Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kyllingmonk skrev (4 minutter siden):

Virker ikke som filiokus er så enig. Hadde faktisk vært mest redelig av SE å bytte navn. (Jeg er en av de som ofte har støttet SE her inne, og jeg er på ingen måte venn med henne personlig, så det er ikke sånn at alle som motargumenterer usaklig kritikk er venner av henne.)

15E7D22A-D21D-4702-8949-0CBFAF3546F3.png

Bare husk at bildet av deg kommer med på bildet her, tilfelle du ikke var klar over det😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

I motsetning til påvirker,SE har jeg kunnskap om bransjen og hvorfor sant hvordan virkemidler blir brukt for klikk og salg! Konsekvensene kan bli ganske så alvorlige!

Ja, Sara har nok ingen erfaring med bransjen. 

Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (Akkurat nå):

Ja, Sara har nok ingen erfaring med bransjen. 

Nei, SE har ingen kunnskap når det gjelder å bruke some som et arbeidsverktøy. 

• Nyttig 3
Skrevet
Hjertestein skrev (4 minutter siden):

Bare husk at bildet av deg kommer med på bildet her, tilfelle du ikke var klar over det😊

Takk ❤️ Det tenkte jeg ikke over, men det går fint. Jeg tenker at jeg klarer å stå inne for det jeg sier, så jeg trenger ikke være anonym. (Og skulle noen i min nære krets reagere på at jeg, som gammel dame, bruker tid inne på et forum på nett så avslører de jo at de også gjør det 😅😂)

• Liker 7
  • Hjerte 5
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Derfor synes jeg det ekstremt kritikkverdig at management og pr team ikke er mere PÅ. De må jo veilede henne. Virker ikke som om de gjør det liksom. 

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Absolutt ingen 😂

Skrevet
theonlyPinkPanter skrev (Akkurat nå):

Absolutt ingen 😂

Så bra at du ser det selv.

Du har gjerne fått med deg filiokus media sin respons? Ingen seriøse aktører opptrer på denne måten som SE gjør.

• Nyttig 3
Skrevet
Verba skrev (3 minutter siden):

Derfor synes jeg det ekstremt kritikkverdig at management og pr team ikke er mere PÅ. De må jo veilede henne. Virker ikke som om de gjør det liksom. 

Ja, SE har behov for veiledning og en realitetsorientering. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Du har gjerne fått med deg filiokus media sin respons? Ingen seriøse aktører opptrer på denne måten som SE gjør.

Jeg fikk med meg det aggressive svaret de skrev i kampens hete, ja. 

Skrevet (endret)
theonlyPinkPanter skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk med meg det aggressive svaret de skrev i kampens hete, ja. 

SE utviste en nedlatende og uprofesjonell væremåte. Denne påvirkeren ønsker jeg en god tur nedover. 
SE er ingen grunder, hun kopierer alt. Tom andres varemerke.

Endret av AnnePåLande
  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Coleus skrev (1 time siden):

Det stemmer nok det. Ser ut som alt er i orden her :)

7F62F8C3-F518-4F07-8271-2CF5BF2094F9.jpeg

De har tatt inn SE sitt Brand lenge før hun selger det?

• Liker 6
Skrevet

I kveld fikk vi se hva som skjer når en stor påvirker uten utdannelse har fått penger på hjernen, ikke bruker litt av pengene på ordentlig management til å «passe på». Hun innrømmer jo i kommentarene sine at hun vet veldig godt at de er for like, men at hun har så mye på lager som må selges ut. Det tapet burde du ta på din kappe, SE, for du skryter jo sånn at millionbedriften Sara Emilie AS…

Filiokus media fikk i dag tidenes gratis PR. Håper de tar Sara Emilie AS til retten, for denne kampen taper hun. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

@Coleus Det er ikke så mye som er iorden med tanke på filiokus.

@VinterferieSE har ikke startet opp filiokus. 

• Liker 1
Skrevet
Hjertestein skrev (41 minutter siden):

Du er veldig godtroende og naiv.

Det er godt mulig 😊

supermamz skrev (40 minutter siden):

å hvem er du da? 🙈

Om dette skal være et hint til at jeg skal være en venninne av SE så tar du fullstendig feil. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (25 minutter siden):

I motsetning til påvirker,SE har jeg kunnskap om bransjen og hvorfor sant hvordan virkemidler blir brukt for klikk og salg! Konsekvensene kan bli ganske så alvorlige!

Igjen, kritikerne sitter ikke på fasit uansett hvor mye man ville ønske det. 

Du sier du vil se endringer, men å sitte på et anonymt forum for å prøve endre 1 influencer, da har du skylapper på. 

Er andre influencere som er mer skadeligere enn SE 🥴 for jeg har aldri vært uenig med deg at det er en skitten bransje........ 

• Liker 1
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Plast skrev (1 minutt siden):

I kveld fikk vi se hva som skjer når en stor påvirker uten utdannelse har fått penger på hjernen, ikke bruker litt av pengene på ordentlig management til å «passe på». Hun innrømmer jo i kommentarene sine at hun vet veldig godt at de er for like, men at hun har så mye på lager som må selges ut. Det tapet burde du ta på din kappe, SE, for du skryter jo sånn at millionbedriften Sara Emilie AS…

Filiokus media fikk i dag tidenes gratis PR. Håper de tar Sara Emilie AS til retten, for denne kampen taper hun. 

Hvorfor tror du hun taper? Filiokus er jo søkt om patent av Babybanden, ikke Filiokus media. Jeg lurer oppriktig på jusen bak dette, og hva som gjør at Sara Emilie skal tape noe (som investor, er det ikke det faktiske selskapet som eventuelt bør saksøkes?) 

Skrevet
Orly skrev (6 minutter siden):

De har tatt inn SE sitt Brand lenge før hun selger det?

Det er babybanden.no som har patent på det. 

Skrevet
AnnePåLande skrev (18 minutter siden):

Rart at det er hun som gjør dette også.

Skrevet

HVORFOR skal hun plutselig ta opp sykdom akkurat NÅ på snap, når hun står over et bål as we speak? Hun VET jo at dette blir diskutert nå, både på jodel, KG og insta. bør hun ikke da heller prøve litt brannslukking? Istedenfor å kaste 10 liter bensin på bålet med å dra opp sykdom oppi dette. 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Igjen, kritikerne sitter ikke på fasit uansett hvor mye man ville ønske det. 

Du sier du vil se endringer, men å sitte på et anonymt forum for å prøve endre 1 influencer, da har du skylapper på. 

Er andre influencere som er mer skadeligere enn SE 🥴 for jeg har aldri vært uenig med deg at det er en skitten bransje........ 

så at andre er verre betyr at man ikke kan bry seg om SE?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...