AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1641 Del Skrevet 19. desember 2021 Hvilken sportsvogn fyller disse kriteriene: - Tar liten plass i bilen - Varer ut vognperioden - Funker bra på vinterføre - Kan ha adapter til babystol - Lett - Gjerne ergonomisk sittedel - God plass under Anonymkode: dc8df...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1642 Del Skrevet 21. desember 2021 On 12/19/2021 at 5:30 PM, AnonymBruker said: Hvilken sportsvogn fyller disse kriteriene: - Tar liten plass i bilen - Varer ut vognperioden - Funker bra på vinterføre - Kan ha adapter til babystol - Lett - Gjerne ergonomisk sittedel - God plass under Anonymkode: dc8df...089 Cybex priam. Det er ikke supergod plass under, men det er det ikke mange vogner som har. Ellers fyller den kriteriene, den har til og med ski! Anonymkode: 6fcc0...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1643 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cybex priam. Det er ikke supergod plass under, men det er det ikke mange vogner som har. Ellers fyller den kriteriene, den har til og med ski! Anonymkode: 6fcc0...db8 Bare vær obs på at den kun tar Max belastning på 17 kg og ikke 22 kg som mange av de andre. Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyterlivet Skrevet 21. desember 2021 #1644 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 9.28): Noen som har prøvd Britax smile 3 på vinterføre og kan si litt om hvordan den er på det? Anonymkode: 0f589...d17 Jeg er veldig fornøyd. Fikk tips her om å låse forhjula og det hjalp mye når vi gikk gjennom masse snø. Ellers har vogna fungert veldig bra på både snø og is 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1645 Del Skrevet 21. desember 2021 Nyterlivet skrev (1 time siden): Jeg er veldig fornøyd. Fikk tips her om å låse forhjula og det hjalp mye når vi gikk gjennom masse snø. Ellers har vogna fungert veldig bra på både snø og is 🙂 Ok takk godt å høre, jeg har ikke brukt den enda, men er veldig fornøyd med både tekniske beskrivelser og utseende ☺️ Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1646 Del Skrevet 21. desember 2021 Babyjogger mini, den mini versjonen av city elite..noen erfaringer ? Anonymkode: 353e9...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 22. desember 2021 #1647 Del Skrevet 22. desember 2021 Ser at Barnas Hus har salg på Emmaljunga duo vogner nå. Noen som vil anbefale, eller ikke anbefale?☺️ Er bare 13 uker på vei, så veldig tidlig å kjøpe enda sikkert, men det var jo noen tusenlapper å spare🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1648 Del Skrevet 22. desember 2021 Daisy'sDuckling skrev (33 minutter siden): Ser at Barnas Hus har salg på Emmaljunga duo vogner nå. Noen som vil anbefale, eller ikke anbefale?☺️ Er bare 13 uker på vei, så veldig tidlig å kjøpe enda sikkert, men det var jo noen tusenlapper å spare🙊 Jeg ser at på alle de rabatterte vognene så står det at "dette produktet kan ikke kjøpes lenger" synes det er rimelig lureri😡 Anonymkode: 0f589...d17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 22. desember 2021 #1649 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ser at på alle de rabatterte vognene så står det at "dette produktet kan ikke kjøpes lenger" synes det er rimelig lureri😡 Anonymkode: 0f589...d17 Nei tuller du😩 så dårlig gjort.. trodde Barnas hus var en legit butikk jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1650 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ser at på alle de rabatterte vognene så står det at "dette produktet kan ikke kjøpes lenger" synes det er rimelig lureri😡 Anonymkode: 0f589...d17 Alle disse modellene er på salg fordi de er utgående modeller. Da er det ikke rart om det er tomt når det er tomt. Anonymkode: 8f526...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 22. desember 2021 #1651 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle disse modellene er på salg fordi de er utgående modeller. Da er det ikke rart om det er tomt når det er tomt. Anonymkode: 8f526...0d4 Kanskje de fortsatt har flere vogner igjen her på den lokale Barnas hus butikken da☺️ Men skulle likt å hørt andres erfaringer rundt Emmaljunga først🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1652 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle disse modellene er på salg fordi de er utgående modeller. Da er det ikke rart om det er tomt når det er tomt. Anonymkode: 8f526...0d4 Nei det er selvfølgelig ikke det som er rart, men at de ikke fjerner annonseringen. Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1653 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Alle disse modellene er på salg fordi de er utgående modeller. Da er det ikke rart om det er tomt når det er tomt. Anonymkode: 8f526...0d4 Tja. Er ikke sjelden jeg får mail om tilbud på nettsiden, og uansett hvor rask eller treg jeg er med å gå inn etter å ha fått mailen så er det utsolgt for alt mulig. De har kanskje én størrelse eller to igjen av feks klær som er på salg.. synes liksom ikke det er noe å skryte av eller fylle opp innboksen til folk med😅 Anonymkode: 057e0...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. desember 2021 #1654 Del Skrevet 31. desember 2021 Daisy'sDuckling skrev (På 22.12.2021 den 19.48): Kanskje de fortsatt har flere vogner igjen her på den lokale Barnas hus butikken da☺️ Men skulle likt å hørt andres erfaringer rundt Emmaljunga først🙊 Kommer an på hvordan du ser for deg bruken. Jeg angrer på å ha valgt den, pga størrelsen. Den er stor og tar all plass i bilen, så hadde jeg vist det jeg vet hadde jeg valgt noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 31. desember 2021 #1655 Del Skrevet 31. desember 2021 mereo skrev (17 minutter siden): Kommer an på hvordan du ser for deg bruken. Jeg angrer på å ha valgt den, pga størrelsen. Den er stor og tar all plass i bilen, så hadde jeg vist det jeg vet hadde jeg valgt noe annet. Takk for svar! Jeg vil nok bruke vognen både hjemme og kunne ta den med i bilen🙊 Synes bagdelen på nxt90 ser liten ut, men kan være bare på bildene det ser sånn ut? Hvilken annen vogn kunne du heller tenkt deg?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1656 Del Skrevet 31. desember 2021 Daisy'sDuckling skrev (3 timer siden): Takk for svar! Jeg vil nok bruke vognen både hjemme og kunne ta den med i bilen🙊 Synes bagdelen på nxt90 ser liten ut, men kan være bare på bildene det ser sånn ut? Hvilken annen vogn kunne du heller tenkt deg?🤔 Nxt90 er liten 😊 Anonymkode: b88ba...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. desember 2021 #1657 Del Skrevet 31. desember 2021 Daisy'sDuckling skrev (3 timer siden): Takk for svar! Jeg vil nok bruke vognen både hjemme og kunne ta den med i bilen🙊 Synes bagdelen på nxt90 ser liten ut, men kan være bare på bildene det ser sånn ut? Hvilken annen vogn kunne du heller tenkt deg?🤔 Den er forsåvidt liten, men likevel romslig. Jeg ser etter noe som tar mindre plass i bilen. Vogn på sånn håpløs kompakt, men brøyta myk snø her er bare håpløst uansett vogn. Man vet ikke hva man vil ha av en vogn før man ha prøvd og brukt en stund. Og 100% fornøyd blir man vel aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 31. desember 2021 #1658 Del Skrevet 31. desember 2021 mereo skrev (1 minutt siden): Den er forsåvidt liten, men likevel romslig. Jeg ser etter noe som tar mindre plass i bilen. Vogn på sånn håpløs kompakt, men brøyta myk snø her er bare håpløst uansett vogn. Man vet ikke hva man vil ha av en vogn før man ha prøvd og brukt en stund. Og 100% fornøyd blir man vel aldri. Vi har Bugaboo fox. God vogn på de fleste områder- bare ikke på løs snø. Der er den litt for lett, og blir litt skranglete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. desember 2021 #1659 Del Skrevet 31. desember 2021 Parv skrev (15 minutter siden): Vi har Bugaboo fox. God vogn på de fleste områder- bare ikke på løs snø. Der er den litt for lett, og blir litt skranglete. Om det er noen trøst så er ikke nødvendigvis Emmaljunga noe bedre på det føret heller. Den er i tillegg tung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 31. desember 2021 #1660 Del Skrevet 31. desember 2021 mereo skrev (58 minutter siden): Om det er noen trøst så er ikke nødvendigvis Emmaljunga noe bedre på det føret heller. Den er i tillegg tung! Ja, tror det skal godt gjøres å finne en vogn som er god på den type føre uten at det går på bekostning av andre egenskaper. 😅 Man må nok rett og slett bare vurdere hva som er viktigst for seg selv. skal sies at vi er veldig fornøyd med Fox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg