Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Alt er nøye planlagt  for at folk skal bite på å kjøpe mer.. 

Det er markedføring. Hadde vært dumt å reklamert for bikinier nå og dunkåpe i mai. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bella50 skrev (6 minutter siden):

Det er markedføring. Hadde vært dumt å reklamert for bikinier nå og dunkåpe i mai. 

Du tenker bunadsskjorte alt for tett på 17 mai så de ikke kom frem? Eller kort turbukse på vinteren? Eller sommerkjoler på høsten? Eller julekjole langt ut i desember?

Eksempelet ditt er litt malplassert når det er sånn Careless historisk sett har gjort ved flere anledninger.

God markedsføring.

Endret av skeiv-ostepop
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Jeg syns SaraE er tipptopp jeg.

Får inntrykk av at hun ikke liker å gå på ski men ønsker å like det.

Går i klær fra careless som er de som selges i det tidsrommet eller som kommer. Dette har hun fortalt. Smart forretnings grep. Har ikke inntrykk av at hun prøver å fremstille seg selv som en som liker fysisk aktivitet. Det er vel heller det at hun ønsker å komme i form og lager planer og mål ut i fra det. Liker SaraE jeg. 

Jeg tror folk kjenner seg igjen i henne. Det finnes mange mennesker som vet at de burde vært litt mer aktiv. Men ikke helt får det til. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Bella50 skrev (4 minutter siden):

Jeg tror folk kjenner seg igjen i henne. Det finnes mange mennesker som vet at de burde vært litt mer aktiv. Men ikke helt får det til. 

Jeg klarer ikke å kjenne med igjen i henne.. ikke ett lite snev heller

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (1 time siden):

kanskje hun begynner å gå med nydesignet (utplukket fra katalog og sydd lommer på ) bunadskjorte rundt kjøkkenøya hver dag fra april for å selge ? Da får hun jo samlet skritt også 🤸🏼‍♂️🏋️‍🤩

Endret av JojoMoyes
Fjernet et symbol
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (20 minutter siden):

Jeg klarer ikke å kjenne med igjen i henne.. ikke ett lite snev heller

Ikke jeg heller heldigvis! Jeg tror ikke egentlig at man kan regne alt der i gården for folkelig! Jeg håper da ikke at halve Norge kjenner seg igjen i alt det rare hun presterer….

• Liker 6
Skrevet

Det må være slitsomt å alltid være så utspekulert og kalkulerende i alt man gjør . Glad det ikke er meg 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Kaffeskål! skrev (16 minutter siden):

Det må være slitsomt å alltid være så utspekulert og kalkulerende i alt man gjør . Glad det ikke er meg 

For noen så faller det naturlig. Slike Finnes i alle samfunnslag. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Bella50 skrev (1 time siden):

Forresten har Careless salg på utvalgt badetøy nå i romjulen. Passer godt med eksempelet ditt.

IMG_0868.thumb.jpeg.eb34203063d329feca964da5273cead8.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Kaffeskål! skrev (28 minutter siden):

Antagelig er det blitt en del av personligheten hennes, beregnende i alle trekk, SE er selger til enhver tid.
Også glad det ikke er meg! 

GulleGull skrev (11 minutter siden):

For noen så faller det naturlig. Slike Finnes i alle samfunnslag. 

Dessverre har du helt rett. Og den typen mennesker manipulerer og utnytter de som går på limpinnen og tror SE er ekte og naturlig. Noen forstår ikke at en influenser spiller en konstruert rolle. 

Endret av Anemoi
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden):

Forresten har Careless salg på utvalgt badetøy nå i romjulen. Passer godt med eksempelet ditt.

Og ikke umulig at dunkåpa kommer på dumpingsalg i Mai😅

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (7 minutter siden):

Og ikke umulig at dunkåpa kommer på dumpingsalg i Mai😅

Du vet. Markedsføring 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (45 minutter siden):

Det var da beleilig at denne 2 år gamle tråden dukket opp på KG igjen 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig er det det og de aller fleste vet heldigvis  det. Tidligere var det på tv reklamen var. Nå ser ikke folk på tv på samme måte lenger og bedriftene bruker influensere til å markedsføre . Veldig smart .

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå kommer det fram via kanalen til Sara Emilie på snapchat at hun selvsagt satte ny bolledeig og ikke serverte den som hadde hevet på badet for en tid tilbake. 

Dog er det interessant hvor stort engasjement det har vært rundt denne bolledeigen i tiden etterpå.. ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Bella50 skrev (2 timer siden):

Det tror jeg også. Det som er mest lættis er at hun blir kaldt lat . Tror det er noen som har glemt hvor mye tid det tar å ha barn i ulike aldre. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Roe skrev (5 minutter siden):

Nå kommer det fram via kanalen til Sara Emilie på snapchat at hun selvsagt satte ny bolledeig og ikke serverte den som hadde hevet på badet for en tid tilbake. 

Dog er det interessant hvor stort engasjement det har vært rundt denne bolledeigen i tiden etterpå.. ☺️

Hvorfor er dette selvsagt? Og hvor troverdig er det? Spesielt at det kommer frem nå så lenge etterpå.

Det var hun som satte den der. Visste hun ikke at det var do? Hvorfor la hun frem rett etterpå at maten ble servert som planlagt? For å provosere?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Roe skrev (7 minutter siden):

Å folk tror på det hun sier🙄

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er dette selvsagt? Og hvor troverdig er det? Spesielt at det kommer frem nå så lenge etterpå.

Det var hun som satte den der. Visste hun ikke at det var do? Hvorfor la hun frem rett etterpå at maten ble servert som planlagt? For å provosere?

Jeg tenker selvsagt ikke at hun laget en ny deig. Var først etter at denne historien ikke ble sett som morsom, men bare ekkel  at hun har endret den. 

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Roe skrev (5 minutter siden):

... som også gir fullstendig mening, ettersom hun har angst for bakterier. Hvem ville dessuten vist frem en deig som hevet over katen på badet, for å detetter servere den? Det et helt fascinerende hvordan humor blir tolket så bokstavelig og alvorlig av enkelte. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...