J.. Skrevet 29. mars 2022 #3341 Skrevet 29. mars 2022 Suluso skrev (19 minutter siden): Jævli ekkelt av en tobarnsmor! Lol. 5
Nussepus Skrevet 29. mars 2022 #3342 Skrevet 29. mars 2022 Suluso skrev (42 minutter siden): SE er jo en pådriver av kroppspress selv. Kan nevne fillers, silikonpupper, løshår og snapper i kun bh og kort jakke hvor hun deier seg og flasher. Jævli ekkelt av en tobarnsmor! Ukas vinner av dobbeltmoral er kåret; GRATULERER SE! 😡 Og hun ser overhodet ikke dobbeltmoralen selv🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Lurer på hvem som påvirker ungene hennes mest jeg, The Well eller deres egen mor som syns det er helt greit å fikse på utseendet. 8 2
Jodaneida Skrevet 29. mars 2022 #3343 Skrevet 29. mars 2022 Men the well må jo å ha bikinier som passer de personene de ønsker å ha der. De ønsker vel ikke overvektige, da. 8
Gjest Anonym 77 Skrevet 29. mars 2022 #3344 Skrevet 29. mars 2022 Nå er det en gang slik at folk trekker forskjellig. Jeg er godt overvektig men bruker L. Vanskelig å skulle tilfredsstille alle. Trenger ikke være overvektig for å ikke komme inn i alle plagg. Synes at det gode kampsaker Sarah fronter men for meg betyr handling mer en ord. Er så lei influencere som har fikset på kroppen etc. gå ut å si seg misfornøyd og at de angrer,men så gjør de ikke noe med det annet en å flashe hele kroppen. Hadde vært flau om dette var min mor. Må ikke kle av seg for å få fram hva må står for. Ser jo flere influensere omtrent går halvnaken hele tiden. Sex selger. Salg av eget merket kan være forbeholdt merkets egne kanaler. Bra vi er forskjellig.
Gjest Suluso Skrevet 29. mars 2022 #3345 Skrevet 29. mars 2022 Anonym 77 skrev (13 minutter siden): Nå er det en gang slik at folk trekker forskjellig. Jeg er godt overvektig men bruker L. Vanskelig å skulle tilfredsstille alle. Trenger ikke være overvektig for å ikke komme inn i alle plagg. Synes at det gode kampsaker Sarah fronter men for meg betyr handling mer en ord. Er så lei influencere som har fikset på kroppen etc. gå ut å si seg misfornøyd og at de angrer,men så gjør de ikke noe med det annet en å flashe hele kroppen. Hadde vært flau om dette var min mor. Må ikke kle av seg for å få fram hva må står for. Ser jo flere influensere omtrent går halvnaken hele tiden. Sex selger. Salg av eget merket kan være forbeholdt merkets egne kanaler. Bra vi er forskjellig. Enig! Patetisk å sitte å gråte på snap i dag for hun synes det er så forferdelig at barna hennes må vokse opp med dette kroppspresset, MEN hun glemmer nok at hun er en av de som skaper dette presset selv ovenfor andre. Trodde dama var litt smart, men dette ble for dumt. Har egentlig likt henne lenge, men nå fikk jeg nok.
