Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Lov å tvile på at bunadskjorter vil være en del av årets kolleksjon?🙊

Det vil det nok ikke..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Og der har du et innslag av det folkelige. Å prøve, å feile og så prøve på nytt igjen. Det er folkelig.

Men folk flest bruker det ikke som salgsgimmikk for å selge treningstøy de egentlig ikke har erfaring nok til å lage.

Det ordet SE svært ofte bruker om seg selv, er vimsete. Senest  i dag, de skulle til V sin mor, men SE hadde invitert foreldrene og lillebror på taco… SE skriver på snap: «Og jeg er så vims.»  Hun gir konsekvent dette ordet en ensidig positiv betydning. Her er det «nabojenten» som snakker, leve folkeligheten. 

Men ordet vimsete kan like gjerne ha en motsatt betydning. Å være vimsete beskriver også uorden, manglende fokus, slurv, å være ukonsentrert og tankeløs. Vimsete kan altså i høy grad også beskrive en person som synes både ustabil og uorganisert… 😉

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Anemoi skrev (9 minutter siden):

Det ordet SE svært ofte bruker om seg selv, er vimsete. Senest  i dag, de skulle til V sin mor, men SE hadde invitert foreldrene og lillebror på taco… SE skriver på snap: «Og jeg er så vims.»  Hun gir konsekvent dette ordet en ensidig positiv betydning. Her er det «nabojenten» som snakker, leve folkeligheten. 

Men ordet vimsete kan like gjerne ha en motsatt betydning. Å være vimsete beskriver også uorden, manglende fokus, slurv, å være ukonsentrert og tankeløs. Vimsete kan altså i høy grad også beskrive en person som synes både ustabil og uorganisert… 😉

Vimsete ville jeg brukt om jeg rotet bort ting feks. sånne ubetydelige ting som ikke går utover andre en meg selv. Ikke at jeg glemte avtaler eller andre større hendelser. Da hadde jeg vært redd jeg hadde blitt dement, eller helt utbrent. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Vi har sett det lenge, SE (og mor Tandberg) reklamerer tungt for treningsklær, SE har helt byttet ut kjolene. Det er neste salgsfokus, tren med meg - igjen - og kjøp CL-klær! Og selvfølgelig, ingen egenmerking… Hun vil ikke ut, men tredemølletrene inne på V sitt arbeidsrom, sier hun.
Kontroll og trygghet innenfor husets fire vegger. 

IMG_7045.jpeg

Ikke så rart at det er startet en ny helsereise. Januar er rett rundt hjørnet og da skal vel alle kjøpe støttemedlemskap på treningssenter og trenger treningstøy. Reklamen er godt timet og tilrettelagt. Ser at noen har lagt inn «nye» anmeldelser på trustpilot, hvor treningstøyet skrytes opp i skyene 😉 selv om det stort sett er blandet tilbakemeldinger på det meste av treningstøy, på CL sin hjemmeside. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Anemoi skrev (På 26.12.2025 den 13.19):

I det samme intervjuet til DN sier også Sara Emilie følgende: 

«– Det har vært svertekampanjer på nettforum, falske produktanmeldelser og rykter om selskapets undergang.»

Også dette er noe hun kaster ut helt udokumentert. Det er en kjent teknikk, det du sier mange nok ganger offentlig, etablerer seg ofte som sannheter. Hvis hun her sikter diskusjonene til en håndfull brukere på et anonymt forum, oppskalerer hun noe voldsomt. Alt for å få sympati og støtte…

Dette syns jeg er dirty play… 

Wanda_2025 skrev (10 minutter siden):

Ikke så rart at det er startet en ny helsereise. Januar er rett rundt hjørnet og da skal vel alle kjøpe støttemedlemskap på treningssenter og trenger treningstøy. Reklamen er godt timet og tilrettelagt. Ser at noen har lagt inn «nye» anmeldelser på trustpilot, hvor treningstøyet skrytes opp i skyene 😉 selv om det stort sett er blandet tilbakemeldinger på det meste av treningstøy, på CL sin hjemmeside. 

Er nok de falske produktanmeldelsene SET sikter til i intervjuet med DN🤪

• Liker 6
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (3 timer siden):

😂Skulle akkurat til å kommentere det, den prøvingen og feilingen til SET henger tett sammen med hva CL trenger å selge. 

Og damen er et skippertaksmenneske uten disiplin/dedikasjon så noe fast trening har ikke jeg noe troa på altså! Når hun har solgt treningstøy for noen mill så er det nok rett back in the sofa 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️💪🏻🤸🏼‍♂️🧘🏼‍♀️🏋️♂️

Endret av JojoMoyes
La til et ord
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Jeg for min del synes ikke det er pluss i boka at en person som driver ett firma fremstår slik hun gjør.. For meg er det viktig at en person som er sjef for ett firma med ansatte skal fremstå som ryddige og voksne folk.  

Jeg har litt med bedrifter og gjøre gjennom jobb å ingen oppfører seg som SET. Hvordan de er privaten vet jeg ikke men det bryr meg lite så lenge de er flinke,organiserte og profesjonelle i jobben sin. SET er stikk motsatt av dette.

Hun snakker om å kunne selge i utlandet. Vil hun stå ved kjøkkenbenken og snakke om sexlivet sitt ut mot de europeiske kundene? Vil det slå ann?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Wanda_2025 skrev (1 time siden):

Var en følger som sier til SET at det kanskje finnes mange fine løyper hun kan løpe/gå tur i der de bor.? Svaret var at det er sikkert det men hun ville ikke løpe 5 km ute.. hun skulle løpe 5 km på mølla.🙄 Frisk luft er farlig har jeg forstått🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg for min del synes ikke det er pluss i boka at en person som driver ett firma fremstår slik hun gjør.. For meg er det viktig at en person som er sjef for ett firma med ansatte skal fremstå som ryddige og voksne folk.  

Jeg har litt med bedrifter og gjøre gjennom jobb å ingen oppfører seg som SET. Hvordan de er privaten vet jeg ikke men det bryr meg lite så lenge de er flinke,organiserte og profesjonelle i jobben sin. SET er stikk motsatt av dette.

Hun snakker om å kunne selge i utlandet. Vil hun stå ved kjøkkenbenken og snakke om sexlivet sitt ut mot de europeiske kundene? Vil det slå ann?

Hun kunne nok ikke ha fått særlig tilfang av nye følgere i Europa. Vet ikke hvor populært Snap er som salgsplattform der. Der måtte man ha tilnærmet seg markedet på en helt annen måte, litt usikker på om hun/de klarer omstille seg en annen måte å få kunder på.  

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Var en følger som sier til SET at det kanskje finnes mange fine løyper hun kan løpe/gå tur i der de bor.? Svaret var at det er sikkert det men hun ville ikke løpe 5 km ute.. hun skulle løpe 5 km på mølla.🙄 Frisk luft er farlig har jeg forstått🙈

Er vel enklere å lage innhold og dokumetere tur på mølla enn ute antagelig?  Har inntrykk av at det handler mest om bekvemmeligheter. 

• Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Hun kunne nok ikke ha fått særlig tilfang av nye følgere i Europa. Vet ikke hvor populært Snap er som salgsplattform der. Der måtte man ha tilnærmet seg markedet på en helt annen måte, litt usikker på om hun/de klarer omstille seg en annen måte å få kunder på.  

Da må det bli en annen platform som hun tjener penger på.. å foreløpig er jo det bare Snapchat 🙂

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (4 timer siden):

Vi har sett det lenge, SE (og mor Tandberg) reklamerer tungt for treningsklær, SE har helt byttet ut kjolene. Det er neste salgsfokus, tren med meg - igjen - og kjøp CL-klær! Og selvfølgelig, ingen egenmerking… Hun vil ikke ut, men tredemølletrene inne på V sitt arbeidsrom, sier hun.

IMG_7045.jpeg

Men du kan jo ta tiden på deg selv og gå 5 km ute og. Make it make sense. 

• Liker 2
Skrevet
Rufs skrev (8 minutter siden):

Men du kan jo ta tiden på deg selv og gå 5 km ute og. Make it make sense. 

Ja hun har jo Garminklokke ? Så unnskyldningen er ganske syltynn, sannheten er jo at hun trives vel best inne i eget hus eller hos mamma og pappa . 

• Liker 5
Skrevet
Anemoi skrev (4 timer siden):

IMG_7045.jpeg

Så det er ulovlig å gå på ski med baby og som gravid? Hun er fader meg en av Norges lateste personer. 

• Liker 4
Skrevet
Nussepus skrev (16 minutter siden):

Så det er ulovlig å gå på ski med baby og som gravid? Hun er fader meg en av Norges lateste personer. 

Hun sier hun hater vinter? Hun var vel mer inne enn ute i sommer også!Skyldte på baby da og.Noe frilufts/sporty person tror jeg neppe vi noen gang kan kalle henne.

• Liker 7
Skrevet

Imaget hennes må forestille noen som vil være sporty, vil komme seg ut og vil ha treningsglede. Hun selger jo treningstøy og turtøy.

Men det er bare imaget hennes. Hadde hun faktisk vært denne personen hun fremstiller så hadde hun funnet måter å få det til på allerede. En som elsker å gå på ski på vinteren finner en måte å få med ungene på. En som elsker å løpe 5 kilometer på mølla innendørs venter ikke flere måneder med å finne frem mølla fra flyttelasset.

Men det er folkelig og folk relaterer til det. Så noen biter jo på.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg syns SaraE er tipptopp jeg.

Får inntrykk av at hun ikke liker å gå på ski men ønsker å like det.

Går i klær fra careless som er de som selges i det tidsrommet eller som kommer. Dette har hun fortalt. Smart forretnings grep. Har ikke inntrykk av at hun prøver å fremstille seg selv som en som liker fysisk aktivitet. Det er vel heller det at hun ønsker å komme i form og lager planer og mål ut i fra det. Liker SaraE jeg. 

• Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (9 minutter siden):

Jeg syns SaraE er tipptopp jeg.

Får inntrykk av at hun ikke liker å gå på ski men ønsker å like det.

Går i klær fra careless som er de som selges i det tidsrommet eller som kommer. Dette har hun fortalt. Smart forretnings grep. Har ikke inntrykk av at hun prøver å fremstille seg selv som en som liker fysisk aktivitet. Det er vel heller det at hun ønsker å komme i form og lager planer og mål ut i fra det. Liker SaraE jeg. 

Alt er nøye planlagt  for at folk skal bite på å kjøpe mer.. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Imaget hennes må forestille noen som vil være sporty, vil komme seg ut og vil ha treningsglede. Hun selger jo treningstøy og turtøy.

Men det er bare imaget hennes. Hadde hun faktisk vært denne personen hun fremstiller så hadde hun funnet måter å få det til på allerede. En som elsker å gå på ski på vinteren finner en måte å få med ungene på. En som elsker å løpe 5 kilometer på mølla innendørs venter ikke flere måneder med å finne frem mølla fra flyttelasset.

Klart folk biter på, hun er så folkelig og jovial vet du.. Heldigvis er det flere og flere som gjennomskuer henne 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Trenings- og turtøy til folk som verken trener eller er utendørs. Hun tetter jo et hull i markedet med det, det skal hun ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...