Minimeg1234 Skrevet 12. april #64981 Skrevet 12. april slipperyslope skrev (4 minutter siden): For det har jo ikke skjedd før at personer har fått en diagnose som senere, på grunn av mer kunnskap feks, viser seg og være noe annet. Det ene utelukker ikke det andre. Det er kun spekulering i en sykdom som det er lett å spekulere i. Fordi det er ikke noen fysiske tegn . 1 3
Bibbi_ Skrevet 12. april #64982 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (8 timer siden): Hææææ ? I følge SET har legen satt ME diagnosen. Hvem vet at det er sannheten, bortsett fra SET og hennes nærmeste omgangskrets? At noen vil tro på det er helt greit for meg. Det er opp til hver enkelt. Detfor får noen bare tåle at jeg og andre ikke stoler blindt på den ME historien. Men hvorfor er noen så 100% sikker på at det er sannheten? Alle vet at SET lyver omtrent daglig. Derfor lurte jeg på om journalen lå offentlig... 13
Minimeg1234 Skrevet 12. april #64983 Skrevet 12. april Bibbi_ skrev (Akkurat nå): I følge SET har legen satt ME diagnosen. Hvem vet at det er sannheten, bortsett fra SET og hennes nærmeste omgangskrets? At noen vil tro på det er helt greit for meg. Det er opp til hver enkelt. Detfor får noen bare tåle at jeg og andre ikke stoler blindt på den ME historien. Men hvorfor er noen så 100% sikker på at det er sannheten? Alle vet at SET lyver omtrent daglig. Derfor lurte jeg på om journalen lå offentlig... Du vet at journaler aldri ligger offentlig . 4
Bibbi_ Skrevet 12. april #64984 Skrevet 12. april GulleGull skrev (3 timer siden): 182.4💜 Herlig 👏💜👼🧌 Det er bra flere nå ikke vil støtte lyving, salg av barna og annet hun kommer med. 9
Bibbi_ Skrevet 12. april #64985 Skrevet 12. april skeiv-ostepop skrev (21 minutter siden): Samtidig forventes det at vi skal stole 100% på det Sara Emilie sier om sykdommen. En lystløgner som flere ganger er tatt i løgn om omskriving av realiteten. Ja hvorfor skal man betvile det SET sier? Hun sa jo også hun hadde vippset over 100.000 tilbake til kunder. Det stemte jo, for SET sa det. Nei, vent litt...stemte det? 7 5
Bibbi_ Skrevet 12. april #64986 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Du vet at journaler aldri ligger offentlig . Selvfølgelig vet jeg det. Så derfor lurte jeg på hvordan du kan stole 100% på diagnosen. Det kan man ikke være sikker på, så lenge man ikke har sett journalen. Ikke sant? 3 9
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #64987 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (9 minutter siden): Her ilegger du meg en forventning jeg ikke har. Dette er en diagnose som en lege har satt. Men du stoler fult ut på det Sara Emilie forteller om den. 2 10
slipperyslope Skrevet 12. april #64988 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (11 minutter siden): Det er kun spekulering i en sykdom som det er lett å spekulere i. Fordi det er ikke noen fysiske tegn . Usikker på hvilken sykdom du mener her? 5
Lille harepus Skrevet 12. april #64989 Skrevet 12. april Bibbi_ skrev (9 timer siden): Ligger journalen offentlig, så man kan lese diagnosen? Ligger din egen journal offentlig, siden du spør? 3
Roe Skrevet 12. april #64990 Skrevet 12. april I dag får vi klarhet i det påståtte utsagnet om at "Sara mener influensere har en hardere jobb enn de i helsesektoren", og hun fremhever tydelig at det mener hun altså ikke. ☺️ Virker som at dette stammer fra noe Sara sa lengre tilbake som har blitt misforstått og tolket i verste mening. Det hun sa da handlet om at folk ofte undervurderer hvor mye arbeid som faktisk ligger bak influenseryrket, ikke at det er mer slitsomt enn helsevesenet, forsvaret eller andre krevende jobber. Men i dag presiserer hun iallefall: Hun har verken rett eller grunnlag til å mene at influenserjobben er hardere enn helsearbeid, samtidig uttrykker hun hvor priveligerte influensere er. Samtidig uttrykker hun bekymring for hvordan fremtiden vil bli, dersom ikke helsearbeidere får bedre vilkår og forteller om gode samtaler med jordmødrene som følgte under fødsel. 🩷 3 1
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #64991 Skrevet 12. april Roe skrev (1 minutt siden): I dag får vi klarhet i det påståtte utsagnet om at "Sara mener influensere har en hardere jobb enn de i helsesektoren", og hun fremhever tydelig at det mener hun altså ikke. ☺️ Virker som at dette stammer fra noe Sara sa lengre tilbake som har blitt misforstått og tolket i verste mening. Det hun sa da handlet om at folk ofte undervurderer hvor mye arbeid som faktisk ligger bak influenseryrket, ikke at det er mer slitsomt enn helsevesenet, forsvaret eller andre krevende jobber. Men i dag presiserer hun iallefall: Hun har verken rett eller grunnlag til å mene at influenserjobben er hardere enn helsearbeid, samtidig uttrykker hun hvor priveligerte influensere er. Samtidig uttrykker hun bekymring for hvordan fremtiden vil bli, dersom ikke helsearbeidere får bedre vilkår og forteller om gode samtaler med jordmødrene som følgte under fødsel. 🩷 Se der ja. En kan jo lure på hvorfor hun plutselig hadde behov for å korrigere en tidligere uttalelse. For å skape innhold, henge det på knaggen til pressede helsearbeidere og skape relasjoner mellom det og nylig svangerskap. Altså. Monitos. 5 11
Bibbi_ Skrevet 12. april #64992 Skrevet 12. april Lille harepus skrev (6 minutter siden): Ligger din egen journal offentlig, siden du spør? 😂 les videre før du kommenterer kanskje? Gidder ikke å repetere meg selv. 6
Bibbi_ Skrevet 12. april #64993 Skrevet 12. april Roe skrev (6 minutter siden): I dag får vi klarhet i det påståtte utsagnet om at "Sara mener influensere har en hardere jobb enn de i helsesektoren", og hun fremhever tydelig at det mener hun altså ikke. ☺️ Virker som at dette stammer fra noe Sara sa lengre tilbake som har blitt misforstått og tolket i verste mening. Det hun sa da handlet om at folk ofte undervurderer hvor mye arbeid som faktisk ligger bak influenseryrket, ikke at det er mer slitsomt enn helsevesenet, forsvaret eller andre krevende jobber. Men i dag presiserer hun iallefall: Hun har verken rett eller grunnlag til å mene at influenserjobben er hardere enn helsearbeid, samtidig uttrykker hun hvor priveligerte influensere er. Samtidig uttrykker hun bekymring for hvordan fremtiden vil bli, dersom ikke helsearbeidere får bedre vilkår og forteller om gode samtaler med jordmødrene som følgte under fødsel. 🩷 Hun var vel nødt til å komme med den talen nå. Tror ikke hun hadde noe valg. 6
Lilja82 Skrevet 12. april #64994 Skrevet 12. april Sara Emilie og Therese selger begge treningstøy, som jeg synest er ganske så like…det må jo oppleves som mere konkurrenter enn venninner? 5
Debbie M Skrevet 12. april #64995 Skrevet 12. april Dupers skrev (1 time siden): Mom jeans har jo ofte ganske pent bakparti. Hvorfor tror du dette ikke gjelder for CLs mom jeans? Fordi jeg har en annen smak enn SET, og jeg syns fronten var usmakelig med høyt liv og kort glidelås som gir fundamentet for cameltoe 🤮 så hva merkelig valg har hun tatt når det gjelder bakstykket siden hun aldri filmer det, hvertfall ikke noe jeg har sett hun fremheve - «se så fin da dere!» 8
Lille harepus Skrevet 12. april #64996 Skrevet 12. april Bibbi_ skrev (25 minutter siden): 😂 les videre før du kommenterer kanskje? Gidder ikke å repetere meg selv. Kan vi være så snille å holde oss for gode til å spekulere i andres sykehistorie. Det gjør man bare ikke. 5
Bibbi_ Skrevet 12. april #64997 Skrevet 12. april Lille harepus skrev (7 minutter siden): Kan vi være så snille å holde oss for gode til å spekulere i andres sykehistorie. Det gjør man bare ikke. Det får være opp til moderatorer her å avgjøre hva som er ok å diskutere her inne, ikke brukere her. Er det innafor, noe jeg tror, har ikke blitt moderert bort. Så får alle tåle det. Å evt bla forbi innleggene om dette. Som jeg har skrevet før, jeg stoler ikke på SET, da jeg vet hun lyver om ganske mye. 7 2
GulleGull Skrevet 12. april #64998 Skrevet 12. april Lilja82 skrev (37 minutter siden): Sara Emilie og Therese selger begge treningstøy, som jeg synest er ganske så like…det må jo oppleves som mere konkurrenter enn venninner? Ja samme med yogamatter og drikkeflasker. Men det er vel samme katalog de plukker ut fra? 8
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #64999 Skrevet 12. april Lille harepus skrev (25 minutter siden): Kan vi være så snille å holde oss for gode til å spekulere i andres sykehistorie. Det gjør man bare ikke. Jeg mener at så lenge Sara Emilie har tjent penger og brukt diagnose og sykdom som innhold så har hun og åpnet for at folk kommer med sine meninger og tanker rundt det hun deler. Hadde hun ville holde det privat hadde hun ikke ringt media og stilt til intervju flere ganger. Det er ikke snakk om en tilfeldig person med leddgikt, kols eller lignende som blir spurt om private detaljer i tilfeldige sosiale sammenhenger. Det er en erfaren og profesjonell livsstilsinfluenser. 5 8
elskersommer Skrevet 12. april #65000 Skrevet 12. april Bibbi_ skrev (1 time siden): Hun var vel nødt til å komme med den talen nå. Tror ikke hun hadde noe valg. Hun kom med den nå fordi en følger av Linn Victoria Husby sa at SET mente det var mer slitsomt å være influencer enn sykepleier. Å det hadde ALDRI Sara sagt. Tenk at noen kunne mene at Sara hadde sagt dette 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå