Gå til innhold

Hvorfor foretrekker etnisk norske kvinner menn fra midtøsten?


AnonymBruker

Norske kvinner  

56 stemmer

  1. 1. Hvorfor fortrekker etnisk norske kvinner forhold med menn fra midtøsten?

    • De er kjekke og tar godt vare på oss
      15
    • Forelskelse og ekte kjærlighet
      11
    • Interessert i pengesterke menn
      1
    • Mennene er interessert i opphold i Norge
      21
    • Andre grunner (beskriv grunnen i innlegget nedenfor)
      8


Anbefalte innlegg

O M G. Når skal folk slutte å dømme andre mennesker på grunnlag av etnisitet. Vi lever i 2019, der vi har frihet til å velge hvem vi vil ha som partner uansett hvor h*n er fra. Jeg er ei jente på 24 år som har en kjæreste fra midtøsten. Begge er unge og bor i Norge. Jeg er ikke stygg, han er ikke desperat. Hvis man møter et menneske man forelsker seg i så er det flott i seg selv. Om det byr på utfordringer mtp religion og kulturforskjeller er det parets oppgave å løse. Å gruppere mennesker på den måte, "de med thaidame, de fra tyrkia osv" blir litt for dumt. Vi burde alle være åpne for at det skjer, og la mennesker bestemme selv hvem de måtte velge som partner. 

Grunnen til at jeg forelsket meg i min kjæreste er fordi han er verdens morsomste og snilleste fyr. Vi har god kjemi og utfyller hverandre på best måte. Selvfølgelig tar jeg hensyn til hans kulturelle bakgrunn og han gjør det samme tilbake. Jeg tror nok ut i fra observasjoner at kvinner forelsker ("ønsker") seg menn fra midtøsten fordi deres kjærlighet byr på mye lidenskap. De oppfører seg mer respektabelt og setter gjerne kvinnen i livet sitt på en pidestall. Man blir rett og slett behandlet som en prinsesse, fordi i deres kultur er ekteskap veldig viktig og det har de fått høre fra foreldre og den eldre generasjonen. Kvinner liker å bli behandlet slik, og i tillegg er deres eksotiske utseende tiltrekkende for mange norske kvinner. Jeg vil uansett ikke gi det statementet at ALLE etnisk norske kvinner FORETREKKER menn fra midtøsten. Det er vel ingen fasit på hvem man foretrekker, det kommer an på hvem man møter osv. 

Anonymkode: 9d999...85e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en fyr fra Midtøsten/Asia/Afrika er utdannet og/eller reflektert kunne jeg kanskje falt for han, men alle som måtte være fresh off the boat og skikkelig tradisjonsbundet og ureflektert/uutdannet/udannet er turn off og ingen sjans. Jeg vil ikke ha med noen som er så gammeldags å gjøre. De eneste norske damer jeg vet om som er sammen med innvandrermenn (generelt sett) er damer med dårlig selvfølelse og som gidder å la seg bli tråkket på. Med noen svært få unntak.

Anonymkode: 2d05c...f67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare litt... Jeg er ei ganske sjenert jente. Tyrkiske menn er flinke til å førte å ta iniativ . Norske menn er ofte mer tilbaketrukkende  og jeg er ikke den som " tørr " å ta det første iniativet. Så derfor ender jeg oftere opp med å prate med en innvandrer på byen. De går som regel rett bort og er ikke så sjenerte. 

Anonymkode: bab6d...9cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle disse idiotiske trådene blir postet. 

Jeg er ung og veltrent muslimsk kvinne og overhode ikke stygg. Jeg er ikke 100% etnisk norsk jeg er araber men født og oppvokst i norge, og er norsk statsborger  gift med værdens beste nydeligste mann og han er også muslim og afrikaner. Jeg har værdens nydeligste barn med min mann. Og jeg er evig takknemelig for at gud sendte han til meg og latt oss få nydelige barn. Han er kjekk han verdsetter meg og barna og tar godt vare på oss.

Jeg har aldri falt for norske menn de er ikke min type. Jeg har ingen fordommer mot etniske norske men jeg har aldri likt de. 

Anonymkode: e6e58...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mange norske menn er da ikke så pene.... å finne en nordmann er det enkleste for oss norske fordi vi bor i samme land og slipper å ornde med noen papirer.

Anonymkode: cd518...d45

Norske unge menn er pene. Særlig i forhold til mørke afrikanere ,indere osv. Så en flokk unge norske gutter og somaliske gutter og syntes at de norske guttene var veldig vakre i forhold til dem. 

Anonymkode: ffda2...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Norske unge menn er pene. Særlig i forhold til mørke afrikanere ,indere osv. Så en flokk unge norske gutter og somaliske gutter og syntes at de norske guttene var veldig vakre i forhold til dem. 

Anonymkode: ffda2...9f8

Deg om det. Ikke alle har samme smak som deg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Norske unge menn er pene. Særlig i forhold til mørke afrikanere ,indere osv. Så en flokk unge norske gutter og somaliske gutter og syntes at de norske guttene var veldig vakre i forhold til dem. 

Anonymkode: ffda2...9f8

Unge mennesker PUNKTUM er generellt sett pene uansett etnisitet.

Anonymkode: 2d05c...f67

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldes den autoritære og harde linjen de kjører tror jeg, og at de er veldig lett krenkbare og ekstremt kompromissløse. Kvinner, barn og dyr styres med jernhånd. Dessuten er mange sykelig sjalu. Dette appellerer av en eller annen grunn til mange europeiske kvinner og sjalusien tolkes av usikre kvinner med dårlig selvfølelse som et tegn på at han virkelig elsker henne. Forstå det den som kan! 🙄

Selv er jeg sammen med en dansk mann og veldig glad for det. Verdens beste menn er danske💕.

Anonymkode: 14e6f...230

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er plutselig folk her så positive til muslimske menn?   da jeg skrev om mitt var folk bare negative.

Anonymkode: cd518...d45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malikaangel skrev:

Deg om det. Ikke alle har samme smak som deg!

Norske menn er populære i utlandet. Også pga lyse øyne, blondt hår og lys hud.  Det er også sjeldent i verdens sammenheng fordi det er ca 7 mill flere mørke mennesker enn oss. 

Anonymkode: ffda2...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge mennesker PUNKTUM er generellt sett pene uansett etnisitet.

Anonymkode: 2d05c...f67

Ja det er sant. Men de fleste nordiske (ikke alle) er utrolig vakre. Elsker lys hud og blå øyne.

Anonymkode: ffda2...9f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant. Men de fleste nordiske (ikke alle) er utrolig vakre. Elsker lys hud og blå øyne.

Anonymkode: ffda2...9f8

Har ikke blå øyne selv. Men brun grønne. kanskje det er derfor jeg synes det er vakkert.

Anonymkode: ffda2...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk ikke si at jeg finner sånne menn tiltrekkende. De har en oppførsel, talemåte og væremåte jeg overhodet ikke takler. Og ikke finner jeg de tiltrekkende utseendemessig heller. 

Anonymkode: a3bf2...f9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes den autoritære og harde linjen de kjører tror jeg, og at de er veldig lett krenkbare og ekstremt kompromissløse. Kvinner, barn og dyr styres med jernhånd. Dessuten er mange sykelig sjalu. Dette appellerer av en eller annen grunn til mange europeiske kvinner og sjalusien tolkes av usikre kvinner med dårlig selvfølelse som et tegn på at han virkelig elsker henne. Forstå det den som kan! 🙄

Selv er jeg sammen med en dansk mann og veldig glad for det. Verdens beste menn er danske💕.

Anonymkode: 14e6f...230

jeg har jobbet med kurdere som oppførte seg litt sånn hardt, og de klarte alt bedre fordi de var menn, mente de da. han ene skulle vise meg alt. dette er jeg ikke tiltrukket av. 

Anonymkode: cd518...d45

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske menn er populære i utlandet. Også pga lyse øyne, blondt hår og lys hud.  Det er også sjeldent i verdens sammenheng fordi det er ca 7 mill flere mørke mennesker enn oss. 

Anonymkode: ffda2...9f8

Mest sjeldent er det med grønne øyne. Ikke blå. 

Anonymkode: 3e06c...7ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Norske menn er populære i utlandet. Også pga lyse øyne, blondt hår og lys hud.  Det er også sjeldent i verdens sammenheng fordi det er ca 7 mill flere mørke mennesker enn oss. 

Anonymkode: ffda2...9f8

Igjen ikke alle har samme smak og sånn er det bare ikke alle mener det samme.

Jeg foretrekker mannen min som kommer fra afrika (ikke somalia) jeg elsker mannen og barna våres og mannen min er den  kjekkeste og beste mannen og en superpappa, er der for både meg og barna 100% og støtter oss i alt, han er overhode ikke desperat. og på ingen måte ute etter oppholdstilatelse da han allerede har det. Både jeg og mannen min er muslimer. jeg kjenner mange som er gift,samboere,kjærster med utenlandske menn og kvinner. og ingen av de bruker partneren sin for oppholdstilatelse ikke som jeg vet, jeg vet om mange som har jobbet hardt selv for og få det uten hjelp av noen "kvinne" eller "mann" mulig det er folk som er ute etter det men ikke alle. my husband its my one and only husband for me. Alle må få bestemme selv uten og bli dømt for det. 

 

Endret av Malikaangel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

hvorfor er plutselig folk her så positive til muslimske menn?   da jeg skrev om mitt var folk bare negative.

Anonymkode: cd518...d45

Hadde du ikke flere tråder om det? Kanskje folk ble litt lei?

Anonymkode: a53c7...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du ikke flere tråder om det? Kanskje folk ble litt lei?

Anonymkode: a53c7...e2a

jeg mener at de var negative til landet han var fra og mannen, ikke trådene mine

Anonymkode: cd518...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kun 22, men mine preferanser i menn er at de har et utseende som er litt mørkere og mystisk. Har riktig nok ikke oppsøkt slike land for å finne menn, men kjærestene mine så langt har kun vært menn av annen etnisitet enn meg. Det er viktig å merke at disse er andregenerasjon i Norge. De har vært akkurat like som meg når det kommer til verdier, språk og liknende. Så for min del er grunnen til at jeg velger slike menn basert på utseende, da de er «norske» i like stor grad som meg 

Anonymkode: c0ea2...b76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Malikaangel skrev:

Igjen ikke alle har samme smak og sånn er det bare ikke alle mener det samme.

Jeg foretrekker mannen min som kommer fra afrika (ikke somalia) jeg elsker mannen min og mannen min er den  kjekkeste og beste. my husband its my one and only husband for me. Alle må få bestemme selv uten og bli dømt for det. 

 

Så bra at du har en mann som du er glad i . Det er det viktigste. Jeg bare snakker om mine preferanser og dømmer ingen. Det er ingenting i veien å bli forelsket i en fra annen nasjonalitet enn sin egen. Det kan skje med meg også. Personlighet og karakter er viktigere enn utseende. Det er bare første inntrykket.

Anonymkode: ffda2...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...