Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (28 minutter siden):

Hva gjør at hun nevnes i alle aviser at hun har født.. er hun virkelig så kjendis?

Vært på tv vettu😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru G skrev (1 time siden):

Kanskje fordi det rett og slett ikke er positivt å dele barns sykdomshistorie, lyve om bærekraft. Filiokus bråket, fittetrynet, psykisk syke etc. jeg blir også skuffet når noen jeg digger driter seg ut. Men folk er forskjellige og SE har helt sikker mange positive egenskaper. Det som kollegaen hennes la ut forrige helg (famøse bilde) og det som IG har delt om barna sine og sexprat er jo med på å ødelegge for hele bransjen. Derfor håper jeg noen nå ser sitt snitt til å påvirke på en mer ‘bærekraftig’🙈måte fremover. Slutte å dele ting som involverer barn kan jo være en bra start, slik som familien Nyhus har gjort. 

Nei, det er ikke positiv å dele barns sykdomshistorie, eksponere unger eller lyve om bærekraft og kalle folk for fittekjerring eller psykisk syk. Det er umoden og barnslig oppførsel, noe vi alle vet og er klar over. Håper at lyset går opp for Tandberg og de som heier på eksponering av mindreårige og løgner om bærekraft. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Dannon skrev (35 minutter siden):

Ja, guuuuri, tenk å se på telefonen sin mens babyen sover. Som den gjør ca 20 timer per døgn den første tiden.

Ingen andre foreldre ville vel heller FUNNET på å ta frem telefonen for å ta et bilde av arvingen. 

Skjerp deg, a! 

Satt du med jobb noen timer etter at du fødte? Gjør alle andre det også? Sendte du bilder til 300.000 personer når du tok opp den telefonen? Det er en vesentlig forskjell :) 

Endret av HelloMindy
  • Liker 10
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
J.. skrev (47 minutter siden):

Sikkert ment litt "morsomt",men så flaut når hun sier hun spørte om hennes barn kan komme på besøk utenfor besøkstiden fordi det passer henne/de bedre.

Heldigvis gjelder reglene for alle,og hun fikk nei.

Glad jeg bor i Nord-Norge og ikke Nord-Korea, her kunne jeg helt trygt spørre om eldste kunne komme utenom besøkstiden og få et ja, uten noe om eller men. Ja, selvfølgelig! Sa de til og med. Og ja, her hang det også lapper oppe om faste besøkstiden 😉

Skrevet
HelloMindy skrev (3 minutter siden):

Satt du med jobb noen timer etter at du fødte? Gjør alle andre det også? Sendte du bilder til 300.000 personer når du tok opp den telefonen? Det er en vesentlig forskjell :) 

Og jeg kan legge til hun har også lagt ut 13 separate snap (over 20 pga videoer) det siste døgnet. Det kommer sikkert enda flere. Det er noe annet enn å legge ut ett bilde av at man har født. 

• Liker 8
Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (3 minutter siden):

Glad jeg bor i Nord-Norge og ikke Nord-Korea, her kunne jeg helt trygt spørre om eldste kunne komme utenom besøkstiden og få et ja, uten noe om eller men. Ja, selvfølgelig! Sa de til og med. Og ja, her hang det også lapper oppe om faste besøkstiden 😉

Tommel opp for nye regler for besøk,syns jeg.

De nyfødte og nybakte mødrenes helse foran ønske om besøk av hele familietreet.

Det er ikke mange dagene man er på sykehuset,øvrig familie klarer fint å vente med å besøke til man kommer hjem.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Tommel opp for nye regler for besøk,syns jeg.

De nyfødte og nybakte mødrenes helse foran ønske om besøk av hele familietreet.

Det er ikke mange dagene man er på sykehuset,øvrig familie klarer fint å vente med å besøke til man kommer hjem.

Ens egne barn er vel langt fra hele familietreet, men så klart, noen liker vel å skyve de andre barna til side når det kommer et nytt familiemedlem. 

Se hvor gøy det er når man legger ord i munnen på noen! 

Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (Akkurat nå):

Ens egne barn er vel langt fra hele familietreet, men så klart, noen liker vel å skyve de andre barna til side når det kommer et nytt familiemedlem. 

Se hvor gøy det er når man legger ord i munnen på noen! 

Som du nettopp gjorde,ja?

Jeg sa ingenting om søskenbesøk.

Jeg snakket om de "nye" reglene ang besøk.

Og hva jeg sa om de nyfødtes/nye mødrenes helse foran besøkets ønsker er hva som er viktig.

Om man er på barselavd eller barselhotel,er man der ikke alene.

Andre er mer sårbare og utsatt for ting enn andre,og det skal respekteres.

Hva du fikk lov til eller ikke der du bor,er irrelevant når dette gjelder Sara og sykehuset/barselhotellet de er på.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Som du nettopp gjorde,ja?

Jeg sa ingenting om søskenbesøk.

Jeg snakket om de "nye" reglene ang besøk.

Og hva jeg sa om de nyfødtes/nye mødrenes helse foran besøkets ønsker er hva som er viktig.

Om man er på barselavd eller barselhotel,er man der ikke alene.

Andre er mer sårbare og utsatt for ting enn andre,og det skal respekteres.

