Gjest Rubberake Skrevet 14. februar 2023 #13721 Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Svangerskapet hennes føles oppriktig ut som om det har vart i 4 år,med alt dette maset om fødsel de siste 4 ukene. Akkurat dét er jeg enig i
Sharp75! Skrevet 14. februar 2023 #13722 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Hjertestein skrev (1 time siden): Hvis jeg forstod det riktig, så søkte de om patent på salabim 2 februar. Og de viste om likt navn i desember. Særlig troverdig at de kunne beholdt filiokus om de villet det. I 2022 ja..... Vi er i 2023 nå, her må man holde tunga rett i munnen https://search.patentstyret.no/Trademark/202201752 Edit: Hilsen hu som ikke hadde tunga rett i munnen selv 🤦♀️ Endret 14. februar 2023 av Sharp75! La til setning pga ble gjort oppmerksom på feil
Hjertestein Skrevet 14. februar 2023 #13723 Skrevet 14. februar 2023 Sharp75! skrev (10 minutter siden): I 2022 ja..... Vi er i 2023 nå, her må man holde tunga rett i munnen https://search.patentstyret.no/Trademark/202201752 Hæ? Står de leverte søknad om salabim 2 februar. 2023. https://search.patentstyret.no/Trademark/202301458
Gjest Verba Skrevet 14. februar 2023 #13724 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Sharp75! skrev (27 minutter siden): I 2022 ja..... Vi er i 2023 nå, her må man holde tunga rett i munnen https://search.patentstyret.no/Trademark/202201752 Ditto Sharp75! Du trekker frem den gamle du. Du snakker om filiokus, mens @Hjertestein snakker om Salabim Endret 14. februar 2023 av Verba
Sharp75! Skrevet 14. februar 2023 #13725 Skrevet 14. februar 2023 Hjertestein skrev (22 minutter siden): Hæ? Står de leverte søknad om salabim 2 februar. 2023. https://search.patentstyret.no/Trademark/202301458 Verba skrev (18 minutter siden): Ditto Sharp75! Du trekker frem den gamle du. Du snakker om filiokus, mens @Hjertestein snakker om Salabim Legger meg padde flat jeg, trodde det var snakk om at de søkte Filiokus i februar i år 🤦♀️ Beklager. 2
Makr24 Skrevet 14. februar 2023 #13726 Skrevet 14. februar 2023 Verba skrev (1 time siden): Du har sagt det flere ganger nå. Og ingen som sier seg uenig i at det er mange som markedsfører sånn, heller ingen som sier seg uenig i at hun faktisk får det til. Men om folk ikke snakker høyt om sånt så kan det hende det aldri blir en forandring. Jeg sier ikke at VI får til en forandring, men kanskje folk får opp øynene når de ser at folk begynner å se seg mektig lei av dette. Er klar over at jeg har sagt det flere ganger, og kommer til å si det helt til folk forstår at SE og alle andre som klarer å få folk til å gi klikk eller kjøpe det de selger KAN markedsføring. Jeg er kritisk til markedsføring og reklame selv, og sier igjen at vi som forbrukere har et ansvar. Vi kan ikke stole blindt på alle som prøver å selge oss noe også bli sur fordi vi lot oss lure. Og dette gleder absolutt alt som blir reklamert for. Og om man vil endre måten ting markedsføres på så skjer ikke endringen ved å kommentere det her inne på kvinneguiden i hvert fall. 4
Gjest Verba Skrevet 14. februar 2023 #13727 Skrevet 14. februar 2023 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Legger meg padde flat jeg, trodde det var snakk om at de søkte Filiokus i februar i år 🤦♀️ Beklager. Fort gjort ja 😄 har lagt meg langflat noen ganger selv innpå her 😂🙈
Gjest Verba Skrevet 14. februar 2023 #13728 Skrevet 14. februar 2023 Makr24 skrev (5 minutter siden): Er klar over at jeg har sagt det flere ganger, og kommer til å si det helt til folk forstår at SE og alle andre som klarer å få folk til å gi klikk eller kjøpe det de selger KAN markedsføring. Jeg er kritisk til markedsføring og reklame selv, og sier igjen at vi som forbrukere har et ansvar. Vi kan ikke stole blindt på alle som prøver å selge oss noe også bli sur fordi vi lot oss lure. Og dette gleder absolutt alt som blir reklamert for. Og om man vil endre måten ting markedsføres på så skjer ikke endringen ved å kommentere det her inne på kvinneguiden i hvert fall. Det er ingen som er uenige med deg i dette. Jeg er hvertfall ikke det.
