Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

😕

hvilken PP var du på?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Vi har totalt prøvd i to år. To klaff, med nesten et års mellomrom. Hører med at vi ikke aktivt har prøvd hele denne perioden. Siste mist var i julen (god jul til oss), så vi begynte vel ikke å prøve ordentlig før i februar i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hatt egløsning i går. Men har ikke hatt eggløsningssmerter. Er det negativt når jeg pleier å ha det?  Pleier å ha så sterke eggløsningssmerter at jeg må ta smertestillende. 

Er så spent på om det klaffer denne måneden.

-C 

Anonymkode: 24269...85b

Ville bare si ifra at dette ikke er meg.

vet ikke hvorfor personen kaller seg det samme, ny i tråden?

hilsen TS 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si ifra at dette ikke er meg.

vet ikke hvorfor personen kaller seg det samme, ny i tråden?

hilsen TS 

C

Anonymkode: e09e5...261

 Nå ble jeg forvirret hvem er vår C 😅

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hatt egløsning i går. Men har ikke hatt eggløsningssmerter. Er det negativt når jeg pleier å ha det?  Pleier å ha så sterke eggløsningssmerter at jeg må ta smertestillende. 

Er så spent på om det klaffer denne måneden.

-C 

Anonymkode: 24269...85b

Hei,

Kunne du endre signatur da vi allerede har en C i tråden :) 

Angående spørsmålet ditt. Om du er vant til å ha smerter er det mulig du kanskje ennå ikke har hatt eggløsning. Men det er ingen garanti at du vil kjenne smerter hver mnd. Anbefaler å tempe. Da vet du sikkert om eggløsning har hvert :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Vi har totalt prøvd i to år. To klaff, med nesten et års mellomrom. Hører med at vi ikke aktivt har prøvd hele denne perioden. Siste mist var i julen (god jul til oss), så vi begynte vel ikke å prøve ordentlig før i februar i år.

De to som klaffet gikk det bra eller mistet du begge? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nå ble jeg forvirret hvem er vår C 😅

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Haha ja jeg tenkte også - oi! 😅

Vedkommende kan jo ikke noe for det, men kanskje du dobbeltgjenger vil være så grei å addere en bokstav bak C eller noe😆

Jeg er så inngrodd C nå! 

Ellers starter prøveperioden vår i dag! Sambo har full oversikt og er klar! Ble litt overrasket faktisk da han i går sa: I morgen starter våre fruktbare dager😃

Så det gjorde meg glad!

 

Har du det bra M?😊❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De to som klaffet gikk det bra eller mistet du begge? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Mistet begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja jeg tenkte også - oi! 😅

Vedkommende kan jo ikke noe for det, men kanskje du dobbeltgjenger vil være så grei å addere en bokstav bak C eller noe😆

Jeg er så inngrodd C nå! 

Ellers starter prøveperioden vår i dag! Sambo har full oversikt og er klar! Ble litt overrasket faktisk da han i går sa: I morgen starter våre fruktbare dager😃

Så det gjorde meg glad!

 

Har du det bra M?😊❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Jeg ble også forvirret av enda en C :P og stusset på at du som temper ikke hadde oversikt over EL..

Så bra at han viser initiativ!! Da blir jo hele prøveperioden mye lettere (for begge). Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mensen kommet og jeg er klar for en ny pp💪🏻 

I følge Clue appen min skal jeg ha fertile dagger omentrent rett etter mensen er ferdig fra og med dag 8, jeg vet ikke helt hva den baserer det på men... begynte å tempe for første gang  i dag, får se om jeg husker det hver dag🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har mensen kommet og jeg er klar for en ny pp💪🏻 

I følge Clue appen min skal jeg ha fertile dagger omentrent rett etter mensen er ferdig fra og med dag 8, jeg vet ikke helt hva den baserer det på men... begynte å tempe for første gang  i dag, får se om jeg husker det hver dag🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Mensen her idag ógså, inn i PP11 nå 🤞 I følge FF skal jeg ha TR igjen i September, pga.94 dagers syklus denne perioden, men håper jaggu at det ikke blir så lenge denne gangen 🙄

Jeg var også spent på om jeg hugset å tempe hver morgen, men nå har jeg tempet i 44 dager, og det har blitt til en vane at det er det første jeg gjør når jeg våkner. Til og med samboeren dulter borti meg når alarmen ringer, fordi han er redd jeg skal glemme å gjøre det 😅😍

Jeg heier på oss 🤞👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4dpo. Kvalm som søren og sulten som en gris! Aldri kjent lignende før. Temperaturen holder seg oppe🤞🏻

Anonymkode: 5df11...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja jeg tenkte også - oi! 😅

Vedkommende kan jo ikke noe for det, men kanskje du dobbeltgjenger vil være så grei å addere en bokstav bak C eller noe😆

Jeg er så inngrodd C nå! 

Ellers starter prøveperioden vår i dag! Sambo har full oversikt og er klar! Ble litt overrasket faktisk da han i går sa: I morgen starter våre fruktbare dager😃

Så det gjorde meg glad!

 

Har du det bra M?😊❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Hehe så gøy å høre! Da er han nok like gira som deg å det er veldig hyggelig å få en bekreftelse på altså 😊

Ja da er vi i juni blir så spennende å følge med på deg i denne PP 👶

Jeg er 6+3 i dag. Er så ufattelig kvalm 🤢

Startet 6+0 akkurat på tiden som de fleste sier de blir kvalme. Så prøver å få i meg noe mat men det er vanskelig. Har blitt litt hekta på god morgen yoghurt men i dag gjør ikke den susen heller. Så om dere har noen gode råd så tar jeg de imot med åpne armer! :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Mistet begge

😥

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha tvillinger 😅

Er i sjokk.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha tvillinger 😅

Er i sjokk.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Tuller du? Å herre! Glad for det?

Gratulerer!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du? Å herre! Glad for det?

Gratulerer!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Takk! Er i sjokk ! Så to hjerter slå i dag. Toeggede. Jeg begynte å gråte ! Så glad er jeg. Fra å være redd for å ikke få barn til 2 er en drøm 😭. Jeg ble anbefalt prøverør etter sommeren pågrunn av verdiene mine. Og så viser det seg at jeg får tvillinger på egenhånd 😭. Og hjertene slår på begge. Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er så takknemlig. Håper dette går bra fremover. 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe så gøy å høre! Da er han nok like gira som deg å det er veldig hyggelig å få en bekreftelse på altså 😊

Ja da er vi i juni blir så spennende å følge med på deg i denne PP 👶

Jeg er 6+3 i dag. Er så ufattelig kvalm 🤢

Startet 6+0 akkurat på tiden som de fleste sier de blir kvalme. Så prøver å få i meg noe mat men det er vanskelig. Har blitt litt hekta på god morgen yoghurt men i dag gjør ikke den susen heller. Så om dere har noen gode råd så tar jeg de imot med åpne armer! :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg drakk varmt vann med ingefær og sitron oppi. Det syntes jeg hjalp litt. Jeg ikke drakk ikke kaffe heller (ikke at det er farlig) og da var det godt å bytte ut den med noe annet varmt.

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha tvillinger 😅

Er i sjokk.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

😱😱😱

WHAT!!!! Gratulerer x2❤️❤️ Ikke rart du er kvalm du da...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😱😱😱

WHAT!!!! Gratulerer x2❤️❤️ Ikke rart du er kvalm du da...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

❤️ Takk ! 

Ikke rart jeg har hatt ligamentsmerter da. Konstant nesten i flere uker. Jordmor sa at da det er dobbel lykke er det dobbelt mage 😂 så da strekker det litt ekstra. Tenk å føde to på en gang? 

Kjøpte litt farris, eplemost og sånne ritzkjeks. Skal prøve en varm te med sitron oppi også. Heldigvis kaster jeg ikke opp men er veldig uvel. Men utenom det er formen min overraskende bra. 

- M

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2019 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Haha ja jeg tenkte også - oi! 😅

Vedkommende kan jo ikke noe for det, men kanskje du dobbeltgjenger vil være så grei å addere en bokstav bak C eller noe😆

Jeg er så inngrodd C nå! 

Ellers starter prøveperioden vår i dag! Sambo har full oversikt og er klar! Ble litt overrasket faktisk da han i går sa: I morgen starter våre fruktbare dager😃

Så det gjorde meg glad!

 

Har du det bra M?😊❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Beklager så mye! Er helt ny her så tenkte ikke over det🙈 skjønner det skapte litt forvirrelse for enkelte😅 

-ck (håper ikke det er opptatt) 

Anonymkode: 24269...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...