Gå til innhold

Mann (27) om sjekking: Kresne kvinner tar motet fra oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og har ingen problemer med å innrømme at jeg er avhengig av å være med en kvinne 😄 Ikke fordi jeg må av praktiske grunner, men fordi livet mitt er stusselig uten. Fint å prate om fotball og slikt med kompiser, men å være med en dame er noe helt annet. Håper det er gjensidig da 😜

Anonymkode: d5c8c...242

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, herremann skrev:

...alle kravene. Her kreves det egen leil, høyere utdannelse, stort nettverk, at du kan lage mat, tar konstant iniativ, er romantisk osv osv. 

Tja. Kjæresten min bor på hybel han ikke eier, er utdanna innen yrkesfag, kunne knapt speile et egg da vi møttes, er introvert, stort sett uromantisk (gir meg blomster en gang i skuddåret) og tar lite initiativ utenom til sex...

Han har andre kvaliteter. Han er skjønn, morsom, sexy, dyrevenn, liker samme typer sport som meg, nysgjerrig og omtenksom. 

Anonymkode: 2ec61...9da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herremann skrev:

Hva er galt med å ønske seg ei gjennomsnittlig pen jente? 

Fordi det er jo nettopp det, dere ønsker ikke det og normal pen= vakker.

På tinder sveiper jeg vekk alle sånne som kommer med utseende krav som "Du må være pen/søt/vakker"...mange som virker ok men når kravlista kommer så ser man hva de søker.

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og har ingen problemer med å innrømme at jeg er avhengig av å være med en kvinne 😄 Ikke fordi jeg må av praktiske grunner, men fordi livet mitt er stusselig uten. Fint å prate om fotball og slikt med kompiser, men å være med en dame er noe helt annet. Håper det er gjensidig da 😜

Anonymkode: d5c8c...242

Det synes jeg er hyggelig å høre. Det er så "in" om dagen å si at man stortrives alene og ikke trenger noen andre, så når jeg sier at jeg egentlig ikke synes det er noe stas og savner noen å dele livet med, så får jeg umiddelbart oppfordringer om å være nødt til å trives som singel. 

Anonymkode: 3ef06...ead

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Vi burde bli mye løsere på tråden, slik at mennene ikke mister motet🤪

Anonymkode: 13e76...1e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi burde bli mye løsere på tråden, slik at mennene ikke mister motet🤪

Anonymkode: 13e76...1e9

Men det jo ikke for da er vi horer?

Menn: kvinner må ligge med menn

Menn:...Men hvis dere går det er dere horer.

Mannelogikk 1 on 1...

Anonymkode: 74e78...5aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi burde bli mye løsere på tråden, slik at mennene ikke mister motet🤪

Anonymkode: 13e76...1e9

Men da får menn det problemet at de ikke vil havne i forhold, for de vil ikke være i forhold med horer. Da vil de sikkert syte om at kvinner er for tilgjengelige. 

Anonymkode: 8d19d...8e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 15.07, Miklo Velka skrev:

 

Hva skjedde med medmenneskelighet, nestekjærlighet og empati? 

Det som skjedde er at likestillingen er filtrert 😂 kvinner skal ha like rettigheter som menn fordi de mener de er like sterke, men for all del må menn gjøre handy-arbeid og la være å sutre, for de er jo tross alt sterkere😂

 

Anonymkode: b62bb...83e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Menn med stor penis = Dametekke
Modellpen men = dametekke
Rik = dametekke
selvtillit = dametekke
Kjendis = ekstremt dametekke

Liten penis = Heng deg
Normal eller under snittet = heng deg
Normal økonomi\fattig = heng deg
Liten selvtillit = heng deg
Har du ikke tekst på tinder profilen din = heng deg

Konklusjon: Ikke lett å være mann 

Anonymkode: efb79...187

Hvis du vil ha kvinner som ber deg gå å henge deg så har du liten selvrespekt 

Anonymkode: b62bb...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er jo nettopp det, dere ønsker ikke det og normal pen= vakker.

 

Ikke fortell oss hva vi ønsker og ikke ønsker. Vær så snill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som skjedde er at likestillingen er filtrert 😂 kvinner skal ha like rettigheter som menn fordi de mener de er like sterke, men for all del må menn gjøre handy-arbeid og la være å sutre, for de er jo tross alt sterkere😂

 

Anonymkode: b62bb...83e

Ser på det som helt normalt at kvinner gjør "handy-arbeid". 

Anonymkode: 6de31...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det neppe noe verre enn kvinner!

Jeg har tre nydelige venninner, slanke, pene jenter. Høyt utdannet, flinke sosialt, bereiste, morsomme. De dater og flørter og dater og prøver, men får ALDRI napp! Den ene har vært i ett forhold, der hun etter kort tid ble dumpet, fordi fyren mente han kanskje hadde "kjangs" på ei han syns var penere. En av de to andre, kan få napp dersom hun går med på å kun ha sex, men samtlige menn rygger så snart hun prøver å få til et forhold. Den tredje gidder ikke mer.
Og disse karene de går etter, er ikke noen nydelige hingster fra øverste hylle engang. Det er alt fra gutta på gulvet til pappagutter, hun ene datet til og med en arbeidsløs gærning med alkoholproblemer. Men problemet er at samtlige gutter prøver å date det de mener er 10-ere, mens nydelige, "vanlige" jenter sliter med å få noen til å forplikte seg. Det er som om menn lider av Peter Pan-syndrom - de vil ikke vokse opp fra tenåringsdrømmen om å date en supermodell.
 

Anonymkode: 39812...da5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som skjedde er at likestillingen er filtrert 😂 kvinner skal ha like rettigheter som menn fordi de mener de er like sterke, men for all del må menn gjøre handy-arbeid og la være å sutre, for de er jo tross alt sterkere😂

 

Anonymkode: b62bb...83e

Hva er "handy-arbeid"?

Anonymkode: aec29...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
10 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget er at hvorfor skal jeg ligge med folk? Hvorfor skal jeg dele noe så intimt med en fyr for en kveld? Går det ikke ann å sette seg inn i at det er ikke så artig å bare bli sett på som et høl?

Anonymkode: 74e78...5aa

Altså jeg kritiserer ikke kvinner som er selektive. Jeg synes det er interessant å se på hvorfor kvinner er selektive, og hvilke konsekvenser det får.

Ellers forstår jeg godt at det å bli gitt oppmerksomhet bare for sex ikke er ønskelig når man selv er ute etter noe seriøst. På samme måte som vi må mestre og å initiativ osv, må dere mestre å sile ut useriøse menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "handy-arbeid"?

Anonymkode: aec29...46c

Bære inn møbler, snekre , legge nytt gulv, ny vegg, osv. 

Anonymkode: b62bb...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bære inn møbler, snekre , legge nytt gulv, ny vegg, osv. 

Anonymkode: b62bb...83e

Det er det mange menn som ikke kan. De fleste (både menn og kvinner) leier inn fagfolk til sånne ting. 

Anonymkode: aec29...46c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har det neppe noe verre enn kvinner!

Jeg har tre nydelige venninner, slanke, pene jenter. Høyt utdannet, flinke sosialt, bereiste, morsomme. De dater og flørter og dater og prøver, men får ALDRI napp! Den ene har vært i ett forhold, der hun etter kort tid ble dumpet, fordi fyren mente han kanskje hadde "kjangs" på ei han syns var penere. En av de to andre, kan få napp dersom hun går med på å kun ha sex, men samtlige menn rygger så snart hun prøver å få til et forhold. Den tredje gidder ikke mer.
Og disse karene de går etter, er ikke noen nydelige hingster fra øverste hylle engang. Det er alt fra gutta på gulvet til pappagutter, hun ene datet til og med en arbeidsløs gærning med alkoholproblemer. Men problemet er at samtlige gutter prøver å date det de mener er 10-ere, mens nydelige, "vanlige" jenter sliter med å få noen til å forplikte seg. Det er som om menn lider av Peter Pan-syndrom - de vil ikke vokse opp fra tenåringsdrømmen om å date en supermodell.
 

Anonymkode: 39812...da5

+1

Her beskriver du min situasjon 100%. Jeg er elv evig singel kvinne for menn skal jo bare ha sex, ikke forpliktelse. Jeg har ikke sex utenfor forhold og dermed skjer jo ingenting. Tanken på at jeg noen gang skal få etablert meg er helt fjern for meg. Jeg klarer ikke engang å se for meg noe annet enn at jeg skal være alene hele livet. 

Anonymkode: ae462...656

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør menn mot kvinner da? nå er ikke jeg så på leting etter alt og alle, men leser jo tråd etter tråd her om menn som slutter å svare, forsvinner etter sex osv? er det rart vi blir usikre og redd for å gi av oss selv? 

Anonymkode: 651d6...627

Hvilke menn er det som forsvinner etter sex, da? 🙂 De som uansett drar en ny dame uka etter, eller de man egentlig hadde forventet at de var så glad for å få seg noe, at de ikke slapp det når de kom dit?

De jeg kjenner som har holdt på sånn (er så gammel nå at kompisene mine ikke løper byen ned, og dater i hytt og pine), er/var stort sett jævla kjekke. Dvs heldig med ansiktet, høyde og naturlig nok de flittigste på treningssenteret.

De vanlige gutta fikk seg en kjæreste etter hvert, og ble der, eller ble skilt, og fant seg etter hvert en ny kjæreste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hvilke menn er det som forsvinner etter sex, da? 🙂 De som uansett drar en ny dame uka etter, eller de man egentlig hadde forventet at de var så glad for å få seg noe, at de ikke slapp det når de kom dit?

De jeg kjenner som har holdt på sånn (er så gammel nå at kompisene mine ikke løper byen ned, og dater i hytt og pine), er/var stort sett jævla kjekke. Dvs heldig med ansiktet, høyde og naturlig nok de flittigste på treningssenteret.

De vanlige gutta fikk seg en kjæreste etter hvert, og ble der, eller ble skilt, og fant seg etter hvert en ny kjæreste.

Ikke enig. Det er ikke slik at fuckboys er gjenkjennelige med et pent ansikt og en veltrent kropp. Jeg har blitt utsatt for ganske mindre pene menn som er dønn useriøse, de legger ikke engang sjul på det. Slutt å tro at mindre pen mann = kvalitetsmann. 

Anonymkode: ae462...656

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De har det neppe noe verre enn kvinner!

Jeg har tre nydelige venninner, slanke, pene jenter. Høyt utdannet, flinke sosialt, bereiste, morsomme. De dater og flørter og dater og prøver, men får ALDRI napp! Den ene har vært i ett forhold, der hun etter kort tid ble dumpet, fordi fyren mente han kanskje hadde "kjangs" på ei han syns var penere. En av de to andre, kan få napp dersom hun går med på å kun ha sex, men samtlige menn rygger så snart hun prøver å få til et forhold. Den tredje gidder ikke mer.
Og disse karene de går etter, er ikke noen nydelige hingster fra øverste hylle engang. Det er alt fra gutta på gulvet til pappagutter, hun ene datet til og med en arbeidsløs gærning med alkoholproblemer. Men problemet er at samtlige gutter prøver å date det de mener er 10-ere, mens nydelige, "vanlige" jenter sliter med å få noen til å forplikte seg. Det er som om menn lider av Peter Pan-syndrom - de vil ikke vokse opp fra tenåringsdrømmen om å date en supermodell.
 

Anonymkode: 39812...da5

Vel...

Kjenner mange single kompiser som er klare for forhold. Tjener bra, ser bra ut, veltrente og fin personlighet. 

Vi sveiper høyre 1/15 på tinder. Resten er overvektige, piercing i nesen, ser ikke bra ut. Vi får match kanskje 1/8 av de vi sveiper på, og disse damene. De 100 matchene av tusenvis, tar sjeldent initiativ til noe mer enn få dates. Mangler kjemi osv.

Jeg tenker at det er to sider av din fortelling..

Anonymkode: 46921...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...