Gjest Nidaros3 Skrevet 24. mars 2022 #3201 Skrevet 24. mars 2022 millelele skrev (8 minutter siden): Bare et lite hint! Innleggstelleren ved siden av brukernavnet ditt viser antall innlegg man har skrevet uavhengig om de har blitt skrevet som anonymbruker, eller som seg selv 😅. Og din viser at du har skrevet 10 innlegg, alle i denne tråden. Mulig det. Men jeg vet nå at jeg både har startet tråder og kommentert som AB, så vet ikke hva mer jeg skal si.
millelele Skrevet 24. mars 2022 #3202 Skrevet 24. mars 2022 Nidaros3 skrev (6 minutter siden): Mulig det. Men jeg vet nå at jeg både har startet tråder og kommentert som AB, så vet ikke hva mer jeg skal si. AB-innlegg inkluderes i tallet ved siden av brukernavnet ditt. Tviler på at det er noe feil i kodingen til KG, altså. Uansett spiller det ingen rolle. Jeg er enig i at SE aldri kan vinne uansett hva hun foretar seg. Gjør hun én ting, er det feil, gjør hun det motsatte, er det også feil. Ikke lett å være menneske i dag! 2
The Silver Lining Skrevet 24. mars 2022 #3203 Skrevet 24. mars 2022 Birdo skrev (På 23.3.2022 den 12.06): Nei vet du hva😂 Jeg har aldri hetset, ikke kom inn her å sleng ut «dere» og hvert fall ikke siter meg. Det var på ingen måte hetsing, mobbing eller noe som helst i innlegget mitt. Jeg syns rett og slett bare at det er fascinerende at de klager over masse å gjøre og at tiden ikke strekker til, for så å sette seg ned for og lakke negler😂 Det må faktisk være lov å kommentere det, og da med litt humor, uten at krenketoget skal komme kjørende med pekefinger og moralisering. Tenk å selge huset sitt og ha masse å gjøre i forbindelse med det + jobb, men velge å ta seg 10 min her og der for å sette seg ned! 😱 også i tillegg lakke negler da! Uhørt! Get a grip. 16
Birdo Skrevet 24. mars 2022 #3204 Skrevet 24. mars 2022 The Silver Lining skrev (17 minutter siden): Tenk å selge huset sitt og ha masse å gjøre i forbindelse med det + jobb, men velge å ta seg 10 min her og der for å sette seg ned! 😱 også i tillegg lakke negler da! Uhørt! Get a grip. Ja, tenk det. Helt uhørt faktisk😱😱😱 3
Gjest Nidaros3 Skrevet 24. mars 2022 #3205 Skrevet 24. mars 2022 millelele skrev (1 time siden): AB-innlegg inkluderes i tallet ved siden av brukernavnet ditt. Tviler på at det er noe feil i kodingen til KG, altså. Uansett spiller det ingen rolle. Jeg er enig i at SE aldri kan vinne uansett hva hun foretar seg. Gjør hun én ting, er det feil, gjør hun det motsatte, er det også feil. Ikke lett å være menneske i dag! Jeg har nylig kommentert i en tråd som AB, men innleggstelleren har nå ikke endret seg uansett. Kanskje det er nytt at AB-innlegg ikke skal inkluderes? Jeg vet ikke. SE virker til å være såpass fornuftig at hun ikke gjør så dumme ting at hun virkelig må tas for noe, for eksempel sponsatur til Dubai, og vil tro det er derfor hun får så mye utrolig mye merkelig dritt slengt sin vei. Mennesker tåler ikke andres suksess, og hvertfall ikke den typen suksess man skaper selv fra bunnen av. Trasig å se hvor dårlig folk er mot hverandre, og nekter å se det selv.
