Gå til innhold

Er jeg paranoid, eller er det grunn til bekymring??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg så et ukjent jentenavn ringe kjæresten min. Jeg gikk ikke inn på telefonen altså, men jeg la merke til at han ikke tok den når hun ringte. Jeg satt jo der, sikkert derfor.

Jeg spurte han om hvem denne jenta var, og svaret var at dette var en jente han har vært venn med i flere år. Og at hun betyr mye for han. Det er forsåvidt greit nok at han har venninner, og jeg trodde virkelig jeg visste om alle venninnene hans. 

Vi har vært sammen i 3 år, er det ikke da litt rart at han ikke har nevnt denne jenta for meg? Om hun betyr så mye? 

Det jeg ønsker å finne ut, er om han lyver eller om han faktisk har vært venn med henne i flere år. Men han kommer ikke til å være ærlig, om dette skulle være en jente han nettopp har truffet. 

Hvordan hadde dere reagert på dette? Og ville dere blitt mistenksom, eller bare latt det ligge? 

 

 

Anonymkode: 4c7e4...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min sa det samme om en venninne han plutselig ville besøke. Hun var visst en så god gammel venninne som han hadde fått kontakt med igjen. Vi hadde vert sammen i 3 år på det tidspunktet vi også. 

Jeg sa blankt nei. Han ble irritert og lurte på hvorfor. Svaret mitt var :

- vi har vert sammen i 3 år. Du har andre jentevenner du har vert med, vi har vert på fest med. Og så plutselig kommer hun her som jeg aldri har hørt om en gang og skal være en såå god venninne? 

Så nevnte jeg også hva han hadde følt hvis jeg plutselig skulle besøke en såå god kompis han aldri hadde hørt om. 

Han fortid det da :)

Kanskje det er noe av det samme hos deg/dere? 

Anonymkode: 9edaa...62e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt om å få møte henne. 

Anonymkode: 46aa6...f36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget merkelig du ikke har hørt om denne venninna før nå etter 3 år, og at han ikke ville ta tlf mens du satt der.. Gjør han det når andre venner ringer? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hadde snoka! Veit det er ei dødssynd verre enn alle andre her på KG, men det bryr jeg meg ikke om. Hadde vært på utkikk etter første anledning til å se gjennom telefonen hans. 

Må si det frister veldig å snoke, men samtidig er jeg redd for hva jeg vil finne🙄 Men har jo helt klart lyst å vite sannheten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min sa det samme om en venninne han plutselig ville besøke. Hun var visst en så god gammel venninne som han hadde fått kontakt med igjen. Vi hadde vert sammen i 3 år på det tidspunktet vi også. 

Jeg sa blankt nei. Han ble irritert og lurte på hvorfor. Svaret mitt var :

- vi har vert sammen i 3 år. Du har andre jentevenner du har vert med, vi har vert på fest med. Og så plutselig kommer hun her som jeg aldri har hørt om en gang og skal være en såå god venninne? 

Så nevnte jeg også hva han hadde følt hvis jeg plutselig skulle besøke en såå god kompis han aldri hadde hørt om. 

Han fortid det da :)

Kanskje det er noe av det samme hos deg/dere? 

 

Anonymkode: 9edaa...62e

Huff.. Jeg har prøvd å forklare at dette er veldig ubehagelig for meg, men han reagerer bare med å bli forbannet.. Sier jeg er sykelig sjalu osv, men er ikke dette noe de fleste ville reagert på? 

Må innrømme at jeg ikke tror på han når han sier at han har kjent henne lenge🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunn til bekymring. Ikke at det trenger å være noe men mistenkelig, det er det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lenao skrev:

Meget merkelig du ikke har hørt om denne venninna før nå etter 3 år, og at han ikke ville ta tlf mens du satt der.. Gjør han det når andre venner ringer? 

Han tar alltid telefonen om en kompis ringer, eller en venninne som jeg vet om. Så dette er bare rart.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2022 skrev:

Huff.. Jeg har prøvd å forklare at dette er veldig ubehagelig for meg, men han reagerer bare med å bli forbannet.. Sier jeg er sykelig sjalu osv, men er ikke dette noe de fleste ville reagert på? 

Må innrømme at jeg ikke tror på han når han sier at han har kjent henne lenge🙄 

 

Dette er det største røde flagget som finnes :ler: Ikke la deg manipulere av ham, følg magefølelsen din. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er grunn til bekymring. Ikke at det trenger å være noe men mistenkelig, det er det.

Det er veldig godt å høre at jeg ikke er gal ihvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym2022 skrev:

Det er veldig godt å høre at jeg ikke er gal ihvertfall.. 

Nei, jeg ville ihvertfall reagert i den situasjonen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All grunn til bekymring. Mulig han ikke er utro akkurat, men kan virke som han er interessert i den dama eller noe siden han blir så forbanna når du graver.

Anonymkode: 10593...f36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også blitt veldig mistenksom og usikker i en slik situasjon. Men ville nok bare latt som ingenting, og spurt om han ikke ville be henne over på middag, slik at du også kunne bli kjent med denne personen som visstnok betyr så mye for han. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym2022 skrev:

Det er veldig godt å høre at jeg ikke er gal ihvertfall.. 

Vel, du tar ikke helt feil når du ble litt mistenksom, iallefall..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med eksen, jeg var mistenksom, han insisterte på at det ikke var noe, viste seg at det var en han var utro med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Anonym2022 skrev:

Han tar alltid telefonen om en kompis ringer, eller en venninne som jeg vet om. Så dette er bare rart.. 

Ok, masse røde flagg her i mine øyne her.. Det er åpenbart at noe ikke stemmer. Å flytte fokuset over på din "sykelig sjalusi" er typisk for mannfolk som har noe å skjule desverre.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All grunn til bekymring. Mulig han ikke er utro akkurat, men kan virke som han er interessert i den dama eller noe siden han blir så forbanna når du graver.

Anonymkode: 10593...f36

Det er vel ganske typisk å bli forbanna da ja.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lenao skrev:

Ok, masse røde flagg her i mine øyne her.. Det er åpenbart at noe ikke stemmer. Å flytte fokuset over på din "sykelig sjalusi" er typisk for mannfolk som har noe å skjule desverre.. 

Huff.. Jeg har hatt et håp om at jeg kanskje tar feil, men den reaksjonen er ikke normal.. Tror han ville reagert på en annen måte om det virkelig var en venninne han hadde kjent lenge.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Neidr skrev:

Samme skjedde med eksen, jeg var mistenksom, han insisterte på at det ikke var noe, viste seg at det var en han var utro med.

Det er vel kanskje det som skjer her også.. Håper jeg klarer å finne ut av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...