Gå til innhold

Hvorfor foretrekker etnisk norske kvinner menn fra midtøsten?


AnonymBruker

Norske kvinner  

56 stemmer

  1. 1. Hvorfor fortrekker etnisk norske kvinner forhold med menn fra midtøsten?

    • De er kjekke og tar godt vare på oss
      15
    • Forelskelse og ekte kjærlighet
      11
    • Interessert i pengesterke menn
      1
    • Mennene er interessert i opphold i Norge
      21
    • Andre grunner (beskriv grunnen i innlegget nedenfor)
      8


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vettu hva deg orker jeg rett og slett og ikke bruke tid på du vil jo aldri skjønne eller ta til deg fakta! Flere nordmenn skiller seg i norge og ikke afrikanere eller andre utlendinger! De bor fler nordmenn i norge og de skiller seg mest. Mange av utlendingene/afrikanerne tar ekteskap veldig serriøst paga kultur og religion og barn som er i bildet og kjærligheten de har for sin kone. Forstå det de som kan!

Anonymkode: e6e58...805

Overrepresentert.

https://www.naob.no/ordbok/overrepresentert

Sitat

BETYDNING OG BRUK

som har et uforholdsmessig stort antall forekomster, representanter (i forhold til folketallet, velgertallet e.l.)

 

Anonymkode: fd66c...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

  Nordmenn er ikke de beste menneskene i verden LEV MED DET. og skaff deg ett liv nordmenn er ikke bedre en afrikanere/utlendinger i mine øyene er de 100% bedre. jeg elsker mannen min og barna og religionen vår han elsker meg og barna og religionen vi er så heldige og dele sammen. jeg driter i fordommene dine og hva du måtte mene. og det tror jeg de fleste her inne er enig i. Jeg forholder meg ikke til kilder men virkeligheten og det jeg selv er vitne til.

Anonymkode: e6e58...805

I mine øyne er afrikansk mann bedre en en norsk mann da jeg er gift med verdens beste afrikaner *

Anonymkode: e6e58...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg ikke til kilder men virkeligheten og det jeg selv er vitne til.

Anonymkode: e6e58...805

😂 Lykke til med det..

Anonymkode: fd66c...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv. 

Jeg foretrekker etnisk norske/svenske/danske menn. Datet en kar fra Marokko en gang, ganske kjekk og sjarmerende type, men det var ingenting ved han som tente meg. Vi prøvde å ha sex men jeg måtte avbryte, for selv om han var fin å se på og veltrent så følte jeg en slags avsky. Noe jeg aldri har følt med etnisk norske. 

Jeg har blitt sjekket opp av mange fra forskjellige land, men den samme følelsen dukker opp. Unntatt med nordiske menn. 

Jeg har mange venner fra forskjellige nasjoner, har ingenting i mot folk med opprinnelse fra andre land, eller andre hudfarger, men der stopper det altså for meg, vennskap. 

Lurer egentlig på hvorfor jeg er sånn, det burde jo ikke ha noe å si hvor en person er fra hvis jeg liker personligheten og utseendet. 🤔

Spiller for så vidt ingen rolle nå, da jeg er samboer med drømmemannen. 

Anonymkode: 81c97...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

😂 Lykke til med det..

Anonymkode: fd66c...5ac

Og hva er meningen med og si det?

Jeg har verdens beste mann og verdens beste barn mannen min er afrikaner og behandler meg om en prinsesse og verdens heldigste kvinne og mor. Tråden her handler ikke om hvem som skiller seg og hvem som ikke skiller seg hold deg til tråden og slutt og spore av tråden jeg liker ikke norske menn og har aldri likt de de har heller ikke samme verdier som meg og min mann jeg og mannen kommer til og være gift for alltid og vi har det bra. Jeg bryr meg ikke om dine fordommer og hva du mener.

Anonymkode: e6e58...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor alle disse idiotiske trådene blir postet. 

Jeg er ung og veltrent muslimsk kvinne og overhode ikke stygg. Jeg er ikke 100% etnisk norsk jeg er araber men født og oppvokst i norge, og er norsk statsborger  gift med værdens beste nydeligste mann og han er også muslim og afrikaner. Jeg har værdens nydeligste barn med min mann. Og jeg er evig takknemelig for at gud sendte han til meg og latt oss få nydelige barn. Han er kjekk han verdsetter meg og barna og tar godt vare på oss.

Jeg har aldri falt for norske menn de er ikke min type. Jeg har ingen fordommer mot etniske norske men jeg har aldri likt de. 

Anonymkode: e6e58...805

Du er jo ikke norsk, så det er ikke så rart din smak er menn fra samme kultur og verdensdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, dr_zhivago said:

Du er jo ikke norsk, så det er ikke så rart din smak er menn fra samme kultur og verdensdel.

Hvem har sagt samme verdens del? Vi har bare samme religion og veldig lik kultur. jeg er født og oppvokst i norge jeg har aldri vert i mitt opprinnelige land. Jeg er norsk statsborger også jeg møtte også min mann i norge! Jeg er araber og min mann er afrikaner.

Anonymkode: e6e58...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvem har sagt samme verdens del? Vi har bare samme religion og veldig lik kultur. jeg er født og oppvokst i norge jeg har aldri vert i mitt opprinnelige land. Jeg er norsk statsborger også jeg møtte også min mann i norge! Jeg er araber og min mann er afrikaner.

Anonymkode: e6e58...805

Har aldri likt arabiske menn eller norske menn min afrikanske mann er drømmemannen min og drømmepappaen til barna vi har sammen.

Anonymkode: e6e58...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og kommentarer til moderering.

Samt regelen om

Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen.

pinar, adm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt samme verdens del? Vi har bare samme religion og veldig lik kultur. jeg er født og oppvokst i norge jeg har aldri vert i mitt opprinnelige land. Jeg er norsk statsborger også jeg møtte også min mann i norge! Jeg er araber og min mann er afrikaner.

Anonymkode: e6e58...805

Vel, midt-østen og Afrika er ikke så langt fra hverandre geografisk, spesielt ikke de typisk muslimske Afrikanske landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen brutalt sanne årsaker til at enkelte etnisk norske kvinner kan falle for menn fra Midtøsten. 

  • Noen kvinner lar seg enkelt bløffe av overfladisk smiger, de skjønner rett og slett ikke kulturen, før det er for sent.
  • Blir sjarmert av annerledes utseende, er blek som snø selv. 
  • Det er eksotisk og spennende. (Alt er nytt og uforståelig, når de etter hvert forstår, starter problemene)
  • De oppfyller drømmen om å være ettertraktet eksklusiv blondine. (Blondiner er hverdagskost i Norge)
  • Noen norske kvinner faller for menn som tilsynelatende har hatt en tøff oppvekst, morsinstinktet vekkes.
  • De har selv passert sin storhetstid, dette er noe de aldri kunne oppnådd i Norge, basert på høyde og vekt.

 

Anonymkode: fad17...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 9.21, AnonymBruker skrev:

Nei, men de er ikke hvite heller. Italienere og grekere er hvite, det er ikke tyrkere.

Anonymkode: fd66c...5ac

Tyrkere er like hvite som grekere og italienere. Det er nesten ingen forskjell utseendemessig mellom tyrkere og grekere/sør italienere osv... Hva er forskjellen mellom f.eks Enrique Iglesias (spansk sanger) og Tarkan (tyrkisk sanger)? Det finnes også mange tyrkere med blondt hår og blå øyne. Eksempler på tyrkiske kjendiser blondt hår og blå øyne: Tuba Ünsal (skuespiller), Burcu Biricik (skuespiller), Tolga Sarıtaş (skuespiller), Eren Vurdem (skuespiller). Så det at grekere og italienere er  hvite mens tyrkere ikke er hvite er bare tull.

Anonymkode: 0c904...187

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkere er like hvite som grekere og italienere. Det er nesten ingen forskjell utseendemessig mellom tyrkere og grekere/sør italienere osv... Hva er forskjellen mellom f.eks Enrique Iglesias (spansk sanger) og Tarkan (tyrkisk sanger)? Det finnes også mange tyrkere med blondt hår og blå øyne. Eksempler på tyrkiske kjendiser blondt hår og blå øyne: Tuba Ünsal (skuespiller), Burcu Biricik (skuespiller), Tolga Sarıtaş (skuespiller), Eren Vurdem (skuespiller). Så det at grekere og italienere er  hvite mens tyrkere ikke er hvite er bare tull.

Anonymkode: 0c904...187

At det finnes mørke italienere og grekere og lyse tyrkere beviser ikke at tyrkere er hvite og italienere og grekere ikke er det.

Hvert land har sin egen etnisitet. Det er forskjell på etnisk norsk og etnisk svensk, det er også forskjell på etnisk italiensk, etnisk gresk og etnisk tyrker. Tyrkere er forskjellige fra grekere, grunnen til at noen grekere er likere tyrkere er innblanding fra Tyrkia, noe som igjen beviser at grekere er hvite og tyrkere ikke er det. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_people

Sitat

Turks as representatives of ancient populations from Turkey. Our results show that Turks are genetically shifted towards Central Asians, a pattern consistent with a history of mixture with populations from this region"

 

Anonymkode: fd66c...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det at grekere og italienere er  hvite mens tyrkere ikke er hvite er bare tull.

Så fordi du finner noen få som er hvite så betyr det også at den generelle befolkningen er det?
Fredrik Solvang er norsk, betyr det at nordmenn ikke er hvite?

Anonymkode: fd66c...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkiske menn er oftest herdet av solen, ganske solbrune, de er generelt skjeggete, og høyrøstet. Så finnes det en million varianter og unntak.

Anonymkode: fad17...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi du finner noen få som er hvite så betyr det også at den generelle befolkningen er det?
Fredrik Solvang er norsk, betyr det at nordmenn ikke er hvite?

Anonymkode: fd66c...5ac

Det er ikke bare noen få, det er veldig mange Tyrkere  som har lys hud, lys hårfarge og lyse øyne. Og man må heller ikke ha blondt hår for å være hvit. Jeg synes ikke det er stor forskjell mellom tyrkere, italienere og grekere når det gjelder hud/hår/øyen farge det eneste som er forskjellig er ansiktstrekk, tyrkere og Italienere har ikke samme ansiktstrekk. Har du noen kilder som kan bevise at det er flere med blondt hår og blå øyne i Hellas enn i Tyrkia?

Anonymkode: 0c904...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det finnes mørke italienere og grekere og lyse tyrkere beviser ikke at tyrkere er hvite og italienere og grekere ikke er det.

Hvert land har sin egen etnisitet. Det er forskjell på etnisk norsk og etnisk svensk, det er også forskjell på etnisk italiensk, etnisk gresk og etnisk tyrker. Tyrkere er forskjellige fra grekere, grunnen til at noen grekere er likere tyrkere er innblanding fra Tyrkia, noe som igjen beviser at grekere er hvite og tyrkere ikke er det. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_people

 

Anonymkode: fd66c...5ac

Det er ikke bare noen få, det er veldig mange Tyrkere  som har lys hud, lys hårfarge og lyse øyne. Og man må heller ikke ha blondt hår for å være hvit. Jeg synes ikke det er stor forskjell mellom tyrkere, italienere og grekere når det gjelder hud/hår/øyen farge det eneste som er forskjellig er ansiktstrekk, tyrkere og Italienere har ikke samme ansiktstrekk. Har du noen kilder som kan bevise at det er flere med blondt hår og blå øyne i Hellas enn i Tyrkia? Og hva har opprinnelsen til en befolkning med utseende? Folk fra Ungarn kommer også opprinnelig fra sentral Asia, er ikke de hvite heller? Eller samer mener du at de heller ikke er hvite fordi de opprinnelig kom fra Asia?

Anonymkode: 0c904...187

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det finnes mørke italienere og grekere og lyse tyrkere beviser ikke at tyrkere er hvite og italienere og grekere ikke er det.

Hvert land har sin egen etnisitet. Det er forskjell på etnisk norsk og etnisk svensk, det er også forskjell på etnisk italiensk, etnisk gresk og etnisk tyrker. Tyrkere er forskjellige fra grekere, grunnen til at noen grekere er likere tyrkere er innblanding fra Tyrkia, noe som igjen beviser at grekere er hvite og tyrkere ikke er det. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_people

 

Anonymkode: fd66c...5ac

Hva er forskjellen på etnisk norske og etnisk svenske? Hva skiller oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvor denne stereotypen kommer fra. Synes alle etniske folkegrupper kan være pene,men det betyr ikke at jeg føler noe tilltrukkning. Så nei, bare europeisk om jeg skal finne meg kjæreste en gang. Like verdier er viktig.

Anonymkode: 0fe4c...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Hva er forskjellen på etnisk norske og etnisk svenske? Hva skiller oss?

https://snl.no/etnisk_gruppe

Sitat

En etnisk gruppe er en gruppe som innenfor et større samfunn selv betrakter seg som en gruppe i forholdet til andre, og som også blir identifisert som en egen folkegruppe av andre.

Etnisitet viser altså ikke til objektive kulturforskjeller, men er sosialt og kulturelt definert. Grunnlaget for etnisk kategorisering er det som oppfattes som medlemmenes mest grunnleggende og allmenne identitet: opprinnelse og kulturell bakgrunn.

Det som skiller oss er at vi er to forskjellige folkegrupper som tilhører hver vår nasjon og hver nasjon har sine egne særegne forskjeller.

Identifiserer du deg som svensk, for eksempel?

Anonymkode: fd66c...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...