Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Førstegangs skrev:

Og deeeer kom TR😡 Blir så ufattelig lei meg. Men den er sånn ca. regelmessig i det minste, 30 dager sist og 31 dager nå. Har vært litt bekymret for at noe skulle være galt med meg, men sannsynligheten for det er jo minimal. Innser at siste år på studiet og siste eksamensperiode kanskje ikke er en optimal tid for å bli gravid, jeg er jo ekstremt stressa og overrekker alt. Nå blir det pause frem til juli, og så satser vi på at den sitter da👏🏼 

😕 Æsj det var dumt.

Kan hu ikke bare holde seg vekke! 

Blir heksa mer og mer regelmessig? Det er ett utrolig godt tegn. 

I juli får du bare slappe av å kose deg å ikke stresse så går det nok mye bedre. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Testene blir ikke sterkere, og jeg bekymrer meg. Syntes også symptomene gir seg litt... har ikm i dag, og ingen mens å se, men får en dårlig magefølelse...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Men om testene ikke blir svakere så er det positivt. Legger ved link til en tråd som var veldig fin for de av oss som ventet på sterkere strek. 

https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

Hvordan var testen i dag? Har du et bilde med testene sammen. Kanskje vi ser en forskjell :) 

Jeg har fått mindre symptomer selv så det er ikke uvanlig. Det kommer og går og det er naturlig at man da blir urolig 😕 Det er ett godt tegn at heksa ennå ikke har kommet. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, 

da kom tante rød som bestilt! Fertility friend sa den skulle komme i dag og det gjorde den med fullt brak!

Jeg har jo hatt så ekstremt små og korte blødninger siden jeg tok ut spiralen i desember, vært hos gynekolog for det osv. Så fikk jeg jo SA’en, som jeg håper løsner på den biten!

Ekle detaljer, men jeg blør nå som jeg pleide FØR spiralen, så jeg lurer på om spiralen stoppet blødningene litt opp eller gudene vet, at det lå noe igjen eller eller.

Satser nå på en helt normal menstruasjon og er klar for prøving fremover på et (hva jeg føler) bedre grunnlag!

Det blir spennende å se! Jeg satser på juni eller juli graviditet😃

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, 

da kom tante rød som bestilt! Fertility friend sa den skulle komme i dag og det gjorde den med fullt brak!

Jeg har jo hatt så ekstremt små og korte blødninger siden jeg tok ut spiralen i desember, vært hos gynekolog for det osv. Så fikk jeg jo SA’en, som jeg håper løsner på den biten!

Ekle detaljer, men jeg blør nå som jeg pleide FØR spiralen, så jeg lurer på om spiralen stoppet blødningene litt opp eller gudene vet, at det lå noe igjen eller eller.

Satser nå på en helt normal menstruasjon og er klar for prøving fremover på et (hva jeg føler) bedre grunnlag!

Det blir spennende å se! Jeg satser på juni eller juli graviditet😃

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

:( Trist å høre....

Bra at menstruasjonen din er tilbake for fullt da. Det er alltid ett godt tegn. Satser på det fortsetter slik. Eller egentlig ikke da vi satser på en graviditet! 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😕 Æsj det var dumt.

Kan hu ikke bare holde seg vekke! 

Blir heksa mer og mer regelmessig? Det er ett utrolig godt tegn. 

I juli får du bare slappe av å kose deg å ikke stresse så går det nok mye bedre. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Kan hun ikke bare holde seg unna, ja?! Heksa hadde syklus på 27 dager med spiral og kom akkurat på tiden etter at spiral ble fjernet. Sist gang var syklus plutselig 30 dager og jaggu kom den ikke akkurat på CD 30 denne gangen også. Jeg trodde jo jeg hadde EL søndag for 14 dager siden, så det stemmer jo bra egentlig. Håper og tror juli blir vår måned. Vi har jo bare prøvd to PP2 og jeg innser at alt presset kommer fra meg selv. Må bli ferdig med eksamen og studier, så senkes skuldrene og så blir det baby i juli👏🏼 går det greit med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi ennå en pp sammen C, tanta kom i går her også...Har også hatt følelse på juni hele veien, så blir spennende å se ☺️ 

Krysser virkelig fingrene for deg 🤞🏼

H

Anonymkode: 08504...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, 

da kom tante rød som bestilt! Fertility friend sa den skulle komme i dag og det gjorde den med fullt brak!

Jeg har jo hatt så ekstremt små og korte blødninger siden jeg tok ut spiralen i desember, vært hos gynekolog for det osv. Så fikk jeg jo SA’en, som jeg håper løsner på den biten!

Ekle detaljer, men jeg blør nå som jeg pleide FØR spiralen, så jeg lurer på om spiralen stoppet blødningene litt opp eller gudene vet, at det lå noe igjen eller eller.

Satser nå på en helt normal menstruasjon og er klar for prøving fremover på et (hva jeg føler) bedre grunnlag!

Det blir spennende å se! Jeg satser på juni eller juli graviditet😃

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

Heisann! 

Når jeg fjernet spiralen, så legen at det kunne ta en stund å få igjen min normale syklus.. 

Det er tross alt mye som skal rettes opp i kroppen. Alt som ikke er naturlig, klusser jo til ganske så mye. Hun lo litt når jeg spurte om det ikke stemte det jeg leste overalt da. For det står jo mange steder at hormonprevansjon ikke skal ha så mye å si. Hun var uenig. 

Så forhåpentligvis fikk jo sa'en "resatt" litt hos deg, hvis kroppen sleit med å finne tilbake til seg selv? 

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg neste pp 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:( Trist å høre....

Bra at menstruasjonen din er tilbake for fullt da. Det er alltid ett godt tegn. Satser på det fortsetter slik. Eller egentlig ikke da vi satser på en graviditet! 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Takk M❤️

Neida, det føltes ikke trist nå helt ærlig. Var så forberedt på det og ser fremover! Føler at systemet nå har fått «renset opp» litt og at utgangspunktet er bedre😊

Sitter den ikke i løpet av 2 pp’er reiser jeg til spesialist, men er ganske sikker på den vil gjøre det🙈

Magefølelsen min er sterk på det!

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Heisann! 

Når jeg fjernet spiralen, så legen at det kunne ta en stund å få igjen min normale syklus.. 

Det er tross alt mye som skal rettes opp i kroppen. Alt som ikke er naturlig, klusser jo til ganske så mye. Hun lo litt når jeg spurte om det ikke stemte det jeg leste overalt da. For det står jo mange steder at hormonprevansjon ikke skal ha så mye å si. Hun var uenig. 

Så forhåpentligvis fikk jo sa'en "resatt" litt hos deg, hvis kroppen sleit med å finne tilbake til seg selv? 

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg neste pp 😄

Ikke sant😃 takk for gode ord! Postet akkurat om det rett over her også nå, tror også det nå er resatt og at utgangspunktet er bedre!

Hadde spiralen i nesten 5 år, så det kan ta tid. 5 mnd siden jeg tok den ut!

tuuuuusen takk😃❤️

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Kan hun ikke bare holde seg unna, ja?! Heksa hadde syklus på 27 dager med spiral og kom akkurat på tiden etter at spiral ble fjernet. Sist gang var syklus plutselig 30 dager og jaggu kom den ikke akkurat på CD 30 denne gangen også. Jeg trodde jo jeg hadde EL søndag for 14 dager siden, så det stemmer jo bra egentlig. Håper og tror juli blir vår måned. Vi har jo bare prøvd to PP2 og jeg innser at alt presset kommer fra meg selv. Må bli ferdig med eksamen og studier, så senkes skuldrene og så blir det baby i juli👏🏼 går det greit med deg?

Men alt fra 25-35 er normalt :) 

Da stemmer det nok. Mens kommer som regel 14 dager etter eggløsning. 

2PP er heldigvis ingenting i prøveverden pluss du har hvert igjennom mye stress i det siste så mulig kroppen «forstår» at du ikke er klar for barn ennå å derfor befruktes du ikke. Er derfor man mister mens når man har en usunn kropp også eller at det blir uregelmessig, er kroppens måte å fortelle deg at de heller bruker krefter på deg enn ett barn akkurat nå. 

Går bra med meg :) Er 5+0 i dag så går inn i uke 6. Går fortsatt på eggeskall. Uff kunne jeg ikke bare hvert i uke 12 allerede 🙈 tempen min er fortsatt fin å ingen tegn til annet enn at det går bra foreløpig. Håper det fortsetter sånn 🙏

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men alt fra 25-35 er normalt :) 

Da stemmer det nok. Mens kommer som regel 14 dager etter eggløsning. 

2PP er heldigvis ingenting i prøveverden pluss du har hvert igjennom mye stress i det siste så mulig kroppen «forstår» at du ikke er klar for barn ennå å derfor befruktes du ikke. Er derfor man mister mens når man har en usunn kropp også eller at det blir uregelmessig, er kroppens måte å fortelle deg at de heller bruker krefter på deg enn ett barn akkurat nå. 

