Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Darcy er et flykrasj🤣hun er så desperat at hun må skremme vannet av de fleste menn... 

Tor eg så  hun i en episode ( kjapt klipp) Millionær søker kjæreste 😊 ( eller tvillingen)

Anonymkode: b54d8...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Darcy er et flykrasj🤣hun er så desperat at hun må skremme vannet av de fleste menn... 

Tor eg så  hun i en episode ( kjapt klipp) Millionær søker kjæreste 😊 ( eller tvillingen)

Anonymkode: b54d8...f6e

Jaa stemmer, jeg så hun også der! 

Lurer på hvilken nettside hun bruker til dating for virker som om hun møter disse mennene sine på sånn side for rikinger, for både han her og han forrige var jo sånne rike merkeklær "classy" typer.  Hun jakter jo tydeligvis sånne når hun er med i millionær søker kjæreste også.  (Det var henne,  ikke tvillingen)🤣

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 days the other way. Liam, sønnen til Laura er så sykt ego. Hvis mamma får et barn til må hun bruke alle pengene sine på babyen 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Jaa stemmer, jeg så hun også der! 

Lurer på hvilken nettside hun bruker til dating for virker som om hun møter disse mennene sine på sånn side for rikinger, for både han her og han forrige var jo sånne rike merkeklær "classy" typer.  Hun jakter jo tydeligvis sånne når hun er med i millionær søker kjæreste også.  (Det var henne,  ikke tvillingen)🤣

Anonymkode: 8b685...0aa

Det er jo Mer typisk de med kav selvtillit og som ikke er rike som kjøper seg sånne flashy merketing 

Anonymkode: d7625...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

90 days the other way. Liam, sønnen til Laura er så sykt ego. Hvis mamma får et barn til må hun bruke alle pengene sine på babyen 

Anonymkode: 4c635...c84

Altså The obvious er jo at mamma ikke for flere barn hun er over 50! Ganske godt over også. Dama er spik spenna gærn. Har du sett tell allen? Han for fullstendig latterkrampe da moren begynner å grine. Han har sagt dette hele tiden og ingen hørte på han. Moren er rett og slett helt tragisk. Om du går på

fraudentbytlc på Instagram kan du lese hans side av saken. Altså alladin sin side av hva som skjedde

Anonymkode: 40bf9...56e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Rebecca MÅ si til Zied at hun teknisk sett er gift enda. Papirer er sendt inn og de venter bare på å få brev i posten liksom. Rebecca og Zied skal jo uansett ikke gifte seg nå, så det spiller ingen rolle. 

Og samtalene deres er:

R: I love you so much
Z: I love you so much
R: Today has been a beautiful day. 
Z: Beautiful day yes. 

Anonymkode: 4c635...c84

Thiz makes me so mach angry, i not accept this 😂

Og Rebecca bare : i Will do everything for you i am all yours, og krangler seg til å ta av seg jakka og lage scene. 

Hun holder aldri kjeft om "my moroccan ex Who is from an arab from morocco Who happens to be my ex" 🙄

På 25.1.2020 den 12.45, Oktoberknøttet skrev:

Det er vel broren til ei av damene som var med som har gifta seg med ei norsk ei. 

Ja husker ikke hva hun heter, men hun som var sammen med Luis fra Jamaica. Broren hennes har funnet en norsk jente. Kult om de blir med på 90 days. Men vi nordmenn er vel ikke drama nok 😂

På 31.1.2020 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Shit. Bryson trenger grenser. Det greiene der var ikke bra. Hun dama kommer til å stikke kjapt. Jeg hadde ikke vært særlig fornøyd med å flytte inn til en mann også skal jeg dele senga med sønnen hans i midten. 

Anonymkode: 23b62...7ef

Hadde aldri latt noen flytte inn Uten å bli godt kjent med barnet mitt først. Men enig, han kan jo ikke ligge i midten 😱

På 1.2.2020 den 17.21, Nina1975 skrev:

Fyren virker deprimert. Jeg tror ikke han har noen som helst interesse av sex, sikkert derfor eksen spurte. Kanskje derfor de ikke har barn sammen? Eksen virket ikke helt god ut, mtp ringen hun gav, hun visste akkurat hva hun gjorde. Husker også hun sa at de tre var en familie, skikkelig insisterende, at han måtte huske på det. Som om en ny dame er en slags inntrenger i deres familie. Hun hadde også lagt ett spetakkel når han hadde dame sist. 

Kanskje han er aseksuell. Jeg liker ikke forholdet han har med exen, skjønner Jennifer godt. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

90 days the other way. Liam, sønnen til Laura er så sykt ego. Hvis mamma får et barn til må hun bruke alle pengene sine på babyen 

Anonymkode: 4c635...c84

Liam er såå sinnsykt irriterende😱 er det virkelig normalt at barn kan bestemme over morens kjærlighetsliv? Altså, Laura virker ikke Helt god i hodet etter å ha fulgt med på insta, så noen gode råd har hun jo bare godt av, men jeg tror sønnen tar den rollen litt for seriøst. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Fuglemor skrev:

Liam er såå sinnsykt irriterende😱

 

 

Her tror jeg faktisk at du ikke forstår. Jeg har selv stått i samme situasjon som Liam, og det handler ikke om å bestemme over moren sin. Det handler i det store og det hele om at han overhode ikke kjenner fyren i det hele tatt, og at moren har valgt å gifte seg med Alladin uten at sønnen engang visste om det. Vet du hvordan det er? Det er faktisk utrolig leit og vondt. 

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså The obvious er jo at mamma ikke for flere barn hun er over 50! Ganske godt over også. Dama er spik spenna gærn. Har du sett tell allen? Han for fullstendig latterkrampe da moren begynner å grine. Han har sagt dette hele tiden og ingen hørte på han. Moren er rett og slett helt tragisk. Om du går på

fraudentbytlc på Instagram kan du lese hans side av saken. Altså alladin sin side av hva som skjedde

Anonymkode: 40bf9...56e

Nei, har ikke sett Tell All, men merker jeg gleder meg :ler:   Jeg følger på TLC og pleier ikke å google de eller følge noen på insta. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg faktisk at du ikke forstår. Jeg har selv stått i samme situasjon som Liam, og det handler ikke om å bestemme over moren sin. Det handler i det store og det hele om at han overhode ikke kjenner fyren i det hele tatt, og at moren har valgt å gifte seg med Alladin uten at sønnen engang visste om det. Vet du hvordan det er? Det er faktisk utrolig leit og vondt. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Men han vet jo om det. Og han vil jo ikke bli kjent med Aladin heller. Han har bestemt seg lenge før moren reiste. Jeg skjønner ikke at han dro dit en gang, for han har jo ikke tenkt til å stille opp for moren sin. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må si, jeg synes moren til Avery er en utrolig flott dame og god mor. Hun stiller opp for datteren sin samtidig som hun forteller hva hun mener og er i mot en del av det hun gjør. Jeg synes hun balanserer det å støtte henne og det å være kritisk og prøve å få henne til å tenke.  Og hun ser jo ut som storesøsteren. Holder seg godt (uten at jeg vet hvor gammel hun er da).

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han vet jo om det. Og han vil jo ikke bli kjent med Aladin heller. Han har bestemt seg lenge før moren reiste. Jeg skjønner ikke at han dro dit en gang, for han har jo ikke tenkt til å stille opp for moren sin. 

Anonymkode: 4c635...c84

Han visste ikke at moren hadde giftet seg før 2 måneder etter, det er som et slag i trynet spør du meg. 

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han visste ikke at moren hadde giftet seg før 2 måneder etter, det er som et slag i trynet spør du meg. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Han er jo der.... og hun dro dit for å gifte seg... jeg skjønner ikke. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo der.... og hun dro dit for å gifte seg... jeg skjønner ikke. 

Anonymkode: 4c635...c84

Moren var på reise i Qatar, møtte Alladin og giftet seg, hun reiste hjem og har nå reist til hjemlandet til Alladin for å feire bryllupet. Det har blitt fortalt i tidligere episoder.  

Anonymkode: 9cac9...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså The obvious er jo at mamma ikke for flere barn hun er over 50! Ganske godt over også. Dama er spik spenna gærn. Har du sett tell allen? Han for fullstendig latterkrampe da moren begynner å grine. Han har sagt dette hele tiden og ingen hørte på han. Moren er rett og slett helt tragisk. Om du går på

fraudentbytlc på Instagram kan du lese hans side av saken. Altså alladin sin side av hva som skjedde

Anonymkode: 40bf9...56e

Finner ikke den kontoen?

Anonymkode: 691e9...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren var på reise i Qatar, møtte Alladin og giftet seg, hun reiste hjem og har nå reist til hjemlandet til Alladin for å feire bryllupet. Det har blitt fortalt i tidligere episoder.  

Anonymkode: 9cac9...be4

Åja, ok. Jeg husket ikke det. 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må si, jeg synes moren til Avery er en utrolig flott dame og god mor. Hun stiller opp for datteren sin samtidig som hun forteller hva hun mener og er i mot en del av det hun gjør. Jeg synes hun balanserer det å støtte henne og det å være kritisk og prøve å få henne til å tenke.  Og hun ser jo ut som storesøsteren. Holder seg godt (uten at jeg vet hvor gammel hun er da).

Anonymkode: 4c635...c84

Ja enig, en flott støttende mor som lar datteren ta egne valg men forteller på en respektfull måte hva hun syntes og er urolig for, og som involverer seg i datterens liv mye mer enn foreldrene til Nicole med azan, på en positiv og naturlig måte. Og ja hun holder seg veldig bra, har lagt merke til huden til både mor og datter som er så frisk og glødende 😊

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig, en flott støttende mor som lar datteren ta egne valg men forteller på en respektfull måte hva hun syntes og er urolig for, og som involverer seg i datterens liv mye mer enn foreldrene til Nicole med azan, på en positiv og naturlig måte. Og ja hun holder seg veldig bra, har lagt merke til huden til både mor og datter som er så frisk og glødende 😊

Anonymkode: 8b685...0aa

Der er jeg ikke enig. Synes de burde vært mye strengere med døtrene sine, men mulig det er for sent å gjøre noe. 

Hvis min datter kom hjem og fortalte at hun skulle gifte seg med en eller annen Alladin hun aldri hadde møtt eller flytte til Syria så hadde jeg blitt rasende!

Anonymkode: c1445...eca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong snakker dere om??

Anonymkode: 70cb7...d68

Sesong 3

Anonymkode: 4e155...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Der er jeg ikke enig. Synes de burde vært mye strengere med døtrene sine, men mulig det er for sent å gjøre noe. 

Hvis min datter kom hjem og fortalte at hun skulle gifte seg med en eller annen Alladin hun aldri hadde møtt eller flytte til Syria så hadde jeg blitt rasende!

Anonymkode: c1445...eca

Datteren er myndig og kan bestemme selv. Ved å bli rasende og ikke støtte henne ville hun sikkert bare lukket seg for moren. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...