Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På norsk tlc? Står at det er episode 1 i dag i tvguiden så da trodde jeg at sesongen startet nå. 

Mulig jeg tar feil, går i surr med alle sesongene :)

Anonymkode: c0d7a...561

Du har helt rett du☺️ akkurat startet i Norge ,ferdig sendt i USA.

Anonymkode: e1464...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny sesong (tror jeg) på tlc i dag. De birøkterne var søte, men språkbarrieren tror jeg blir tøff. Litt spesielt med hun som krevde iPhone når hun skulle komme til USA. 

Anonymkode: c0d7a...561

Helt rett☺️

Anonymkode: e1464...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å uttal deg om ting du ikke har peiling på.  De har akkurat startet å sende denne sesongen i Norge.  Du tenker på USA sitt sende skjema du. Er ikke alle som streamer ulovlig samtidig som USA's sendeskjema. 

Den neste sesongen BEFORE the 90 days starter i USA nå i februar ja.  Tar nok noen måneder før den kommer til Norge . 

Takk for meg

Hater folk som bare uttaler seg uten å vite hva de snakker om

Anonymkode: e1464...065

For et patetisk svar du kom med. Jeg ser på YouTube og forholde meg til amerikansk sendetid. På norsk TLC så er det reprise som går av sesongen som nettopp har vært. Skal du være smart så sørg for at lyset er slått på i øverste etasje.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et patetisk svar du kom med. Jeg ser på YouTube og forholde meg til amerikansk sendetid. På norsk TLC så er det reprise som går av sesongen som nettopp har vært. Skal du være smart så sørg for at lyset er slått på i øverste etasje.

Anonymkode: 873f2...322

Det er jo ikke reprise når det ikke har gått på kanalen før :klaske: 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

For et patetisk svar du kom med. Jeg ser på YouTube og forholde meg til amerikansk sendetid. På norsk TLC så er det reprise som går av sesongen som nettopp har vært. Skal du være smart så sørg for at lyset er slått på i øverste etasje.

Anonymkode: 873f2...322

For et svar du kommer med 🙄 det er ikke reprise på TLC i Norge nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke reprise når det ikke har gått på kanalen før :klaske: 

Anonymkode: 4c635...c84

90 Day Fiance season 7 premiered on November 3, 2019, on TLC. After spanning 15 episodes, it ended on February 17, 2020.

ergo, sesong 8 starter 23.feb. 

For er er parene fra sesong 7 som går på norsk kanal. Der må blant annet ser paret som Anna og Mursel jobber med Bier som førte til at dem falt for hverandre. 

https://www.google.com/amp/s/www.usmagazine.com/entertainment/pictures/90-day-fiance-season-7-tell-all-who-is-still-together/amp/

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Muskath skrev:

For et svar du kommer med 🙄 det er ikke reprise på TLC i Norge nei. 

Jo det er det. Er bare for deg og sjekke ut program oversikten😉

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sende i norsk tid den 23. Feb er allerede sendt i amerika og ligger ut på YouTube.

Screenshot_20200219-155657_Chrome.jpg

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo det er det. Er bare for deg og sjekke ut program oversikten😉

Anonymkode: 873f2...322

OK. Har ikke sjekket programoversikten. For meg er det nytt, har ikke sett det før. Men jeg vil påstå at jeg har lys i øverste etasjen likevel 😁😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Muskath skrev:

OK. Har ikke sjekket programoversikten. For meg er det nytt, har ikke sett det før. Men jeg vil påstå at jeg har lys i øverste etasjen likevel 😁😁

Ikke når du kom med et påstand at det ikke stemte. Men okay.

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirdagen den 25. Feb så er det marathon  av sesong 7 fra kl 08:15 til 23:00 på kvelden.

Screenshot_20200219-160016_Chrome.jpg

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Muskath skrev:

OK. Har ikke sjekket programoversikten. For meg er det nytt, har ikke sett det før. Men jeg vil påstå at jeg har lys i øverste etasjen likevel 😁😁

Jeg vil beklager for at gikk så hardt mot deg🙏 Jeg er dessverre blodfan av serien😂 så jeg får helt hetta når jeg ser at info som ikke stemmer legges fram.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tirdagen den 25. Feb så er det marathon  av sesong 7 fra kl 08:15 til 23:00 på kvelden.

Screenshot_20200219-160016_Chrome.jpg

Anonymkode: 873f2...322

Sesong 2, ikke sesong 7

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et patetisk svar du kom med. Jeg ser på YouTube og forholde meg til amerikansk sendetid. På norsk TLC så er det reprise som går av sesongen som nettopp har vært. Skal du være smart så sørg for at lyset er slått på i øverste etasje.

Anonymkode: 873f2...322

Det er jo IKKE reprise i Norge !! Herregud blir matt, du har fulgt amerikansk sendeskjema ☺️ allikevel er det nytt her i Norge . For oss som ikke følger med på YouTube og diverse streaming . 

Anonymkode: e1464...065

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo IKKE reprise i Norge !! Herregud blir matt, du har fulgt amerikansk sendeskjema ☺️ allikevel er det nytt her i Norge . For oss som ikke følger med på YouTube og diverse streaming . 

Anonymkode: e1464...065

De sier det er reprise likevel, og nå tør ikke jeg å si imot blodfans av serien her inne 😂😂 så jeg skal bare fortsette å se på TLC i fred og ro 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er parene fra sesong 7

1_A972sxboAmY7sS5lHyg8gw.jpeg

Anonymkode: 873f2...322

På den dette skjer i sesongen viste de jo Angela som gleda seg til Michael kom.... så jeg trodde de var med i denne sesongen og? 

Vi fikk ikke møtt alle parene i introen. Synes birøkterne var søte, men de kommer til å slite med å kommunisere.  Synes han fra Brooklyn og hun dra DR var litt tvilsomt.. Møttes i 8 timer også fridd. Hun tror han er superrik. Men håper jo for dems del at det varer da. Selv om jeg tviler. 
 

Tania og Tiana :ler: Det var navn på søstre det! De er nå hvertfall stormende forelsket virker det som. Men for en hvit mann fra Sør Afrika som er oppvokst med apartheid kan jeg se for meg at det kan være utfordrende for han når alle(?) venninnene til Tania er mørke. Hvertfall sånn jeg kjenner hvite sør afrikanere i samme aldersgruppe. Men håper han er åpen og i endring som hun sa. 

De i russland... hadde vært veldig skeptisk til å være kone og baby mama nr 3 altså. Men synes søstera hennes var slem som skulle være så negativ med henne når hun sitter der høygravid. Den kampen der var ikke rett tid for. 4 dager før termin, trenger hun ikke det stresset der. 

Og han på 42 med hun på 20... veeeeldig skeptisk. Lukter gold digger lang vei. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men russeren er jo så kjekk! Hadde jeg ønsket meg barn hadde jeg gjerne tatt hans gener.

Anonymkode: e5b86...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tell all the other way. Deavan ser fantastisk ut med litt farge i fjeset. 😄 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet til episode 6 sesong 7, ikke mange par der jeg har troa på.. 

Anonymkode: b54d8...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...