Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Litenoggod skrev (5 timer siden):

Nå ligger huset til Sara ute på Finn. 6,5mill

Morro med "solrik terasse".. er det noe hun har snakket mye om er jo at terassen er på skyggesiden av huset😝

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sushiii skrev (22 minutter siden):

Stakkars Robin, så lurt han har blitt. 

Hvordan vet du at han har blitt lurt? Har hun opplyst om hvor mye hun betalte han ut med? 

Robin har selv kjøpt seg egen plass å bo, tviler på at SE betalte han ut med knapper og glansbilder 

• Liker 13
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Lill :)
Skrevet
skruf skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at han har blitt lurt? Har hun opplyst om hvor mye hun betalte han ut med? 

Robin har selv kjøpt seg egen plass å bo, tviler på at SE betalte han ut med knapper og glansbilder 

Eiendomsoverdragelser ligger ute på nett, så man finner det lett, så det er ingen hemmelighet.

• Liker 1
Skrevet
Sushiii skrev (2 timer siden):

Synes ikke det er så synd på han. De valgte jo selv å ikke få takst/verdivurdering på huset. Hadde jeg vært han, hadde jeg aldri gått med på en sånn avtale...

• Liker 8
Skrevet
Brumundaline skrev (1 time siden):

Eiendomsoverdragelser ligger ute på nett, så man finner det lett, så det er ingen hemmelighet.

Selv om man klarer å finne ut av eiendomsoverdragelser, så blir det litt vanskeligere å finne ut av hvordan noen har organisert familieøkonomien sin gjennom et samliv.

• Liker 7
Skrevet
Litenoggod skrev (8 timer siden):

Nå ligger huset til Sara ute på Finn. 6,5mill

Link?

Skrevet

Nå aner ikke jeg hvor mye hun betalte han ut med, og ikke orker jeg å drive å søke opp heller, men det er jo ganske idioti å ikke innhente ei verdivurdering på huset fra to ulike takstmenn for å finne riktig takst på huset før den ene kjøper ut den andre. 

Hvis differansen er veldig stor så håper jeg at Sara er fair nok til å etterbetale Robin. Tror ikke han kan kreve det, men hun burde vurdert det. De skiltes jo som gode venner, og jeg har inntrykk av at de fortsatt er gode venner og har et godt forhold. Men spørs hvordan forholdet blir fremover hvis hun tjener millioner på dette og ikke gir han det utbyttet han ville ha fått hadde de begge solgt huset. Men igjen; jeg fatter ikke at de ikke innhentet takst men bare gjettet på hva huset muligens ville ha gått for. Bortsett fra å pusse opp gangen så har ikke Sara gjort store investeringer i huset som drar opp verdien etter at hun overtok heller. 

Dog; vi aner jo ikke hvem som har betalt hva i forholdet deres. De var ikke gift og dermed ikke automatisk felleseie. Med Sara sin inntekt så er det godt mulig at hun hadde større eierforhold enn Robin. Og at hun har betalt for oppussing og tiltak som drar taksten opp. 

• Liker 13
Skrevet

Hun sa jo selv at hun var spent på taksten med tanke på hva hun kjøpte ut R for. At det nå kunne bli en annen sum en den de hadde valgt selv. 

Skrevet
Chroma skrev (17 timer siden):

Trodde ikke hun og eksen det var verdt under 3 millioner? 

Sushiii skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke hvor kjent dere er med boligpriser, men veldig oppdatert er dere nok ikke. Om dere tror dere får en nyere enebolig med god standard, garasje og 4 soverom til under 3 millioner rett utenfor Oslo, er det ikke mindre enn latterlig. 

Og tror dere VIRKELIG at hun bevisst ville gått inn for å lure ham? Det er altså så mye slarvekjerringer i denne tråden. Kritiser gjerne ting som er kritikkverdig, men dette er jo bare ondskapsfullt!

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske enkelt å finne ut av hvilket beløp han ble kjøpt ut for, ligger offentlig, må dog betale 5 kroner for innsyn noe jeg ikke orket. 

Siste.eiendomspriser.no 

Skrevet
camie skrev (37 minutter siden):

Ganske enkelt å finne ut av hvilket beløp han ble kjøpt ut for, ligger offentlig, må dog betale 5 kroner for innsyn noe jeg ikke orket. 

Siste.eiendomspriser.no 

Screenshot_20220329-143859_Snapchat.jpg

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Mnjah skrev (På 28.3.2022 den 15.31):

HVOR mange kvinner i Norge har brystproteser? Sånn helt seriøst. 

ganske mange. Mange fler enn det du tror tydeligvis. 

• Liker 13
Skrevet
mariie skrev (19 timer siden):

Morro med "solrik terasse".. er det noe hun har snakket mye om er jo at terassen er på skyggesiden av huset😝

Jo, var jo derfor hun skulle fjerne kjøkkenent for å få altandør på den veggen for det var der de hade mest sol😅

• Liker 1
Skrevet
camie skrev (4 timer siden):

Siste.eiendomspriser.no 

Seeiendom.no er gratis, men man må logge inn med bankid/kode.

• Liker 1
Skrevet
Mnjah skrev (På 28.3.2022 den 15.31):

HVOR mange kvinner i Norge har brystproteser? Sånn helt seriøst. 

Sånn seriøst, hva har det med saken å gjøre? 

Jeg skal i allefall ikke oppsøke the Well etter dette pinlige stuntet deres. Skulle ikke dit i utgangspkt heller da men... 🙊

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Huff. Synes synd på henne.. men samtidig er det nok  veldig uheldig når hun har sin egen bikini kolleksjon som passer til +size, og kritisere the well som har til motsatt kundegruppe… nei, tenker det mest fornuftige hadde vært om en annen overvektig uten bikini kolleksjon hadde tattt den debatten med the well 😁 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Vedkommende som styrer The Well's SoMe burde ihvertfall vært sparket..

Håpløst.

• Liker 23
Gjest Suluso
Skrevet
Unika skrev (På 25.3.2022 den 23.50):

Men for en sykt fin og feminin kropp hun har! 😍

Glem ikke fillers, silikonpupper og løshåret da. Til og med en mann ville blitt feminin med all plastikken hu bærer på 👌🏻

Gjest Suluso
Skrevet
Birdo skrev (På 25.3.2022 den 0.28):

Vel, nå har hun faktisk bidratt til endring i reklamering for (tror det var) BikBok. Hun har ved flere anledninger belyst viktige samfunnsproblemer, og senest i dag stiller hun en bedrift til veggs for måten de fremmer kroppspress. 

Hun satt i gang en stor innsamling til de som var rammet på Gjerdrum, fikk med samarbeidspartnere og bidro økonomisk selv. Hun gir også 10% av fortjenesten til klesmerket sitt til ME-forskning. 

Det er sikkert mye man kan ta henne på, men ikke si at hun aldri gjør noe bra. 

SE er jo en pådriver av kroppspress selv. Kan nevne fillers, silikonpupper, løshår og snapper i kun bh og kort jakke hvor hun deier seg og flasher. Jævli ekkelt av en tobarnsmor! Ukas vinner av dobbeltmoral er kåret; GRATULERER SE! 😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...