Pikeliten Skrevet 27. mars 2022 #3301 Del Skrevet 27. mars 2022 38 minutter siden, Tarese said: Nå har jeg lest artikkelen og her er min teori: Sara E har i den tro at som "stamkunde" på the Well tenkt at siden hun har gitt dem gratis reklame tidligere, så ville hun nå få lov til å benytte eget badetøy og ta fine bilder for eget produkt. The Well har sagt nei, og derfor er Sara E så fornærmet at hun disser badetøyet deres og lager diskusjon for at man skal kunne benytte hennes badetøy der fremover. Det er jo helt tydelig at hun har spurt, siden talsperson fra the Well selv tar opp dette med hennes egen badetøy-serie. Såå stor er vel ikke SE, slik at de ville vel neppe visst om produktet hennes hadde hun ikke spurt? Jeg har knapt hørt om henne.. Finner timingen merkelig mtp at jeg leser flere her skriver at hun har vært flere ganger på the Well før, og først nå ble dette med størrelsen ett problem. Vi er inne i spekulasjonsland, men jeg tror ikke på denne historien. Selvsagt har The Well googlet SE før de svarer aviser. De vil jo vite hva slags person dette er før de svarer noe. Og da kommer jo badetøy høyt oppe på trefflista… 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 27. mars 2022 #3302 Del Skrevet 27. mars 2022 Synes selv at The Well ligner på badetøyet man får fra Farris Bad. De sa selv at de var små i størrelsen og anbefalte å gå opp minst én. Jeg er en M/L og valgte badedrakt i XL som satt helt ok på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. mars 2022 #3303 Del Skrevet 27. mars 2022 Glorious skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som har vært på The Well og ikke hatt noen problemer med størrelsene? Jeg har brukt nøyaktig den størrelsen jeg vanligvis bruker (medium) og har både bikini og badedrakten. Tror denne debatten handler mer om fasong enn størrelse. Jeg på 165 og 65 kg hadde ingen problemer. Jeg har gått opp 7 kg siden da og prøvde badetøyet mitt derfra «for gøy» i går. Passer fortsatt selv om jeg er mer på large i vanlig klær nå. Når det gjelder dette med vannsøl støtter jeg også the well. Badetøyet tørker faktisk utrolig raskt, noe som er behagelig når man beveger seg rundt i spa og går til lunsj osv. Dessuten tror jeg det handler mer om at det er vanskelig for dem å skulle styre dette om man har med eget. Noen menn går feks med svære bermudashorts der halve badestranden sitter igjen. Disse kan jo være ganske uhygieniske (vet mange som kun skyller badetøy og aldri vasker). Tenker egentlig at det er badetøy for herrer som er hovedproblemet (både pga størrelse og renslighet), men de kan ikke si «menn må kjøpe badetøy». Da er det bedre å ha like regler for alle. Nope, ikke bare deg. Men så har ikke jeg en egen bikinikolleksjon jeg skal selge heller, så jeg har jo ikke noe å klage på. 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 27. mars 2022 #3304 Del Skrevet 27. mars 2022 Glorious skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som har vært på The Well og ikke hatt noen problemer med størrelsene? Jeg har brukt nøyaktig den størrelsen jeg vanligvis bruker (medium) og har både bikini og badedrakten. Tror denne debatten handler mer om fasong enn størrelse. Jeg på 165 og 65 kg hadde ingen problemer. Jeg har gått opp 7 kg siden da og prøvde badetøyet mitt derfra «for gøy» i går. Passer fortsatt selv om jeg er mer på large i vanlig klær nå. Når det gjelder dette med vannsøl støtter jeg også the well. Badetøyet tørker faktisk utrolig raskt, noe som er behagelig når man beveger seg rundt i spa og går til lunsj osv. Dessuten tror jeg det handler mer om at det er vanskelig for dem å skulle styre dette om man har med eget. Noen menn går feks med svære bermudashorts der halve badestranden sitter igjen. Disse kan jo være ganske uhygieniske (vet mange som kun skyller badetøy og aldri vasker). Tenker egentlig at det er badetøy for herrer som er hovedproblemet (både pga størrelse og renslighet), men de kan ikke si «menn må