Hjertestein Skrevet 14. februar 2023 #13729 Skrevet 14. februar 2023 Verba skrev (4 minutter siden): Det er ingen som er uenige med deg i dette. Jeg er hvertfall ikke det. Ikke jeg heller. Men fortsatt viktig å belyse om lovbrudd ol. Viktig at folk som er ute etter erfaring får det.
Rosa Sitron Skrevet 14. februar 2023 #13730 Skrevet 14. februar 2023 (endret) 9 hours ago, kathyzz said: 6 hours ago, Malindalin said: Jeg tror ikke man trenger å merke som reklame når det er ens egne produkter Det stemmer. Tror det er yummymummy som har skrevet en del om det Endret 14. februar 2023 av Rosa Sitron 1 2
Gjest Verba Skrevet 14. februar 2023 #13731 Skrevet 14. februar 2023 Hjertestein skrev (19 minutter siden): Ikke jeg heller. Men fortsatt viktig å belyse om lovbrudd ol. Viktig at folk som er ute etter erfaring får det. Word! Enig. Utrolig hva forbrukere kan gjøre for å få til forandringer. Det skjer jo ikke på 1 2 3, men en plass må man jo begynne.
Gjest Heartgirl Skrevet 14. februar 2023 #13732 Skrevet 14. februar 2023 Stortrommadet skrev (3 timer siden): Hvorfor følger dere egentlig?😅 der er jo bare en tråd om alle feilene hennes, inne her..😅 Det lurer jeg også på. Hvorfor følge en influenser som en har så mye i mot. Virker som om noen følger henne kun for å ha noe å ta henne på og finne feil som hun gjør. Det er så trist. Mange ganger handler ikke kommentarene om bedrift men om personen SE. Det er stor forskjell på diskutere bedriften og på å rakke ned på personen SE.
Gjest Verba Skrevet 14. februar 2023 #13733 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Heartgirl skrev (21 minutter siden): Det lurer jeg også på. Hvorfor følge en influenser som en har så mye i mot. Virker som om noen følger henne kun for å ha noe å ta henne på og finne feil som hun gjør. Det er så trist. Mange ganger handler ikke kommentarene om bedrift men om personen SE. Det er stor forskjell på diskutere bedriften og på å rakke ned på personen SE. De fleste usaklige kommentarene kommer fra folk som stikker innom tråden. Nå er det ganske lenge siden det har vært usaklige innlegg innpå her. Feks ditt innlegg og stortromma sitt innlegg er relativt usaklige. Men det siste innlegget ditt her er ikke så usaklig som det første du skrev her idag 😀 men når det kommer til hvorfor folk følger om de ikke liker dama så er det et reelt spørsmål. Nå svarer jeg selvfølgelig kun for min egen del, men jeg digga dama før! Men etter det med filiokus og måten hun håndterte det så fikk jeg et annet syn på henne. Måten hun henger ut folk, lyver og samtidig bagatelliserer psykisk helse er ganske stygt. Når hun også sitter å snakker om de «jævla fittekjerringene på KG» så syns jeg det er gøy å følge med på det. Er et begrep som kalles for hate watching. På samme måte som du følger tråden her. Du misliker tråden her, men du MÅ kommentere. mange av oss kritiserer bedriften, og setter spørsmålstegn angående det. Som sagt, det er en stund siden det har vært idiotisk usaklig «hate» mot Sara innpå her Endret 14. februar 2023 av Verba
