Gå til innhold

Hvorfor foretrekker etnisk norske kvinner menn fra midtøsten?


AnonymBruker

Norske kvinner  

56 stemmer

  1. 1. Hvorfor fortrekker etnisk norske kvinner forhold med menn fra midtøsten?

    • De er kjekke og tar godt vare på oss
      15
    • Forelskelse og ekte kjærlighet
      11
    • Interessert i pengesterke menn
      1
    • Mennene er interessert i opphold i Norge
      21
    • Andre grunner (beskriv grunnen i innlegget nedenfor)
      8


Anbefalte innlegg

Det er ingen hemmelighet at oss norske kvinner foretrekker innvandrere, ikke alle, men en del av oss. I de siste årene har norske kvinne blitt mer og mer interessert i menn fra midtøsten, særlig Tyrkia. Hva er det med tyrkiske menn og midtøsten generelt som sjarmerer norske kvinner?

Andre kvinner er bare på ferie i Tyrkia og for å få litt kos, slik dagbladet beskriver det. Spesielt eldre etniske norske kvinner er interessert i unge afrikanske menn. Jeg vil heller at diskusjonen skal handle om hvorfor flere norske kvinner ønsker seg et forhold med ikke-vestlige menn i forhold til norske menn?

Anonymkode: d6429...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har aldri og kommer aldri  til å foretrekket menn fra Midtøsten eller Afrika.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Jeg har aldri og kommer aldri foretrekket menn fra Midtøsten eller Afrika.

Hva med resten av Asia (india, kina, thailand, vietnam)? Eller Sør-Amerika (Brasil, Peru, Uruguay)?

Anonymkode: d6429...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foretrekker ikke disse mennene - men det er det eneste stedet de har sjanse på menn som er mye penere, mer veltrent og yngre enn seg selv. De ville nok glatt tatt en 25 år gammel norsk hunk som kunne forsørge seg selv dersom de hadde mulighet til det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener kvinnene selv skal få lov til å bestemme hva de skal gjøre. Vi skal ikke sitte på forum og dømme dem nå!

Endret av Sosialt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er menn, ikke fjompenisser. 

Anonymkode: a1323...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muslimsk observasjon: det fins unntak som velger det fordi de er lei av norske menn som ikke etablerer seg. Stort sett er det samme grunn som norske mennene som velger thai og annet. De er ofte mindre attraktive og drar til midtøsten eller tyrkia og finner seg noen der. Som sagt noen forelsker seg, mens andre finner lettere «bytter».

Anonymkode: 57e05...642

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som liker menn fra midtøsten. Dette er fordi de er flinkere til å vare på oss, i forhold til norske menn som er feige og er tilbaketrukket.

Anonymkode: eea1f...517

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en av dem som liker menn fra midtøsten. Dette er fordi de er flinkere til å vare på oss, i forhold til norske menn som er feige og er tilbaketrukket.

Anonymkode: eea1f...517

På hvilken måte, da?

Anonymkode: a53c7...e2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og det hele er det svært få som foretrekker noe annet enn vesteuropeiske menn.. 

Anonymkode: bbbe4...344

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør ikke det.

Majoriteten av norske kvinner (og menn) er sammen med etniske nordmenn. Av de rundt 10% som gifter seg med en mann fra et annet land, velger mesteparten nordiske, eller vestlige, menn.

En "rapport" på fire avsnitt fra en enslig forsker i 2002, hentet fra ungdomsskolen om dynamikk i ungdomsskolen, har ikke noe vekt. Hvis dette var det beste du kunne finne som statistikk, så sier det egentlig sitt.

Det er ikke slik at noe blir et faktum bare fordi du hopper bukk over tallene og går rett til "hvorfor". Det er ikke noe poeng i å snakke om "hvorfor" når vi ikke har et fenomen å diskutere.

Endret av Lostintranslation
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I det store og det hele er det svært få som foretrekker noe annet enn vesteuropeiske menn.. 

Anonymkode: bbbe4...344

Sannheten er dessverre noe helt annet.

Anonymkode: eea1f...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte, da?

Anonymkode: a53c7...e2a

Haha 😂 Kjekt å kunne skrive anonymt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med en fra det området. Min kjære er veldig familie orientert å inkludere meg i familien sin. Vi bor ikke i hjemlandet til noen av oss, men han har litt familie i landet vi bor i. Han drikker ikke alkohol. Han er pen å se på, synes jeg. Han behandler meg godt. Han lager mat. Er opptatt av å ha det reint og ryddig rundt seg. Vi er begge i tredve årene. 

Noe som er litt blandet rundt er religionen hans. 

Anonymkode: 1cc30...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er menn, ikke fjompenisser. 

Anonymkode: a1323...802

Gjesp

Anonymkode: cdfb7...d8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av dem som liker menn fra midtøsten. Dette er fordi de er flinkere til å vare på oss, i forhold til norske menn som er feige og er tilbaketrukket.

Anonymkode: eea1f...517

Er du et barn ?

Anonymkode: cdfb7...d8e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen hemmelighet at oss norske kvinner foretrekker innvandrere, ikke alle, men en del av oss. I de siste årene har norske kvinne blitt mer og mer interessert i menn fra midtøsten, særlig Tyrkia. Hva er det med tyrkiske menn og midtøsten generelt som sjarmerer norske kvinner?

Andre kvinner er bare på ferie i Tyrkia og for å få litt kos, slik dagbladet beskriver det. Spesielt eldre etniske norske kvinner er interessert i unge afrikanske menn. Jeg vil heller at diskusjonen skal handle om hvorfor flere norske kvinner ønsker seg et forhold med ikke-vestlige menn i forhold til norske menn?

Anonymkode: d6429...847

Hvorfor skriver du  "oss kvinner"? Det lyser jo igjennom at du er mann. Sannsynligvis en norsk, bitter mann som har blitt forlatt eller valgt bort til fordel for en mann fra midtøsten.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med tyrkiske menn og midtøsten generelt som sjarmerer norske kvinner?

Anonymkode: d6429...847

Tja. Jeg dater én tyrkisk mann, ikke alle tyrkiske menn. Men generelt vil jeg si at tyrkere viser mye lidenskap. De er litt drama queens. Jeg liker det, for jeg er litt dramatisk anlagt selv. Jeg trenger ikke å lure på hva kjæresten min føler for meg. Han er ikke flau for store ord. Eller lidenskap. Samtidig er tyrkere ofte praktiske og arbeidsomme. De verdsetter en godt utført jobb, og har tom et eget uttrykk for det. Tyrkere kan også sette pris på "allround"- damer fra Skandinavia som både jobber, passer barn, hygger ved og fikser hus. Pluss de synes ofte skandinaver er vakre, og liker gjerne litt former. 

Det er ikke noe galt med norske menn. Men jeg forelska meg i en tyrker, og han i meg. Da blei det sånn. 

Anonymkode: 6f4c6...6fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt ikke alle norske kvinner foretrekker muslimske menn! 

Jeg har vært forelska i 4 norske menn. 2 av dem i ungdomsskoletida så gidder ikke telle det.

Nestemann var en mann som nesten drakk seg ihjel på fest. Nå er han i arbeid og oppfører seg, men forelskelsen er såpass lenge siden.

Jeg forelsket meg i en annen nordmann som jeg bodde sammen med i kollektiv. Vi fant bare ut at vi ikke passet sammen. Han var litt for sånn feminin for å si det på en måte 😛 skolelys og studieveska bært på ene skulderen som en kvinne som bærer veska si...

Neste var halvt norsk, halvt italiener med oppvokst i Norge. Veldig distret type. Skoleflink men treig i oppfattelsen av hva som kanskje kreves. Ellers er han en fin fyr. Følelsene dabbet fordi vi i ikke tok steget og han har dame.

Jeg forelsket meg deretter i en muslimsk mann. Jeg angrer veldig på at kg og enkelte i familien klarte å overtale meg til å ikke ta han. For meg ville det vært en berikelse å kunne bli kjent med kulturen på ordentlig. Jeg har vært i landet hans mange ganger og det er ikke slik at du blir drept om du ikke går i hijab altså.. 

Anonymkode: cd518...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuith skrev:

De foretrekker ikke disse mennene - men det er det eneste stedet de har sjanse på menn som er mye penere, mer veltrent og yngre enn seg selv. De ville nok glatt tatt en 25 år gammel norsk hunk som kunne forsørge seg selv dersom de hadde mulighet til det.

mange norske menn er da ikke så pene.... å finne en nordmann er det enkleste for oss norske fordi vi bor i samme land og slipper å ornde med noen papirer.

Anonymkode: cd518...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...