GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58781 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Undrende123 skrev (6 minutter siden): Det er veldig rart å ikke se humoren her, og i tillegg tro at en person med bakteriefobi ville brukt denne deigen som hun nettopp har vist frem til sine hundretusenvis av følgere, i en helt eksplisitt humoristisk setting. Man velger helt selv å tolke dette humørløst og alvorlig. Ja jeg syntes det er ekkelt å hele tatt tenke at man skal heve en deig på toalettet rett over doskåla og der man har spylt ned i do, bakterier flyr jo overalt om man flusher uten å ta ned lokket og legger seg på overflater. Deigen har rent ned å lagt seg på flisene bak hvor deigen ligger nedpå. WC ducken er nesten dekket med deig. Hun har jo ikke satt den der for humor for å ese. Hun har jo satt den der for at det var en deig som skulle brukes. For min del så tenker jeg at hun kanskje bare fjernet kantene og brukt hele deigen. Jeg har sjeldent sett hun har gjort seg umake om det kan gjøres snarveier. Det hadde vært humor om hun hadde holdt det internt hjemme der. Ikke delt det til halve Norge. Endret 27. desember 2025 av GulleGull 3 10
elskersommer Skrevet 27. desember 2025 #58782 Skrevet 27. desember 2025 Undrende123 skrev (18 minutter siden): Å heve et godt tildekket bolle med deig på et bad (som knapt ble brukt) er ikke akkurat uvanlig. Ei heller er det ekkelt. Det ekle var at deigen hevet godt over kanten. Det ble lagt ut en artig snap om hendelsen før deigen ble kastet, og det ble satt ny deig. Dette er en ikke-sak og alt annet er bare spekulasjoner og fri fantasi. Det kan da ikke være vanlig at folk hever bolledeigen over doskåla? Om dette er vanlig så slutter jeg og kjøpe gjærbakst ved neste tilstelning på skolen 🙈 15
JojoMoyes Skrevet 27. desember 2025 #58783 Skrevet 27. desember 2025 elskersommer skrev (2 minutter siden): Det kan da ikke være vanlig at folk hever bolledeigen over doskåla? Om dette er vanlig så slutter jeg og kjøpe gjærbakst ved neste tilstelning på skolen 🙈 Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller . 4 1 1
Undrende123 Skrevet 27. desember 2025 #58784 Skrevet 27. desember 2025 GulleGull skrev (2 minutter siden): Ja jeg syntes det er ekkelt å hele tatt tenke at man skal heve en deig på toalettet rett over doskåla og der man har spylt ned i do, bakterier flyr jo overalt om man flusher uten å ta ned lokket og legger seg på overflater. Deigen har rent ned å lagt seg på flisene bak hvor deigen ligger nedpå. WC ducken er nesten dekket med deig. Hun har jo ikke satt den der for humor for å ese. Hun har jo satt den der for at det var en deig som skulle brukes. For min del så kunne hun kanskje bare fjernet kantene og brukt hele deigen. Jeg har sjeldent sett hun har gjort seg umake om det kan gjøres snarveier. Det hadde vært humor om hun hadde holdt det internt hjemme der. Ikke delt det til halve Norge. Bakteriene kan ikke fly fra overflatene og presse seg inn under plasten som dekker bakebollen... Det går helt fint å heve deig på badet (så lenge den ikke toucher dassen og andre ekle overflater så klart, da kaster man den, akkurat som Sara gorde her) 😊 8 3
Anemoi Skrevet 27. desember 2025 #58785 Skrevet 27. desember 2025 Og igjen, hvor hjernevasket eller fanatisk er man når man tror på alt det en influenser sier - selv når hun kommer med udokumenterbare såkalt forklaringer mange måneder etterpå? (Feks. Titanbrettgate og bolledeig på do.) 14
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58786 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Undrende123 skrev (5 minutter siden): Bakteriene kan ikke fly fra overflatene og presse seg inn under plasten som dekker bakebollen... Det går helt fint å heve deig på badet (så lenge den ikke toucher dassen og andre ekle overflater så klart, da kaster man den, akkurat som Sara gorde her) 😊 Deigen har jo est over rent ned og hviler på flisene rett over der du spyler ned i do, deigen er ikke dekket med plast de enden som har rent over. Jeg har ikke noe i mot at man setter deigen på flisene på en relativt ren overflate opp ett rent håndkle feks til eget bruk. Men du setter den ikke over der man spyler ned i do ved siden av en WC duck. Antar at du heller ikke gjør det med viten og vilje. Endret 27. desember 2025 av GulleGull 6
Undrende123 Skrevet 27. desember 2025 #58787 Skrevet 27. desember 2025 GulleGull skrev (Akkurat nå): Deigen har jo est over rent ned og hviler på flisene rett over der du spyler ned i do, deigen er ikke dekket med plast de enden som har rent over. Jeg har ikke noe i mot at man setter deigen på flisene på en relativt ren overflate opp ett rent håndkle feks til eget bruk. Men du setter den ikke over der man spyler med i do ved siden av en WC duck. Antar at du heller ikke gjør det med viten og vilje. Deigen. Ble. Ikke. Brukt. 6 5
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58788 Skrevet 27. desember 2025 Undrende123 skrev (Akkurat nå): Deigen. Ble. Ikke. Brukt. Sier Sara. 4 10
elskersommer Skrevet 27. desember 2025 #58789 Skrevet 27. desember 2025 Hun sier at denne historien var løgn.. Hva med tampongen i 10 dager? Var det også løgn? 4 16
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58790 Skrevet 27. desember 2025 elskersommer skrev (1 minutt siden): Hun sier at denne historien var løgn.. Hva med tampongen i 10 dager? Var det også løgn? Jepp😂 4
Anemoi Skrevet 27. desember 2025 #58791 Skrevet 27. desember 2025 Det å tro blindt på totalt udokumenterte influenser-bortforklaringer mange måneder etterpå, nærmer seg fanatisme. 5 4
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58792 Skrevet 27. desember 2025 Anemoi skrev (1 minutt siden): Det å tro blindt på totalt udokumenterte influenser-bortforklaringer mange måneder etterpå, nærmer seg fanatisme. Rart at hun drar det opp igjen det er lenge siden det var ett tema, trenger sikkert litt mer engasjement om dagen. 6 2
Undrende123 Skrevet 27. desember 2025 #58793 Skrevet 27. desember 2025 Anemoi skrev (1 minutt siden): Det å tro blindt på totalt udokumenterte influenser-bortforklaringer mange måneder etterpå, nærmer seg fanatisme. Litt voldsomme beskyldninger å komme med mot oss som tror på førstehåndskilden fremfor spekulasjoner og fri fantasi fra folk som ikke engang var tilstede under "heve-gate", eller? 8 3
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58794 Skrevet 27. desember 2025 Undrende123 skrev (Akkurat nå): Litt voldsomme beskyldninger å komme med mot oss som tror på førstehåndskilden fremfor spekulasjoner og fri fantasi fra folk som ikke engang var tilstede under "heve-gate", eller? Er det noen andre en Sara som var tilstede? 6 1
Minimeg1234 Skrevet 27. desember 2025 #58795 Skrevet 27. desember 2025 Anemoi skrev (4 minutter siden): Det å tro blindt på totalt udokumenterte influenser-bortforklaringer mange måneder etterpå, nærmer seg fanatisme. Jøss det var litt av en konklusjon😳 8 3
elskersommer Skrevet 27. desember 2025 #58796 Skrevet 27. desember 2025 Undrende123 skrev (3 minutter siden): Litt voldsomme beskyldninger å komme med mot oss som tror på førstehåndskilden fremfor spekulasjoner og fri fantasi fra folk som ikke engang var tilstede under "heve-gate", eller? Da har jeg forstått det slik at du var til stede under denne seansen på do? 11
Anemoi Skrevet 27. desember 2025 #58797 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Undrende123 skrev (8 minutter siden): Litt voldsomme beskyldninger å komme med mot oss som tror på førstehåndskilden fremfor spekulasjoner og fri fantasi fra folk som ikke engang var tilstede under "heve-gate", eller? Igjen, jeg syns det er usigelig naivt og tilnærmet fanatisk å tro blindt på alt det som en influenser/profesjonell påvirker forteller. Sara Emilie er ingen såkalt «førstehåndskilde», hun er en kalkulerende selger av egne meninger og konstruerte sannheter. Det metodologiske begrepet «førstehåndskilde» misbrukes her. Endret 27. desember 2025 av Anemoi 5 4
Minimeg1234 Skrevet 27. desember 2025 #58798 Skrevet 27. desember 2025 elskersommer skrev (2 minutter siden): Da har jeg forstått det slik at du var til stede under denne seansen på do? Hvordan kom du frem til dette? 4 3
Undrende123 Skrevet 27. desember 2025 #58799 Skrevet 27. desember 2025 elskersommer skrev (3 minutter siden): Da har jeg forstått det slik at du var til stede under denne seansen på do? Jeg velger å tro på personen som faktisk VAR tilstede under denne "seansen", fremfor spekulasjonene til de som IKKE var der. Det gjør visst meg til en hjernevasket fanatist 😵💫 8 3
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #58800 Skrevet 27. desember 2025 Undrende123 skrev (2 minutter siden): Jeg velger å tro på personen som faktisk VAR tilstede under denne "seansen", fremfor spekulasjonene til de som IKKE var der. Det gjør visst meg til en hjernevasket fanatist 😵💫 Vi får være enig om å være uenig. Noen tror på Sara sin rettelse av historien i etterkant og noen tror mer på de det som ble sagt når det ble lagt ut. Hva som faktisk er sant vet bare Sara, DET bør vi klare enes om. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå