Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Innsidenut skrev (19 minutter siden):

Er dette trend nå?
Skal man gå slik med jakken eller hva det plagget heter, slik at BH’en vises? Jeg spør for jeg lurer. Da jeg første gang så øyebryntrenden der det ser ut som noen har kammet øyebrynhårene oppover, så trodde jeg det var prank. Så man vet aldri :fnise:

3E5DB2E9-D8ED-42B4-8148-B82DCF87FAB5.jpeg

Nope, ikke en trend. Bare SE som er nysingel og har lyst å vise seg litt sexy🤭

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wallander skrev (8 minutter siden):

Nope, ikke en trend. Bare SE som er nysingel og har lyst å vise seg litt sexy🤭

Mulig jeg tar feil her altså, men synes hun viser hud og kropp på en mer sexy måte nå enn da hun var i et forhold? Kanskje hun alltid har hatt lyst til det, men ikke har "fått lov" av R?

Ikke mange bilder av deigmage og cellulitter lenger i hvert fall. For all del, alle andre viser seg sånn, men hun var liksom et friskt pust fra alt det der

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (På 10.3.2022 den 11.47):

Dette er jeg enig i! Helt sykt hvor urettferdig det skal være. Gjør den viktigste jobben i landet og får dårligst betalt!

Husker da jeg jobbet som renholder et par år. Vasket på hotell, utesteder og andre steder...herregud så dårlig betalt jeg fikk, dette er nå 10 år siden, men var luselønn i forhold til den drittjobben og møkka vi måtte vaske!!

Og gud så ekle mennesker er...*spyr* 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at hun tør, jeg. Alt blir dyrere nå, mat, strøm, rente.. Og hun er alene. Huset er tydeligvis ikke lettsolgt heller. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Man skal nok ha noe under 🤔 hun var nok bare ivrig og ville vise fram settet håper jeg 🙄

tror hun ville vise frem mer også🙈 Syns det bare blir mer og mer slike snapper.

• Liker 8
Skrevet
Bloodflowers skrev (1 time siden):

Mulig jeg tar feil her altså, men synes hun viser hud og kropp på en mer sexy måte nå enn da hun var i et forhold? Kanskje hun alltid har hatt lyst til det, men ikke har "fått lov" av R?

Ikke mange bilder av deigmage og cellulitter lenger i hvert fall. For all del, alle andre viser seg sånn, men hun var liksom et friskt pust fra alt det der

Ja har blitt en stund siden vi har sett noen slike bilder. Lurer på om hun bare gjorde det for å vokse seg stor nok og nå bare driter i det.

• Liker 8
Skrevet

Og det siste innlegget på Instagram hvor hun forteller om en tøff tid. Hvorfor i undertøy? Er det naturlig da? Ville det ikke passet bedre inn med chill klær i sofaen og en kopp te/kaffe, enn å sitte på gulvet i undertøy? Forbilde for så mange unge, og hun spiller mye på kropp. Sex selger og det er bare trist å se den utviklingen. 

• Liker 21
Skrevet
Innsidenut skrev (4 minutter siden):

Og det siste innlegget på Instagram hvor hun forteller om en tøff tid. Hvorfor i undertøy? Er det naturlig da? Ville det ikke passet bedre inn med chill klær i sofaen og en kopp te/kaffe, enn å sitte på gulvet i undertøy? Forbilde for så mange unge, og hun spiller mye på kropp. Sex selger og det er bare trist å se den utviklingen. 

Ja det er blitt det nye! Er så trist og se.. Håper hun får opp øya sine snart og se hvordan hun er blitt... Ellers håper jeg noen kommer og tar litt over den plassen. Vi trenger en slik influenser. Sara er jo bare blitt basic.

• Liker 11
Skrevet

Altså. Denne damen vil vise seg frem. Helst med så lite klær som mulig. Nå som hun er blitt «stor», og tjener fett, er det bare å fikse på det som fikses kan og kle seg i minimalt med klær på snap. Hvorfor går hun rundt i undertøy «hele tiden»? Å som en skrev, er det naturlig å sitte det i undertøy å snakke om hvor mange tårer hub har grått? Nei! Denne damen er ganske så falsk ! Hun er faktisk mye verre enn alle disse andre influenserene som spiller på Sex. Fordi! At hun kjøpte seg inn ved å liksom være «anti» fake, anti sex anti alt! Å jeg skjønte fra dag 1 at dette er bullshit ! Hun er jo pr kåt som få! At folk faktisk har bitet på dette opplegget hennes (og fortsatt gjør det) er utrolig for meg! Hykler er hun.

• Liker 25
Skrevet
supermamz skrev (25 minutter siden):

Ja har blitt en stund siden vi har sett noen slike bilder. Lurer på om hun bare gjorde det for å vokse seg stor nok og nå bare driter i det.

Selvsagt. Der traff du spikeren i kista. Det var nettopp det hun gjorde. 

• Liker 8
Skrevet
Alex_rude skrev (3 minutter siden):

Altså. Denne damen vil vise seg frem. Helst med så lite klær som mulig. Nå som hun er blitt «stor», og tjener fett, er det bare å fikse på det som fikses kan og kle seg i minimalt med klær på snap. Hvorfor går hun rundt i undertøy «hele tiden»? Å som en skrev, er det naturlig å sitte det i undertøy å snakke om hvor mange tårer hub har grått? Nei! Denne damen er ganske så falsk ! Hun er faktisk mye verre enn alle disse andre influenserene som spiller på Sex. Fordi! At hun kjøpte seg inn ved å liksom være «anti» fake, anti sex anti alt! Å jeg skjønte fra dag 1 at dette er bullshit ! Hun er jo pr kåt som få! At folk faktisk har bitet på dette opplegget hennes (og fortsatt gjør det) er utrolig for meg! Hykler er hun.

En ting til. Hvorfor er det ingen som roper «ikke sømmelig» når en småbarnsmor tripper rundt på insta og snap i undertøyet i tide og utide (uten at det er noen grunn for det at all!) fordi at startet ved å vise cellulitter og deigemage?? 🙄

Å jeg mener IKkE at det er greit å vise seg med deigemage men ikke med flat mage. Men det er måten det blir gjort på. Hun drar det for langt.. det er så åpenlyst at hun nå digger seg selv (å det skal hun få lov til) å vil vise alle så ofte som mulig. Meeen… hun har barn. Jeg hadde ALDRI i livet holdt på sånn som henne. Uansett hvor mye jeg hadde pakket det inn i «å men jeg e bare såååå klønete og vimsete og søt og grei , og vil bare at alle skal være venner, og fred over jorden og sånn» 😑🤭

• Liker 15
Skrevet

Har lagt merke til at hun har større behov for å fremstå som plettfri, sexy og selvstendig som nysingle. Kan være at hun prøver å imponere det motsatte kjønn litt. Kan også hende at den typen hun dater, gjør henne usikker, og at hun derfor ikke tørr å være seg selv 100 prosent lenger. Kanskje Robin er på dater’n igjen, og hun kjenner på litt angst der. Og derfor føler for å fremstå som perfekt og ei dame med bein i nesa. Er ikke barebare med samlivsbrudd. Håper hun finner tilbake til seg selv igjen, og klarer å slappe av. Nyte fredagskake, fredagstaco og ikke være redd for å vise cellulitter og skjønnhetsfeil🤗

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Jolanda skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke at hun tør, jeg. Alt blir dyrere nå, mat, strøm, rente.. Og hun er alene. Huset er tydeligvis ikke lettsolgt heller. 

Hva mener du med at "huset tydeligvis ikke er lettsolgt heller?"

Endret av Kjerringrokk
Skrivefeil
  • Liker 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Hvorfor er det ingen som kommenterer at hun reklamerer for eget undertøy uten å merke det som reklame?

Skrevet
Lill :) skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som kommenterer at hun reklamerer for eget undertøy uten å merke det som reklame?

Fordi det ikke er lovpålagt å merke med reklame når det er opplagt hennes eget merke. 

• Liker 7
Skrevet
Kjerringrokk skrev (4 timer siden):

Hva mener du med at "huset tydeligvis ikke er lettsolgt heller?"

Det har tydeligvis vært til salgs i et år?

Skrevet
Jolanda skrev (4 timer siden):

Det har tydeligvis vært til salgs i et år?

Huset til Sara?

Skrevet
supermamz skrev (15 minutter siden):

Huset til Sara?

Nei, det nye huset Sara har kjøpt 

Skrevet
skruf skrev (19 minutter siden):

Nei, det nye huset Sara har kjøpt 

Åja, ja det er sikkert pga prisen at det har ligget så lenge da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...