Hva du fikk lov til eller ikke der du bor,er irrelevant når dette gjelder Sara og sykehuset/barselhotellet de er på.

Det var poenget mitt, fint du tok det. 

Selvsagt er det ikke irrelevant, du latterliggjør av at SE spurte om å få besøket 1 time tidligere som om det er helt hårreisende, og jeg svarer med min erfaring om at det er fullstendig normalt i andre deler av landet - også for oss vanlige dødelige ikke-b-kjendiser. 

Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (11 minutter siden):

Veldig glad det finnes faste tidspunkt så man slipper folk rundt seg hele tiden 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Man blør ut dåsa med KS også

Veldig klar over , tenkte mer at ingen tegn at det ble utført ks

Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (Akkurat nå):

Det var poenget mitt, fint du tok det. 

Selvsagt er det ikke irrelevant, du latterliggjør av at SE spurte om å få besøket 1 time tidligere som om det er helt hårreisende, og jeg svarer med min erfaring om at det er fullstendig normalt i andre deler av landet - også for oss vanlige dødelige ikke-b-kjendiser. 

Jeg latterliggjør ingenting - jeg påpeker.

Igjen - dine personlige erfaringer har ingenting med denne tråden å gjøre,i beste fall hvitt støy.

Rapporterer dette som avsporing,som det jo er.

• Liker 3
Skrevet
HelloMindy skrev (15 minutter siden):

Er det egentlig det? 
SE er en bedrift, men også en person. 

Skrevet
Dannon skrev (Akkurat nå):

Er det egentlig det? 

Så klart hun er en person - men hennes SoMe (hvor hun allerede har postet barnet et 20talls ganger),er jobb.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Dannon skrev (Akkurat nå):

Er det egentlig det? 

Hun har egen konto som kan brukes til privat, det hun legger ut på bedrift kan diskuteres ! 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
mg3 skrev (1 time siden):

Ehm, hvordan bekrefter sykehustruser at man ikke har tatt keisersnitt?

Etter keisersnitt har man renselse på lik linje med vaginal fødsel. Jeg har en vaginal og to ks bak meg. Sykehustruse og enorme bind alle tre gangene.

Prøvde å si en ser ikke at ks har blitt tatt da en ser på bildet der hun står med sykehus trusa . Ser du plaster på ? isåfall ser jeg dårlig . 

Har tatt selv ks , så er klar over en har bind og truser på . Men hadde en plaster over såret også . 

Skrevet
Verba skrev (3 timer siden):

Hun har kalt alle oss kritikere for dette så og si. Når hun sitter i kanalen sin å legger ut om dette så blir vi alle dratt inn. Hun kunne ha sagt « det er en del konstruktiv kritikk der, noe jeg kan sette pris på om det blir skrevet riktig. Men så er det noen som bare er fittekjerringer»

men hun sier ikke det. Hun sier det er fittekjerringer som er psykisk syke, og da blir vi automatisk dratt inn i den sjangeren. Ser jo bare over her nå så er det en kommentar om hvor ekle vi er, og «hva faen som går i hodet» vårt. jeg har vært uenige med mange her inne, men jeg lager ikke noen innlegg hvor jeg kaller de jeg er uenige med for stygge ting. «Dere er så lavmål! Dere er mobbere,». Jeh skjønner bare ikke all den namecallinga.  Jeg tenker at om man føler for å dele diverse ting så må man stå i det man deler. Er man redd for å bli tatt i løgn, ja da trenger man ikke lyve.

synes du er det er helt greit å kalle folk som er uenige for fittekjerringer og psykisk syke? Jeg synes ikke det er greit å bagatellisere psykisk helse på en bedriftskanal hvertfall.

Jeg skjønner ikke hvorfor de som oppfører seg fint og som har saklig kritikk tar til seg dette med «fittekjerringer på KG»?! Jeg tar det ikke til meg fordi jeg vet at jeg ikke driver med drittslenging her inne og jeg sender henne ikke stygge meldinger i innboksen. Det hun sa på snappen om fittekjerringer var at hun hadde lyst til å kalle noen det og hun har poengtert at det er noen få som oppfører seg direkte ufint og som virkelig går inn for å ødelegge for henne. Jeg syns ikke hun skjærer alle under en kam. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Så klart hun er en person - men hennes SoMe (hvor hun allerede har postet barnet et 20talls ganger),er jobb.

Nettop, at enkelte ikke skjønner det er for meg en gåte 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er helt absurd å lese hvordan enkelte sv fansen holder på, det slenges så mye stygge kommentarer of dritt til enkeltbrukere som er kritiske til Se, det er helt latterlig å lese at de mener kritikerne går for langt når de selv slenger ut så mye dritt

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dannon skrev (55 minutter siden):

Ja, guuuuri, tenk å se på telefonen sin mens babyen sover. Som den gjør ca 20 timer per døgn den første tiden.

Ingen andre foreldre ville vel heller FUNNET på å ta frem telefonen for å ta et bilde av arvingen. 

Skjerp deg, a! 

Du mener andre foreldre ville dele til alle sine ukjente følgere som hun til nærmere 400 000 ???

Wau imponert over 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...