kjøpe badetøy». Da er det bedre å ha like regler for alle. Nei, jeg synes nesten trusa var for stor. Jeg er slank (ikke tynn), men har en ganske rett kroppsfasong, med smale hofter. Min mor og tante som har vesentlig større kroppsfasong og hofter/rumpe enn meg hadde ikke problemer med badetøyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 27. mars 2022 #3305 Del Skrevet 27. mars 2022 Glorious skrev (5 timer siden): Er det bare jeg som har vært på The Well og ikke hatt noen problemer med størrelsene? Jeg har brukt nøyaktig den størrelsen jeg vanligvis bruker (medium) og har både bikini og badedrakten. Tror denne debatten handler mer om fasong enn størrelse. Jeg på 165 og 65 kg hadde ingen problemer. Jeg har gått opp 7 kg siden da og prøvde badetøyet mitt derfra «for gøy» i går. Passer fortsatt selv om jeg er mer på large i vanlig klær nå. Når det gjelder dette med vannsøl støtter jeg også the well. Badetøyet tørker faktisk utrolig raskt, noe som er behagelig når man beveger seg rundt i spa og går til lunsj osv. Dessuten tror jeg det handler mer om at det er vanskelig for dem å skulle styre dette om man har med eget. Noen menn går feks med svære bermudashorts der halve badestranden sitter igjen. Disse kan jo være ganske uhygieniske (vet mange som kun skyller badetøy og aldri vasker). Tenker egentlig at det er badetøy for herrer som er hovedproblemet (både pga størrelse og renslighet), men de kan ikke si «menn må kjøpe badetøy». Da er det bedre å ha like regler for alle. Nei. Jeg er godt overvektig og kjøpte min vanlige størrelse i badedrakt. Nå er det lenge siden jeg har brukt den, veier litt mindre enn da jeg kjøpte den, men har født et barn siden sist, så jeg aner ikke hvordan den sitter. Men mtp. at min vanlige badedrakt passer som før vil jeg tro at the well-badedrakter også gjør det. The well har vel ulike trusetyper også, man MÅ jo ikke kjøpe truse med knyting heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #3306 Del Skrevet 27. mars 2022 Er da stor forskjell på tights/stretch og bikinier da. Der knytinga er på bikinitrusa er jo der hun er bredest. Ikke rart huk måtte opp i str. Og bikinitrusa på the Well er helt annerledes enn hennes bikinitruser, som dekker veldig mye mer og sikkert har mye stretch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 27. mars 2022 #3307 Del Skrevet 27. mars 2022 Tarese skrev (8 timer siden): Nå har jeg lest artikkelen og her er min teori: Sara E har i den tro at som "stamkunde" på the Well tenkt at siden hun har gitt dem gratis reklame tidligere, så ville hun nå få lov til å benytte eget badetøy og ta fine bilder for eget produkt. The Well har sagt nei, og derfor er Sara E så fornærmet at hun disser badetøyet deres og lager diskusjon for at man skal kunne benytte hennes badetøy der fremover. Det er jo helt tydelig at hun har spurt, siden talsperson fra the Well selv tar opp dette med hennes egen badetøy-serie. Såå stor er vel ikke SE, slik at de ville vel neppe visst om produktet hennes hadde hun ikke spurt? Jeg har knapt hørt om henne.. Finner timingen merkelig mtp at jeg leser flere her skriver at hun har vært flere ganger på the Well før, og først nå ble dette med størrelsen ett problem. Litt i overkant konspirasjonsteoretisk her..... 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 27. mars 2022 #3308 Del Skrevet 27. mars 2022 PecanPie skrev (3 timer siden): Nei. Jeg er godt overvektig og kjøpte min vanlige størrelse i badedrakt. Nå er det lenge siden jeg har brukt den, veier litt mindre enn da jeg kjøpte den, men har født et barn siden sist, så jeg aner ikke hvordan den sitter. Men mtp. at min vanlige badedrakt passer som før vil jeg tro at the well-badedrakter også gjør det. The well har vel ulike trusetyper også, man MÅ jo ikke kjøpe truse med knyting heller. Jeg kjøpte herreshorts istedenfor truse da jeg var der 🤷🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 27. mars 2022 #3309 Del Skrevet 27. mars 2022 Pikeliten skrev (8 timer siden): Synes selv at The Well ligner på badetøyet man får fra Farris Bad. De sa selv at de var små i størrelsen og anbefalte å gå opp minst én. Jeg er en M/L og valgte badedrakt i XL som satt helt ok på. Men hvis man er en XL da? Ikke så lett å gå opp en størrelse eller to da... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 27. mars 2022 #3310 Del Skrevet 27. mars 2022 2 hours ago, Mina 2 said: Men hvis man er en XL da? Ikke så lett å gå opp en størrelse eller to da... Ja, det er jo hele poenget til SE (og meg). Kanskje jeg ikke forklarte meg så godt… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. mars 2022 #3311 Del Skrevet 27. mars 2022 (endret) Mina 2 skrev (14 timer siden): Men hvis man er en XL da? Ikke så lett å gå opp en størrelse eller to da... The Well vil nok ikke ha slike store kropper i svømmehallen, de vil rette seg mot en visst publikum. Det sier seg selv at de ikke vil ha svært overvektige mennesker der, for ellers hadde de hatt et utvalg av badetøy til disse. Mange synes veldig mye overflødig fett er ekkelt. The Well ønsker ikke å prioritere svære mennesker over de som synes svære mennesker er ekkelt. The Well prioriterer mennesker med lav fettprosent, kanskje fordi det ofte er de slankere som har råd til god og sunn mat og f.eks. personlig trening -oooog legge igjen masse penger i anlegget deres. The Well er et sted som utad virker mer eksklusivt enn kommunale bad og de ønsker å dra et visst publikum, nemlig besøkende som legger igjen mer penger i badeanlegget enn de som er sterkt overvektige og kanskje også syke og utenfor arbeidslivet. Akkurat som at de største eksklusive motehusene ikke lager klær i større størrelser, de vil ikke assosieres med slikt. The Well driver business, at de ekskluderer de større kroppene er de selvfølgelig veldig klar over, det er bevisst. Hvor mange sterkt overvektige folk ser du i Barcode? På Aker Brygge (snakker da om de i dress, ikke de som drar på Egon). Konene til business men er ofte slanke, troféer. Det er slik klientellet til The Well liker at kropper ser ut. Jeg tror det hele bunner ned til image, så får man selv vurdere om det er et sted man vil gå til på bakgrunn av hva de står for. Tydeligvis går det jo rundt, så kanskje de har truffet godt på hva "rikig" folk ønsker seg? Det kan være av sikkerhetsmessige hensyn også. Det er ikke lett å dra opp x-antall kilo med dødvekt dersom en svært overvektig person skulle være så uheldig å nesten drukne. Lykke til med at en badevakt eller tre skal klare å redde den personen. Endret 28. mars 2022 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 27. mars 2022 #3312 Del Skrevet 27. mars 2022 loveli skrev (6 minutter siden): The Well vil nok ikke ha slike store kropper i svømmehallen, de vil rette seg mot en visst publikum. Det sier seg selv at de ikke vil ha svært overvektige mennesker der, for ellers hadde de hatt et utvalg av badetøy til disse. Mange synes veldig mye overflødig fett er ekkelt. The Well ønsker ikke å prioritere svære mennesker over de som synes svære mennesker er ekkelt. The Well prioriterer mennesker med fett-angst, kanskje fordi det ofte er de slankere som har råd til god og sunn mat og f.eks. personlig trening. The Well er et anlegg som utad virker mer eksklusivt enn kommunale bad og de ønsker å dra et visst publikum. Et publikum som legger igjen mer penger i badeanlegget enn de som er sterkt overvektige og kanskje også syke og utenfor arbeidslivet. The Well driver business, at de ekskluderer de større kroppene er de selvfølgelig veldig klar over, det er bevisst. Hvor mange sterkt overvektige folk ser du i Barcode? På Aker Brygge (snakker da om de i dress, ikke de som drar på Egon). Konene til business men er ofte slanke, troféer. Det er slik klientellet til The Well liker kropper. Jeg tror det hele bunner ned til image, så får man selv vurdere om det er et sted man vil gå til på bakgrunn av hva de står for. Tydeligvis går det jo rundt, så kanskje de har truffet godt på hva "rikig" folk ønsker seg? Det kan være av sikkerhetsmessige hensyn også. Det er ikke lett å dra opp x-antall kilo med dødvekt dersom en svært overvektig person skulle være så uheldig å nesten drukne. Lykke til med at en badevakt eller tre skal klare å redde den personen. 