Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, jordbærterte skrev:

 Hadde du ingen streker som ble sterkere enn de to du postet her? Fikk du mindre symptomer og? Skjønner det er frustrerende... Ikke nok med at man bekymrer seg før eggløsning, under eggløsning, etter eggløsning, men også etter positiv test. Det tærer jo på. 

Nei, de forsvant igjen etter det. Symptomene er også borte, men fremdeles ingen mens. Det var vel en streifer antar jeg. Kanskje derfor HCG stigningen var så sagte også...

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Guri - nå ble jeg veldig usikker også!!!!!

Noen som kan redegjøre? Om det er to;

kan dere da MAL / Mali si kjapt status så man vet?

Anonymkode: e09e5...261

Vi er to forskjellige. Kanskje litt dumt, men jeg oppdaget ikke at det var en Mal her fra før av... Jeg kan jo bytte, men det blir kanskje enda mer rotete🤪

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen hjertelig takk❤️❤️❤️ Jeg har ikke testet med digital, men først med ebaytester, så babyplan tester og så clair blue tester. De gir samme resultat, jeg føler også symptomene er borte😞

Jeg har holdt meg litt unna tråden her, da jeg har prøvd å unngå dette underforumet litt. Ikke fordi ikke dere her inne ikke er supre ( dere må jo være KGs søteste gjeng😍), men fordi jeg blir så opphengt og stresset av prøvingen når jeg er her og jeg vet ikke hvor sunt det er for meg akkurat nå. Jeg tror jeg kommer sterkere tilbake når jeg evt. Har fått avklart dette og er klar for en ny prøveperiode.

Jeg har begynt med temping bare for å gjøre noe, så når jeg er klar vil jeg veldig gjerne engasjere meg mer her i tråden, dere er virkelig en super gjeng🥰🥰🥰

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Mali ❤️

Du bør absolutt ta en pause fra forumet å få det litt på avstand. Det er veldig lurt. Vi alle har hvert der å gjort det samme. Vi er her når du kommer tilbake ❤️

Man kan gå langt ned i kjelleren når det er mye snakk om barn, prøving og graviditet. Da jeg fant ut at jeg ikke hadde de beste resultatene under gynekologisk undersøkelse lukket jeg alle sider. Sluttet å følge alle som var gravide og snakket om prøving. Trengte bare en pause. 

Stor klem fra meg 🥰

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mali ❤️

Du bør absolutt ta en pause fra forumet å få det litt på avstand. Det er veldig lurt. Vi alle har hvert der å gjort det samme. Vi er her når du kommer tilbake ❤️

Man kan gå langt ned i kjelleren når det er mye snakk om barn, prøving og graviditet. Da jeg fant ut at jeg ikke hadde de beste resultatene under gynekologisk undersøkelse lukket jeg alle sider. Sluttet å følge alle som var gravide og snakket om prøving. Trengte bare en pause. 

Stor klem fra meg 🥰

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Takk verdens søteste M, jeg kommer sterkere tilbake👋🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert temping :)? Da vet du akkurat når du har hatt eggløsning. Beste er vel bare å ha sex annen hver dag etter menstruasjon. Da er du sikker 😁

Jeg hadde det heller ikke travelt, men når man først begynner så blir man bare så gira på å få barn 😁

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg tenkte å begynne med temping nå faktisk, så det blir litt spennende :) 

Det er noe med det. Prøver bare å ikke bli lei meg hvis det ikke går som man ønsker med en gang. Men man vil jo så gjerne lykkes så fort som mulig! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, jordbærterte skrev:

Det er vel ganske sannsynlig at det er kroppen som bruker litt tid på å omstille seg etter prevensjonsslutt. Man må vel regne med 3 mnd, må man ikke? Hadde du regelmessig menstruasjon før du begynte på prevensjon/minipille? 🙂

 

 

Jo, jeg var forberedt på at kroppen ville bruke noen måneder på å normalisere seg :)  
Det er veldig mange år siden jeg begynte med ppiller/minipiller, og da mener jeg å huske at jeg hadde regelmessige sykluser og kraftige blødninger. De kraftige blødningene er hvertfall tilbake, og selv om det suuger, så er det vel et tegn på at det begynner å bli som før 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, jordbærterte skrev:

Jeg klarte ikke holde meg 🙈

IMG_20190528_161503.jpg

Se der ja! Gratulerer så mye!!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, rosaa skrev:

Jeg tenkte å begynne med temping nå faktisk, så det blir litt spennende :) 

Det er noe med det. Prøver bare å ikke bli lei meg hvis det ikke går som man ønsker med en gang. Men man vil jo så gjerne lykkes så fort som mulig! 😁

Strålende 😀 det er utrolig lett når du først kommer i gang. 

Ja man vil gjerne at det skal gå med en gang 👶 så blir vi småskuffet når det ikke går. Men det er heldigvis veldig normalt at det tar litt tid :) 

- M

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo. Fremdeles negativ tidligtest. Såre bryster og litt kviser. Hadde jeg ikke testet hadde jeg mistenkt graviditet, men nå forventes mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Unicorn1337 skrev:

11 dpo. Fremdeles negativ tidligtest. Såre bryster og litt kviser. Hadde jeg ikke testet hadde jeg mistenkt graviditet, men nå forventes mensen..

11dpo er ennå tidlig for flere :) Ikke gi opp håpet ennå. Vi har flere i tråden som var overbevist om at de var gravide men fikk negative tester. Før de til slutt fikk en positiv test på IKM dagen :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

11dpo er ennå tidlig for flere :) Ikke gi opp håpet ennå. Vi har flere i tråden som var overbevist om at de var gravide men fikk negative tester. Før de til slutt fikk en positiv test på IKM dagen :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, jeg har googlet meg frem til absolutt alle på Internett som fikk negativ frem til 15 dpo 😅 men jeg vet det vel med meg selv at det ikke gikk.

lar resten av testene ligge til mandag/tirsdag. Mensen bør ha kommet tirsdag/onsdag senest. Min syklus er opp til 32 dager lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Ja, jeg har googlet meg frem til absolutt alle på Internett som fikk negativ frem til 15 dpo 😅 men jeg vet det vel med meg selv at det ikke gikk.

lar resten av testene ligge til mandag/tirsdag. Mensen bør ha kommet tirsdag/onsdag senest. Min syklus er opp til 32 dager lang

Ja lurt. Om mensen ikke kommer kan du ta en test da :) 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja lurt. Om mensen ikke kommer kan du ta en test da :) 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Men jeg har ingen symptomer som ikke er typiske for mensen, og jeg føler meg oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Men jeg har ingen symptomer som ikke er typiske for mensen, og jeg føler meg oppblåst..

Hmm temper du?

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm temper du?

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Nope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Nope

Får bare krysse fingrene for at mens ikke dukker opp 🙏 Hold oss oppdatert gjerne :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får bare krysse fingrene for at mens ikke dukker opp 🙏 Hold oss oppdatert gjerne :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

13dpo og fremdeles ingen strek. Våknet av en drøm om 1-2 uker på cb digital med ukesindikator. Den er vond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Unicorn1337 skrev:

13dpo og fremdeles ingen strek. Våknet av en drøm om 1-2 uker på cb digital med ukesindikator. Den er vond!

😕 

hvilken PP var du på?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 94 i dag, i følge FF var EL for 14dgr siden. Hatt spotting i dag, så kanskje mensen (endelig) kommer 🤞 Satser på å få en kortere syklus fremover nå, så ikke prøveperioden blir såå lang 🙄 Kommer mensen nå, går vi inn i PP11..

Legger ved bilde av charten min.b_K9nfW4.thumb.png.1ac789fb914d5d9569aedcb7a41d6220.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt egløsning i går. Men har ikke hatt eggløsningssmerter. Er det negativt når jeg pleier å ha det?  Pleier å ha så sterke eggløsningssmerter at jeg må ta smertestillende. 

Er så spent på om det klaffer denne måneden.

-C 

Anonymkode: 24269...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...