Gå til innhold

Kunne du ha datet en mann som tidligere var dømt for voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville heller ha hatt voldtektsmann som kjæreste enn drapsmann. Da slipper jeg hvertfall frykten på å bli drept.

Anonymkode: c65f3...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du ramser opp her er jo galskap. 

Anonymkode: 159a8...55c

Skal ikke protestere på det nei, men like fullt helt reelle tilfeller av det :)

Anonymkode: 22c79...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voldtektsdømtes navn pleier ikke å være offentlig tilgjengelige. 

Anonymkode: 159a8...55c

Nei, det er det vel ikke. Men folk er veldig flinke å fortelle sånne ting videre så raskt som ild i tørt gress. Av og til så stemmer det ikke, og da må en selvfølgelig undersøke det nærmere. Men en kan også bruke sunn fornuft og magefølelsen når en får servert noe muffens sånn over bordet... 

Anonymkode: 2c5ff...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri sagt, nå legger du bare ord i munnen på meg. Men ja, det ville nok vært enklere for meg å drepe enn å voldta. 

Anonymkode: 97157...982

Hvorfor kunne du ikke bare ha knullet da? Sagt her nå voldtar jeg, mens du egentlig bare pulte? Du sier høyt at se her nå er det voldtekt, mens i handling så er det seksuelle myke bevegelser?

Dere virker så korttenkte når dere heller ville ha drept personen. Uff av meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller ha hatt voldtektsmann som kjæreste enn drapsmann. Da slipper jeg hvertfall frykten på å bli drept.

Anonymkode: c65f3...78b

Fordi en drapsmann er mer tilbøyelig enn andre mennesker til å drepe igjen er det du mener? Etter din mening, er det ofte at mennesker som har sonet drap begår nye handlinger som fører til drap? Nå bare lurer jeg hva du tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg hadde tatt pistolen og skutt meg selv. Å drepe eller voldta noen fikk skje over mitt lik... Hadde aldri gjort det 

Du hadde skutt deg selv? Hæ? Hvorfor kunne du ikke bare latet som du voldtok mens egentlig hadde du helt vanlig sex? Hva er forskjellen egentlig? Hva om du voldtar et menneske, men så oppfatter personen det som vanlig sex? For fornedrende hadde det ikke vært for et voldtektsmenneske at menneskets voldtektsforsøk bare ble oppfattet som famlende forsøk på alminnelig sex?

Men du hadde skutt deg i stedet, - for et interessant trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller ha hatt voldtektsmann som kjæreste enn drapsmann. Da slipper jeg hvertfall frykten på å bli drept.

Anonymkode: c65f3...78b

Hva med frykten for å bli voldtatt i eget hjem? Det hadde jeg aldri tatt sjansen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, waco skrev:

Du hadde skutt deg selv? Hæ? Hvorfor kunne du ikke bare latet som du voldtok mens egentlig hadde du helt vanlig sex? Hva er forskjellen egentlig? Hva om du voldtar et menneske, men så oppfatter personen det som vanlig sex? For fornedrende hadde det ikke vært for et voldtektsmenneske at menneskets voldtektsforsøk bare ble oppfattet som famlende forsøk på alminnelig sex?

Men du hadde skutt deg i stedet, - for et interessant trekk.

Spørsmålet gikk på om jeg enten ville begått drap eller voldtekt. En voldtekt er ikke det samme som frivillig og samtykkende sex. 

Svaret er at jeg verken ville begått drap eller voldtekt, men et selvmord. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv etter å ha skadet et menneske så hardt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva med frykten for å bli voldtatt i eget hjem? Det hadde jeg aldri tatt sjansen på.

Mye bedre å bli drept, ja :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Spørsmålet gikk på om jeg enten ville begått drap eller voldtekt. En voldtekt er ikke det samme som frivillig og samtykkende sex. 

Svaret er at jeg verken ville begått drap eller voldtekt, men et selvmord. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv etter å ha skadet et menneske så hardt.

 

Da kunne du bare hatt vanlig sex og sagt det var voldtekt! Eller er det som hadde blitt voldtekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Mye bedre å bli drept, ja :rolleyes:

Nei. Som sagt ville jeg ikke datet noen som hadde verken drept eller voldtatt noen. Av flere grunner, men også fordi jeg ikke hadde følt meg trygg med slike personer. 

Ville ikke levd i mitt eget hjem i frykt for å bli verken drept eller voldtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, waco skrev:

Du hadde skutt deg selv? Hæ? Hvorfor kunne du ikke bare latet som du voldtok mens egentlig hadde du helt vanlig sex? Hva er forskjellen egentlig? Hva om du voldtar et menneske, men så oppfatter personen det som vanlig sex? For fornedrende hadde det ikke vært for et voldtektsmenneske at menneskets voldtektsforsøk bare ble oppfattet som famlende forsøk på alminnelig sex?

Men du hadde skutt deg i stedet, - for et interessant trekk.

Og hvordan har du "helt vanlig sex" med en som ikke ønsker å ha sex med deg? 

Anonymkode: 159a8...55c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvordan har du "helt vanlig sex" med en som ikke ønsker å ha sex med deg? 

Anonymkode: 159a8...55c

Er det ikke en pistol der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, waco skrev:

Da kunne du bare hatt vanlig sex og sagt det var voldtekt! Eller er det som hadde blitt voldtekt?

Jeg kunne jo ikke det om den personen ikke hadde samtykket til å ha sex med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gent82 skrev:

Skal vi plutselig begynne å snakke spesifikke typer drapsdommer også nå? Fordi det passer/gagner deg?

Som jeg sa så har samboeren min vært i  fengsel for uaktsomt drap, noe jeg ikke har noe problem med, men å være sammen med en voldtektsmann hadde vært fullstendig uaktuelt. Dette for å vise at drap i mange tilfeller er uendelig mye mindre alvorlig i forhold til  hva slags person gjerningsmannen er enn en voldtekt.

Anonymkode: e1de5...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Nei. Som sagt ville jeg ikke datet noen som hadde verken drept eller voldtatt noen. Av flere grunner, men også fordi jeg ikke hadde følt meg trygg med slike personer. 

Ville ikke levd i mitt eget hjem i frykt for å bli verken drept eller voldtatt. 

Da er voldtekts og drapsmenn like ille da? Ingen er verre enn den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller ha hatt voldtektsmann som kjæreste enn drapsmann. Da slipper jeg hvertfall frykten på å bli drept.

Anonymkode: c65f3...78b

Så det er tanken på hva hun kunne komme til å gjøre mot deg som stopper deg fra å bli sammen med han, ikke tanken på hva han har gjort mot andre? 

Det er vel uansett langt mer vanlig at voldtektsmenn gjentar handlingenn enn at drapsmenn gjør det? 

Anonymkode: 159a8...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Da er voldtekts og drapsmenn like ille da? Ingen er verre enn den andre?

Personlig ville jeg heller dødd enn å bli voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor voldtekt være dette? Akkurat som drap kan skje ved idioti/fyll/uomtenksomhet kan såklart voldtekt også skje slik.

Jeg kjenner såvidt en som er dømt for voldtekt. (Og jeg har lest dokumenter, ikke bare hørt hans forklaring). Dette var  en jente som hadde lagt seg i senga med han, og som han (med endel alkoholrus) visstnok trodde var våken og med på ting, og han stoppet straks han innså at det ikke var tilfelle, før det gikk så langt som samleie. Men ettersom hun tidligere hadde sagt tydelig at hun ikke ville, så var han også enig i at han ikke bare burde antatt at hun var med senere, og angrer seg og godtok all straff. 

Såklart er dette voldtekt og potensielt traumatisk og riktig å bli straffet for. Han burde forsikret seg om at hun var med på ting og ikke minst våken. Men at det var planlagt og at han skjønte at han forgrep seg på henne tror jeg ikke i dette tilfellet.

All voldtekt er ikke overlagt, og det at så mange tror det gjør at slike tilfeller som jeg beskriver her fortsetter. Fordi mennene faktisk ikke skjønner at det er mulig for dem å voldta når de  (tror de) vet at dama vil.

Anonymkode: fffee...68d

Altså, har hun sagt nei betyr det nei. Han er skyldig. Menn som ikke forstår nei er voldteltsmenn.

Anonymkode: 9442a...c4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa så har samboeren min vært i  fengsel for uaktsomt drap, noe jeg ikke har noe problem med, men å være sammen med en voldtektsmann hadde vært fullstendig uaktuelt. Dette for å vise at drap i mange tilfeller er uendelig mye mindre alvorlig i forhold til  hva slags person gjerningsmannen er enn en voldtekt.

Anonymkode: e1de5...ad3

Du ja. Uaktsomt drap er jo som regel bare en flause. Vi snakket drapsmenn i denne tråden. Hard core mother fuckers. ikke de som nøs og havna opp på fortauet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...