Gå til innhold

Mann (27) om sjekking: Kresne kvinner tar motet fra oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud da mann, slapp av litt nå. Jeg bare motbevise det du skrev om at det var forskjellige menn som mente ting og at det er det ikke. Ikke no verre enn det, ingenting å bli opprørt over ok?

Anonymkode: 74e78...5aa

Dette var veldig rart. Er du sikker på at du svarer riktig bruker? For ordens skyld, her er innlegget du siterer:

 

20 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er fortsatt uklart for meg hvilke eksempel du tenker på. Tenker du på mitt innlegg? Hvis ikke, hvilket innlegg og hvilken bruker? 

 

Det er igjen vanskelig for meg å se hvor du leser både uro og opprørthet, men det er igjen en avsporing. Tror du at du kan prøve å formulere det du prøver å si, eller det du tror du har motbevist, på en måte som er litt mer forståelig? Jeg tror spørsmålene jeg stiller i innlegget du siterer bør være forståelige, men si fra om noe er uklart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, herzeleid skrev:

Dette var veldig rart. Er du sikker på at du svarer riktig bruker? For ordens skyld, her er innlegget du siterer:

 

 

Det er igjen vanskelig for meg å se hvor du leser både uro og opprørthet, men det er igjen en avsporing. Tror du at du kan prøve å formulere det du prøver å si, eller det du tror du har motbevist, på en måte som er litt mer forståelig? Jeg tror spørsmålene jeg stiller i innlegget du siterer bør være forståelige, men si fra om noe er uklart. 

Neimen da bare dropper vi det hvis du ikke tåler at noen siterer deg. Verre enn det er det faktisk ikke😊

God mandag til deg.

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neimen da bare dropper vi det hvis du ikke tåler at noen siterer deg. Verre enn det er det faktisk ikke😊

God mandag til deg.

Anonymkode: 74e78...5aa

Dette var veldig rart, men du skal ha for at du prøver en ny måte. Kanskje du lykkes på sikt. Lykke til ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Neimen da bare dropper vi det hvis du ikke tåler at noen siterer deg. Verre enn det er det faktisk ikke😊

God mandag til deg.

Anonymkode: 74e78...5aa

Når du siterer noen så svarer du den personen du siterer. Men er kanskje ikke så lett med sånne tekniske ting ...

Anonymkode: 1a4e8...be1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du siterer noen så svarer du den personen du siterer. Men er kanskje ikke så lett med sånne tekniske ting ...

Anonymkode: 1a4e8...be1

Hei. Jeg siktet til en annen tråd der vedkommede hadde skrevet noe og forklare ganske så tydelig hva jeg mente.

Virket også som om personen tok seg nær av noe og følte seg personlig angrepet men det var ikke hensikten så derfor avsluttet jeg.🙂

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du siterer noen så svarer du den personen du siterer. Men er kanskje ikke så lett med sånne tekniske ting ...

Anonymkode: 1a4e8...be1

Det hele ble veldig rart egentlig. Det er for meg veldig vanskelig å se hva brukeren prøver å si, og til tross for rolige og saklige oppfordringer om å formulere det på en litt mer forståelig måte har det ikke lykkes meg å oppdrive noe forståelig svar. Mulig tankene gjorde seg bedre i brukerens eget hode og at det stokket seg litt i tastaturet. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg klarer ikke helt å bry meg jeg. Jeg gir da vel faen i om andre karer får napp eller ei, ikke bryr jeg meg om hvordan det går med damer og om de får napp, ikke bryr jeg meg om fødselstallene i samfunnet. Det eneste jeg bryr meg om, er at jeg får pule selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2019 at 3:27 PM, AnonymBruker said:

Menn som bare vil knulle tar motet fra oss. Hilsen kvinner. 

Sånn, da er vi skuls!

Anonymkode: 3ef06...ead

Ja de mennene har tatt alt motet i mitt tilfelle, du har rett!!

Anonymkode: e33a8...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...