Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele sesongen har vært en evig kaos uten ende. Hver tirsdag så er det Marathon av tidligere sesonger på TLC. Ang Angela så har hun ingenting i det showet og gjøre.  Hvor mange gabger har hun dumpet Micheal på tynn grunnlag? Hun tåler svært lite av ting fra tidligere i hans liv. Men sånn går det når ei amerikansk bestemor skal finne seg en ung afrikansk mann. 

Dere burde også se på 90 days Pillow Talk. Da får dere se tidligere deltakere som sier sine meninger imens de ser siste episode av serien.

Anonymkode: 873f2...322

Stakkars mann som blir utsatt for denne dama men på samme tid har han et valg da. Det er bare til å si morna, Angela - ses aldri igjen. 

Pillow talk er morsomt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, krokko skrev:

Stakkars mann som blir utsatt for denne dama men på samme tid har han et valg da. Det er bare til å si morna, Angela - ses aldri igjen. 

Pillow talk er morsomt. 

Han er nok desperat pga press fra familien. Men samtidig så kan han bare dra nå som familien vil ha barnebarn. For noe framtid med Angela har han ikke.

Elsket Pillow Talk, er så gøy å høre på når de andre gir sine meninger. 

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere sett tell all til the other way?

På YouTube får jeg bare beskjed om at det ikke går i mitt land. Har så lyst til å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tråka skrev:

Hvor får dere sett tell all til the other way?

På YouTube får jeg bare beskjed om at det ikke går i mitt land. Har så lyst til å se det.

TLC

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tråka skrev:

Okei. Finner det ikke der.

Sendes hver mandag og tirsdag. Om du har Dplay så ligger alle sesongene der. Jeg får opp alt sammen på YouTube. 

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har d play men der ligger det bare til episode 19. Men så nå er d kommer på tlc 23 februar så får vel bare vente til da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tråka skrev:

Ja har d play men der ligger det bare til episode 19. Men så nå er d kommer på tlc 23 februar så får vel bare vente til da 

Åja.. Rart at du ikke får tilgang via YouTube. 

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du fremstiller deg selv som en med suksess som holder foredrag, så ser man jo for seg at man fyller i det minste et auditorium. Jeg kunne fått samlet tilsvarende gjeng med eldre for å se på meg hoppe tau altså. De der er jo bare glad for at ett eller annet skjer i hverdagen deres som elles ofte er monoton.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg leste at Avery og husker plutselig ikke navnet på mannen, har fått K1 visum i USA. De fikk avslag et par ganger først og så fikk de vedtak. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Tell All nå oh herregud disse amerikanerne altså 😂

Alle skal være så solidarisk med Darcy 😂 og Angela, omg 😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok desperat pga press fra familien. Men samtidig så kan han bare dra nå som familien vil ha barnebarn. For noe framtid med Angela har han ikke.

Elsket Pillow Talk, er så gøy å høre på når de andre gir sine meninger. 

Anonymkode: 873f2...322

Ja, det se ut som familien er mer ivrig enn det han selv er grunnet visumet. 

Så pillow talk nå nettopp, episoden som gikk i natt - herregud at det går an å bli så hektet haha (jeg skjemmes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frksølekopp skrev:

Ser Tell All nå oh herregud disse amerikanerne altså 😂

Alle skal være så solidarisk med Darcy 😂 og Angela, omg 😂😂😂

Haha, ja det var som å se barnehagebarn i action. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to tvillingsøstrene er virkelig et kapittel for seg selv. De er så plasstikk og full i Restylane,botox og falske hår,og vipper at eg skjønner ikke at noen finner de attraktive som koneemner😂 Og så vanvittig desperate etter å bli gift. Døtrene til Darcy er jo mye mer voksne enn mora.  

Anonymkode: b5b03...72b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jeg leste at Avery og husker plutselig ikke navnet på mannen, har fått K1 visum i USA. De fikk avslag et par ganger først og så fikk de vedtak. 

Anonymkode: 4c635...c84

De hadde søkt om familiegjenforening i stedet og fått det innvilget. Litt spesielt at advokaten på TV ikke tipset dem om det.🤔 Det spekuleres i om TLC har betalt han for å gi henne nedslående nyheter, ganske drøyt i så fall.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 11.34, krokko skrev:

Enig. Det får være måte på hvor mye en person kan se beundrende på seg selv. Han passer godt sammen med Maria slik som hun har fremstilt seg selv. 

Jesse og Maria har ihvertfall kontakt. Ligger bilde av de sammen på Instagram kontoen til begge. 

Anonymkode: 090d9...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse og Maria har ihvertfall kontakt. Ligger bilde av de sammen på Instagram kontoen til begge. 

Anonymkode: 090d9...9f4

Ja, de var jo sammen på tur også. Er de ikke et par?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to tvillingsøstrene er virkelig et kapittel for seg selv. De er så plasstikk og full i Restylane,botox og falske hår,og vipper at eg skjønner ikke at noen finner de attraktive som koneemner😂 Og så vanvittig desperate etter å bli gift. Døtrene til Darcy er jo mye mer voksne enn mora.  

Anonymkode: b5b03...72b

Ja, det har du rett i. Trist at så voksne damer som i utgangspunkter er flotte damer kan ødelegge utseende med Botox og plastikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse og Maria har ihvertfall kontakt. Ligger bilde av de sammen på Instagram kontoen til begge. 

Anonymkode: 090d9...9f4

 

1 time siden, krokko skrev:

Ja, de var jo sammen på tur også. Er de ikke et par?

Svar til begge her:

Dem har drevet med en del modelloppdrag sammen. Når dette ble kjent så nektet begge å uttale seg om det for at Caesar ikke skulle få vite noe. Det var grunnen til at Jesse dukket opp igjen på Tell All, men han nektet og snakket om det før dem begynte med innspillingen. Dermed ble det en mer merkelig innspilling av han enn det som var planlagt.

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Svar til begge her:

Dem har drevet med en del modelloppdrag sammen. Når dette ble kjent så nektet begge å uttale seg om det for at Caesar ikke skulle få vite noe. Det var grunnen til at Jesse dukket opp igjen på Tell All, men han nektet og snakket om det før dem begynte med innspillingen. Dermed ble det en mer merkelig innspilling av han enn det som var planlagt.

Anonymkode: 873f2...322

Ok, så det var derfor episoden var så merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...