Gå til innhold

Er jeg paranoid, eller er det grunn til bekymring??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tankefull18
3 timer siden, Anonym2022 skrev:

Uff.. Hadde det vært rart om jeg hadde spurt denne venninna, selvom jeg aldri hatt møtt henne? 

Hadde ikke møtt hun jeg spurte heller. Ingen garanti for at hun snakker sant da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jabx skrev:

God venn han aldri har fortalt om? Hahahahahahaha...

Ja, han sier så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tankefull18 skrev:

Hadde ikke møtt hun jeg spurte heller. Ingen garanti for at hun snakker sant da

Nei, det er jo sant.. Men vurderer å bare spørre for å høre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 21.47, kisskissbangbang skrev:

Hadde snoka! Veit det er ei dødssynd verre enn alle andre her på KG, men det bryr jeg meg ikke om. Hadde vært på utkikk etter første anledning til å se gjennom telefonen hans. 

Helt enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de kjent hverandre lenge, ville de ikke nylig blitt venner på Facebook. 

Hadde det vært uskyldig ville han gjort alt han kunne for å betrygge deg. 

 

 

Anonymkode: caba6...71f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lyver så det renner! Hadde det ikke vært krise ville han VIST meldingene så du kunne kjapt bare sett. Han sexter vel og flørter ihjel med henne. How I know?  Vært dritt selv ei gang. Og alle disse løgner brukte jeg selv, men da var det hankjønn det gjaldt...

Anonymkode: fc1f0...c91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt ts, her trenger du ikke å lete etter bevis. Han er en uærlig drittsekk med svin på skogen. Dump han og finn deg en ordentlig god mann :hjerte:

Anonymkode: 33e8e...383

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, wildfig skrev:

Har han fingerscanning som kode så kan du feks gjøre det mens han sover? 

Dette er utrolig tåpelig, men han har den scanningen med tåa. Altså at han må bruke tåa til å komme inn på telefonen. Er det for at det skal være vanskelig for meg å komme inn på telefonen? Han sa at han brukte tåa, for at ikke andre skulle gå inn på den hvis han sovnet på fest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lyver så det renner! Hadde det ikke vært krise ville han VIST meldingene så du kunne kjapt bare sett. Han sexter vel og flørter ihjel med henne. How I know?  Vært dritt selv ei gang. Og alle disse løgner brukte jeg selv, men da var det hankjønn det gjaldt...

Anonymkode: fc1f0...c91

Uff.. Håper virkelig ikke han sexter eller flørter med henne🙄 Det hadde gjort så vondt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt ts, her trenger du ikke å lete etter bevis. Han er en uærlig drittsekk med svin på skogen. Dump han og finn deg en ordentlig god mann :hjerte:

Anonymkode: 33e8e...383

Tusen takk for at du sier det❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym2022 skrev:

Dette er utrolig tåpelig, men han har den scanningen med tåa. Altså at han må bruke tåa til å komme inn på telefonen. Er det for at det skal være vanskelig for meg å komme inn på telefonen? Han sa at han brukte tåa, for at ikke andre skulle gå inn på den hvis han sovnet på fest. 

Haha!

Anonymkode: ca668...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym2022 skrev:

Dette er utrolig tåpelig, men han har den scanningen med tåa. Altså at han må bruke tåa til å komme inn på telefonen. Er det for at det skal være vanskelig for meg å komme inn på telefonen? Han sa at han brukte tåa, for at ikke andre skulle gå inn på den hvis han sovnet på fest. 

? Skrev du ikke at du mente at han har mønster eller pin-kode? Beklager om jeg husker feil.

Anonymkode: 33e8e...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min kalte meg også «sykelig sjalu» når jeg ytret bekymring angående kontakten med en av hans venninner. Dem hadde pult hverandre i flere mnd bak min rygg visstnok... 

Selvgølgelig ville du visst hvem denne sååå gode venninnen er etter 3 år sammen TS. Ikke la han lure deg! 

TIPS: Be han invitere denne gode venninnen på middag hos dere (med full innlevelse), for selvsagt vil du bli kjent med din utkåredes venninner. Reaksjonen hans vil avsløre han! Garantert. 

Anonymkode: a3313...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Anonym2022 skrev:

Uff.. Håper virkelig ikke han sexter eller flørter med henne🙄 Det hadde gjort så vondt.. 

Jeg forstår veldig godt at det er vondt for deg, men du kommer til å få det mye bedre etter at du har gått fra han. Senere vil du være veldig glad for at du gikk fra han og at du ikke kastet bort flere dager av livet ditt på denne drittsekken :hjerte:

Anonymkode: 33e8e...383

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Skrev du ikke at du mente at han har mønster eller pin-kode? Beklager om jeg husker feil.

Anonymkode: 33e8e...383

Han har mønster ja, men han sa han har begge deler. Ikke vet jeg altså, men han sa han hadde låst den med tåa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ms. Underwood skrev:

Haha dette får du til! Sjekk med tåa hans

Må prøve🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min kalte meg også «sykelig sjalu» når jeg ytret bekymring angående kontakten med en av hans venninner. Dem hadde pult hverandre i flere mnd bak min rygg visstnok... 

Selvgølgelig ville du visst hvem denne sååå gode venninnen er etter 3 år sammen TS. Ikke la han lure deg! 

TIPS: Be han invitere denne gode venninnen på middag hos dere (med full innlevelse), for selvsagt vil du bli kjent med din utkåredes venninner. Reaksjonen hans vil avsløre han! Garantert. 

Anonymkode: a3313...d3c

Mannfolk altså... Ja, jeg tror nok at han hadde fortalt meg om henne for lenge siden om det bare var vennskap. 

Jeg har spurt om vi skal invitere henne på middag, men han sa at han ikke ser noe poeng i det, da det er hans venninne og ikke min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...