Går bra med meg :) Er 5+0 i dag så går inn i uke 6. Går fortsatt på eggeskall. Uff kunne jeg ikke bare hvert i uke 12 allerede 🙈 tempen min er fortsatt fin å ingen tegn til annet enn at det går bra foreløpig. Håper det fortsetter sånn 🙏

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, 30 er egentlig fint det. 2PP er ingenting, nei, og jeg tenker spira sitter når kroppen får slappa av litt mer. Kanskje var kroppen litt i ulage etter spiral også, den hadde jo vært der inne i 3 år.

Tenk at du er i uke 6! Det er så spennende og fint ❤️ Krysser alt jeg har for deg og lille frø!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Heisann! 

Når jeg fjernet spiralen, så legen at det kunne ta en stund å få igjen min normale syklus.. 

Det er tross alt mye som skal rettes opp i kroppen. Alt som ikke er naturlig, klusser jo til ganske så mye. Hun lo litt når jeg spurte om det ikke stemte det jeg leste overalt da. For det står jo mange steder at hormonprevansjon ikke skal ha så mye å si. Hun var uenig. 

Så forhåpentligvis fikk jo sa'en "resatt" litt hos deg, hvis kroppen sleit med å finne tilbake til seg selv? 

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg neste pp 😄

Ikke sant😃 takk for gode ord! Postet akkurat om det rett over her også nå, tror også det nå er resatt og at utgangspunktet er bedre!

Hadde spiralen i nesten 5 år, så det kan ta tid. 5 mnd siden jeg tok den ut!

tuuuuusen takk😃❤️

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få en dag i mooooro, med blanke ark og fargestifter ååååå😆

 

C

47B2D5F9-1DFE-4596-BC8D-FA05D2600301.png

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at flere har fått mensen, når håpet var graviditet! Her i gården hadde jeg blitt overlykkelig over mensen i disse dager 😂 er på dag 3 av proverakuren for å sette i gang mensen. Satser på at mensen melder sin ankomst i starten av juni. Da blir det IKM i starten av juli. Føles ut som en hel evighet til! 

Håper på en tidlig vårbaby hos alle som ikke er gravid enda 🙏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Så kjedelig at flere har fått mensen, når håpet var graviditet! Her i gården hadde jeg blitt overlykkelig over mensen i disse dager 😂 er på dag 3 av proverakuren for å sette i gang mensen. Satser på at mensen melder sin ankomst i starten av juni. Da blir det IKM i starten av juli. Føles ut som en hel evighet til! 

Håper på en tidlig vårbaby hos alle som ikke er gravid enda 🙏😊

Ditto😍

Jeg har IKM 21.juni! Skal nyte livet frem til da😃

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Førstegangs skrev:

Ja, 30 er egentlig fint det. 2PP er ingenting, nei, og jeg tenker spira sitter når kroppen får slappa av litt mer. Kanskje var kroppen litt i ulage etter spiral også, den hadde jo vært der inne i 3 år.

Tenk at du er i uke 6! Det er så spennende og fint ❤️ Krysser alt jeg har for deg og lille frø!!!

Jada gynekologen sa det til meg også. Kan ta 1 mnd eller 12 mnd til kroppen blir normal etter prevensjon. Så veldig normalt :) 

Takk! ❤️ Uke 6 🙈 Fra uke 4-6 er veldig viktige. 1 Week to go. Når jeg har fullført denne uken går prosenten ned for å miste en del. Fortsatt en risk frem til 12 uker men ikke så mye som de første ukene. Er nå alle organene til embryoet blir til. Så krysser alt jeg har for at denne uken går fint. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så et lite bankende hjerte på UL da jeg var 6+2❤️ I morgen så går jeg inn i uke 8🤰

Ønsker alle her inne lykke til med prøvingen ❤

-MAL

20190522_165850.jpg

Anonymkode: d45b3...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så et lite bankende hjerte på UL da jeg var 6+2❤️ I morgen så går jeg inn i uke 8🤰

Ønsker alle her inne lykke til med prøvingen ❤

-MAL

20190522_165850.jpg

Anonymkode: d45b3...826

Åååå❤️ Så stas! Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så et lite bankende hjerte på UL da jeg var 6+2❤️ I morgen så går jeg inn i uke 8🤰

Ønsker alle her inne lykke til med prøvingen ❤

-MAL

20190522_165850.jpg

Anonymkode: d45b3...826

Awww så koselig :) 

Noen symptomer? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så et lite bankende hjerte på UL da jeg var 6+2❤️ I morgen så går jeg inn i uke 8🤰

Ønsker alle her inne lykke til med prøvingen ❤

-MAL

20190522_165850.jpg

Anonymkode: d45b3...826

For en herlig opplevelse det må være 😍 Gratulerer så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...