Gå til innhold

Er jeg paranoid, eller er det grunn til bekymring??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym2022 skrev:

Han vil ikke snakke om det, og når jeg tar det opp så hever han stemmen med en gang.. Så ja, jeg er veldig mistenksom. 

Åh😔 Herregud for en følelse det må være.. Så utrolig vondt.. Skjønner ikke hva som skjer oppi hodet til sånne mennesker, som kan gjøre noe sånt mot en man «elsker».. 

Jeg vet ikke om han møter henne bak ryggen min, om han har sex med henne eller om det bare er prat. Men jeg vil gjerne finne ut av det, bare vet ikke hvordan..

Du kan si det rett ut...
"Jeg har en ubehagelig følelse av at du skjuler noe for meg. Og jeg ber om unnskyldning om magefølelsen min er totalt feil. Det er fordi jeg er så glad i deg og jeg er utrolig redd for å miste deg. Derfor ønsker jeg å bare se hva du og hun venninnen din skriver til deg. Ja, det høres ordentlig rart ut, men kan jeg få lov til det?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre veldig tydelige varseltegn, jeg vil gjerne si at du ikke burde bekymre deg, men det virker jo litt merkelig at han skal bli så irritert om det ikke er noe... Har litt egne erfaringer her, sier ikke at dette er din situasjon, men jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver.

Heh ja det var ganske hjerteskjærende. Jeg elsket han jo over alt på jord, men jeg stolte i bunn og grunn aldri på han, så var derfor det aldri ble oss. 

Men det er nesten de tankene om utroskap du må få bekrefta først før du egentlig kan konkludere noe. En del av meg vil si du ikke burde gå på telefonen hans osv selv om du er nysgjerrig, men det er jo nesten bare sånn du får avklart det om han ikke sier noe. Evt må du fortsette å «mase» inntill han innrømmer noe, som kan ende dårlig. 

Anonymkode: fb649...282

Jeg har stolt på han helt frem til nå, fordi han alltid har vært åpen om de venninnene han har. Og at han kunne ligge med hodet i fanget mitt å chatte uten å snu seg bort osv..

Men nå har han blitt mer opptatt av å ha telefonen med seg over alt, noe han ikke var før. Og han snur seg bort når han skal chatte, sannsynligvis med henne da. 

Jeg er ikke for å snoke, derfor har jeg ikke gjort det foreløpig. Men må innrømme at det har vært fristende, da jeg egentlig ikke vil kaste bort tiden min på han om han skulle være utro. Men om jeg skulle ta feil, hadde det vært en ufattelig stor lettelse og jeg kunne glemt dette. Vil egentlig bare føle meg trygg i dette forholdet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han ikke vil vise meldinger skjønner jeg godt. Jeg vil ikke vise samtaler med mine venner til min kjæreste heller, det anser jeg som privat korrespondanse og jeg vil ikke utlevere ting de har sagt til ham. Ingen av disse samtalene er utroskap eller flørting. Så akkurat det i seg selv synes jeg ikke er rødt flagg.

Det som er rart her er at han plutselig har en ny god venninne han ikke vil prate med foran deg, ikke vil at du skal møte, du aldri har hørt om før og som han reagerer på den måten når du spør om. Høres jo bare veldig rart ut!

Jeg ville nok vært ekstra oppmerksom en stund fremover altså... 

Det med tåa høres jo helt sykt paranoid ut hvis det er sant. Og om han lyver om det er han veldig rar.

Anonymkode: 8c63c...074

Jeg forventer ikke at han skal vise meg meldinger fra de venninnene jeg vet om, overhodet ikke. Det har jeg aldri ofret en tanke en gang. 

Men ja, dette er veldig merkelig. Og han oppfører seg merkelig når jeg tar det opp. Så føler at dette ikke er helt uskyldig. 

Han sa at han brukte tåa ja, men grunnen var for at ingen skulle gå inn på telefonen på fest. Ikke vet jeg, det er så mye som ikke stemmer nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig umoden, ts. Er du ung?

Anonymkode: d8627...60b

Umoden? Er det feil å reagere på dette? Tror egentlig de fleste ville gjort det, uansett alder. Men ja, jeg er i 20 årene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym2022 said:

Umoden? Er det feil å reagere på dette? Tror egentlig de fleste ville gjort det, uansett alder. Men ja, jeg er i 20 årene. 

Nei, ikke bry deg om det TS. Jeg er selv i slutten av tredveårene og jeg hadde fått mye vondt i magen i en slik situasjon.. Håper du finner ut av det og kommer deg videre om han skjuler noe. Du fortjener en mann som behandler deg med mer respekt enn hva han her gjør ❤️

Anonymkode: ba2ea...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom tråden din, og vet du hva? Dette er IKKE greit!! Uansett om han har det eller det gjort med denne jenta- så burde HOVEDSAKEN for deg være hvordan han behandler deg når du er usikker og i en sårbar situasjon! 

Du skal ALDRI ALDRI la deg behandle sånn - hverken av kjæreste, venner eller noen, kjære deg❤️ Det du skal gjøre er å se dette som et regnskap over hvem han virkelig er når det kommer til stykket - og ta renna-fart og gi han en TUPP I RÆVVA!! 

Så tar du dag for dag etterpå, søker hjelp og støtte i venner og hos psykologen din- og tilslutt er du igjennom det❤️ Med en styrket stolthet ❤️❤️ 

Lykke til, du vet at du fortjener å bli behandlet godt❤️ 

God klem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym2022 skrev:

Umoden? Er det feil å reagere på dette? Tror egentlig de fleste ville gjort det, uansett alder. Men ja, jeg er i 20 årene. 

Nei, det er ikke feil. Grunnen til at jeg spurte, er at jeg synes han allerede har oppført seg så ræva som det går an. 

Anonymkode: d8627...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Anonym2022 said:

Jeg har stolt på han helt frem til nå, fordi han alltid har vært åpen om de venninnene han har. Og at han kunne ligge med hodet i fanget mitt å chatte uten å snu seg bort osv..

Men nå har han blitt mer opptatt av å ha telefonen med seg over alt, noe han ikke var før. Og han snur seg bort når han skal chatte, sannsynligvis med henne da. 

Jeg er ikke for å snoke, derfor har jeg ikke gjort det foreløpig. Men må innrømme at det har vært fristende, da jeg egentlig ikke vil kaste bort tiden min på han om han skulle være utro. Men om jeg skulle ta feil, hadde det vært en ufattelig stor lettelse og jeg kunne glemt dette. Vil egentlig bare føle meg trygg i dette forholdet.. 

Som noen sier, spør rett ut eller så må fu nesten bare forsøke å snoke for å få svar. Når han plutselig får sånn oppførsel, tror jeg han dessverre gjør noe han ikke skal

Anonymkode: fb649...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si det som det er til han. Spør han rett ut om han er utro. Si at han ikke har noe å tape, da du ikke gidder å være med noen som holer noe skjult og kommer til å gjøre det slutt og finne deg noe bedre uansett. ;) 

Anonymkode: 6f085...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke bry deg om det TS. Jeg er selv i slutten av tredveårene og jeg hadde fått mye vondt i magen i en slik situasjon.. Håper du finner ut av det og kommer deg videre om han skjuler noe. Du fortjener en mann som behandler deg med mer respekt enn hva han her gjør ❤️

Anonymkode: ba2ea...c1c

Det er godt å høre at jeg sannsynligvis ikke er den eneste som hadde reagert🙈 Har jo begynt å lure på om det er fordi jeg er ung, men har pratet med flere godt voksne damer som sier seg enig. Tusen takk❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MammaMums skrev:

Nå har jeg lest igjennom tråden din, og vet du hva? Dette er IKKE greit!! Uansett om han har det eller det gjort med denne jenta- så burde HOVEDSAKEN for deg være hvordan han behandler deg når du er usikker og i en sårbar situasjon! 

Du skal ALDRI ALDRI la deg behandle sånn - hverken av kjæreste, venner eller noen, kjære deg❤️ Det du skal gjøre er å se dette som et regnskap over hvem han virkelig er når det kommer til stykket - og ta renna-fart og gi han en TUPP I RÆVVA!! 

Så tar du dag for dag etterpå, søker hjelp og støtte i venner og hos psykologen din- og tilslutt er du igjennom det❤️ Med en styrket stolthet ❤️❤️ 

Lykke til, du vet at du fortjener å bli behandlet godt❤️ 

God klem

Åh, dette gjorde meg glad❤️ Har vurdert mange ganger om jeg skal sette kroken på døra, men så føles det så ufattelig uvirkelig at jeg skal leve uten han.. Jeg elsker han så høyt, men mest sannsynlig tar han det for gitt, dessverre.. Når han har samvittighet til å holde meg for narr på denne måten. Jeg trenger nok bare litt tid på å fordøye dette, og finne ut om han virkelig er utro eller ikke.. Tusen takk, dette betydde mye! Og var utrolig godt å lese❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke feil. Grunnen til at jeg spurte, er at jeg synes han allerede har oppført seg så ræva som det går an. 

Anonymkode: d8627...60b

Ja, det har han.. Jeg kan sikkert virke umoden fordi jeg ikke går, men det er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som noen sier, spør rett ut eller så må fu nesten bare forsøke å snoke for å få svar. Når han plutselig får sånn oppførsel, tror jeg han dessverre gjør noe han ikke skal

Anonymkode: fb649...282

Jeg har spurt om jeg trenger å bekymre meg, og han sier nei. Men har likevel en veldig dårlig magefølelse, når han åpenbart prøver å skjule noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...