LittleBee Skrevet 22. april 2019 Forfatter #61 Del Skrevet 22. april 2019 1 time siden, bondekone skrev: Testene stiger heldigvis her og, men kjenner jeg er så redd for at det går galt. Har allerede informert de nærmeste (de som viste når vi var inne å satt inn egget). Skal, pga ivf, ha UL i uke 7, men kjenner jeg hadde bestilt det selv om vi ikke hadde fått det😁 Offesiell testdag er ikke før til lørdag (5+0), så skal kjøpe en digital å ta da igjen. Kjenner igjen nicket ditt fra noen IKM tråder jeg fulgte frem til jul, så veldig gøy å se deg her også 🤩🙏🏼 Fikk du 1-2 eller 2-3 på digital du har tatt da? 😊 Veldig greit å teste med jevnt mellomrom og sjekke at det stiger, da roer man seg automatisk litt ned. Jeg tok første digitale 3 dager over IKM, fikk da 2-3. Skulle vente en uke, men 5 dager etterp testet jeg på kvelden og fikk heldigvis 3+. Håper spirene sitter, og vokser 🌱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. april 2019 #62 Del Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, LittleBee skrev: Kjenner igjen nicket ditt fra noen IKM tråder jeg fulgte frem til jul, så veldig gøy å se deg her også 🤩🙏🏼 Fikk du 1-2 eller 2-3 på digital du har tatt da? 😊 Veldig greit å teste med jevnt mellomrom og sjekke at det stiger, da roer man seg automatisk litt ned. Jeg tok første digitale 3 dager over IKM, fikk da 2-3. Skulle vente en uke, men 5 dager etterp testet jeg på kvelden og fikk heldigvis 3+. Håper spirene sitter, og vokser 🌱 Stemmer, husker deg og☺ forsvant ut derfra når vi startet med ivf, naturlig nok. Veldig deilig å endelig være her☺ nei, jeg tok kun en digital 14 dpo, fikk da 1-2. Har ikke flere digitale liggendes, men har noen strimmeltester, og de stiger. Lurer på å kjøpe to digitale til, og ta en så fort den er kjøpt og den andre til lørdag. ☺ Hvordan er formen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 22. april 2019 Forfatter #63 Del Skrevet 22. april 2019 20 minutter siden, bondekone skrev: Stemmer, husker deg og☺ forsvant ut derfra når vi startet med ivf, naturlig nok. Veldig deilig å endelig være her☺ nei, jeg tok kun en digital 14 dpo, fikk da 1-2. Har ikke flere digitale liggendes, men har noen strimmeltester, og de stiger. Lurer på å kjøpe to digitale til, og ta en så fort den er kjøpt og den andre til lørdag. ☺ Hvordan er formen da? Stoppa med IKM-tråd over jul selv, måtte ha en pause fra fokus på baby overalt. Og da gikk det 🙏🏼 Har lært meg å spise før jeg blir kvalm, var veeldig kvalm i påskeuken og det passet ikke så bra med hyttetur og utedo men jeg overlevde 😂 Ellers murrer det en del, vært småsvimmel og trøttere enn vanlig. Har du kjent noe forandringer på formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. april 2019 #64 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) 19 minutter siden, LittleBee skrev: Stoppa med IKM-tråd over jul selv, måtte ha en pause fra fokus på baby overalt. Og da gikk det 🙏🏼 Har lært meg å spise før jeg blir kvalm, var veeldig kvalm i påskeuken og det passet ikke så bra med hyttetur og utedo men jeg overlevde 😂 Ellers murrer det en del, vært småsvimmel og trøttere enn vanlig. Har du kjent noe forandringer på formen? Ja ikke sant, er lurt det! Huff, hørtes ikke greit ut🙈 jeg har kun litt murringer og oppblåst mage, spesielt utover dagen. Blir veldig fort mett. Var litt kvalm, men det har jeg vært helt siden jeg begynte på medisinene, så sikkert derfor. Men kjenner bekymringsfullt lite, så angrer jeg nok på det jeg sier nå om en uke 😂 men jeg er jo bare 4+2 så realisten i meg sier at det ikke har noe å bety at jeg kjenner lite enda. Endret 22. april 2019 av bondekone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. april 2019 #65 Del Skrevet 22. april 2019 Når bestiller dere svangerskapskontrol? Og tar dere de første hos lege eller jordmor? Venter litt med å bestille selv, eneste jeg gjerne skulle gjort er å ta blodprøve for å sjekke for toxoplasmose (har katt). Kontroll er vel ikke før uke 11-12, men er vel en fordel å sjekke for toxoplasmose før det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 22. april 2019 #66 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) 40 minutter siden, bondekone skrev: Når bestiller dere svangerskapskontrol? Og tar dere de første hos lege eller jordmor? Venter litt med å bestille selv, eneste jeg gjerne skulle gjort er å ta blodprøve for å sjekke for toxoplasmose (har katt). Kontroll er vel ikke før uke 11-12, men er vel en fordel å sjekke for toxoplasmose før det? Jeg har time hos fastlegen på onsdag, for noe helt annet og som ble avtalt før positiv test. Jeg har sendt en sms til legekontoret og spurt om timen kan utvides. Jeg tar altså første kontroll hos legen. Jeg ville nok også tenkt det er greit å ta den testen med en gang.. Er forresten 7+2 i dag, ifølge Flo. Endret 22. april 2019 av Fru_K 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 23. april 2019 Forfatter #67 Del Skrevet 23. april 2019 På 22.4.2019 den 14.57, Sequel skrev: Hadde samme behovet for å sjekke så vi har bestilt tidlig ultralyd til uke 8+0, som er i morgen, såå spent! Hvordan gikk det? 😍 Jeg skal i morgen og er dobbelt kvalm i dag pga. det 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 23. april 2019 #68 Del Skrevet 23. april 2019 Er redd dette er en spontanabort, har blødd litt mere i dag. Fortsatt ikke mye, men såpass at den kom en flekk i bindet med størrelse på en femkroning 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 23. april 2019 #69 Del Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, Zannathe skrev: Er redd dette er en spontanabort, har blødd litt mere i dag. Fortsatt ikke mye, men såpass at den kom en flekk i bindet med størrelse på en femkroning 😔 Å håper det ikke er noe😩 blødning er veldig normalt! Hvor langt er du på vei? Sjekket noe hcg stigning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Squat Skrevet 23. april 2019 #70 Del Skrevet 23. april 2019 Heihei😀 Jeg slenger meg også med i denne gruppa! Er i uke 9 og har termin 3 des. Skal på TUL i morgen ettermiddag og er mildt sagt spent! Formen har vært veldig opp og ned så langt, med mye kvalme men heldigvis ingen oppkast😬 Dette blir baby nr 3, er selv 31 år og bor i Tr.heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 23. april 2019 #71 Del Skrevet 23. april 2019 12 minutter siden, bondekone skrev: Å håper det ikke er noe😩 blødning er veldig normalt! Hvor langt er du på vei? Sjekket noe hcg stigning? Nei har ikke gjort det, bør jeg kanskje kontakte lege i morgen? Er 6+4 i dag😊 Nå blør jeg ingenting igjen. Blir helt stresset av dette her, skikkelig berg og dalbane og hjerte i halsen hver gang man går på toalettet 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 23. april 2019 Forfatter #72 Del Skrevet 23. april 2019 2 minutter siden, Zannathe skrev: Nei har ikke gjort det, bør jeg kanskje kontakte lege i morgen? Er 6+4 i dag😊 Nå blør jeg ingenting igjen. Blir helt stresset av dette her, skikkelig berg og dalbane og hjerte i halsen hver gang man går på toalettet 😳 Ville kontaktet lege og målt hcg med to dagers mellomrom bare for å vite hva som skjer. Det kan være en helt normal blødning, og som vil fortsette uten at noe er feil og da er det greit å følge med på 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 23. april 2019 #73 Del Skrevet 23. april 2019 13 minutter siden, LittleBee skrev: Ville kontaktet lege og målt hcg med to dagers mellomrom bare for å vite hva som skjer. Det kan være en helt normal blødning, og som vil fortsette uten at noe er feil og da er det greit å følge med på 🙏🏼 Jeg ringer i morgen tidlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conzi Skrevet 23. april 2019 #74 Del Skrevet 23. april 2019 Slenger meg på. Uke 10 imorgen, så termin 01.12. Førstegangs gravid. Formen er virkelig ræva. Med lavt blodtrykk, kvalme og oppkast flere ganger til dagen 😅. Skal i samtale med jordmor og lege imorgen, så håper på noe som hjelper. Prøvd alle kjerringråd.. er så redd for å bruke medikamenter... Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 23. april 2019 #75 Del Skrevet 23. april 2019 7 timer siden, LittleBee skrev: Hvordan gikk det? 😍 Jeg skal i morgen og er dobbelt kvalm i dag pga. det 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Det gikk veldig fint! Fikk se og høre et bankende hjerte ❤️ Veldig fint og betryggende Var veldig spent i forkant og kjente også på den doble kvalmen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 24. april 2019 Forfatter #76 Del Skrevet 24. april 2019 8 timer siden, Sequel skrev: Det gikk veldig fint! Fikk se og høre et bankende hjerte ❤️ Veldig fint og betryggende Var veldig spent i forkant og kjente også på den doble kvalmen 😅 Var nå på morgenen, fikk også se hjerteslag. Helt perfekt rytme, alt så bra ut men ble satt en uke tilbake, noe hun sa ikke var noe å bekymre seg over siden alt annet så så fint ut. Har UL igjen om 2 uker, så får vi se da 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 24. april 2019 #77 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) 12 timer siden, LittleBee skrev: Ville kontaktet lege og målt hcg med to dagers mellomrom bare for å vite hva som skjer. Det kan være en helt normal blødning, og som vil fortsette uten at noe er feil og da er det greit å følge med på 🙏🏼 Fikk time nå i dag kl 13.30 hos en helt fantastisk lege, hun er også den eneste med ultralyd apparat på kontoret her i byen(over 2 timer til nærmeste sykehus)😊 Er mildt sagt spent på om hun kommer til å ta det i bruk eller om det bare blir blodprøver. Nå er det liksom bare litt brunt utflod. Endret 24. april 2019 av Zannathe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. april 2019 #78 Del Skrevet 24. april 2019 Blir spennende @Zannathe! Håper du får positive svar❤ Har sendt forespørsel om å få ta toksoplasmose blodprøven i dag. Stresser med det, og tør nesten ikke å kose med kattene🙈 og de er rimelig selskapssyke, så de er ikke særlig fornøyde😅 men har jo gård, så er relativt smitteutsatt, så tror ikke det bare er kattene som er utfordringen her. Håper jeg har vært smittet! Hadde en del ekstra brunlig utflod i går, i tillegg til noe svakere test, så var helt sikker på det ikke gikk likevel. Men i dag var testen sterkere igjen, så tror det fortsatt går riktig vei. Var veldig aktiv i går, og løftet en del, så kan gjerne være det som gjorde at det kom litt mer enn vanlig. Huff altså, den bekymringen🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 24. april 2019 #79 Del Skrevet 24. april 2019 54 minutter siden, bondekone skrev: Blir spennende @Zannathe! Håper du får positive svar❤ Har sendt forespørsel om å få ta toksoplasmose blodprøven i dag. Stresser med det, og tør nesten ikke å kose med kattene🙈 og de er rimelig selskapssyke, så de er ikke særlig fornøyde😅 men har jo gård, så er relativt smitteutsatt, så tror ikke det bare er kattene som er utfordringen her. Håper jeg har vært smittet! Hadde en del ekstra brunlig utflod i går, i tillegg til noe svakere test, så var helt sikker på det ikke gikk likevel. Men i dag var testen sterkere igjen, så tror det fortsatt går riktig vei. Var veldig aktiv i går, og løftet en del, så kan gjerne være det som gjorde at det kom litt mer enn vanlig. Huff altså, den bekymringen🙄 Huff ja, det er forferdelig med disse bekymringene. Håper du får kommet å tatt en blodprøve😊 Selv er jeg forberedt på at det ikke er noe mere, men håper selvfølgelig at det er det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 24. april 2019 #80 Del Skrevet 24. april 2019 4 timer siden, LittleBee skrev: Var nå på morgenen, fikk også se hjerteslag. Helt perfekt rytme, alt så bra ut men ble satt en uke tilbake, noe hun sa ikke var noe å bekymre seg over siden alt annet så så fint ut. Har UL igjen om 2 uker, så får vi se da 💕 Hvor langt er du på vei nå da? Er så spent om de eventuelt kan se noe nå når jeg skal til legen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå