Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil legge til at du kan ha hatt eggløsning på dag 12, selv om jeg ikke egentlig tror det! Tror den er i dag eller i morgen evt.😊

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til at du kan ha hatt eggløsning på dag 12, selv om jeg ikke egentlig tror det! Tror den er i dag eller i morgen evt.😊

Anonymkode: e09e5...261

Det som er så rart er at vi så på tirsdag at eggposen hadde sprukket på ultralyd. Det betyr vel eggløsning? Derfor jeg syns det er rart at tempen ikke har økt 😕 Er litt bekymret.

På nett stod det at kun 11% av kvinner får tempøkning dagen etter. At det kan ta 2-3 dager. Så håper det er mitt tilfelle. Skal til gynekologen i morgen for hun skal ta en titt.

Hun sa også at det er et annet egg som er like bak som også kan sprekke så dette skal vi se på fredag hvilket egg som "vant". Men trodde jo at det at den ene hadde sprukket betydde at den vant 😄 Aner ikke. Er nervøs for ultralyd i morgen.

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja din var litt vanskelig å tyde akkurat nå, altså ser ikke ut som om du har hatt EL helt enda, så bare fortsett prøvingen! 

Sier den at du er fertil i det «trafikklyset»? Min sa i går at jeg var «Most fertile», mens i dag gikk den over til «Probably not fertile» siden den mistenker eggløsning på tirsdag. Man kan være fertil i opp til 48timer etter eggløsning, derfor lar den den være grønn i et døgn etter. Skjønner? 😊

Ja da leste du min helt rett:) jeg hadde eggløsning tirsdag, og hadde derfor tempøning i går og i dag!

Jeg kan legge ved min forrige måneder i neste innlegg, så kan du se hvordan de var:)

AD57EB55-3B37-443A-9171-3A8DFDFCC545.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Min står fortsatt på grønt lyst "Most fertile" Den har stått sånn i 5 dager nå. Og har hatt negative EL tester i 2 dager nå.

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er nervøs, men som sagt så tyder jo også jeg det til at du potensielt kan ha hatt eggløsning tirsdag😊

Supert at du skal til gynekologen da, for da får du jo proffe svar! Veldig spent jeg også nå! 

Tipper tempen din vil stige snart jeg altså😊😊😊

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja okei, men da er ikke FF sikker på om du har hatt EL eller ei enda! Jeg ville prøvd i kveld også for å være sikker!

hva betyr de plussene du har i skjemaet?

under OPK:

4B5BAE17-6749-4040-9395-1474FF3145BF.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 20/4 - første barn - mistet telling på antall PP, snart prøvd et år i hvert fall - 26 år  

Hadde vært fantastisk hvis vi hadde klart det selv på denne EL, skal i gang med fryseforsøk syklusen som kommer 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

IKM 20/4 - første barn - mistet telling på antall PP, snart prøvd et år i hvert fall - 26 år  

Hadde vært fantastisk hvis vi hadde klart det selv på denne EL, skal i gang med fryseforsøk syklusen som kommer 🤞🏻

Velkommen 😃

Godt å høre at du er positiv og får hjelp om du trenger det!

Spennende altså! 

Har de sagt noe om hvorfor det ikke har gått hittil? Eller ingen grunn funnet?

Lykke til😊😊

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja okei, men da er ikke FF sikker på om du har hatt EL eller ei enda! Jeg ville prøvd i kveld også for å være sikker!

hva betyr de plussene du har i skjemaet?

under OPK:

4B5BAE17-6749-4040-9395-1474FF3145BF.png

Anonymkode: e09e5...261

Det er positive eggløsningstester :) Ja tror også at jeg hadde eggløsning tirsdag. Det får vi se i morgen gleder/gruer meg 😄

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen 😃

Godt å høre at du er positiv og får hjelp om du trenger det!

Spennende altså! 

Har de sagt noe om hvorfor det ikke har gått hittil? Eller ingen grunn funnet?

Lykke til😊😊

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

De har konkludert med at jeg ikke har eggløsning, men nå har jeg jo fått eggløsning av meg 🤷‍♀️ Så jeg tror de har puttet feil diagnose på meg og jeg tror det er pcos, og at vi har lett etter eggløsning på feil tidspunkt i syklusen 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

De har konkludert med at jeg ikke har eggløsning, men nå har jeg jo fått eggløsning av meg 🤷‍♀️ Så jeg tror de har puttet feil diagnose på meg og jeg tror det er pcos, og at vi har lett etter eggløsning på feil tidspunkt i syklusen 😬

Det er jo kjempebra da!!! Så gøy! Håper virkelig dette ordner seg! Om du temper vil du se eggløsning😊

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er positive eggløsningstester :) Ja tror også at jeg hadde eggløsning tirsdag. Det får vi se i morgen gleder/gruer meg 😄

Anonymkode: 75b37...a21

Jaaa det blir spennende! Hold meg oppdatert da😃

-C-

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kjempebra da!!! Så gøy! Håper virkelig dette ordner seg! Om du temper vil du se eggløsning😊

Anonymkode: e09e5...261

Jeg temper, gjort det siden oktober :) Temping er genialt! Skjønner ikke de som synes temping er stress 😅 Jeg blir mindre stresset av å faktisk se at det har vært en eggløsning 🙈 Så slipper jeg å gå rundt og lure 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig - det er genialt rett og slett!

-C-

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting til ved tempingen din du her over med IKM 23 april, ser at dottene dine viser at du ikke har tempet innenfor samme tidsramme, det kan påvirke en god del, kanskje derfor du ikke har fått utslag på EL i FF enda?

40D845F6-6188-4801-B01C-15B388FF22E2.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom til å tenke på en ting til ved tempingen din du her over med IKM 23 april, ser at dottene dine viser at du ikke har tempet innenfor samme tidsramme, det kan påvirke en god del, kanskje derfor du ikke har fått utslag på EL i FF enda?

40D845F6-6188-4801-B01C-15B388FF22E2.png

Anonymkode: e09e5...261

Har tempet mellom 06.15-07.15 hver dag. Men kanskje jeg bør ha en kortere tidsramme? Kanskje prøve å tempe 6.30-07.00. Er noen ganger jeg våkner før å da temper jeg fordi man må visst tempe etter 3 timer søvn. 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig ømfintlig! Jeg temper kl 06:00 hver dag, utenom helger. Om du får hvite gjennombrutte prikker har du tempet utenfor en grei tidsramme, da kan man få unøyaktige svar.

Om jeg skal stå opp 7 i en hverdag, temper jeg allikevel kl 06:00 og sovner igjen etterpå😊

Prioriterer dette nå som vi prøver, da det er veldig relevant for utfallet i prøvingen☺️ Får bare holde ut tenker jeg😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den er veldig ømfintlig! Jeg temper kl 06:00 hver dag, utenom helger. Om du får hvite gjennombrutte prikker har du tempet utenfor en grei tidsramme, da kan man få unøyaktige svar.

Om jeg skal stå opp 7 i en hverdag, temper jeg allikevel kl 06:00 og sovner igjen etterpå😊

Prioriterer dette nå som vi prøver, da det er veldig relevant for utfallet i prøvingen☺️ Får bare holde ut tenker jeg😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ok 😆Da tror jeg at jeg temper 06.00 fra nå av. Da er jeg hvertfall sikker på at jeg har sovet. Pluss kan heller legge meg igjen etterpå. Visste ikke at de prikkene betydde det! Takk for at du sa ifra 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok 😆Da tror jeg at jeg temper 06.00 fra nå av. Da er jeg hvertfall sikker på at jeg har sovet. Pluss kan heller legge meg igjen etterpå. Visste ikke at de prikkene betydde det! Takk for at du sa ifra 

Anonymkode: 75b37...a21

Alt for å hjelpe vettu😊 spirer skal vi få begge to! Og helst nå😂🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...