Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14341 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (7 minutter siden): Fordi JEG hvertfall ønsker å påpeke hva jeg mener om måten hun driver forretninger. hun elsker jo «oss», vi gir henne klikk, hun kan legge skylda på «oss» for at hun MÅ stenge insta, og samtidig motta masse nye følgere, hun kan høste sympati fra folk pga «oss». Tror det hadde blitt veldig kjedelig for henne om ingen hadde satt spørsmål ved ting hun gjør. Og jeg setter spørsmål om ting når hun rævkjører små bedrifter for sin egen vinnings del. 👏 1 2
J.. Skrevet 19. februar 2023 #14342 Skrevet 19. februar 2023 Ebbeliten skrev (13 minutter siden): Ok. Da har jeg kanskje misforstått begrepet. En "pick me" er hun som plutselig liker fotball eller andre "gutte interesser" eller tråkker på andre jenter for å stille seg selv i et bedre lys.. "Pick me,choose me,love me!" Alle har hatt hun venninda som plutselig var bil interessert fordi den nye crushen liker Gatebil,osv.. 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14343 Skrevet 19. februar 2023 Bellaaa skrev (42 minutter siden): Man får sånn truse når man har hatt KS også Er klar over hva en får etter ks men kunne ikke se at hun hadde plaster over som en får etter ks, kun bind så jeg . derfor lurte på har hun tatt ks men så ikke på bildet
snute Skrevet 19. februar 2023 #14344 Skrevet 19. februar 2023 Når man ser her inne har hun hvertfall lykkes med å få opp interessen, aldri har det vært så mye trykk i denne tråden! 3
Gjest Fru G Skrevet 19. februar 2023 #14345 Skrevet 19. februar 2023 snute skrev (4 minutter siden): Når man ser her inne har hun hvertfall lykkes med å få opp interessen, aldri har det vært så mye trykk i denne tråden! Jeg er aktiv i tråden. Litt til og fra riktignok, men jeg følger henne ikke. Jeg har også sluttet å se på utforsk. Får med seg det meste av å være innom her😀
Gjest Fru G Skrevet 19. februar 2023 #14346 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (17 minutter siden): Ja, helt enig! Jeg prøver å svare saklig og faktisk prøve å få et oppriktig svar, men får bare brukerdebatt slengt i trynet. Hvorfor kan de ikke svare med alt det de mener er positivt osv? Kanskje fordi det rett og slett ikke er positivt å dele barns sykdomshistorie, lyve om bærekraft. Filiokus bråket, fittetrynet, psykisk syke etc. jeg blir også skuffet når noen jeg digger driter seg ut. Men folk er forskjellige og SE har helt sikker mange positive egenskaper. Det som kollegaen hennes la ut forrige helg (famøse bilde) og det som IG har delt om barna sine og sexprat er jo med på å ødelegge for hele bransjen. Derfor håper jeg noen nå ser sitt snitt til å påvirke på en mer ‘bærekraftig’🙈måte fremover. Slutte å dele ting som involverer barn kan jo være en bra start, slik som familien Nyhus har gjort.
Gjest Sprite Skrevet 19. februar 2023 #14347 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (1 time siden): hun la en selfie på snap med sykehus truser på, ingen ks . Man blør ut dåsa med KS også
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14348 Skrevet 19. februar 2023 snute skrev (20 minutter siden): Når man ser her inne har hun hvertfall lykkes med å få opp interessen, aldri har det vært så mye trykk i denne tråden! Det har det vært jo. 🙂 Er veldig aktiv denne tråden.
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14349 Skrevet 19. februar 2023 Fru G skrev (6 minutter siden): Kanskje fordi det rett og slett ikke er positivt å dele barns sykdomshistorie, lyve om bærekraft. Filiokus bråket, fittetrynet, psykisk syke etc. jeg blir også skuffet når noen jeg digger driter seg ut. Men folk er forskjellige og SE har helt sikker mange positive egenskaper. Det som kollegaen hennes la ut forrige helg (famøse bilde) og det som IG har delt om barna sine og sexprat er jo med på å ødelegge for hele bransjen. Derfor håper jeg noen nå ser sitt snitt til å påvirke på en mer ‘bærekraftig’🙈måte fremover. Slutte å dele ting som involverer barn kan jo være en bra start, slik som familien Nyhus har gjort. Ja, enig. Virker som om det er veldig vanskelig å forsvare mot den kritikken som blir nevnt. Så da blir det lettere å «ta» enkeltbrukere
mg3 Skrevet 19. februar 2023 #14350 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (2 timer siden): hun la en selfie på snap med sykehus truser på, ingen ks . Ehm, hvordan bekrefter sykehustruser at man ikke har tatt keisersnitt? Etter keisersnitt har man renselse på lik linje med vaginal fødsel. Jeg har en vaginal og to ks bak meg. Sykehustruse og enorme bind alle tre gangene. 2
Rosa Sitron Skrevet 19. februar 2023 #14351 Skrevet 19. februar 2023 4 hours ago, Ranunkelen said: Ser ut til at det ble KS, ref båndet på hånden til mor Jeg hadde bånd under mine vaginale fødseler🤷 1
Gjest Heartgirl Skrevet 19. februar 2023 #14352 Skrevet 19. februar 2023 mg3 skrev (7 minutter siden): Ehm, hvordan bekrefter sykehustruser at man ikke har tatt keisersnitt? Etter keisersnitt har man renselse på lik linje med vaginal fødsel. Jeg har en vaginal og to ks bak meg. Sykehustruse og enorme bind alle tre gangene. Jeg har to vaginale fødsler bak meg og fikk sykehustruse og bind.
Gjest Heartgirl Skrevet 19. februar 2023 #14353 Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (23 minutter siden): Rart at enkelte her inne ikke evner å forholde seg til tema, men bare må diskutere og trakassere brukere.. Skjerp dere! Jeg er enig og det har jeg sett jeg også.
J.. Skrevet 19. februar 2023 #14354 Skrevet 19. februar 2023 (endret) Sikkert ment litt "morsomt",men så flaut når hun sier hun spørte om hennes barn kan komme på besøk utenfor besøkstiden fordi det passer henne/de bedre. Heldigvis gjelder reglene for alle,og hun fikk nei. Endret 19. februar 2023 av J.. 6 7
elskersommer Skrevet 19. februar 2023 #14355 Skrevet 19. februar 2023 Hva gjør at hun nevnes i alle aviser at hun har født.. er hun virkelig så kjendis? 3 1
Gjest Sprite Skrevet 19. februar 2023 #14356 Skrevet 19. februar 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Sikkert ment litt "morsomt",men så flaut når hun sier hun spørte om hennes barn kan komme besøk utenfor besøkstiden fordi det passer henne/de bedre. Heldigvis gjelder reglene for alle,og hun fikk nei. Å fy faen 🤦🏻♀️
Dannon Skrevet 19. februar 2023 #14357 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (5 timer siden): Nå har hun bevist hvor sulten hun er etter følgerne og oppmerksomhet . Tenk miste sin spesielle tid til telefon. Ja, guuuuri, tenk å se på telefonen sin mens babyen sover. Som den gjør ca 20 timer per døgn den første tiden. Ingen andre foreldre ville vel heller FUNNET på å ta frem telefonen for å ta et bilde av arvingen. Skjerp deg, a! 14 4
Gjest Sprite Skrevet 19. februar 2023 #14358 Skrevet 19. februar 2023 norw skrev (18 minutter siden): Det var ett innlegg, to nå. En dråpe i dette influenserhavet. Er ganske utrolig at dere gjør dette til et lukrativt levebrød. Ja som sagt… du er med å bidrar!
MiominMio Skrevet 19. februar 2023 #14359 Skrevet 19. februar 2023 I lys av hvordan tråden har utviklet seg så tenker jeg en del har godt av en aldri så liten digital timeout. Og så en liten digresjon. Hyggelig med nyfødt og at alt har gått bra, men likevel litt trist å se at man hiver seg over SoMe og oppdaterer før barnet er 1 døgn. 7 3
J.. Skrevet 19. februar 2023 #14360 Skrevet 19. februar 2023 MiominMio skrev (Akkurat nå): I lys av hvordan tråden har utviklet seg så tenker jeg en del har godt av en aldri så liten digital timeout. Og så en liten digresjon. Hyggelig med nyfødt og at alt har gått bra, men likevel litt trist å se at man hiver seg over SoMe og oppdaterer før barnet er 1 døgn. Enda verre er at følgerne får presentert barnet for seg,før søsken får sett han.. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå