Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er den mest dobbeltmoralske influenseren som er😅🤣. Jeg er seriøst flau på hennes vegne. Skamme seg🙈

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke flere som husker den ene bikinien som SE brukte på Granka, en korall/oransjefarget fra Cubus? For den var i størrelse xxl den også, det skrev hun, med link lagt ved på story. Og buksene hun viser frem, er ikke de stort sett i 42/44? 

Det er ikke størrelse M -og det er helt greit. 

• Liker 9
Skrevet
Msmjau skrev (2 timer siden):

Er det ikke flere som husker den ene bikinien som SE brukte på Granka, en korall/oransjefarget fra Cubus? For den var i størrelse xxl den også, det skrev hun, med link lagt ved på story. Og buksene hun viser frem, er ikke de stort sett i 42/44? 

Det er ikke størrelse M -og det er helt greit. 

Det har jeg stussa på og.. hvor var klagen på Cubus når hun måtte opp i xxl der? Burde jaggu fått passet sitt påskrevet de og.. Str er like føkka der som på the well! 
Jeg har samme orange bikini, er en M/L og måtte kjøpe xxl.. det er ikke greit. 
Supert at hun tar kampen, men den kunne vært tatt med Cubus også. Litt vanskeligere når Cubus er en samarbeidspartner?🤷🏼‍♀️

• Liker 11
Gjest BethD
Skrevet
Alex_rude skrev (15 timer siden):

Hun er den mest dobbeltmoralske influenseren som er😅🤣. Jeg er seriøst flau på hennes vegne. Skamme seg🙈

Hvordan tenker du? Bare interessert sånn for å se om vi deler samme tanke 

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer til modering. Dersom man har spørsmål om moderering kan man lage innlegg på Ris og Ros Rampelyset eller på Private Henvendelser Rampelyset.

Skrevet
Sjooffen skrev (6 timer siden):

Det har jeg stussa på og.. hvor var klagen på Cubus når hun måtte opp i xxl der? Burde jaggu fått passet sitt påskrevet de og.. Str er like føkka der som på the well! 
Jeg har samme orange bikini, er en M/L og måtte kjøpe xxl.. det er ikke greit. 
Supert at hun tar kampen, men den kunne vært tatt med Cubus også. Litt vanskeligere når Cubus er en samarbeidspartner?🤷🏼‍♀️

Forskjellen er jo at The Well nekter å la folk komme inn i annet tøy. Det er klart det er hull i hodet at Cubus også har små str, men de har også andre str som er bedre. Så da kan man jo velge det. Det alternativet har man ikke på The Well

• Liker 19
Skrevet

Herregud som hun får gjennomgå i kommentarfeltet til Dagbladet 

• Liker 1
Skrevet
Birdo skrev (28 minutter siden):

Forskjellen er jo at The Well nekter å la folk komme inn i annet tøy. Det er klart det er hull i hodet at Cubus også har små str, men de har også andre str som er bedre. Så da kan man jo velge det. Det alternativet har man ikke på The Well

Joda, man kan velge.. Ironien ligger vel i at hun måtte opp i samme str i begge bikiniene…Men reaksjonen er så ulik, den ene tjener hun penger på den andre ikke. 

Det sagt, jeg håper Sara får banka fornuften inn i The Well! 

Skrevet
Sjooffen skrev (3 minutter siden):

Joda, man kan velge.. Ironien ligger vel i at hun måtte opp i samme str i begge bikiniene…Men reaksjonen er så ulik, den ene tjener hun penger på den andre ikke. 

Det sagt, jeg håper Sara får banka fornuften inn i The Well! 

Nei, man kan ikke velge. Da må man i såfall gå naken, og det ser ikke jeg på som et valg.. 

• Liker 6
Skrevet
Birdo skrev (3 minutter siden):

Nei, man kan ikke velge. Da må man i såfall gå naken, og det ser ikke jeg på som et valg.. 

tenkte på Cubus…der kan man velge. 

