Gå til innhold

Mann (27) om sjekking: Kresne kvinner tar motet fra oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner bryr seg kun om penger, materialisme og status/fasade.

Mens menn kan like et flott utseendet. Altså, mannen liker noe ved kvinnen. Mens kvinnen liker ingenting ved mannen, kun det overfladiske som han har/eier.

Da betyr jo at mannen er den som bryr seg om mennesket hvertfall, mens den iskalde og kyniske kvinnen kun bruker menn.

Anonymkode: c294a...4f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Marihønepøne said:

Nå vet ikke jeg hva du mener med unge menn, men i aldersgruppa 19-34 år er det 0,95 kvinner per mann, eller for å snu det på hodet: 1,05 menn per kvinne. Disse tallene er veldig lite dramatisk og nøyaktig like som for 30 år siden. 

Nå vet jeg ikke hva du mener med middelaldrende kvinner heller, men i aldersgruppa 45-66 år er tallet nesten det samme. 0,96 kvinner per mann/1,04 menn per kvinne. Det er altså et flertall av menn i den aldersgruppa, ikke kvinner. 

 

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge

"Tidligere har kvinnene alltid vært i flertall, men siden 2010 har Norge hatt et mannsoverskudd"

Men det er nå så. Dette handler mer om etterspørsel, unge kvinner er etterspurt av menn i alle aldre, unge menn er ikke det. Da blir det slik at unge menn sliter fordi de kjemper mot masse menn om relativt få damer. For 40+ er det jo motsatt, mennene er aktuelle for både jevnaldrende og yngre

Anonymkode: d5c8c...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bryr seg kun om penger, materialisme og status/fasade.

Mens menn kan like et flott utseendet. Altså, mannen liker noe ved kvinnen. Mens kvinnen liker ingenting ved mannen, kun det overfladiske som han har/eier.

Da betyr jo at mannen er den som bryr seg om mennesket hvertfall, mens den iskalde og kyniske kvinnen kun bruker menn.

Anonymkode: c294a...4f1

Hvordan er utseende mer personlig enn jobben? Overflatiske mennesker utnytter andre, uansett kjønn. 

Anonymkode: 2ec61...9da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er utseende mer personlig enn jobben? Overflatiske mennesker utnytter andre, uansett kjønn. 

Anonymkode: 2ec61...9da

Da forstår du ikke mye om mennesker.

Anonymkode: c294a...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da forstår du ikke mye om mennesker.

Anonymkode: c294a...4f1

Menn tror at kvinner blir så sjarmerte kun fordi utseende faller i smak, men det er jo bare nyttig inntil han går lei. 

Anonymkode: 2ec61...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn tror at kvinner blir så sjarmerte kun fordi utseende faller i smak, men det er jo bare nyttig inntil han går lei. 

Anonymkode: 2ec61...9da

Han går ikke lei på grunn av utseendet i så fall. Han går lei på grunn av innsiden, personligheten, i så fall. Det er lettere for henne å la han bli kjent med innsiden hennes hvis hun har et flott utseende. Men i forskjellige settinger, venner, hobby, noe perifiert gjennom jobb, kan det likevel hende at han blir kjent med hennes innside, uavhengig av utseende.

Det er hvem hun er som han er interessert i. Ikke hvordan hun ser ut. Men ser hun alltid sur ut så er det som regel en grunn til det (en innside gjennomsyret av bitterhet). Hun kan være vakker, i hans øyne, av andre grunner enn, "har vært heldig med genene". Det kan godt være det at hun er sjarmerende, er åpen, varm, forståelsesfull, lytter. Det setter sitt preg på hvordan han oppfatter henne. Utstråling har mer å si enn gener.

Omvendt har penger mye å si for kvinner. Hvem han er er irrelevant. Det er derfor det finnes "sugar daddy dating" og alt det der. Kvinner kan godt leve sammen med en fyr som er sur, bitter, vanskelig, drittsekk, bare han har penger, status, og alt det der overfladiske som kvinner er opptatt av. Hvem han er er irrelevant. Det er derfor kvinner har så lett for å bytte ut en mann med en annen, være utro... Slik er kvinnen.

Change My View.

Anonymkode: 5138d...5ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge

"Tidligere har kvinnene alltid vært i flertall, men siden 2010 har Norge hatt et mannsoverskudd"

Men det er nå så. Dette handler mer om etterspørsel, unge kvinner er etterspurt av menn i alle aldre, unge menn er ikke det. Da blir det slik at unge menn sliter fordi de kjemper mot masse menn om relativt få damer. For 40+ er det jo motsatt, mennene er aktuelle for både jevnaldrende og yngre

Anonymkode: d5c8c...242

Mannsoverskuddet øker i befolkningen som helhet, ja, men ikke blant unge voksne som er den gruppa du snakket om («unge menn»).

Anonymkode: 3d1df...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannsoverskuddet øker i befolkningen som helhet, ja, men ikke blant unge voksne som er den gruppa du snakket om («unge menn»).

Anonymkode: 3d1df...8b4

Grunnen til at det er flere menn enn kvinner nå er jo pga arbeidsinnvandring, som det står omtalt i artikkelen. Dette er unge menn. 

Anonymkode: d5c8c...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omvendt har penger mye å si for kvinner. Hvem han er er irrelevant. Det er derfor det finnes "sugar daddy dating" og alt det der.

Anonymkode: 5138d...5ce

Suger dating/girlfriend experience er en type prostitusjon som de færreste damer driver med. 

Anonymkode: 2ec61...9da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det er flere menn enn kvinner nå er jo pga arbeidsinnvandring, som det står omtalt i artikkelen. Dette er unge menn. 

Anonymkode: d5c8c...242

Men nå er det nå sånn at fordelingen menn/kvinner hos den norske befolkningen i aldersgruppa 19-34 er nøyaktig lik som for 30 år siden. Forskjellen har ikke økt i det hele tatt. Les SSB sin statistikk, ikke en artikkel som handler om noe  annet enn det du uttaler deg om. Unge voksne er ikke det samme som befolkningen som helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye generaliseringer her. Når man sier "kvinner er bryr seg bare om penger og utseende".. Dude det finnes kvinner som er nonner i klostre, få opp øyne. Burde være tydelig at kvinner som menn kan ha forskjellige verdier.

Jo mer jeg lærer om mennesker jo mer tenker jeg at menn og kvinner er i utgangspunket helt like når det kommer til intelligens og visdom. Det som ikke er likt er at kvinner er i snitt svakere, har byrden av å være gravide, menstruasjon og det er andre biologiske og sosiale forskjeller. Kvinner har også lavere iq men det er ikke dermed sagt at en mann har høyre iq enn ei kvinne, det finnes menn som er dummere enn kvinner og det finnes kvinner som er sterkere enn mange menn.

Ut ifra det så er det tydelig at kjønnene vil har noe forskjellige strategier i livet men en kan da ikke påstå at kvinner er onde og menn er snille, at kvinner er overfladiske og menn er opptatt av personlige egenskaper. Det er tåpelig å generalisere på den måten.

Om noe så kan man si at statistisk sett så har kvinner som gruppe lavere styrke, lavere iq og dermed noe dårligere moral og beslutningsevne. Man kan kritisere strategier og holdninger men å begynne å mislike kvinner bare fordi de tilhører en gruppe som er dårligere i snitt er like dumt som å si at alle spillerne på lag A er gode og de på lag B er dårlige fordi lag A vant over lag B, for alt du vet så har lag A flere gode spillere og vant pga det mens B laget kan ha den aller beste spilleren men tapertallikevel fordi det ikke er nok gode spillere på laget.

Jeg er sikker på at om man skulle velge ut de beste menneskene og slik dele befolkningen i to, så hadde den beste delen bestått av både kvinner og menn med mange gode egenskaper.

Endret av Mujahedin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bryr seg kun om penger, materialisme og status/fasade.

Mens menn kan like et flott utseendet. Altså, mannen liker noe ved kvinnen. Mens kvinnen liker ingenting ved mannen, kun det overfladiske som han har/eier.

Da betyr jo at mannen er den som bryr seg om mennesket hvertfall, mens den iskalde og kyniske kvinnen kun bruker menn.

Anonymkode: c294a...4f1

Det er virkelig synd på deg, hvis du som mann går rundt og faktisk er overbevist om og tror på dette du skriver selv.

Det er jo så fjernt fra virkeligheten som man kan komme. Ja, noen få gold diggers finnes det i alle land, men de er jo en liten promille av hele den kvinnelige befolkningen. Hvor smart er du som dømmer alle kvinner etter det og tror alle er like den lille andelen?

Personlig kjenner jeg ingen kvinner som har giftet seg med eller er samboer med en mann pga de kvalifikasjonene du nevner. Alle har valgt mannen ut fra personlighet, sjarm og evt utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Million skrev:

Det er virkelig synd på deg, hvis du som mann går rundt og faktisk er overbevist om og tror på dette du skriver selv.

Det er jo så fjernt fra virkeligheten som man kan komme. Ja, noen få gold diggers finnes det i alle land, men de er jo en liten promille av hele den kvinnelige befolkningen. Hvor smart er du som dømmer alle kvinner etter det og tror alle er like den lille andelen?

Personlig kjenner jeg ingen kvinner som har giftet seg med eller er samboer med en mann pga de kvalifikasjonene du nevner. Alle har valgt mannen ut fra personlighet, sjarm og evt utseende.

Nå kjenner jo ikke du mange da, så den lille verden du lever i er ikke stor.

Dette er så typisk kvinnfolk "jeg kjenner INGEN som bla bla". Dere så lite begavet av natur, lever totalt i deres egen bobble.

Anonymkode: c294a...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Million skrev:

Det er virkelig synd på deg, hvis du som mann går rundt og faktisk er overbevist om og tror på dette du skriver selv.

Det er jo så fjernt fra virkeligheten som man kan komme. Ja, noen få gold diggers finnes det i alle land, men de er jo en liten promille av hele den kvinnelige befolkningen. Hvor smart er du som dømmer alle kvinner etter det og tror alle er like den lille andelen?

Personlig kjenner jeg ingen kvinner som har giftet seg med eller er samboer med en mann pga de kvalifikasjonene du nevner. Alle har valgt mannen ut fra personlighet, sjarm og evt utseende.

Jeg så en kvinne på TV innrømme at "alle kvinner har en form for Good digger i seg". Og det tror jeg stemmer. Hvor stor avhenger ulikt fra dame til dame

Anonymkode: 61788...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner jo ikke du mange da, så den lille verden du lever i er ikke stor.

Dette er så typisk kvinnfolk "jeg kjenner INGEN som bla bla". Dere så lite begavet av natur, lever totalt i deres egen bobble.

Anonymkode: c294a...4f1

Og hvordan kan så DU sitte og si at "kvinner" (altså alle) bryr seg kun om penger, materialisme osv? Du kjenner ikke mange nok kvinner du heller da, må vi jo slå fast, til å kunne uttale deg. Siden du mener at jeg ikke kan uttale meg på grunnlag av de jeg kjenner og vet om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en kvinne på TV innrømme at "alle kvinner har en form for Good digger i seg". Og det tror jeg stemmer. Hvor stor avhenger ulikt fra dame til dame

Anonymkode: 61788...0d1

Stemmer det. For gøy, søk på youtube etter gold digger videos. Da ser man hvor enkel kvinnen er, kvinnen har i all tid latt seg imponere av status og materialisme hos mannen.

Anonymkode: c294a...4f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en kvinne på TV innrømme at "alle kvinner har en form for Good digger i seg". Og det tror jeg stemmer. Hvor stor avhenger ulikt fra dame til dame

Anonymkode: 61788...0d1

Er du helt på jordet? Tror du alt du hører, så lenge det kommer fra en tv-skjerm? EN kvinne sa sin personlige mening på tv, og du tar det dermed som den hele og fulle sannhet.

Javel. Jeg har ikke mer å si til deg. Lev i din egen lille verden, du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Million skrev:

Det er virkelig synd på deg, hvis du som mann går rundt og faktisk er overbevist om og tror på dette du skriver selv.

Det er jo så fjernt fra virkeligheten som man kan komme. Ja, noen få gold diggers finnes det i alle land, men de er jo en liten promille av hele den kvinnelige befolkningen. Hvor smart er du som dømmer alle kvinner etter det og tror alle er like den lille andelen?

Personlig kjenner jeg ingen kvinner som har giftet seg med eller er samboer med en mann pga de kvalifikasjonene du nevner. Alle har valgt mannen ut fra personlighet, sjarm og evt utseende.

Da burde du åpne øynene litt og få hue ut av sanden. Bare se på alle de rike mennene i verden å damene dems. Eks Donald Trump (han er kvinnefiendtlig i tillegg mens Melanie Trump står stødig ved siden av han uansett hva han gjør)

Han er jo en kjekk mann med fin personlighet, bakke kontakt, snill og en stor romantiker han. Ehm ehm

 

Anonymkode: 61788...0d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Det samme kan sies om oss stygge kvinner. 

Anonymkode: 8d19d...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...