Aidensfield Skrevet 30. mars 2022 #3346 Skrevet 30. mars 2022 Suluso skrev (11 timer siden): Glem ikke fillers, silikonpupper og løshåret da. Til og med en mann ville blitt feminin med all plastikken hu bærer på 👌🏻 Skjønner at hun har silikon og filler.. Å at dette er tatt for noen år tilbake. Å er det egentlig ikke lov for en kvinne og endre syn på slike ting? Er det ikke lov og ta avstand på dette når man får noen flere år på bakken? 19
Aidensfield Skrevet 30. mars 2022 #3347 Skrevet 30. mars 2022 Suluso skrev (11 timer siden): SE er jo en pådriver av kroppspress selv. Kan nevne fillers, silikonpupper, løshår og snapper i kun bh og kort jakke hvor hun deier seg og flasher. Jævli ekkelt av en tobarnsmor! Ukas vinner av dobbeltmoral er kåret; GRATULERER SE! 😡 Er det ekkelt fordi hun er småbarnsmor? Hun er jo ikke naken på bilder 13
Gjest Suluso Skrevet 30. mars 2022 #3348 Skrevet 30. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Er det ekkelt fordi hun er småbarnsmor? Hun er jo ikke naken på bilder Stakkars barna tenker jeg, hadde dødd om min mor var like lettkledd og trashy som SE. Joda, hu hadde «litt» klær på, men ikke mye 🤮
Gjest Suluso Skrevet 30. mars 2022 #3349 Skrevet 30. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Skjønner at hun har silikon og filler.. Å at dette er tatt for noen år tilbake. Å er det egentlig ikke lov for en kvinne og endre syn på slike ting? Er det ikke lov og ta avstand på dette når man får noen flere år på bakken? Eh.. da tenker jeg første steg er å klippe av seg det fake løshåret og fjerne silikon, det lar seg lett gjør. Og det at hun beholder det, viser at hun fortsatt er med på å manipulere, og er dronninga av dobbeltmoral 🎈
Sizzling babe Skrevet 30. mars 2022 #3350 Skrevet 30. mars 2022 Suluso skrev (1 time siden): Stakkars barna tenker jeg, hadde dødd om min mor var like lettkledd og trashy som SE. Joda, hu hadde «litt» klær på, men ikke mye 🤮 Suluso skrev (1 time siden): Eh.. da tenker jeg første steg er å klippe av seg det fake løshåret og fjerne silikon, det lar seg lett gjør. Og det at hun beholder det, viser at hun fortsatt er med på å manipulere, og er dronninga av dobbeltmoral 🎈 I alle dager... 13 2 4
Gjest Suluso Skrevet 30. mars 2022 #3351 Skrevet 30. mars 2022 Sizzling babe skrev (39 minutter siden): I alle dager... Ja, det er bra fake, ikke sant? 😅
Aidensfield Skrevet 30. mars 2022 #3352 Skrevet 30. mars 2022 Suluso skrev (1 time siden): Ja, det er bra fake, ikke sant? 😅 Stått opp med feil ben i dag? 10
Tough cookie Skrevet 30. mars 2022 #3353 Skrevet 30. mars 2022 Aidensfield skrev (7 timer siden): Skjønner at hun har silikon og filler.. Å at dette er tatt for noen år tilbake. Å er det egentlig ikke lov for en kvinne og endre syn på slike ting? Er det ikke lov og ta avstand på dette når man får noen flere år på bakken? Puppene ble tatt kanskje etter at hun fikk barn, men hun har jo tatt botox og filler det siste året ser jeg 2 1
Nussepus Skrevet 30. mars 2022 #3354 Skrevet 30. mars 2022 1995m skrev (27 minutter siden): Like lett å fjerne fillers som det er å fylle… bare å bestille time så får man det fjernet. Fjerne silikon derimot er et stort inngrep, det er jeg enig i 😌 Hun har barnefri en uke om gangen. Hadde det vært viktig for henne, så kunne hun fint fjernet de. 5
Gjest Kattedama Skrevet 30. mars 2022 #3355 Skrevet 30. mars 2022 Hva er det med denne gråtingen?? Vet ikke om noen andre som holder på slik.
Bulletproofhoware Skrevet 30. mars 2022 #3356 Skrevet 30. mars 2022 Hvis man ser på videoer av henne for en stund siden, så ser man også at hun helt uten tvil har tatt botox, den panna rører seg ikke en mm. lenger. 8 1
Tough cookie Skrevet 30. mars 2022 #3357 Skrevet 30. mars 2022 Nøyaktig sitat : "Ja jeg har silikon, løshår, fillers og sminke, men dette handler ikke om meg men om noe mye større"! 🙈 6
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars 2022 #3358 Skrevet 30. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Sol, admin.
Minni75 Skrevet 30. mars 2022 #3359 Skrevet 30. mars 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Nøyaktig sitat : "Ja jeg har silikon, løshår, fillers og sminke, men dette handler ikke om meg men om noe mye større"! 🙈 😂😂 3
Lilje blomst Skrevet 30. mars 2022 #3360 Skrevet 30. mars 2022 Suluso skrev (8 timer siden): Eh.. da tenker jeg første steg er å klippe av seg det fake løshåret og fjerne silikon, det lar seg lett gjør. Og det at hun beholder det, viser at hun fortsatt er med på å manipulere, og er dronninga av dobbeltmoral 🎈 Ja, for det er jo «bare» å gjøre en «liten» operasjon til for å fjerne silikonet🤡 Så mørkt hos noen av dere altså.. 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå