Gå til innhold

Termin desember 2019


LittleBee

Anbefalte innlegg

Ville fått tatt hcg i dag og mandag ja, da får du beskjed før påske. Trenger ikke bety noe, men greit å sjekke siden det er friskt blod. Håper du bare har sensitive slimhinner og at alt er bra 🙏🏼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok en spontanabort 😭 blødd over en full menskopp på bare noen timer fra i morges. I tillegg til middels menssmerter og lett kvalme. 

Tar de meg inn på privat legekontor for en hastetime i ettermiddag tror dere? Frister ikke å sitte på legevakten og kjempe mot tårene. Jeg er ikke i tvil om at dette er spontanabort, men vil jo sjekke at ting går fint med kroppen min og gjerne få det bekreftet av fagfolk at det ikke er håp for embryoet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Dette er nok en spontanabort 😭 blødd over en full menskopp på bare noen timer fra i morges. I tillegg til middels menssmerter og lett kvalme. 

Tar de meg inn på privat legekontor for en hastetime i ettermiddag tror dere? Frister ikke å sitte på legevakten og kjempe mot tårene. Jeg er ikke i tvil om at dette er spontanabort, men vil jo sjekke at ting går fint med kroppen min og gjerne få det bekreftet av fagfolk at det ikke er håp for embryoet. 

Ånei, dette var trist 😭. Jeg håper enda for din del, men skjønner at du selv forbereder deg på det verste nå. Jeg ville ringt til privat legekontor nå og spurt om time i ettermiddag. Da kommer du rett inn, og slipper sitte å vente i det som kan bli timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Dette er nok en spontanabort 😭 blødd over en full menskopp på bare noen timer fra i morges. I tillegg til middels menssmerter og lett kvalme. 

Tar de meg inn på privat legekontor for en hastetime i ettermiddag tror dere? Frister ikke å sitte på legevakten og kjempe mot tårene. Jeg er ikke i tvil om at dette er spontanabort, men vil jo sjekke at ting går fint med kroppen min og gjerne få det bekreftet av fagfolk at det ikke er håp for embryoet. 

Å nei! Dette var utrolig kjedelig å høre😢Jeg ville også bestilt legetime privat så du får kommet inn for en undersøkelse med en gang. Huff, håper av hele mitt hjerte at det kan være håp likevel om at den lille spiren fortsatt klamrer seg fast❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tussi2018 skrev:

Dette er nok en spontanabort 😭 blødd over en full menskopp på bare noen timer fra i morges. I tillegg til middels menssmerter og lett kvalme. 

Tar de meg inn på privat legekontor for en hastetime i ettermiddag tror dere? Frister ikke å sitte på legevakten og kjempe mot tårene. Jeg er ikke i tvil om at dette er spontanabort, men vil jo sjekke at ting går fint med kroppen min og gjerne få det bekreftet av fagfolk at det ikke er håp for embryoet. 

Prøvde å skrive her før i dag, men siden fungerte ikke. Har du fått vært hos legen? 😢 Føler så med deg, det er så utrolig trist. Sender deg en klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere ❤ Jeg blør enda og det er masse friskt blod så jeg ser absolutt ingen håp for embryoet. Men det hadde jo likevel vært greit å sjekket for å vite det med sikkerhet før påskeferie. Jeg vurderer å sjekke hos privat legekontor, men usikker på om jeg får svar før skjærtorsdag 🤔 Jeg orker ikke å dra til legen tidligere idag pga alle følelsene som kom.. 

Jeg som ga de tenkt å fortelle familien om dette i påsken, nå vurderer jeg om jeg skal fortelle de om dette eller ikke.. 

Uansett; Tusen takk for støtten og det var ikke meningen å komme med mye negativt i en tråd som skulle være noe fint 😔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Tusen takk dere ❤ Jeg blør enda og det er masse friskt blod så jeg ser absolutt ingen håp for embryoet. Men det hadde jo likevel vært greit å sjekket for å vite det med sikkerhet før påskeferie. Jeg vurderer å sjekke hos privat legekontor, men usikker på om jeg får svar før skjærtorsdag 🤔 Jeg orker ikke å dra til legen tidligere idag pga alle følelsene som kom.. 

Jeg som ga de tenkt å fortelle familien om dette i påsken, nå vurderer jeg om jeg skal fortelle de om dette eller ikke.. 

Uansett; Tusen takk for støtten og det var ikke meningen å komme med mye negativt i en tråd som skulle være noe fint 😔

 

Hvis du føler for det så forteller du det, selv var det litt godt å fortelle det til noen og lufte litt tanker ❤️

 

Ta kontakt med legen på mandag, du får sikkert ta hcg neste uke og kanskje en ukes tid etterpå. Stor klem til deg, håper du har noen som tar vare på deg i tiden fremover 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LittleBee skrev:

Hvis du føler for det så forteller du det, selv var det litt godt å fortelle det til noen og lufte litt tanker ❤️

 

Ta kontakt med legen på mandag, du får sikkert ta hcg neste uke og kanskje en ukes tid etterpå. Stor klem til deg, håper du har noen som tar vare på deg i tiden fremover 🙏🏼

Jeg snakket med det private legekontoret nå og hvis jeg kommer imorgen og mandag så blir prøvene sendt mandag og de trodde jeg skulle få svar tirsdag. Så det er jo litt fristende selv om det koster 1000 kr. 

Føler litt for å fortelle det til foreldrene mine. Eneste grunnen for å la være er jo at jeg gledet meg til å overraske de med en gravidtetsnyhet en gang, men det viktigste er jo at jeg får støtte og at ting går bra neste gang 🤞 

Samboeren min er veldig fin støtte nå! Takk ❤ trist å høre at du har opplevd det før. Krysser fingrene for at det går veien for deg nå ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender nok en gang god klem til Tussi, håper du vil oppdatere oss når du vet mer ❤️ 

 

Jeg har reist på fjellet med svigerfamilien og kjenner stresset med mat og drikke komme. Er det noe man bør holde seg unna som man kanskje glemmer? I går kjøpte vi pizza med en eller annen ost på, og måtte sette i gang google for å finne ut om det ble pizza eller ikke 😂 Den var visst ok som varmebehandlet, men blir jo redd for å glemme småting her og der. Vi vil heller ikke dele ennå, men faren er stor for at de mistenker noe etter 7 dager med «nei takk» til vin 🤦🏼‍♀️ Satser på at de tar hintet om at vi vil holde det for oss selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LittleBee skrev:

Sender nok en gang god klem til Tussi, håper du vil oppdatere oss når du vet mer ❤️ 

 

Jeg har reist på fjellet med svigerfamilien og kjenner stresset med mat og drikke komme. Er det noe man bør holde seg unna som man kanskje glemmer? I går kjøpte vi pizza med en eller annen ost på, og måtte sette i gang google for å finne ut om det ble pizza eller ikke 😂 Den var visst ok som varmebehandlet, men blir jo redd for å glemme småting her og der. Vi vil heller ikke dele ennå, men faren er stor for at de mistenker noe etter 7 dager med «nei takk» til vin 🤦🏼‍♀️ Satser på at de tar hintet om at vi vil holde det for oss selv. 

Tusen takk for omtanken ❤ Det kan ikke være noe annet enn spontanabort med så store blødninger jeg har hatt siste døgnet. Derfor lar jeg være å styre med å komme meg til lege for å få det bekreftet før påske. Dagen i går var skikkelig fæl og jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan det er å oppleve dette lengre ute i svangerskapet. Nå prøver vi å tenke positivt mot neste forsøk. Det tar nok litt tid med tanke på at jeg har PCO, ustabile sykluser og har blitt stimulert med provera og letrozol for å bli gravid. Skal snakke med gynekologen etter påske og håper at kroppen er klar for å prøve igjen om ikke så alt for lenge. 

Sender lykkeønskninger i deres retning og håper alt går bra ❤ Jeg melder meg ut fra denne gruppen og håper jeg får bli med i en termingruppe noen mnd frem i tid 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her. Gravid igjen etter SA i mars. Vanskelig å beregne termin siden jeg ikke har hatt mensen siden sist, men hvis man tar utgangspunkt i SA for sist mens er jeg vel 5+4 idag❤️ Termin 16 desember. Når skal dere på første svangerskapskontroll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Heleba skrev:

Melder meg på her. Gravid igjen etter SA i mars. Vanskelig å beregne termin siden jeg ikke har hatt mensen siden sist, men hvis man tar utgangspunkt i SA for sist mens er jeg vel 5+4 idag❤️ Termin 16 desember. Når skal dere på første svangerskapskontroll? 

Gratulerer 🤰 Jeg skal i uke 9! Var hos legen for å henvises til gynekolog i uke 5, og da sa hun jeg skulle komme tilbake uke 8-10 :) Uke 8 er vi bortreist så da blir det uke 9. Da skal hun sjekke om jeg har noen mangler så langt, og sikkert snakke litt om fødeplass 👍🏼 Skal jo søkes allerede i uke 12 det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin er 16 desember på meg ☺️ Føler meg ikke gravid ennå, litt ømme pupper bare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg stille inn her etter positiv test i dag☺ 4+0 i dag, termin på nyttårsaften😛 første ivf forsøk, så helt fantastisk å ha kommet så langt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Moms84 skrev:

Fikk positiv test i går 😄😄❤️❤️

 

461AAAE3-2E84-4124-8529-3CF8B4563ED7.jpeg

Er så gøy å følge med på andre ☺️ Spennende tid framover nå! Gratulere ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Moms84 skrev:

Fikk positiv test i går 😄😄❤️❤️

 

461AAAE3-2E84-4124-8529-3CF8B4563ED7.jpeg

Gratulerer! Når blir din termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt helt nylig 💕 Skulle vi laget en liste litt som på IKM-trådene? Kanskje enklere å se hvem som ligger nært hverandre på datoer osv. da 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...