• Liker 3
Skrevet
Sjooffen skrev (1 time siden):

tenkte på Cubus…der kan man velge. 

Åja, da misforsto jeg - beklager!

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste i forbindelse med en artikkel om dette at man kan ha eget badetøy om det avtales på forhånd (sikkert ikke helt uten videre). Så vil gjette at personer som er større en vanlig (ikke vondt ment altså), personer med brystproteser osv kan ha med eget badetøy om de ønsker. 

Skrevet

Mange snakker om dobbeltmoral her på inn- og utpust. Er det noen mennesker som ikke kan «arresteres» for dobbeltmoral? Setter dere like høye krav til dere selv som dere gjør til andre? 

Kan man feks ikke være miljøbevisst samtidig som man kjører bensinbil? Sette sin ære i å være arbeidsom og flittig - samtidig som det beste en vet er å gjøre ingenting? Kan man være opptatt av å være økonomisk og ha budsjett, samtidig som man bruker latterlig mye penger på energidrikk og snus? Kan man gråte over mishandlede hunder samtidig som man spiser grisekjøtt? (Dette er retoriske spm, ønsker ingen debatt…)

Kan man rett og slett få lov til å være et menneske uten at _alt_ skal kritiseres? Valg du har tatt i går, i dag og i morgen. 

Jeg forstår ikke at noen ønsker å være influenser, eller bli kjendis etter Paradise Hotel eller lign. Jeg forstår ikke at noen vil invitere andre inn i eget liv på den måten, eller at noen ønsker å filme barna sine.

Ingen hadde nok vært interessert i å følge meg, jeg lever ikke så spennende og er på ingen måte spesiell. Og jeg må ærlig si jeg ville synes det hadde vært flaut og kleint. Jeg er et «normalt» menneske med moral, ressurser, omgangskrets, et godt hjerte, utdannelse, bra jobb og har aldri ligget samfunnet til last. Likevel vet jeg at jeg og mitt liv hadde blitt revet i fillebiter. Og jeg forstår ikke at noen ønsker å stå i noe slikt - eller være så dårlig at man utsetter andre for det.  

En ting er å kritisere for influensere for dårlig reklamemerking, svindel eller eksponering av barn. Noe annet er å vri ut feil og mangler av enhver situasjon. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Gjest loveli
Skrevet
Nussepus skrev (4 timer siden):

Herregud som hun får gjennomgå i kommentarfeltet til Dagbladet 

Link? :)

Skrevet
loveli skrev (7 timer siden):

Link? :)

Bare å Søke opp Dagbladet på Facebook. 550 kommentarer.  Utrolig mange som syns hun er helt bak mål. 

Gjest loveli
Skrevet
Nussepus skrev (2 timer siden):

Bare å Søke opp Dagbladet på Facebook. 550 kommentarer.  Utrolig mange som syns hun er helt bak mål. 

Jeg søkte opp i går, fant ingen kommentarer under artikkelen.

Gjest Suluso
Skrevet

To much?!! 😂🤣SE, du behøver ikke legge ut handlelista for apoteket; KLAMYDIATEST

JEG LER MEG IHJEL! 🤣🤣🤣

Skrevet
Suluso skrev (11 minutter siden):

To much?!! 😂🤣SE, du behøver ikke legge ut handlelista for apoteket; KLAMYDIATEST

JEG LER MEG IHJEL! 🤣🤣🤣

Hvilken dato er det i dag? 🙃🙃

• Liker 23
Gjest Suluso
Skrevet
loveli skrev (26 minutter siden):

Jeg søkte opp i går, fant ingen kommentarer under artikkelen.

Jeg fant den når jeg scrollet langt ned, under «Innlegg». Den er 2 dager gammel :)

Gjest Suluso
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (1 minutt siden):

Hvilken dato er det i dag? 🙃🙃

Åja, hahahaha! Den var god! 😂😂😂😂😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...