Gjest loveli Skrevet 24. mars 2022 #3206 Skrevet 24. mars 2022 millelele skrev (1 time siden): Bare et lite hint! Innleggstelleren ved siden av brukernavnet ditt viser antall innlegg man har skrevet uavhengig om de har blitt skrevet som anonymbruker, eller som seg selv 😅. Og din viser at du har skrevet 10 innlegg, alle i denne tråden. Det tror jeg ikke det gjør? Håper SE får det fint i det nye huset sitt. 🤗 Håper salget av det gamle huset går veldig bra! 🤗 Jeg synes det er flott at hun har blitt såpass frisk etter å ha vært så syk i mange år! 🤗
Mnjah Skrevet 24. mars 2022 #3207 Skrevet 24. mars 2022 Jøss, her var det mye surmaga flisespikkeri 😂 1
Mnjah Skrevet 24. mars 2022 #3208 Skrevet 24. mars 2022 Nidaros3 skrev (1 time siden): Jeg har nylig kommentert i en tråd som AB, men innleggstelleren har nå ikke endret seg uansett. Kanskje det er nytt at AB-innlegg ikke skal inkluderes? Jeg vet ikke. SE virker til å være såpass fornuftig at hun ikke gjør så dumme ting at hun virkelig må tas for noe, for eksempel sponsatur til Dubai, og vil tro det er derfor hun får så mye utrolig mye merkelig dritt slengt sin vei. Mennesker tåler ikke andres suksess, og hvertfall ikke den typen suksess man skaper selv fra bunnen av. Trasig å se hvor dårlig folk er mot hverandre, og nekter å se det selv. Det er da virkelig ikke mye dritt som slenges hennes vei? Denne tråden har ekstremt mye positive innlegg, ta turen innom tråder om andre influensere. 7
Sharp75! Skrevet 24. mars 2022 #3209 Skrevet 24. mars 2022 Mnjah skrev (19 minutter siden): Jøss, her var det mye surmaga flisespikkeri 😂 Jammen ikke rart på det innlegget! 1
Gjest Nidaros3 Skrevet 24. mars 2022 #3210 Skrevet 24. mars 2022 Mnjah skrev (33 minutter siden): Det er da virkelig ikke mye dritt som slenges hennes vei? Denne tråden har ekstremt mye positive innlegg, ta turen innom tråder om andre influensere. Er det SE sin tråd jeg burde besøke, kanskje? Jeg har egentlig sagt mitt i denne tråden. Sara er ei tøff og fin dame, som bidrar til mye bra, og som både har vært, og er, en inspirasjon for mange. Jeg har fulgt henne i to år nå, og når hun er på topp så deler hun mye viktige og morsomme ting, og har en interessant story. Jeg heier på alle dere som velger å si fine ting om andre mennesker, eller evner å holde kritikken deres konstruktiv, om det måtte være om SE eller SE eller noen helt andre ✨
Orly Skrevet 24. mars 2022 #3211 Skrevet 24. mars 2022 Nidaros3 skrev (53 minutter siden): Er det SE sin tråd jeg burde besøke, kanskje? Jeg har egentlig sagt mitt i denne tråden. Sara er ei tøff og fin dame, som bidrar til mye bra, og som både har vært, og er, en inspirasjon for mange. Jeg har fulgt henne i to år nå, og når hun er på topp så deler hun mye viktige og morsomme ting, og har en interessant story. Jeg heier på alle dere som velger å si fine ting om andre mennesker, eller evner å holde kritikken deres konstruktiv, om det måtte være om SE eller SE eller noen helt andre ✨ Mye bra? Som hva da? Hun pøser på med reklame, kjøpe ditt og datt osv, er da vel ingenting bra med det! Håper det snart det kommer flere influencere som Jenny Skavlan som tenker på miljøet og jordkloden ! 9
Birdo Skrevet 24. mars 2022 #3212 Skrevet 24. mars 2022 Orly skrev (39 minutter siden): Mye bra? Som hva da? Hun pøser på med reklame, kjøpe ditt og datt osv, er da vel ingenting bra med det! Håper det snart det kommer flere influencere som Jenny Skavlan som tenker på miljøet og jordkloden ! Vel, nå har hun faktisk bidratt til endring i reklamering for (tror det var) BikBok. Hun har ved flere anledninger belyst viktige samfunnsproblemer, og senest i dag stiller hun en bedrift til veggs for måten de fremmer kroppspress. Hun satt i gang en stor innsamling til de som var rammet på Gjerdrum, fikk med samarbeidspartnere og bidro økonomisk selv. Hun gir også 10% av fortjenesten til klesmerket sitt til ME-forskning. Det er sikkert mye man kan ta henne på, men ikke si at hun aldri gjør noe bra. 19 2 2
