Gå til innhold

Mann (27) om sjekking: Kresne kvinner tar motet fra oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 dette er helt sant. trenger ikke være megastud for å få dame

Vet ikke helt hvem som har sagt at å være rik er dametekket. Jeg byggningsarbeider med vanlig lønn. har stjålet flere damer som har vært sammen med millionærer og rike oslo gutter. Utseende og selvtillit er viktigere for attraksjon enn penger noensinne vil bli

Anonymkode: 7cb05...1aa

Selvfølgelig men når en mann er rik så kan kan han se ut som en kontainer, være 160 høy og ha null sosial intelligens og damene slåss for han. Da kan jeg love deg at det er damene som jobber for å få hans oppmerksomhet

Anonymkode: 61788...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Merkelig utsagn.

1. En kvinne kan få seg noe-uansett alder.

2. Menn topper statistikken når det kommer til fedme og hvis du kaller å miste håret på huet fordi det finner ut at det vil vokse ut av ørene istedet, en gigantisk ølmage og et rødsprengt ansikt er å "eldes som vin" så tror jeg faktisk du har tatt feil av vin og melk.

3. Man trenger ikke forhold for barn. Hvis de biologiske klokkene ringer for høyt er det bare å finne seg en tjommis ute på byen og tilby en natt uten prevensjon..

4. Jaha? Merkelig at det finnes menn som har begått masseskytinger fordi de ikke får dame. Rart at menn topper selvmordstatistikken og rart at menn sitter her inne og oser bitterhet når de egentlig skal ose selvtillit?

5. Det gjelder usikre kvinner-ikke alle kvinner.

Skjønn nå at jeg ikke skal ha noe mann vs kvinne debatt og at jeg synes den du siterte skrev en feil og barnslig ting, men vær LITT realistisk da.

 

1. Helt feil. 80 årige kvinner får seg ikke kuk. de kvinnene du snakker om som er 40 år , uattraktive og forsatt får seg noe er som oftest en sædbøtte og tømmestasjon for menn. Du får ikke et forhold for å si det slik, du blir brukt for sex. Poenget til ts og flere her er at kvinner har bare 1 kort å spilel på, og det er utseende....og kvinners utseende forfaller mye fortere enn menn sitt generelt pga biologiske forskjeller i kjønnshormonene våres...dermed har kvinner det lett i 20 årene , men sliter i 40 årene

2. hahahahahah. menn topper ikke statistikken for fedme i det hele tatt. hvor har du dette fra ? det er jo helt omvendt. kvinner sliter med stoffskifte problemer og hormonelle problemer etter graviditet. de fleste overvektige i verden er kvinner. kvinner har generelt dårligere forbrenning også..

Fra NCIB, et mnettsted for fakta, studier go forksning

There is a global obesity pandemic. However, the prevalence of overweight and obesity among men and women varies greatly within and between countries, and overall, more women are obese than men.

3. Det er ikke noen kompiser som tilbyr seg å bli far til et barn de ikke vil ha. Kvinner kan få sædceller plantet i kroppen gjennom leger, men dette er jo ikke like kjekt som å faktisk ha en du elsker og har her og nå som far til barnet.  mange kvinner stresser allerede som 27 åring med å finne seg noen med å få barn med

4.det stemmer. men du har også litt feil her. kvinner er mer suicidale enn menn, men menn tar oftere selvmord. Grunnen til dette er at menn handler og fullfører. Det gjør ikke kvinnen, det er ofte for kvinner kun for å få oppmerksomhet.. Er fleste studier som linker dette til testosteron nivåer. Som da er vinnerhormonet, det gjør at man handler, man utfører. Men i denne graden så er det jo selvfølgelig negativt. og ikke bra at noen tar selvmord

Anonymkode: 7cb05...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig men når en mann er rik så kan kan han se ut som en kontainer, være 160 høy og ha null sosial intelligens og damene slåss for han. Da kan jeg love deg at det er damene som jobber for å få hans oppmerksomhet

Anonymkode: 61788...0d1

jeg skal fortelle deg noe her som faktisk er helt sant, jeg lyver ikke. Akkurat nå så holder jeg på med en kvinne som er forlovet med en rik mann. jeg har 500 k i året han har over 3 mill og firmasjef. Jeg har stjålet damen hans. hun er megapen. han var kjekk før , men er det ikke nå lengre. Hun blir sammen med meg etter sommeren når hun har solgt huset sitt og skal flytte inn med meg. hun har allerede slått opp med han til fordel for meg,  Høres veldig slemt ut. men vi traff hverandre og ble forelska. Menn som tror penger virkelig har så mye å si for å trekke damer må virkelig å i seg selv. Jeg har gjort dette flere ganger i livet mitt, og det er utseende og selvtillit/personlighet som teller mest, mye mer enn penger noen gang vil bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
15 hours ago, SM30 said:

Hmm, har du ålreite/pene klær? Ser du aktiv ut? Ser det ut som om du gjør ting hun har lyst til å gjøre med deg? Fine steder etc? Og, det har MYE å si om du jobber i barnehage eller som advokat/konsulent/lege/finans...  

Jeg er ikke spesielt høy (average), og det er fortsatt slik at jeg på byen får de damene jeg ikke får på tinder, derfor jeg har gått litt bort fra det. På tindern er det gode sjanser på 6-7'ere mens på byen jobber jeg for 8-9'ere

Jeg har gått gjennom listen over likes og nå er det 700 damer i den lista jeg ikke vil matche med, så jeg sveiper under 10% til høyre. Lurer på om dette faktisk hjelper meg i algoritmen til tinder..? 

Du får lavere elo-rating om du liker alle. Vanskelig å si hvor sweetspoten er når det kommer til hva som generer mest elo-poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atferdsbiologen og psykologen er ute i Nettavisen om denne problemstillinga:

https://www.nettavisen.no/livsstil/atferdsbiolog---en-kvinne-kan-nar-som-helst-ga-ut-a-finne-seg-en-kjaereste-bare-hun-senker-kravene/3423681858.html

Må sei eg er ganske einig med konklusjonen:
- Er du mann og sliter med å finne kjæreste, så må du gjøre det du kan for å gjøre deg mer attraktiv. Er du kvinne og sliter med å finne kandidater du vurderer som «gode nok», så må du vurdere søkekriteriene dine.

Anonymkode: d89d6...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver i Tinderprofilen at jeg har mye penger, 240 matcher på en måned mot 16 med de samme bildene.  

Ts, har du penger så kommer damene rekende på ei fjøl.

Anonymkode: d9594...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 16.15, herremann skrev:

Mye svada i tråden her nå. 

Som blant annet "forskning" fra tinder viser, 10%  av mennene har 80% av kvinnene der. Dette gjenspeiles også i samfunnet. 

Jeg har normalt ingen problemer å få ei dame med hjem fra byen, hvis jeg prøver. Du trenger et normalt kjekt utseende, selvtillit og utstråling. 

Problemet er hvis jeg prøver å gå får noe mer. Det er kvinnene som sitter på makta I nesten hele datingmarkedet og det viser dem tydelig med alle kravene. Her kreves det egen leil, høyere utdannelse, stort nettverk, at du kan lage mat, tar konstant iniativ, er romantisk osv osv. 

Er litt som å søke på en jobb mot 100 andre kandidater. Alltid en som er bittelitt bedre kvalifisert. 

Ting begynner å snu rundt 35-40. Den biologiske klokka tikker ifra og realiteten treffer kvinnene. 

At de må finne seg en helt gjennomsnittlig mann da de selv også er helt gjennomsnittlige. 

 

På 22.5.2019 den 17.42, Nooni skrev:

Huff, så jævla mye syting. 

Hvis man har problemer med å få napp, må man fokusere inn over, ikke ut over og på andre. Hva hjelper det å omtale noen som kresne, overflatiske - menn har det vanskeligere enn kvinner eller omvendt. Løsningen er ikke der ute, det er ingenting man kan gjøre med andre. Folk er som dem er.

Ro ned, skaff deg en hobby, engasjer deg i ting, lær deg å snekre, begynn å tren, vær opptatt av å skaffe en god relasjon med de du ønsker, vask deg, fiks opp garderoben din, ha fokus på noe annet enn å komme deg i et forhold. Slutt å klag. 

2 kloke innlegg

Anonymkode: fbb0e...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 15.07, Miklo Velka skrev:

 

Hva skjedde med medmenneskelighet, nestekjærlighet og empati? 

Det fins ikke blant kvinner, dessverre.

Du ser bare hva som skjer når kvinner kommer i maktposisjoner, som f.eks Daenerys Targaryen. De blir psykopater og maktsyke.

Anonymkode: f94fe...4bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fins ikke blant kvinner, dessverre.

Du ser bare hva som skjer når kvinner kommer i maktposisjoner, som f.eks Daenerys Targaryen. De blir psykopater og maktsyke.

Anonymkode: f94fe...4bb

Forskjellen er jo at Dany er fiktiv men Hitler,Mao,Mussolini,Franco,Mugabe etc er ekte....

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det fins ikke blant kvinner, dessverre.

Du ser bare hva som skjer når kvinner kommer i maktposisjoner, som f.eks Daenerys Targaryen. De blir psykopater og maktsyke.

Anonymkode: f94fe...4bb

Useriøst svada.

Anonymkode: 1a4e8...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det fins ikke blant kvinner, dessverre.

Du ser bare hva som skjer når kvinner kommer i maktposisjoner, som f.eks Daenerys Targaryen. De blir psykopater og maktsyke.

Anonymkode: f94fe...4bb

😂👍 Noen har god forankring i virkelighetens verden med alle dens maktsyke psykopatiske kvinner, ser jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 18.04, danbanan skrev:

Beklager, men er helt uenig i det du skriver her! Er ikke bare en eneste som er den rette, du lever kanskje i en fantasi verden? Det er vell slike holdninger som det du har her som gjør at det blir såpass vanskelig, siden slike som deg stiller mye forskjellige krav man må utfylle for å være den "rette"? 

Mange der ute som kan være potensielle partner, så lenge man har visse like verdier og den fysiske tiltrekning er tilstede. Og først og fremst så man må jo møtes for i det hele tatt for å finne ut om en person er den rette eller ikke og det kan være ett prosjekt i seg selv(på tinder) ;) 

Uansett, jeg er langt ifra tafatt. Hvis jeg hadde vært det, så hadde jeg aldri fått til de få datene jeg har fått via tinder

Satt litt på spissen da! Det er faktisk ikke mange personer i Norge som klaffer sammen med deg selv veldig godt.  Det er å finne disse personene da. Det nytter ikke å sitte og "chatte" og bli kjent når bare den ene parten fører. Man må hale svarene ut av motparten, som svarer med helt enkle intetsigende setninger.

Det holder ikke, ikke noen bruker masse tid på dette, man får ikke til den treffen du snakker om en gang om man holder på slik. Nei det er ikke mange krav jeg snakker om! Det er ikke krav en gang. Jeg kaller det et minste minimum av faktorer som må være på plass. "Kjemi" som gjør at man kan like hverandre fysisk, litt felles interesser, og felles verdier. Thats it!

Alt annet kan man tilpasse seg og jenke seg på om det er vilje og det andre klaffer. Men det er bare ikke lett å finne den rette personen der disse minimum av faktorer stemmer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Det nytter ikke å sitte og "chatte" og bli kjent når bare den ene parten fører. Man må hale svarene ut av motparten, som svarer med helt enkle intetsigende setninger.

Story of my life.

Anonymkode: 1a4e8...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 25.5.2019 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver i Tinderprofilen at jeg har mye penger, 240 matcher på en måned mot 16 med de samme bildene.  

Ts, har du penger så kommer damene rekende på ei fjøl.

Anonymkode: d9594...3d7

Det er noe slikt jeg også har funnet ut av etter hvert, ja. Men jeg har ikke lyvd, tvert i mot har jeg vært veldig åpen om både min jobb og stilling, når jeg var i jobb. Men så snart jeg ble skadet på jobb og til slutt ufør så forsvant interessen fra kvinner. Jeg har innsett etter hvert at kvinner ikke er interessert i min personlighet, de bryr seg bare om penger. De har bare likt meg fordi jeg var enkel å utnytte, dessverre.

Anonymkode: 5138d...5ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe slikt jeg også har funnet ut av etter hvert, ja. Men jeg har ikke lyvd, tvert i mot har jeg vært veldig åpen om både min jobb og stilling, når jeg var i jobb. Men så snart jeg ble skadet på jobb og til slutt ufør så forsvant interessen fra kvinner. Jeg har innsett etter hvert at kvinner ikke er interessert i min personlighet, de bryr seg bare om penger. De har bare likt meg fordi jeg var enkel å utnytte, dessverre.

Anonymkode: 5138d...5ce

Og menn bryr seg bare om utseende og ikke personlighet så da er vi jo like langt.

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og menn bryr seg bare om utseende og ikke personlighet så da er vi jo like langt.

Anonymkode: 74e78...5aa

Utseendet er viktig, lik det eller ei. Det må være tiltrekning.

Som om damene ville datet en kar på 160. 

Penger der i mot er noe helt annet. Tenk deg å forelske seg etter hvor stor lommeboka til noen er

Ikke stort bedre en de damene som selger seg på gata. De er bedre i mine øyner fordi de er ærlig om det.

Anonymkode: 61788...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseendet er viktig, lik det eller ei. Det må være tiltrekning.

Som om damene ville datet en kar på 160. 

Penger der i mot er noe helt annet. Tenk deg å forelske seg etter hvor stor lommeboka til noen er

Ikke stort bedre en de damene som selger seg på gata. De er bedre i mine øyner fordi de er ærlig om det.

Anonymkode: 61788...0d1

Hvem er det som har bestemt at det er greit å være overfladisk på visse ting og ikke andre?

Om du bare bryr deg om utseende eller om du bryr deg om penger er det like overfladisk og begge deler kan begrunnes med biologi.

"Menn vil ha pen dame fordi de er fruktbare bla bla"

"Kvinner vil ha rik mann fordi han er ressurssterk bla bla"

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis menn tror kvinner er kun ute etter sex, romantikk og penger; ikke har noe annet å tilby enn pikk, romantikk og penger så er det generelt ikke overraskende at de sliter og kvinner som er ikke ser etter noe annet ender opp med å plukke fra høyeste hyllen. Det er et fælt felt å kokurrere i på premisser man ikke kan kontrollere.

Man er kanskje ikke så populær på Tinder og ikke den som drar mest damer på byen men om en er plassert i et miljø hvor en kan diskutere ting som interesserer og damene ser verdiene som er sjeldne, etterspurt og er vanskelig å finne så blir en sjekket opp av jenter som har lignende interesser hele tiden og da blir automatisk veldig attraktiv og gutter som utkonkurrerer en på byen har langt mindre sjangs på jentene fra det miljøet.

Jeg mener at det har med arena å gjøre, arbeidsplassen er veldig forskjellig fra tinder og et utested. Det finnes mange arenaer hvor menn omgås kvinner og det er opp til alle og enhver å finne noe å drive med og utvikle verdier som andre mennesker verdsetter.
 

Endret av Mujahedin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 17.13, AnonymBruker skrev:

For unge menn er det ikke 1-1 menn og kvinner, ikke i nærheten. Fordi kvinner går langt oppover i aldersgruppene. Så for unge menn som gruppe er det temmelig vanskelig.

For middelalderende kvinner er det det samme problemet, mismatch mellom "tilbud og etterspørsel". 

Anonymkode: d5c8c...242

Nå vet ikke jeg hva du mener med unge menn, men i aldersgruppa 19-34 år er det 0,95 kvinner per mann, eller for å snu det på hodet: 1,05 menn per kvinne. Disse tallene er veldig lite dramatisk og nøyaktig like som for 30 år siden. 

Nå vet jeg ikke hva du mener med middelaldrende kvinner heller, men i aldersgruppa 45-66 år er tallet nesten det samme. 0,96 kvinner per mann/1,04 menn per kvinne. Det er altså et flertall av menn i den aldersgruppa, ikke kvinner. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...