Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, krokko skrev:

Ok, så det var derfor episoden var så merkelig. 

Det stemmer. Jeg stusset veldig mye på det selv helt til jeg kom over kontoen til begge to , og samtidig ramlet innom en 90 days blogg som avslørte dem.

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer. Jeg stusset veldig mye på det selv helt til jeg kom over kontoen til begge to , og samtidig ramlet innom en 90 days blogg som avslørte dem.

Anonymkode: 873f2...322

Tror ikke verden hadde stått til påske dersom dette hadde kommet ut. Caecar må være en av de mest naive menneskene jeg har observert på TV. Han hadde gjerne hatt godt av å få virkeligheten servert i fanget. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, krokko skrev:

Tror ikke verden hadde stått til påske dersom dette hadde kommet ut. Caecar må være en av de mest naive menneskene jeg har observert på TV. Han hadde gjerne hatt godt av å få virkeligheten servert i fanget. 

Han laget seg sin egen virkelighet, ble fanget i et nett av fantasier. Før eller senere kom han så langt at det ble umulig å snu. Øste ut mer og mer penger, og han håpet nok at han tross alt skulle få valuta for pengene. Alle prøvde å stoppe ham, skulle han hørt på dem så ville alt gått i tusen knas, og det var kanskje bedre for ham å utsette og utsette akkurat det? 

Anonymkode: 4e155...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caesar er utseendemessig ikke på et jevnt nivå med Maria, men han har jo et helt ok utseende, så det burde være mulig for han å få seg noe. Han er ekstremt tøffel selvsagt, men det er jo mange kvinner som orker å leve med de også. Han kommer nok aldri til å komme i forhold med en så pen som Maria, og hvis han sikter så høyt så må noen realitetsorientere han litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandin skrev:

Caesar er utseendemessig ikke på et jevnt nivå med Maria, men han har jo et helt ok utseende, så det burde være mulig for han å få seg noe. Han er ekstremt tøffel selvsagt, men det er jo mange kvinner som orker å leve med de også. Han kommer nok aldri til å komme i forhold med en så pen som Maria, og hvis han sikter så høyt så må noen realitetsorientere han litt.

Jeg synes Maria så veldig average ut jeg, når vi så henne på intervjuene. Smellvakker på de redigerte/filter bildene hun sendte han, men helt vanlig på ordentlig. 

Caesar så mye bedre ut på der bilde han hadde sendt først og. Så mer selvsikker ut og. 

 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes en diskusjon rundt 90 days fiance, the other way, så jeg skriver det her. Blir helt satt ut av Tiffany. Hun har et barn som blir dratt halve jordkloden rundt og bånder med Ronald som han kaller faren sin. Så gifter hun seg og blir gravid med vilje, før hun har bestemt seg for om hun vil bli i sør-afrika. Og dette skjer i løpet av 3 mnd, så tar hun en sønderknust sønn med seg hjem igjen.
Når man har barn kan man ikke holde på slik. Hun vet jo også at det nesten er umulig for Ronald å få komme til Usa på grunn av problemene hans. Jeg har også hørt rykter om at de ikke lenger er sammen, hva skjer med dette barnet de snart skal få sammen da?
Jeg ble så lei meg når jeg så hvor knust sønnen hennes ble på flyplassen. 

Anonymkode: 14bc9...f40

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes en diskusjon rundt 90 days fiance, the other way, så jeg skriver det her. Blir helt satt ut av Tiffany. Hun har et barn som blir dratt halve jordkloden rundt og bånder med Ronald som han kaller faren sin. Så gifter hun seg og blir gravid med vilje, før hun har bestemt seg for om hun vil bli i sør-afrika. Og dette skjer i løpet av 3 mnd, så tar hun en sønderknust sønn med seg hjem igjen.
Når man har barn kan man ikke holde på slik. Hun vet jo også at det nesten er umulig for Ronald å få komme til Usa på grunn av problemene hans. Jeg har også hørt rykter om at de ikke lenger er sammen, hva skjer med dette barnet de snart skal få sammen da?
Jeg ble så lei meg når jeg så hvor knust sønnen hennes ble på flyplassen. 

Anonymkode: 14bc9...f40

Helt enig! Jeg ble helt på gråten av å se sønnen hennes. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes en diskusjon rundt 90 days fiance, the other way, så jeg skriver det her. Blir helt satt ut av Tiffany. Hun har et barn som blir dratt halve jordkloden rundt og bånder med Ronald som han kaller faren sin. Så gifter hun seg og blir gravid med vilje, før hun har bestemt seg for om hun vil bli i sør-afrika. Og dette skjer i løpet av 3 mnd, så tar hun en sønderknust sønn med seg hjem igjen.
Når man har barn kan man ikke holde på slik. Hun vet jo også at det nesten er umulig for Ronald å få komme til Usa på grunn av problemene hans. Jeg har også hørt rykter om at de ikke lenger er sammen, hva skjer med dette barnet de snart skal få sammen da?
Jeg ble så lei meg når jeg så hvor knust sønnen hennes ble på flyplassen. 

Anonymkode: 14bc9...f40

Man ser lang vei at sønnen har daddy issues delux, og dette hjelper ikke akkurat. Idioti av tiffany

Anonymkode: a29e7...572

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes en diskusjon rundt 90 days fiance, the other way, så jeg skriver det her. Blir helt satt ut av Tiffany. Hun har et barn som blir dratt halve jordkloden rundt og bånder med Ronald som han kaller faren sin. Så gifter hun seg og blir gravid med vilje, før hun har bestemt seg for om hun vil bli i sør-afrika. Og dette skjer i løpet av 3 mnd, så tar hun en sønderknust sønn med seg hjem igjen.
Når man har barn kan man ikke holde på slik. Hun vet jo også at det nesten er umulig for Ronald å få komme til Usa på grunn av problemene hans. Jeg har også hørt rykter om at de ikke lenger er sammen, hva skjer med dette barnet de snart skal få sammen da?
Jeg ble så lei meg når jeg så hvor knust sønnen hennes ble på flyplassen. 

Anonymkode: 14bc9...f40

På flere amerikanske blogg sider så får hun virkelig gjennomgå. At hun i det hele tatt bli sammen med en som har spille problemer, så er det økonomiske det stort problem. På tell all så hadde hun nettopp født datteren. Ronald er ikke i stand til og ta seg av henne å barna når han ikke har noe jobb. Inn til amerika kommer han ikke pga fortiden sin.

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så døds nysgjerrig på hva som har skjedd  mellom Darcy og Tom, nå igjen.  Sist vi så av dem så var på tell all da Jesse dukket opp. Han hadde absolutt ingenting å legge fram som var nyttig. Ble jo big drama av det av de andre.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes en diskusjon rundt 90 days fiance, the other way, så jeg skriver det her. Blir helt satt ut av Tiffany. Hun har et barn som blir dratt halve jordkloden rundt og bånder med Ronald som han kaller faren sin. Så gifter hun seg og blir gravid med vilje, før hun har bestemt seg for om hun vil bli i sør-afrika. Og dette skjer i løpet av 3 mnd, så tar hun en sønderknust sønn med seg hjem igjen.
Når man har barn kan man ikke holde på slik. Hun vet jo også at det nesten er umulig for Ronald å få komme til Usa på grunn av problemene hans. Jeg har også hørt rykter om at de ikke lenger er sammen, hva skjer med dette barnet de snart skal få sammen da?
Jeg ble så lei meg når jeg så hvor knust sønnen hennes ble på flyplassen. 

Anonymkode: 14bc9...f40

Ja det er bare tragisk. Det er som når man tar avgjørelser man vet ikke kommer til å fungere, men gjør det likevel fordi man bare har sååå lyst. Det fungerer ikke i virkeligheten. Syntes det var så trist å se den siste episoden så måtte spole forbi det meste. Og ja de er ikke lenger sammen. De hadde avstandsforhold en periode, hun dro ned med ungene og besøkte han, og nå er det slutt. Så nå sitter hun med to barn uten far. Og han uten mulighet til å treffe datteren 🙁 blir ikke stort verre.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er bare tragisk. Det er som når man tar avgjørelser man vet ikke kommer til å fungere, men gjør det likevel fordi man bare har sååå lyst. Det fungerer ikke i virkeligheten. Syntes det var så trist å se den siste episoden så måtte spole forbi det meste. Og ja de er ikke lenger sammen. De hadde avstandsforhold en periode, hun dro ned med ungene og besøkte han, og nå er det slutt. Så nå sitter hun med to barn uten far. Og han uten mulighet til å treffe datteren 🙁 blir ikke stort verre.

Anonymkode: 154ef...7d1

Handlingene til begge to har vært svært egoistisk. Han visste at han ikke hadde og tilby henne ang stabilt økonomisk trygghet. Og hun selv var ikke noe bedre. Ble gravid til tross for at familien advarte henne mot det.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny sesong (tror jeg) på tlc i dag. De birøkterne var søte, men språkbarrieren tror jeg blir tøff. Litt spesielt med hun som krevde iPhone når hun skulle komme til USA. 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny sesong (tror jeg) på tlc i dag. De birøkterne var søte, men språkbarrieren tror jeg blir tøff. Litt spesielt med hun som krevde iPhone når hun skulle komme til USA. 

Anonymkode: c0d7a...561

Den sesongen du sikter til i kommentaren din har nettopp hadde tell all reunion av sesong 7. Sesong 8 spm er det nyeste starter 23 feb.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sesongen du sikter til i kommentaren din har nettopp hadde tell all reunion av sesong 7. Sesong 8 spm er det nyeste starter 23 feb.

Anonymkode: 873f2...322

På norsk tlc? Står at det er episode 1 i dag i tvguiden så da trodde jeg at sesongen startet nå. 

Mulig jeg tar feil, går i surr med alle sesongene :)

Anonymkode: c0d7a...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På norsk tlc? Står at det er episode 1 i dag i tvguiden så da trodde jeg at sesongen startet nå. 

Mulig jeg tar feil, går i surr med alle sesongene :)

Anonymkode: c0d7a...561

Det du ser på er reprise. Ja på norsk TLC

Her er fra sesong 7. Du kan finne det innpå YouTube 

https://www.google.com/amp/s/www.tvinsider.com/915045/90-day-fiance-season-7-tell-all-part-1-recap/amp/

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sesongen du sikter til i kommentaren din har nettopp hadde tell all reunion av sesong 7. Sesong 8 spm er det nyeste starter 23 feb.

Anonymkode: 873f2...322

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På norsk tlc? Står at det er episode 1 i dag i tvguiden så da trodde jeg at sesongen startet nå. 

Mulig jeg tar feil, går i surr med alle sesongene :)

Anonymkode: c0d7a...561

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du ser på er reprise. Ja på norsk TLC

Her er fra sesong 7. Du kan finne det innpå YouTube 

https://www.google.com/amp/s/www.tvinsider.com/915045/90-day-fiance-season-7-tell-all-part-1-recap/amp/

Anonymkode: 873f2...322

Der var premiere på den sesongen på norsk TLC i går. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sesongen du sikter til i kommentaren din har nettopp hadde tell all reunion av sesong 7. Sesong 8 spm er det nyeste starter 23 feb.

Anonymkode: 873f2...322

Slutt å uttal deg om ting du ikke har peiling på.  De har akkurat startet å sende denne sesongen i Norge.  Du tenker på USA sitt sende skjema du. Er ikke alle som streamer ulovlig samtidig som USA's sendeskjema. 

Den neste sesongen BEFORE the 90 days starter i USA nå i februar ja.  Tar nok noen måneder før den kommer til Norge . 

 

Takk for meg

Hater folk som bare uttaler seg uten å vite hva de snakker om

 

Anonymkode: e1464...065

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...