Orly Skrevet 25. mars 2022 #3213 Skrevet 25. mars 2022 Birdo skrev (44 minutter siden): Vel, nå har hun faktisk bidratt til endring i reklamering for (tror det var) BikBok. Hun har ved flere anledninger belyst viktige samfunnsproblemer, og senest i dag stiller hun en bedrift til veggs for måten de fremmer kroppspress. Hun satt i gang en stor innsamling til de som var rammet på Gjerdrum, fikk med samarbeidspartnere og bidro økonomisk selv. Hun gir også 10% av fortjenesten til klesmerket sitt til ME-forskning. Det er sikkert mye man kan ta henne på, men ikke si at hun aldri gjør noe bra. Står det aldri noe bra? Nei, det står mye bra, står forskjell spør du meg 4
Brumundaline Skrevet 25. mars 2022 #3214 Skrevet 25. mars 2022 Nidaros3 skrev (På 3/23/2022 den 12.32): Det var et fornuftig spørsmål. Vel.. hun har jo bygget opp merkevaren sin på å vise en uperfekt kropp og kreativiteten sin , så når dette opphører til et visst punkt er det vel naturlig at hun kan få konstruktiv kritikk rettet mot det. Og jeg har lest mange som savner det lille ekstra fra henne, for eksempel kreativitet, og når jeg ser gjennom profilen hennes så ser jeg selv hvordan kreativiteten har dalt, av uviss grunn, mest sannsynlig pga tidspress. Men det er så veldig mange totalt utnødendige kommentarer om at hun viser seg for sexy, you name it. Og jeg ser faktisk ikke problemet. Hun har gått gjennom en vanvittig stor forandring i livet sitt og hun har nok forandret seg mye på grunn av det. Derfor gjør merkevaren hennes det samme. Jeg tror egentlig, og håper, at hun finner tilbake til kreativitet på den måten hun hadde før, men jeg syns ikke hun skal være nødt til å vise seg fra en side hun kanskje ikke er komfortabel med i øyeblikket. Dessuten går mye av kritikken av henne ut på henne som person, for eksempel hvordan hun er som mor, og jeg kan ikke se hvordan det har direkte med merkevaren hennes å gjøre. Jeg syns fortsatt verden kan være unødvendig ubarmhjertig når man heller kan prøve å være litt raus, fra et menneske til et annet. Kreativiteten har dalt pga tidspress??? Jeg tror kreativiteten har dalt pga at hun ser hva det tjenes mest penger på. Og den er grei den, det er jo en bedrift. 10
Kaffeskål! Skrevet 25. mars 2022 #3215 Skrevet 25. mars 2022 Å selge det huset var jo bare tull. Alt det hun klager over nå har hun selv skapt seg. 4
Gjest tullerikke Skrevet 25. mars 2022 #3216 Skrevet 25. mars 2022 Kaffeskål! skrev (6 minutter siden): Å selge det huset var jo bare tull. Alt det hun klager over nå har hun selv skapt seg. Hvordan da?
Alex_rude Skrevet 25. mars 2022 #3217 Skrevet 25. mars 2022 Jeg er fult klar over at dette er super lite konstruktivt 🤭, men hvorfor er føflekken hennes ved øyenbrynet plutselig synlig?🤔. Ble bare sykt nysgjerrig på dette kjente eg😂
Diamant20 Skrevet 25. mars 2022 #3218 Skrevet 25. mars 2022 Hun klager på The Well, men støtter det likevel med masse reklame og flere opphold der… 5
Gjest BethD Skrevet 25. mars 2022 #3219 Skrevet 25. mars 2022 Diamant20 skrev (13 minutter siden): Hun klager på The Well, men støtter det likevel med masse reklame og flere opphold der… Dobbeltmoralen det vet du… alt for spons.. Men nå får vi nok høre at vi er haters fordi vi ikke ser at hun gjør det for å FORBEDRE det… 😂
Coleus Skrevet 25. mars 2022 #3220 Skrevet 25. mars 2022 BethD skrev (Akkurat nå): Dobbeltmoralen det vet du… alt for spons.. Men nå får vi nok høre at vi er haters fordi vi ikke ser at hun gjør det for å FORBEDRE det… 😂 Det var jo ikke spons? Og er det ikke bedre at det blir tatt opp sånn at det kommer en endring? Hjelper jo ikke at én person ikke reiser dit, men at alt fortsetter som før… 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå