Gjest TooGoodToGo Skrevet 5. desember 2022 #8001 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Japp en ser stor forskjell på hennes bilder / filmer og andre som legger ut Er som to forskjellige personer.
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #8002 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Japp en ser stor forskjell på hennes bilder / filmer og andre som legger ut Stemmer. 1
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8003 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (3 minutter siden): Nei, det stemmer. 🙈 Beklager, jeg så det nå. Jeg oppfattet at det var Sara Emilie. Og jeg ble oppriktig interessert i hvilke kriterier du la til grunn. Spørsmål til meg? 🤔 Da er det blitt redigert bort av admin. Jeg tror jeg har svart alle som stiller spørsmål i en skikkelig skikkelig tone. Hva lurer du på? du mener det er ok hun retusjerer seg og ikke merker det ? nå gjentar jeg spørsmål mitt flere ganger så bare svare her 😃
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8004 Skrevet 5. desember 2022 7 minutter siden, AnnePåLande said: Om noen oppfatter SE som et dårlig forbilde som taler med to tunger, er det fint lite du kan gjøre med det.. Som jeg skrev, så er jeg interessert i hvilke kriterier ungdom legger til grunn for en slik stemme.
Gjest TooGoodToGo Skrevet 5. desember 2022 #8005 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (4 minutter siden): Nei, det stemmer. 🙈 Beklager, jeg så det nå. Jeg oppfattet at det var Sara Emilie. Og jeg ble oppriktig interessert i hvilke kriterier du la til grunn. Spørsmål til meg? 🤔 Da er det blitt redigert bort av admin. Jeg tror jeg har svart alle som stiller spørsmål i en skikkelig skikkelig tone. Hva lurer du på? Jeg har et spørsmål du aldri har svart på: hvordan visste du at barnehagen til Sara åpnet kl 09:40? Siden du mente hun måtte vente til 09:40 med å levere barnet, som igjen gjorde at hun ikke rakk jordmor kl 10. Hvordan vet du slike ting egentlig?
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #8006 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev, så er jeg interessert i hvilke kriterier ungdom legger til grunn for en slik stemme. Hvorfor?
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8007 Skrevet 5. desember 2022 TooGoodToGo skrev (Akkurat nå): Jeg har et spørsmål du aldri har svart på: hvordan visste du at barnehagen til Sara åpnet kl 09:40? Siden du mente hun måtte vente til 09:40 med å levere barnet, som igjen gjorde at hun ikke rakk jordmor kl 10. Hvordan vet du slike ting egentlig? Den svarer fortsatt venter jeg å lese
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8008 Skrevet 5. desember 2022 1 minutt siden, Juhu25 said: du mener det er ok hun retusjerer seg og ikke merker det ? nå gjentar jeg spørsmål mitt flere ganger så bare svare her 😃 Dersom Sara Emilie endrer kroppsfasong i en reklame, skal det merkes med retusjert person. Men å endre farge er tillatt ifølge loven.
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8009 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Dersom Sara Emilie endrer kroppsfasong i en reklame, skal det merkes med retusjert person. Men å endre farge er tillatt ifølge loven. Hvorfor markerer ikke hun Sara Emilie da bildene ? En ser godt at det er mer enn kun farge hun forandrer . Du som følger henne mye har nok lagt merke til det og 😃
Gjest Malya Skrevet 5. desember 2022 #8011 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (10 minutter siden): Nei, det stemmer. 🙈 Beklager, jeg så det nå. Jeg oppfattet at det var Sara Emilie. Og jeg ble oppriktig interessert i hvilke kriterier du la til grunn. Spørsmål til meg? 🤔 Da er det blitt redigert bort av admin. Jeg tror jeg har svart alle som stiller spørsmål i en skikkelig skikkelig tone. Hva lurer du på? Du hoppet over mine spørsmål flere ganger. Men ok, jeg spør gjerne igjen : 1. Hvordan vet du tidspunkt på Sara sine avtaler? Feks når barn skal leveres i barnehagen. 2. Hvordan vet du så mye personlig om Sara? Som feks forsikring.
Gjest TooGoodToGo Skrevet 5. desember 2022 #8012 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Vinterferie skrev (11 minutter siden): Som jeg skrev, så er jeg interessert i hvilke kriterier ungdom legger til grunn for en slik stemme. Nå er ikke jeg ungdom, men jeg er mor. Og som mor til ei tenåringsjente er jeg nøye på å vise min datter at vi alle har forskjellige kropper, og alle kropper er innafor. Jeg redigerer meg selv derfor ikke på Instagram eller i andre kanaler. Og det gjør ikke min datter heller. Hun vet at fasong og størrelse er vidt forskjellige fra person til person, og det er ikke et et tema at man skal være større eller mindre. Jeg reagerer derfor på ei viss influencer som skriver svart på hvitt at hun veier 97 kilo, men har redigert seg selv 20-30 kilo ned i vekt (bildet med svart kjole på IG). Hvilke signaler sender hun ved å skrive at hennes vekt på 97 kilo ser ut som ei på 67 kilo? Og hvilken signaler sender hun alle dem som selv føler de har noen kilo for mye? Den gullbarbien kan shippes rett til hennes postkasse. Endret 5. desember 2022 av TooGoodToGo Skrivefeil
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8013 Skrevet 5. desember 2022 1 minutt siden, Juhu25 said: Den svarer fortsatt venter jeg å lese Det sto på snap. Barnehagen åpner nok tidligere. Men Sara satt i bilen og ventet på datteren, fordi hun skulle kjøre henne i barnehagen. Sara sendte snap i en dødtid.
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8014 Skrevet 5. desember 2022 8 minutter siden, Malya said: Du hoppet over mine spørsmål flere ganger. Men ok, jeg spør gjerne igjen : 1. Hvordan vet du tidspunkt på Sara sine avtaler? Feks når barn skal leveres i barnehagen. 2. Hvordan vet du så mye personlig om Sara? Som feks forsikring. 1 : Sara Emilie skrev på snap at hun hadde forsovet seg. Og kjørt sønnen på skolen først. Så ventet hun på datteren. Det var dødtid, da hun sendte snap. Hun kunne jo ikke kjøre fra datteren. 2: Sara Emilie har vært syk på ferie før, og nevnt at hun har helårs reiseforsikring. Var det mer du ønsker svar på? 😃
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8015 Skrevet 5. desember 2022 12 minutter siden, TooGoodToGo said: Nå er ikke jeg ungdom, men jeg er mor. Og som mor til ei tenåringsjente er jeg nøye på å vise min datter at vi alle har forskjellige kropper, og alle kropper er innafor. Jeg redigerer meg selv derfor ikke på Instagram eller i andre kanaler. Og det gjør ikke min datter heller. Hun vet at fasong og størrelse er vidt forskjellige fra person til person, og det er ikke et et tema at man skal være større eller mindre. Jeg reagerer derfor på ei viss influencer som skriver svart på hvitt at hun veier 97 kilo, men har redigert seg selv 20-30 kilo ned i vekt (bildet med svart kjole på IG). Hvilke signaler sender hun ved å skrive at hennes vekt på 97 kilo ser ut som ei på 67 kilo? Og hvilken signaler sender hun alle dem som selv føler de har noen kilo for mye? Den gullbarbien kan shippes rett til hennes postkasse. Takk for svar. 😃Det er interessant å høre andres meninger når de er begrunnet. Jeg følger ikke så mye med på Instagram. Men jeg skal inn og se.
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #8016 Skrevet 5. desember 2022 19 minutter siden, Juhu25 said: Hvorfor markerer ikke hun Sara Emilie da bildene ? En ser godt at det er mer enn kun farge hun forandrer . Du som følger henne mye har nok lagt merke til det og 😃 Dessverre, jeg har ikke lagt merke til det. Kan du gi et eksempel? 🤔
Orly Skrevet 5. desember 2022 #8017 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (31 minutter siden): Japp en ser stor forskjell på hennes bilder / filmer og andre som legger ut Det gjør man hekt klart, men noen vil nok ikke se det 5 1
Gjest LudaLi Skrevet 5. desember 2022 #8018 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (På 4.12.2022 den 9.54): Det er ok hvis hun snakka om det , og tårene kom imens filma . Men å slå på kamera midt i verste utbrudd er rett og slett patetisk og skuespill . Det er lov å vise alle sider , det er bra at vi ser hun er mer enn fasade . Men ikke på den måten , det var så uekte Hun er veldig god på å lage skuespill og drama. Kanskje hun kan lage seg en karriere der…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8019 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (14 minutter siden): Det sto på snap. Barnehagen åpner nok tidligere. Men Sara satt i bilen og ventet på datteren, fordi hun skulle kjøre henne i barnehagen. Sara sendte snap i en dødtid. Sara stressa så den dagen da de forsovet seg og satt i bilen og du viste klokke slett . Og hun snakka ikke om det du mener dødtid når hun forsovet seg og skulle levere ungen og reise til jordmor time . 🤔
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 5. desember 2022 #8020 Skrevet 5. desember 2022 AnnePåLande skrev (44 minutter siden): Det viser at bildene er retusjert.. Mao, kropp er ikke så topp og derfor er SE en god kandidat til å bli nominert. For nte gang, å redigere farger og lys på bilder er lov, og vanlig, og noe til og med fotografer gjør. Det er dessuten ved reklame retusjeringsloven trer inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå