Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 8.2.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Der er jeg ikke enig. Synes de burde vært mye strengere med døtrene sine, men mulig det er for sent å gjøre noe. 

Hvis min datter kom hjem og fortalte at hun skulle gifte seg med en eller annen Alladin hun aldri hadde møtt eller flytte til Syria så hadde jeg blitt rasende!

Anonymkode: c1445...eca

Det har hun også vært on camera og garantert enda mer på privaten men datteren ville reist uansett og da er det mye bedre å være venner og støtte, så man vet hva som foregår, enn å bli uvenner så datter reiser avgårde i sinne og får lyst til å aldri komme hjem igjen 

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser del to av tell all nå. Angela er spinnvill! Stakkars Michael.

Anonymkode: f7e74...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela er jo helt dust! Ser hun ikke selv at hun er verre enn de hun beskylder for å være mobbere? "I have 6 grandkids!" - ja og så! Hva har dette med noe å gjøre.  "Dont Point your finger at me" også gjør hun det til Avery tilbake. Hun fortjener ikke respekt bare fordi hun er eldre enn Avery, hun viser ingen respekt for Avery "jenta mi".

Og jeg synes det er sååå teit at produksjonen tar med Jesse. De gjør det jo bare for å skape drama. Han hadde jo ingenting med denne sesongen å gjøre. Han gir meg the creeps. Han er sååå vemmelig, manipulativ og skummel. Likte at de viste at han fortalte om kjærlighet til en liten gruppe gamle mennesker mens han sa på VoiceOver hvor suksessfull han var og at han talte for store forsamlinger osv. :fnise: 

 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Akiniy... altså du trenger kanskje ikke si alt du tenker. Høres ikke ut som hun har noe som helst kjærlige følelser for Ben. Det er nok bare en transaksjon for henne dette... 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Jesse ikke hadde noe der å gjøre. Det klippet de viste der han snakket til de eldre menneskene så da nesten ut som at han snakket til en gjeng demente. De så iallefall veldig forvirret ut. 

Darcy er for opphengt i å bli elsket og gifte seg. Hun er nok veldig følelsesmenneske. Kjenner meg litt igjen, fordi jeg er også sånn. Kan være vanskelig å kontrollere seg selv, men det kan også bli for mye for andre mennesker slik at man skyver dem bort når man bare vil bli elsket. Tom sin søster har nok mye rett i at Darcy ikke bryr seg så mye om å bli kjent med han, vil bare bli forlovet. Likevel så tror jeg ikke han er klar for å slå seg til ro, litt sånn evig ungkar.

Rebecca og Zied tror jeg er forelsket men at hverdagen kan være vanskelig for dem. Litt naivt å snakke på tv om at hun har vært gift og har vært i forhold med en kvinne men at familien aldri må få vite det. Begrunnet det med at de ikke snakket engelsk og ikke så på programmet men det er da mange andre som kan fortelle dem det.

Avery er ei søt jente, men det er lite sannsynlig at mannen hennes vil få komme til USA. Hun håper nok veldig.

Får bare vondt av cæsar, Maria er jo den svindleren. Snakket nedlatende til han og han snakket om at han elsket henne og ville gi henne tid. 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så provosert jeg blir av Maria. Eier ingen form for skam eller samvittighet! Er dette personlighetsforstyrrelse som svindlere ofte har, eller er den øst europeiske kulturen så kynisk? Hun oppfører seg som en kald dronning som kan få hvem som helst,  og jeg kan bare anta hun er luksusprostituert og svindler på heltid. Ikke normalt at en øst europeisk ung jente har råd til å reise til 30 land og dubai osv.. 

Jeg gråter for Cæsar så manipulert han er. Smertefullt å se!

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Akiniy... altså du trenger kanskje ikke si alt du tenker. Høres ikke ut som hun har noe som helst kjærlige følelser for Ben. Det er nok bare en transaksjon for henne dette... 

Anonymkode: 4c635...c84

Akiniy må være følelsesmessig avstumpet? Angela? Har ikke ord, den dama møter opp bakfull og oppfører seg som drittsekk.  Stakkars stakkar Michael..Fikk bekreftet at det ikke er homofili eller kjønnsskifte som står bak manglende sexliv hos Jennifer. 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så provosert jeg blir av Maria. Eier ingen form for skam eller samvittighet! Er dette personlighetsforstyrrelse som svindlere ofte har, eller er den øst europeiske kulturen så kynisk? Hun oppfører seg som en kald dronning som kan få hvem som helst,  og jeg kan bare anta hun er luksusprostituert og svindler på heltid. Ikke normalt at en øst europeisk ung jente har råd til å reise til 30 land og dubai osv.. 

Jeg gråter for Cæsar så manipulert han er. Smertefullt å se!

Anonymkode: 8b685...0aa

Mente som TROR hun kan få hvem som helst.

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser del to av tell all nå. Angela er spinnvill! Stakkars Michael.

Anonymkode: f7e74...061

Jeg søkte etter Angela og tell all på Youtube og der poppet det opp at hun har deltatt i et annet program, Murray Show som minner meg om Jerry Springer  https://www.bing.com/videos/search?q=murray+show+angela&view=detail&mid=6424A9CD7754B0C539516424A9CD7754B0C53951&FORM=VIRE

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angela er jo helt dust! Ser hun ikke selv at hun er verre enn de hun beskylder for å være mobbere? "I have 6 grandkids!" - ja og så! Hva har dette med noe å gjøre.  "Dont Point your finger at me" også gjør hun det til Avery tilbake. Hun fortjener ikke respekt bare fordi hun er eldre enn Avery, hun viser ingen respekt for Avery "jenta mi".

Og jeg synes det er sååå teit at produksjonen tar med Jesse. De gjør det jo bare for å skape drama. Han hadde jo ingenting med denne sesongen å gjøre. Han gir meg the creeps. Han er sååå vemmelig, manipulativ og skummel. Likte at de viste at han fortalte om kjærlighet til en liten gruppe gamle mennesker mens han sa på VoiceOver hvor suksessfull han var og at han talte for store forsamlinger osv. :fnise: 

 

Anonymkode: 4c635...c84

Haha, ja det var morsomt og pinlig å se. Det var tydelig at han digget å se seg selv på skjermen mens han bablet om all suksessen sin. Enig i at han virker skummel.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, krokko skrev:

Haha, ja det var morsomt og pinlig å se. Det var tydelig at han digget å se seg selv på skjermen mens han bablet om all suksessen sin. Enig i at han virker skummel.  

Ja, for et ekkelt og fornøyd smil han hadde da😅

Anonymkode: 691e9...0d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, krokko skrev:

Jeg søkte etter Angela og tell all på Youtube og der poppet det opp at hun har deltatt i et annet program, Murray Show som minner meg om Jerry Springer  https://www.bing.com/videos/search?q=murray+show+angela&view=detail&mid=6424A9CD7754B0C539516424A9CD7754B0C53951&FORM=VIRE

 

Jeg klarte ikke se all den gaulinga! Hva handla det om? At dattera lå med en eks som stod på badet og angela ikke ville de skulle ligge fordi han kunne gi dattera sykdommer og han angivelig viste seg for henne på badet eller noe? Eneste jeg greide å tolke tydelig var at dama er sprø og det vet vi jo, overrasker meg ikke jerry springer style! 

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for et ekkelt og fornøyd smil han hadde da😅

Anonymkode: 691e9...0d9

Ja, det er litt snodig oppførsel å se så beundrende på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og er angie sin datter der i klippet den samme som har slanka seg og var med på Tell all tro?

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke se all den gaulinga! Hva handla det om? At dattera lå med en eks som stod på badet og angela ikke ville de skulle ligge fordi han kunne gi dattera sykdommer og han angivelig viste seg for henne på badet eller noe? Eneste jeg greide å tolke tydelig var at dama er sprø og det vet vi jo, overrasker meg ikke jerry springer style! 

Anonymkode: 8b685...0aa

Jeg fikk like mye med meg som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og er angie sin datter der i klippet den samme som har slanka seg og var med på Tell all tro?

Anonymkode: 8b685...0aa

Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, krokko skrev:

Ja, det er litt snodig oppførsel å se så beundrende på seg selv. 

Ikke for en narsissist 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, krokko skrev:

Jeg fikk like mye med meg som deg. 

🤣🤣

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sesongen har vært en evig kaos uten ende. Hver tirsdag så er det Marathon av tidligere sesonger på TLC. Ang Angela så har hun ingenting i det showet og gjøre.  Hvor mange gabger har hun dumpet Micheal på tynn grunnlag? Hun tåler svært lite av ting fra tidligere i hans liv. Men sånn går det når ei amerikansk bestemor skal finne seg en ung afrikansk mann. 

Dere burde også se på 90 days Pillow Talk. Da får dere se tidligere deltakere som sier sine meninger imens de ser siste episode av serien.

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for en narsissist 

Anonymkode: 8b685...0aa

Enig. Det får være måte på hvor mye en person kan se beundrende på seg selv. Han passer godt sammen med Maria slik som hun har fremstilt seg selv. 

Endret av krokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...