😳 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mars 2022 #3313 Del Skrevet 28. mars 2022 The WELL opplyser selv at de ulike draktene de tilbyr kan være litt små når man sjekker inn og skal kjøpe badetøy. Svaret de gir til Sara Emilie, tyder ikke på at de har tenkt til å utvide størrelsesutvalget sitt, men at de er mer opptatt av å skulle ta SE når hun påpeker dette. Det er også riktig det SE sier om at kroppene som er avbildet i anlegget, viser svært lite mangfold. Badetøyet passer heller ikke til kvinner som bruker brystproteser, så hvis man har hatt brystkreft, må man bade uten protese. Det er ikke alle som er komfortable med det. Nok et manglende bidrag til mangfold der, altså. Men det som er mest sjokkerende med denne sakene r hvor utrolig uproffe kommunikasjonsfolk til The Well er. Å mer enn antyde at SaraEmilie har en skjult markedsføringsagenda med utspillet sitt, er ufint og uproft. 32 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 28. mars 2022 #3314 Del Skrevet 28. mars 2022 pøbelsara skrev (3 timer siden): The WELL opplyser selv at de ulike draktene de tilbyr kan være litt små når man sjekker inn og skal kjøpe badetøy. Svaret de gir til Sara Emilie, tyder ikke på at de har tenkt til å utvide størrelsesutvalget sitt, men at de er mer opptatt av å skulle ta SE når hun påpeker dette. Det er også riktig det SE sier om at kroppene som er avbildet i anlegget, viser svært lite mangfold. Badetøyet passer heller ikke til kvinner som bruker brystproteser, så hvis man har hatt brystkreft, må man bade uten protese. Det er ikke alle som er komfortable med det. Nok et manglende bidrag til mangfold der, altså. Men det som er mest sjokkerende med denne sakene r hvor utrolig uproffe kommunikasjonsfolk til The Well er. Å mer enn antyde at SaraEmilie har en skjult markedsføringsagenda med utspillet sitt, er ufint og uproft. HVOR mange kvinner i Norge har brystproteser? Sånn helt seriøst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 28. mars 2022 #3315 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Nå ligger huset til Sara ute på Finn. 6,5mill Endret 28. mars 2022 av Litenoggod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. mars 2022 #3316 Del Skrevet 28. mars 2022 Mnjah skrev (1 time siden): HVOR mange kvinner i Norge har brystproteser? Sånn helt seriøst. Om det så bare hadde vært èn - hvorfor skal den ene ekskluderes? La folk gå med eget badetøy! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 28. mars 2022 #3317 Del Skrevet 28. mars 2022 Litenoggod skrev (2 timer siden): Nå ligger huset til Sara ute på Finn. 6,5mill Trodde ikke hun og eksen det var verdt under 3 millioner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 28. mars 2022 #3318 Del Skrevet 28. mars 2022 Mnjah skrev (3 timer siden): HVOR mange kvinner i Norge har brystproteser? Sånn helt seriøst. Brystkreft er den hyppigste krefttypen blant kvinner i Norge. Ca 3500 rammes hvert år. Én av tolv vil utvikle brystkreft i løpet av livet. Nå vet jeg ikke hvor mange av disse som må fjerne, og ikke rekonstruerer bryst, men det er sikkert en viss andel av disse. 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 28. mars 2022 #3319 Del Skrevet 28. mars 2022 Chroma skrev (3 timer siden): Trodde ikke hun og eksen det var verdt under 3 millioner? Stakkars Robin, så lurt han har blitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 28. mars 2022 #3320 Del Skrevet 28. mars 2022 Sushiii skrev (Akkurat nå): Stakkars Robin, så lurt han har blitt. Nei, det har han ikke. Skjønner ikke hvor dere får den summen fra. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå