Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok du med kveldsurin? Min strek er jo ikke sterkere enn din husk, så da er vi isåfall to❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ja nå tok jeg den :) 

Men samme som deg. Er nok ikke gravid da jeg ikke har symptomer engang. Uff nå angrer jeg på at jeg testet 😕 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok du med kveldsurin? Min strek er jo ikke sterkere enn din husk, så da er vi isåfall to❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Husker ikke hvilken test. Er på hytta så har kun med en. Men er fra billigtester. Den som er litt rund i kantene :) Ikke digital og ikke strimmel.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå tok jeg den :) 

Men samme som deg. Er nok ikke gravid da jeg ikke har symptomer engang. Uff nå angrer jeg på at jeg testet 😕 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Samme som meg som i type test?

Jeg har samme utslag som deg og jeg tenker at jaja, da ble det sånn så får vi se.

Ikke angre deg - det er fortsatt tidlig husk! Og du var jo positiv til min svake strek og gratulerte, så da må du ikke være så streng med din egen test:)

Mange er gravide og har 0 symptomer, jeg har virkelig veldig sterke murringer og er jo livredd for at noe kan være galt. Tenker at symptomer ikke nødvendigvis er en bra ting alltid.

Vi får bare kjempe oss gjennom dette sammen❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mente du med «men samme som deg»? 

Hang ikke helt med på den🙈

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du åpnet teste? Ser man det bedre da?

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Første PP her, tok ut spiral 1.mars, hadde mens da den ble tatt ut (første dag i den perioden var 28.februar) og fikk mens 27. mars igjen. Har hatt regelmessig mens med syklus 27 dager siden desember (med spiral ja). Flo og jeg regnet oss frem til EL 8.-9.april. Hadde eggløsningsslim disse dagene. Jeg og kjæresten hadde sex hver dag, noen ganger to ganger om dagen i dagene før og etter. Ivrige prøvere!

Er nå 10-11 DPO og tok i dag tidlig RFSU Test tidlig. Blendahvit. Er det håp? Pga. kjærestens jobb blir det vanskelig å prøve igjen før juli :( Er forresten 24 år, slank, trener 7 dager i uken og røyker/drikker ikke. 

 

Lurer på om jeg bare skal innstille meg på at det ikke går eller om det fortsatt kan skje at testen blir positiv?

 

Hilsen meg

Endret av Førstegangs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Heihei!

 

Første PP her, tok ut spiral 1.mars, hadde mens da den ble tatt ut (første dag i den perioden var 28.februar) og fikk mens 27. mars igjen. Har hatt regelmessig mens med syklus 27 dager siden desember (med spiral ja). Flo og jeg regnet oss frem til EL 8.-9.april. Hadde eggløsningsslim disse dagene. Jeg og kjæresten hadde sex hver dag, noen ganger to ganger om dagen i dagene før og etter. Ivrige prøvere!

Er nå 10-11 DPO og tok i dag tidlig RFSU Test tidlig. Blendahvit. Er det håp? Pga. kjærestens jobb blir det vanskelig å prøve igjen før juli :( Er forresten 24 år, slank, trener 7 dager i uken og røyker/drikker ikke. 

 

Lurer på om jeg bare skal innstille meg på at det ikke går eller om det fortsatt kan skje at testen blir positiv?

 

Hilsen meg

Hei du, vi er to stykk her inne som testet i dag på DPO 10 med svaaaaak strek, du ser innleggene våre over.

DPO 10 er for mange for tidlig å teste, for andre ikke. Finnes ikke noe fasit på det egentlig. Du ser ikke slike streker som vi fikk? (Sjekk innleggene over så kan du sammenligne)😊

Du har all utgangspunkt for å kunne bli gravid, men noen ganger blir folk gravide rett etter uttak, mens andre ganger trenger kroppen tid for å stabilisere seg.

Jeg tok ut spiral i midten av desember og begynte prøving først nå da jeg ønsket å la kroppen min stabilisere seg noe før evt graviditet.

Temper du?

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du åpnet teste? Ser man det bedre da?

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Samme som deg haha mente at jeg tenker som deg at jeg ikke er gravid. 

Åpnet testen fordi da jeg skulle ta bilde var den lille firkanta vinduet dugget vet ikke hvorfor? Men disse testene dugger litt. Så åpnet testen så jeg kunne ta bilde :) Vi så streken rett etter den ble tatt så dugget det seg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei du, vi er to stykk her inne som testet i dag på DPO 10 med svaaaaak strek, du ser innleggene våre over.

DPO 10 er for mange for tidlig å teste, for andre ikke. Finnes ikke noe fasit på det egentlig. Du ser ikke slike streker som vi fikk? (Sjekk innleggene over så kan du sammenligne)😊

Du har all utgangspunkt for å kunne bli gravid, men noen ganger blir folk gravide rett etter uttak, mens andre ganger trenger kroppen tid for å stabilisere seg.

Jeg tok ut spiral i midten av desember og begynte prøving først nå da jeg ønsket å la kroppen min stabilisere seg noe før evt graviditet.

Temper du?

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Takk for svar. Helt ny på dette!

 

Jeg temper ikke, nei. Visste ikke at det var en greie. Jeg så ingen strek i det hele tatt! Tenkte det var lite vits å legge ut bilde av en helt hvit test. Men testet dere med tidlig test? Jeg brukte den som kan brukes opp til 6 dager før forventet menstruasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Takk for svar. Helt ny på dette!

 

Jeg temper ikke, nei. Visste ikke at det var en greie. Jeg så ingen strek i det hele tatt! Tenkte det var lite vits å legge ut bilde av en helt hvit test. Men testet dere med tidlig test? Jeg brukte den som kan brukes opp til 6 dager før forventet menstruasjon. 

Om du ser min test, ligner din på min?

Jeg testet med tidligtest ja, jeg hadde eggløsning 9april, og er i dag på DPO 10. 

Hvem er Flo? Og hvordan beregnet du eggløsning? Å tempe er veldig bra:) da får man god oversikt, anbefaler deg å lese deg opp på det og laste ned appen fertility friend og kjøpe deg termometer.

6C73809C-6440-4F20-A0B6-29E33189BE70.jpeg

EC50DF74-4559-4E56-8E66-152355E7B416.jpeg

B8185FB7-D155-4A9A-A004-EAF46AB3019A.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Førstegangs skrev:

Heihei!

 

Første PP her, tok ut spiral 1.mars, hadde mens da den ble tatt ut (første dag i den perioden var 28.februar) og fikk mens 27. mars igjen. Har hatt regelmessig mens med syklus 27 dager siden desember (med spiral ja). Flo og jeg regnet oss frem til EL 8.-9.april. Hadde eggløsningsslim disse dagene. Jeg og kjæresten hadde sex hver dag, noen ganger to ganger om dagen i dagene før og etter. Ivrige prøvere!

Er nå 10-11 DPO og tok i dag tidlig RFSU Test tidlig. Blendahvit. Er det håp? Pga. kjærestens jobb blir det vanskelig å prøve igjen før juli :( Er forresten 24 år, slank, trener 7 dager i uken og røyker/drikker ikke. 

 

Lurer på om jeg bare skal innstille meg på at det ikke går eller om det fortsatt kan skje at testen blir positiv?

 

Hilsen meg

Hei! Velkommen :) 

Ikke gi opp håpet! Er vel knapt 30% som får positive tester så tidlig :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som deg haha mente at jeg tenker som deg at jeg ikke er gravid. 

Åpnet testen fordi da jeg skulle ta bilde var den lille firkanta vinduet dugget vet ikke hvorfor? Men disse testene dugger litt. Så åpnet testen så jeg kunne ta bilde :) Vi så streken rett etter den ble tatt så dugget det seg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Aaah da er jeg med - ja altså jeg har bare ingen grunn til å tro at jeg er gravid egentlig, men er håpefull selv om😊

Jeg vurderer å ta en test i morgen og så kjøpe flere til å ta påfølgende dager, men er også usikker på om jeg bør klare å holde meg!

Sannheten er jo at man vil vite! Helst i går🙈

Ikke angre på at du tok prøven kjære deg, er det kjemisk er det heller ikke farlig og du har jo en plan nå!

Dette går bra uansett hva❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aaah da er jeg med - ja altså jeg har bare ingen grunn til å tro at jeg er gravid egentlig, men er håpefull selv om😊

Jeg vurderer å ta en test i morgen og så kjøpe flere til å ta påfølgende dager, men er også usikker på om jeg bør klare å holde meg!

Sannheten er jo at man vil vite! Helst i går🙈

Ikke angre på at du tok prøven kjære deg, er det kjemisk er det heller ikke farlig og du har jo en plan nå!

Dette går bra uansett hva❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ja får heller tenke at jeg har fine egg ihvertfall 😁 blir befrukta hver gang. Så godt jeg dro til gynekolog så tidlig hvis ikke hadde jeg aldri visst dette å fått pillene. Hadde da gått i mnd uten å forstå hvorfor jeg får positive tester for så å få kjemisk. 

Jeg har masse tester hjemme, så derfor vet jeg ikke om jeg skal gidde å bruke penger på en test her på hytta. Kan kanskje kjøpe en sånn billig test på apoteket å ta på søndag. Har ikke bestemt meg ennå. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja får heller tenke at jeg har fine egg ihvertfall 😁 blir befrukta hver gang. Så godt jeg dro til gynekolog så tidlig hvis ikke hadde jeg aldri visst dette å fått pillene. Hadde da gått i mnd uten å forstå hvorfor jeg får positive tester for så å få kjemisk. 

Jeg har masse tester hjemme, så derfor vet jeg ikke om jeg skal gidde å bruke penger på en test her på hytta. Kan kanskje kjøpe en sånn billig test på apoteket å ta på søndag. Har ikke bestemt meg ennå. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

JA! Det har du😍 Eggene mine så også bra ut, men den slimhinnen er jeg mer usikker på😆

Den er jo ikke målt, men satser på at siden jeg har fått to friske, flotte barn enkelt og greit, at kroppen forhåpentligvis har et greit utgangspunkt! Kan jo alltids hende at alderen min tar meg, men i følge alle prøver der var jeg like fruktbar som ei i tjueårene - så jeg krysser fingrene 😃

Baby skal det bli på deg M! Det bare vet jeg!

Har de billigtester på apoteket? Jeg så bare CB, RFSU og disse A1 jeg!

Tenker også å kjøpe i morgen:)

Tror jeg må teste igjen i morgen, og bare bestille nye tester på babyplan.no

Alle venninnene mine skryter av de testene, men vil se an denne pp’en før jeg bestiller😊

Jeg har heller ikke bestemt meg enda, men jeg så en strek hos deg! Og du valgte å gratulerer meg husker? Så hvorfor ikke være liiiitt positiv på din egen? Hva er forskjellen på min og din synes du isåfall!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA! Det har du😍 Eggene mine så også bra ut, men den slimhinnen er jeg mer usikker på😆

Den er jo ikke målt, men satser på at siden jeg har fått to friske, flotte barn enkelt og greit, at kroppen forhåpentligvis har et greit utgangspunkt! Kan jo alltids hende at alderen min tar meg, men i følge alle prøver der var jeg like fruktbar som ei i tjueårene - så jeg krysser fingrene 😃

Baby skal det bli på deg M! Det bare vet jeg!

Har de billigtester på apoteket? Jeg så bare CB, RFSU og disse A1 jeg!

Tenker også å kjøpe i morgen:)

Tror jeg må teste igjen i morgen, og bare bestille nye tester på babyplan.no

Alle venninnene mine skryter av de testene, men vil se an denne pp’en før jeg bestiller😊

Jeg har heller ikke bestemt meg enda, men jeg så en strek hos deg! Og du valgte å gratulerer meg husker? Så hvorfor ikke være liiiitt positiv på din egen? Hva er forskjellen på min og din synes du isåfall!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ja babyplane var testen jeg tok! Er egentlig ikke så fornøyd. Alle dugger på testvinduet relativt kjapt. Skal nok kjøpe noen andre neste gang :) Liker de strimlene ganske godt faktisk fra babyplane. De er bra! 

Ja du har ett strålende utgangspunkt :) 

Klarer ikke være positiv til min da jeg på en måte har fått påvist litt tynn slimhinne. Er så mye lettere å tro å håpe for noen andre 😄

Ja eller billig og billig. Tenkte billigste testen de har til 99,- 😆 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja babyplane var testen jeg tok! Er egentlig ikke så fornøyd. Alle dugger på testvinduet relativt kjapt. Skal nok kjøpe noen andre neste gang :) Liker de strimlene ganske godt faktisk fra babyplane. De er bra! 

Ja du har ett strålende utgangspunkt :) 

Klarer ikke være positiv til min da jeg på en måte har fått påvist litt tynn slimhinne. Er så mye lettere å tro å håpe for noen andre 😄

Ja eller billig og billig. Tenkte billigste testen de har til 99,- 😆 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja de strimlene fra babyplan fikk jeg anbefalt også😊 angrer på at jeg ikke kjøpte det på forhånd, men hadde ikke sett for meg at jeg eeeever skulle fått en svak strek en gang - så dette kom litt uventet alt sammen!

Enig med deg - man går i fornektelse med seg selv! Sånn er det bare, man ønsker jo å beskytte seg selv!

Tempen i morgen tidlig vil nok fortelle meg enda litt mer også, synker den i morgen sier jeg bare:

B

L

Æ

H

 

Da blir det nok ingen ny test heller😂

 

-C-

 

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ser min test, ligner din på min?

Jeg testet med tidligtest ja, jeg hadde eggløsning 9april, og er i dag på DPO 10. 

Hvem er Flo? Og hvordan beregnet du eggløsning? Å tempe er veldig bra:) da får man god oversikt, anbefaler deg å lese deg opp på det og laste ned appen fertility friend og kjøpe deg termometer.

6C73809C-6440-4F20-A0B6-29E33189BE70.jpeg

EC50DF74-4559-4E56-8E66-152355E7B416.jpeg

B8185FB7-D155-4A9A-A004-EAF46AB3019A.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Opsi! Flo er appen jeg bruker for å kartlegge syklus. Jeg beregnet EL ut i fra at syklus har vært 27 dager før og etter spiralen ble tatt ut. Mennhar tatt høyde for at den kunne variere og hadde mye sex fra 5. april t.o.m. 13. april. Tenker at IKM er 23.april basert på tidligere sykluser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Velkommen :) 

Ikke gi opp håpet! Er vel knapt 30% som får positive tester så tidlig :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ah, okei. Tusen takk for hyggelig svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de strimlene fra babyplan fikk jeg anbefalt også😊 angrer på at jeg ikke kjøpte det på forhånd, men hadde ikke sett for meg at jeg eeeever skulle fått en svak strek en gang - så dette kom litt uventet alt sammen!

Enig med deg - man går i fornektelse med seg selv! Sånn er det bare, man ønsker jo å beskytte seg selv!

Tempen i morgen tidlig vil nok fortelle meg enda litt mer også, synker den i morgen sier jeg bare:

B

L

Æ

H

 

Da blir det nok ingen ny test heller😂

 

-C-

 

Anonymkode: e09e5...261

Samme! Om testen synker så BLÆH 😛 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Førstegangs skrev:

Opsi! Flo er appen jeg bruker for å kartlegge syklus. Jeg beregnet EL ut i fra at syklus har vært 27 dager før og etter spiralen ble tatt ut. Mennhar tatt høyde for at den kunne variere og hadde mye sex fra 5. april t.o.m. 13. april. Tenker at IKM er 23.april basert på tidligere sykluser. 

Om du har IKM 23. April har du samme IKM dag som oss her inne! :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...