alt som står der som aldri har fulgt henne?? Metodene som benyttes i tråden, en del løgner, står det ikke noe om at man ikke får diskutere. Er vel fakta de vil ha her, for synsing er ikke lov eller rykter. Følger du SE? 4
Sharp75! Skrevet 20. februar 2023 #14488 Skrevet 20. februar 2023 Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Følger du SE? Ja, det gjør jeg. 1
tøflusen Skrevet 20. februar 2023 #14489 Skrevet 20. februar 2023 Blir stadig vekk forundret over livet til influencere. At det har gått såpass i hodet på dem at det første de tenker, midt i en heftig rie, er at "Åh, dette må jeg filme for å legge ut på snapchat/insta". Hadde aldri i livet falt meg inn å finne fram telefonen for å filme riene mine - KANSKJE for eget bruk, men for å publisere offentlig? Virkelig sært. Skjønner ikke hvordan folk har intr.for å se på slikt en gang. Får se positivt på at ungen er født. Var vel neppe bare meg som ble lei av falske rier, maserier og kynnere. Og forresten, var ikke hun veldig klar på det at hun IKKE skulle ha permisjon? 🤔 14 4
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14490 Skrevet 20. februar 2023 tøflusen skrev (3 minutter siden): Blir stadig vekk forundret over livet til influencere. At det har gått såpass i hodet på dem at det første de tenker, midt i en heftig rie, er at "Åh, dette må jeg filme for å legge ut på snapchat/insta". Hadde aldri i livet falt meg inn å finne fram telefonen for å filme riene mine - KANSKJE for eget bruk, men for å publisere offentlig? Virkelig sært. Skjønner ikke hvordan folk har intr.for å se på slikt en gang. Får se positivt på at ungen er født. Var vel neppe bare meg som ble lei av falske rier, maserier og kynnere. Og forresten, var ikke hun veldig klar på det at hun IKKE skulle ha permisjon? 🤔 De første 6 ukene er vel utelukkende mor som kan ta pga fødsel,men er vel det det blir. Er vel ikke lov å jobbe under perm heller,selv om selvstendig? Ref reklame på SC. 2
Rosa Sitron Skrevet 20. februar 2023 #14491 Skrevet 20. februar 2023 22 minutter siden, J.. said: De første 6 ukene er vel utelukkende mor som kan ta pga fødsel,men er vel det det blir. Er vel ikke lov å jobbe under perm heller,selv om selvstendig? Ref reklame på SC. Får ikke jobbe nei. Eller, jobber du trekkes du i permisjonspenger. Men usikker på om det å sende ut reklame er å jobbe. Det å lage reklamen er definitivt jobb, men på IG kan man vel legge ut ting på forhånd, så da kan det være man ikke jobber selv om reklamen kommer i perioden man ikke jobber. 1
frkbibelstripp Skrevet 20. februar 2023 #14492 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Nå furter’n Vegard 😂😬🙈 Skjønner ikke helt om det er fordi han er bekymra eller om det skyldes at han er lei av sykehus. Kjedelig på sykehuset så klart, men om det er noe legene ønsker å følge opp så er det liten vits i å furte over det. Bedre at de tar det på alvor og er på den sikre siden med en nyfødt. Og skyldes det at han er bekymra så bør han i hvert fall være glad for at de følger opp! Det er sikkert lagt ut fordi SE synes det er moro at han furter og uttrykker seg som en 5-åring, men jeg fant det faktisk litt kleint 🙈😆 Endret 20. februar 2023 av frkbibelstripp 15 5
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14493 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Rosa Sitron skrev (12 minutter siden): Får ikke jobbe nei. Eller, jobber du trekkes du i permisjonspenger. Men usikker på om det å sende ut reklame er å jobbe. Det å lage reklamen er definitivt jobb, men på IG kan man vel legge ut ting på forhånd, så da kan det være man ikke jobber selv om reklamen kommer i perioden man ikke jobber. Dette spilt inn nå og postet på SC,ikke IG. Endret 20. februar 2023 av J..
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14494 Skrevet 20. februar 2023 frkbibelstripp skrev (7 minutter siden): Nå furter’n Vegard 😂😬🙈 Skjønner ikke helt om det er fordi han er bekymra eller om det skyldes at han er lei av sykehus. Kjedelig på sykehuset så klart, men om det er noe legene ønsker å følge opp så er det liten vits i å furte over det. Bedre at de tar det på alvor og er på den sikre siden med en nyfødt. Og skyldes det at han er bekymra så bør han i hvert fall være glad for at de følger opp! Det er sikkert lagt ut fordi SE synes det er moro at han furter og uttrykker seg som en 5-åring, men jeg fant det faktisk litt kleint 🙈😆 Barnslig og priviligert.. 6 2
supermamz Skrevet 20. februar 2023 #14495 Skrevet 20. februar 2023 Trodde ikke hun skulle dele bilde av babyen? Er jo delt flere både i går og i dag🤔 Bildene kan jo bli like mye misbrukt med noe foran ansiktet. 1 3
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14496 Skrevet 20. februar 2023 supermamz skrev (Akkurat nå): Trodde ikke hun skulle dele bilde av babyen? Er jo delt flere både i går og i dag🤔 Bildene kan jo bli like mye misbrukt med noe foran ansiktet. Har jo allerede delt 20+ bilder av han. Hun klarer jo å ikke eksponere de 2 andre,så her gjør hun en dårlig jobb. 7
supermamz Skrevet 20. februar 2023 #14497 Skrevet 20. februar 2023 frkbibelstripp skrev (9 minutter siden): Nå furter’n Vegard 😂😬🙈 Skjønner ikke helt om det er fordi han er bekymra eller om det skyldes at han er lei av sykehus. Kjedelig på sykehuset så klart, men om det er noe legene ønsker å følge opp så er det liten vits i å furte over det. Bedre at de tar det på alvor og er på den sikre siden med en nyfødt. Og skyldes det at han er bekymra så bør han i hvert fall være glad for at de følger opp! Det er sikkert lagt ut fordi SE synes det er moro at han furter og uttrykker seg som en 5-åring, men jeg fant det faktisk litt kleint 🙈😆 Syns også det var litt rart og hadde ikke kommet til å delt mannen min sånn🙈 Flaut. Vet ikke hvor gammel vegard er, men ja🙈 Om han er så lei sykehuset så kan han jo ta seg en luftetur. 9 2
J.. Skrevet 20. februar 2023 #14498 Skrevet 20. februar 2023 supermamz skrev (Akkurat nå): Syns også det var litt rart og hadde ikke kommet til å delt mannen min sånn🙈 Flaut. Vet ikke hvor gammel vegard er, men ja🙈 Om han er så lei sykehuset så kan han jo ta seg en luftetur. De er jo ikke engang på sykehuset men barselhotellet,som faktisk er mye mer privat og "luksuriøst" enn sykehus. 9 2
supermamz Skrevet 20. februar 2023 #14499 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (Akkurat nå): De er jo ikke engang på sykehuset men barselhotellet,som faktisk er mye mer privat og "luksuriøst" enn sykehus. Ja, var ikke barselshotell der jeg fødte. Var kun fødeavdeling der man må dele rom med andre. Så syns de er veldig heldige som har den muligheten der. 6
supermamz Skrevet 20. februar 2023 #14500 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Har jo allerede delt 20+ bilder av han. Hun klarer jo å ikke eksponere de 2 andre,så her gjør hun en dårlig jobb. Helt enig. Fikk sjokk hvor mye hun skulle dele. Skjønner at hun er stolt og vil vise frem, men burde jo holde å dele slikt med venner og familie. 😊 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå