Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Japp skrev (1 minutt siden):

Nå er du virkelig useriøs.

Nei, jeg er dønn seriøs! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da gikk det visst litt fort i svingene for Sara sin ivrigste forsvarer, at hun glemte å fjerne profilbildet sitt på insta på bildet hun postet her i tråden, og avslørte seg selv som venninnen til Sara 🙃🫣 Sara får altså venninnene sine til å kommentere her inne, det er vel derfor mange sitter på så mye førstehåndsinformasjon 😂 

Endret av LinnHenrikke
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

@Japp SE er en reklamekanal.. 

Det betyr ikke at hun lyver om ALT.

• Nyttig 1
Skrevet
LinnHenrikke skrev (2 minutter siden):

Da gikk det visst litt fort i svingene for Sara sin ivrigste forsvarer, at hun glemte å fjerne profilbildet sitt på insta på bildet hun postet her i tråden, og avslørte seg selv som venninnen til Sara 🙃🫣 Sara får altså venninnene sine til å kommentere her inne, det er vel derfor mange sitter på så mye førstehåndsinformasjon 😂 

Selv om det er en venninne, så kan det da hende at de gjør det av egen fri vilje, og ikke på kommando fra SE.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Coleus skrev (8 minutter siden):

Nei, da kan hun jo ikke gjøre noe som helst riktig i dine øyne. 
Du kan ikke si at et menneske du ikke kjenner ALLTID lyver. Selv om du skulle ønske at det er sannheten, så er det ikke sånn verden fungerer. 

Jeg regner med at svaret hennes stemmer, ellers hadde hun ikke svart. 

Lurer på hvor fort du lager ny bruker, Ton.. Huff, mener Coleus. 

Silly me🤦🏻‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Japp skrev (Akkurat nå):

Selv om det er en venninne, så kan det da hende at de gjør det av egen fri vilje, og ikke på kommando fra SE.

Du er veldig godtroende og naiv.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
LinnHenrikke skrev (2 minutter siden):

Da gikk det visst litt fort i svingene for Sara sin ivrigste forsvarer, at hun glemte å fjerne profilbildet sitt på insta på bildet hun postet her i tråden, og avslørte seg selv som venninnen til Sara 🙃🫣 Sara får altså venninnene sine til å kommentere her inne, derfor det er vel derfor mange sitter på så mye førstehåndsinformasjon 😂 

Ja har lenge bare hatt mine mistanker om dette, men gøy og få en bekreftelse. Er noen her ja som vet så mye mer enn alle oss andre. 

• Nyttig 9
Skrevet
Japp skrev (1 minutt siden):

å hvem er du da? 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Japp skrev (2 minutter siden):

Det betyr ikke at hun lyver om ALT.

Det er jeg sikker på at SE gjør i sine reklamekanaler for klikk og salg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hjertestein skrev (1 minutt siden):

Lurer på hvor fort du lager ny bruker, Ton.. Huff, mener Coleus. 

Silly me🤦🏻‍♀️

Blir vell like stilt fra coleus nå som det ble fra silikon123🙈

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Japp skrev (3 minutter siden):

Det er helt korrekt. 
Jeg har sagt tidligere at jeg er fra samme sted, så ikke så veldig hemmelig det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som er litt gøy er hvor ekstremt nedsettende Sara snakker om folk som henger på Kvinneguiden, også bruker hun minst like mye tid her inne selv, i tillegg til at hele venninnegjengen hennes også er her inne daglig 🙃

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Det er jeg sikker på at SE gjør i sine reklamekanaler for klikk og salg.

Virker som hun gjør absolutt alt for å bare tjene penger nå. Mistet helt troverdigheten til henne nå. Veldig synd for hvis hun bare hadde klart og hatt føtterne plantet på jorda og forandret seg helt med engang hun ble litt mer kjent i Norge. Føler alt av reklame der er kun for det er de som betaler best for å få reklamen på hennes kanaler. 😕

• Nyttig 6
Skrevet
Coleus skrev (1 minutt siden):

Det er helt korrekt. 
Jeg har sagt tidligere at jeg er fra samme sted, så ikke så veldig hemmelig det. 

Skjønner jo nå hvorfor det ble sårt med kommentarer på babyshoweren da. Om det ikke var så hemmelig at du er en venninne så var det jo bare å skrive det rett ut. ☺️

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

Virker som hun gjør absolutt alt for å bare tjene penger nå. Mistet helt troverdigheten til henne nå. Veldig synd for hvis hun bare hadde klart og hatt føtterne plantet på jorda og forandret seg helt med engang hun ble litt mer kjent i Norge. Føler alt av reklame der er kun for det er de som betaler best for å få reklamen på hennes kanaler. 😕

Enig.

SE bør lytte til de som ønsker å følge henne videre for å kunne forsette som påvirker.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (20 minutter siden):

Med tanke på innholdet som publiseres i salgskanalene er det ikke noe SE kan skrive for å overbevise meg.. Omdømmet til påvirkeren, SE er ikke på vei oppover. 

Påvirkere lyver alltid.. 

Sier mer om deg enn en påvirker! 

• Liker 1
Skrevet

Virker ikke som filiokus er så enig. Hadde faktisk vært mest redelig av SE å bytte navn. (Jeg er en av de som ofte har støttet SE her inne, og jeg er på ingen måte venn med henne personlig, så det er ikke sånn at alle som motargumenterer usaklig kritikk er venner av henne.)

15E7D22A-D21D-4702-8949-0CBFAF3546F3.png

• Nyttig 9
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Sier mer om deg enn en påvirker! 

I motsetning til påvirker,SE har jeg kunnskap om bransjen og hvorfor sant hvordan virkemidler blir brukt for klikk og salg! Konsekvensene kan bli ganske så alvorlige!

Endret av AnnePåLande
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...