Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 12 dpo i dag. Jeg har fortsatt ikke fått den ømheten i puppene som jeg vanligvis får etter el/før mensen. Men både i dag og i går har jeg vært veldig støl i lysken og på sidene av puppene. Var vondt å gå opp trappa i dag. Kjennes rett og slett ut som at jeg har trent. Klør også litt på puppene. Usikker på om dette er symptom, men etter å ha googlet litt ser det ut til at andre har opplevd det samme.

Anonymkode: bbbed...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 12 dpo i dag. Jeg har fortsatt ikke fått den ømheten i puppene som jeg vanligvis får etter el/før mensen. Men både i dag og i går har jeg vært veldig støl i lysken og på sidene av puppene. Var vondt å gå opp trappa i dag. Kjennes rett og slett ut som at jeg har trent. Klør også litt på puppene. Usikker på om dette er symptom, men etter å ha googlet litt ser det ut til at andre har opplevd det samme.

Anonymkode: bbbed...998

Jeg er bare på 6 DPO, men opplever også denne stølheten i lysken, som om det strammer over skambeinet(vanskelig å forklare) og eggløsningsubehag. 

Det er jo så tidlig for meg så jeg stoler overhodet ikke på det, men 12dpo da kan man teste iallfall😊 

Spennende da! Håper spiren din sitter!!!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare på 6 DPO, men opplever også denne stølheten i lysken, som om det strammer over skambeinet(vanskelig å forklare) og eggløsningsubehag. 

Det er jo så tidlig for meg så jeg stoler overhodet ikke på det, men 12dpo da kan man teste iallfall😊 

Spennende da! Håper spiren din sitter!!!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ja, lurer litt på å teste, men samtidig så tror jeg at jeg blir skuffa 😂 Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Det er ikke sånn at vi aktivt har prøvd å bli gravide, men siden jeg ikke har gått på prevensjon så er det litt rart at jeg ikke har blitt gravid. Men når man ikke prøver kan det jo være vanskelig å treffe på riktig tidspunkt tenker jeg. 

Håper det går bra for deg også 😊

Anonymkode: bbbed...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, lurer litt på å teste, men samtidig så tror jeg at jeg blir skuffa 😂 Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Det er ikke sånn at vi aktivt har prøvd å bli gravide, men siden jeg ikke har gått på prevensjon så er det litt rart at jeg ikke har blitt gravid. Men når man ikke prøver kan det jo være vanskelig å treffe på riktig tidspunkt tenker jeg. 

Håper det går bra for deg også 😊

Anonymkode: bbbed...998

Skjønner det, men det er nok bare heeelt tilfeldig skal du se😊 Hvor gammel er du da?

Jeg tenker å teste på 12 DPO, for OM den er positiv er det såååå stas! 

Håper virkelig det går veien for dere❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svaaaak strek på billigtest i går, men har samtidig hatt litt brunlig/rødlig utflod de siste to dagene og i dag, uten at det tar seg opp til ordentlig mensen. Har ikm ca 18.april, så mye kan jo skje, men har en følelse på at jeg kanskje kan være gravid likevel da jeg har kjent litt symptomer. 

Anonymkode: 58ec1...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk svaaaak strek på billigtest i går, men har samtidig hatt litt brunlig/rødlig utflod de siste to dagene og i dag, uten at det tar seg opp til ordentlig mensen. Har ikm ca 18.april, så mye kan jo skje, men har en følelse på at jeg kanskje kan være gravid likevel da jeg har kjent litt symptomer. 

Anonymkode: 58ec1...893

Sååå spennende! Hvilken DPO er du på nå da? Får inderlig håpe den sitter nå😍

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sååå spennende! Hvilken DPO er du på nå da? Får inderlig håpe den sitter nå😍

Anonymkode: e09e5...261

Jeg er 11 dpo i dag, så er spennende. Tok dessverre den siste testen i går, da jeg ble så stressa av den rare "blødningen", og har ikke bil i dag så orker ikke gå helt til butikken. Bestilte masse tester før helgen, som sikkert kommer i posten i morgen, så da skal det testes! Krysser fingrene for at mensen holder seg langt borte :P 

Anonymkode: 58ec1...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv på påskeferie så er litt treg på å svare :) 

- Du er bare 6dpo så sannsynlighet for symptomer er veldig liten nå altså :) Og festedipp er faktisk veldig sjeldent. Jeg kjente ikke symptomer før 10dpo å det er tidlig. 

- Jeg kjenner absolutt ingenting :) 

- Høres faktisk logisk ut at lite blod betyr mindre slimhinne. For du blør ut slimhinnen når du blør fordi du ikke ble gravid. Jo mindre den er jo mindre blod. Men det kommer seg :) 

- Her er min. Går mellom 36.4-36.5. Ingen dipp her heller. Men jo senere den fester jo større sannsynlighet for min del at den sitter. 

- M -

F86ACC0E-8C1C-4EE4-95B6-439F04AF176D.png

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 12 dpo i dag. Jeg har fortsatt ikke fått den ømheten i puppene som jeg vanligvis får etter el/før mensen. Men både i dag og i går har jeg vært veldig støl i lysken og på sidene av puppene. Var vondt å gå opp trappa i dag. Kjennes rett og slett ut som at jeg har trent. Klør også litt på puppene. Usikker på om dette er symptom, men etter å ha googlet litt ser det ut til at andre har opplevd det samme.

Anonymkode: bbbed...998

Hvordan går det!? Tatt noen test :)? Over 70% får positiv 12dpo.

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 11 dpo i dag, så er spennende. Tok dessverre den siste testen i går, da jeg ble så stressa av den rare "blødningen", og har ikke bil i dag så orker ikke gå helt til butikken. Bestilte masse tester før helgen, som sikkert kommer i posten i morgen, så da skal det testes! Krysser fingrene for at mensen holder seg langt borte :P 

Anonymkode: 58ec1...893

Oppdater oss :) ! 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv på påskeferie så er litt treg på å svare :) 

- Du er bare 6dpo så sannsynlighet for symptomer er veldig liten nå altså :) Og festedipp er faktisk veldig sjeldent. Jeg kjente ikke symptomer før 10dpo å det er tidlig. 

- Jeg kjenner absolutt ingenting :) 

- Høres faktisk logisk ut at lite blod betyr mindre slimhinne. For du blør ut slimhinnen når du blør fordi du ikke ble gravid. Jo mindre den er jo mindre blod. Men det kommer seg :) 

- Her er min. Går mellom 36.4-36.5. Ingen dipp her heller. Men jo senere den fester jo større sannsynlighet for min del at den sitter. 

- M -

F86ACC0E-8C1C-4EE4-95B6-439F04AF176D.png

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg tror også det - så vi får bare se:) altså slimhinne vs lite blod!

Jeg har hatt dip hver måned, du ser dipen min fra forrige måned. Alle charts jeg ser på had dip omtrent🤔 se min forrige (tynne blå stripe)

B7096A38-B3F7-46AA-A4C3-A5E672B909FE.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her måneden før der igjen, også der krystallklar dip(men da prøvde vi ikke):

A02AA4E3-C7B6-421E-838C-D6BE8D0FEEB1.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten fått opp denne under «pregnancy monitor»?

-C-

F2599A50-47A1-4E09-A35B-E01F628D8AAF.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens temp:)

 

-C-

26B8E8EE-7B33-4D05-AA7B-DA5D6BE35C5F.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Åja ja jeg ser den nå :) Min er på 63,2%

Har egentlig ikke lagt inn annet enn temp da jeg ikke tror på denne PP 😆 

Merker ingenting heller. Men det står visst der inne et sjeldent. 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og her måneden før der igjen, også der krystallklar dip(men da prøvde vi ikke):

A02AA4E3-C7B6-421E-838C-D6BE8D0FEEB1.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Men om du har hatt dipp hver mnd å ikke har blitt gravid er kanskje det at du ikke har dip nå positivt? 

- M -

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min er på 63.7 i dag, så den endrer seg daglig ser jeg Hehe!

Jeg har heller ikke troen denne pp, men uansett gøy å følge med, man lærer å kjenne kroppen sin!

Den følger kun temp den %utregningen, så det har ikke noe med annen info å gjøre😊😊

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men om du har hatt dipp hver mnd å ikke har blitt gravid er kanskje det at du ikke har dip nå positivt? 

- M -

Anonymkode: 75b37...a21

Ja gudene vet - jeg har liksom bare bestemt meg for at jeg ikke er gravid🙈beskytter meg selv! Teit - men er nok sånn det er!

Følee ingenting i dag jeg heller, men vet du - tenk om begge bare ble gravide nå! Man vet jo faktisk ikke før mensen kommer! Denne ventingen gjør meg gal😂

En uke til tante rød kommer i dag! Du har vel IKM 22?😃 kortere tid å vente😆😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja gudene vet - jeg har liksom bare bestemt meg for at jeg ikke er gravid🙈beskytter meg selv! Teit - men er nok sånn det er!

Følee ingenting i dag jeg heller, men vet du - tenk om begge bare ble gravide nå! Man vet jo faktisk ikke før mensen kommer! Denne ventingen gjør meg gal😂

En uke til tante rød kommer i dag! Du har vel IKM 22?😃 kortere tid å vente😆😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Min IKM er 23 April :) 

- Man klarer ikke la være å tenke på om man kan være gravid! Men ett visst kun 2% som kjenner symptomer 7dpo. 

Haha håper vi begge bare blir gravide. Men samme som deg. Har ikke troa. Føler er bedre å tenke sånn så man ikke blir lei seg å skuffa. 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min IKM er 23 April :) 

- Man klarer ikke la være å tenke på om man kan være gravid! Men ett visst kun 2% som kjenner symptomer 7dpo. 

Haha håper vi begge bare blir gravide. Men samme som deg. Har ikke troa. Føler er bedre å tenke sånn så man ikke blir lei seg å skuffa. 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja jeg tenkte feil, du har 26dagers syklus? Jeg skal ha 27 dager står det! Var det jeg tenkte på!

Jaaa jeg lever i et ørlite håp for oss begge! Om ikke kommer det en ny måned! Neste måned har jeg eggløsning to ganger, så blir en Busy mnd haha!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...