Makr24 Skrevet 14. februar 2023 #13734 Skrevet 14. februar 2023 Verba skrev (2 timer siden): Det er ingen som er uenige med deg i dette. Jeg er hvertfall ikke det. Jo det er det. Personen jeg siterte er en av mange som påstår at SE ikke kan eller er dårlig på markedsføring🤷🏼♀️ Men fint at du er enig😊 1 1
Gjest Verba Skrevet 15. februar 2023 #13735 Skrevet 15. februar 2023 Makr24 skrev (8 timer siden): Jo det er det. Personen jeg siterte er en av mange som påstår at SE ikke kan eller er dårlig på markedsføring🤷🏼♀️ Men fint at du er enig😊 Ok, beklager, Jeg har sikkert misforstått 🙂
Hakkespetten Skrevet 15. februar 2023 #13736 Skrevet 15. februar 2023 Jeg lurer på en ting. Har ikke Sara snakket om at hun har hatt så raske fødsler tidligere at hun er redd for å ikke rekke sykehuset? Samtidig fremstår det som hu nå har tidenes lengste fødsel på snap med ukesvis i latensfasen? Jeg har aldri hørt om noen som har så mye sammentrekninger og må henge over vasken i ukesvis hver kveld. Er selv voksen og har født flere barn, men dette var nytt for meg. 15 11
**Marshmallow** Skrevet 15. februar 2023 #13737 Skrevet 15. februar 2023 Jeg bare lurer (har ikke født) kan en «bestille» fødsel før en går overtid? Så lenge alt er bra med mor og baby, så trodde jeg at en måtte fint smøre seg med tålmodighet.. ikke føde en dag det passer 🤷🏻♀️ se snakker om at hun håper å bli strippet på fre, det passer med fødsel i helgen 🙄. 3
J.. Skrevet 15. februar 2023 #13738 Skrevet 15. februar 2023 **Marshmallow** skrev (3 minutter siden): Jeg bare lurer (har ikke født) kan en «bestille» fødsel før en går overtid? Så lenge alt er bra med mor og baby, så trodde jeg at en måtte fint smøre seg med tålmodighet.. ikke føde en dag det passer 🤷🏻♀️ se snakker om at hun håper å bli strippet på fre, det passer med fødsel i helgen 🙄. Nei,det kan man ikke. Hun har ikke engang kommet til termin ennå,så hun kan virkelig slutte å mase. Og selv om man blir strippet betyr det ikke at fødsel starter umiddelbart eller i det hele tatt. Noen blir strippet både en og to ganger uten effekt. Dette er jo 3 barnet,så hun burde jo vite at alle fødsler er ulike. 14 3
Gjest LudaLi Skrevet 15. februar 2023 #13739 Skrevet 15. februar 2023 Hakkespetten skrev (28 minutter siden): Jeg lurer på en ting. Har ikke Sara snakket om at hun har hatt så raske fødsler tidligere at hun er redd for å ikke rekke sykehuset? Samtidig fremstår det som hu nå har tidenes lengste fødsel på snap med ukesvis i latensfasen? Jeg har aldri hørt om noen som har så mye sammentrekninger og må henge over vasken i ukesvis hver kveld. Er selv voksen og har født flere barn, men dette var nytt for meg. Det der er helt sykelig. Jeg lurer virkelig på hvordan hun oppfører seg på fødestuen… Når hun holder på sånn.
mariie Skrevet 15. februar 2023 #13740 Skrevet 15. februar 2023 Mamak skrev (1 minutt siden): Det der er helt sykelig. Jeg lurer virkelig på hvordan hun oppfører seg på fødestuen… Når hun holder på sånn. Hun er jo ikke på fødestuen - ungen bare "renner" ut på under 1 time.. hehe 8 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå